Småkjekset Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #541 Del Skrevet 28. juli 2010 Fine ringen min :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #542 Del Skrevet 28. juli 2010 Bildet ble ganske stort når en trykker på det, men da ser dere enda bedre hvor fin den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. juli 2010 #543 Del Skrevet 28. juli 2010 Den var nydelig vakker :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 #544 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Gratulerer med dagen i går!!! Og gratulerer med kjempefin ring!!! Endret 28. juli 2010 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #545 Del Skrevet 28. juli 2010 Kjæresten har fått mye skryt for god innsats for å si det sånn Er kjempe fornøyd :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 28. juli 2010 #546 Del Skrevet 28. juli 2010 Olalalal, den var superspesiell og fin da:) Lucky u!! Tenker du er storfornøyd ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #547 Del Skrevet 28. juli 2010 Er så fornøyd atte Men jeg lurer på en ting, hvis en ikke får med et diamantsertifikat når en kjøpet en diamantring, er det da en "bloddiamant" eller er det en vanlig en da? :klø: Lurer voldsomt her vi sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. juli 2010 #548 Del Skrevet 28. juli 2010 Hmm.. jeg kan ikke huske at det fulgte med noe diamantsertifikat til min forlovelsesring, men om det betyr bloddiamant eller ikke har jeg ikke peiling på. Jeg trodde det hadde mer med butikken å gjøre. Jeg har en ørliten diamant i et kjede som ble kjøpt på Thune fra før, og der lå det med sertifikat. Men det er det Thune som har utstedt selv, og det står bare at den er sånn og sånn cut, farge, carat og klarhet. Ikke noe om hvor den er fra eller noe sånt. Så det tror jeg ikke har noe å si altså! Men jeg vet ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 28. juli 2010 #549 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Jeg har tre steiner i min ring, og den fulgte det med sertifikat på, samme som Cypress sier med oversikt over de fire C'ene Clarity, Colour, Cut og Carat Er den kjøpt på Mestegull, tror jeg nok de er skikkelige Endret 28. juli 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 28. juli 2010 #550 Del Skrevet 28. juli 2010 NYDELIG RING Småkjekset!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 28. juli 2010 #551 Del Skrevet 28. juli 2010 Er så fornøyd atte Men jeg lurer på en ting, hvis en ikke får med et diamantsertifikat når en kjøpet en diamantring, er det da en "bloddiamant" eller er det en vanlig en da? :klø: Lurer voldsomt her vi sitter Hva med å gå tilbake og spørre om å få sertifikat? Mannen min gjorde det HØYT i butikken, da han kjøpte forlovelsesringen min. De fikk så hetta da ordet BLOD DIAMOND ble sagt høyt i butikken. Dette var i utlandet. Skal si sertifikatet var raskt på plass da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. juli 2010 #552 Del Skrevet 28. juli 2010 Kjempefin ring - veldig romantisk :rødme: Jeg fikk ikke med noe sertifikat med ringene våre som vi fikk i dag, enda det er 15 små diamanter i ringen min. Derimot har jeg fått det på alle andre diamantsmykker jeg har, men de tror jeg var kjøpt hos enten thune eller mestergull. Men de var også kun utstedt av butikken selv altså. Tror de fleste større kjedene i Norge styrer unna blod-diamanter - har jo blitt veldig stor fokus på dette i de senere årene, så de tar vel neppe sjansen Mulig jeg er naiv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juli 2010 #553 Del Skrevet 28. juli 2010 Wow, har han kjøpt den helt på egenhånd? Nydelig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #554 Del Skrevet 28. juli 2010 Det endte med at vi stakk innom der han hadde kjøpt den, og da fikk vi beskejd om at de hadde glemt å gi det når han kjøpte den. SÅ nå har jeg diamantsertifikat til denne ringen også Mazilla: Han kjøpte den helt på egenhånd Og gjett om han er stolt når dere sier så mye flott om den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. juli 2010 #555 Del Skrevet 28. juli 2010 Hva er greia med diamant sertifikat? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2010 #556 Del Skrevet 29. juli 2010 :rødme: Nydelig ring. Det er så gøy når disse mannfolka våre får det skikkelig til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 29. juli 2010 #557 Del Skrevet 29. juli 2010 Hva er greia med diamant sertifikat? :klø: Det er vel egentlig bare for å sertifisere ektheten av diamantene. En diamant blir vurdert utifra fire C'er. Clarity - Hvor blank diamanten er. dess mer urenheter i den, jo mindre er den verdt.(og omvendt) Cut - fasongen diamanten er slipt i virker også inn på verdi Colour - om den er blank, gul, rosa eller andre fargeskjær i Carat - størrelsen på diamanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 29. juli 2010 :rødme: Nydelig ring. Det er så gøy når disse mannfolka våre får det skikkelig til. Det er sant Så nå skryter jeg av han så ofte jeg kan :rødme: Det er vel egentlig bare for å sertifisere ektheten av diamantene. En diamant blir vurdert utifra fire C'er. Clarity - Hvor blank diamanten er. dess mer urenheter i den, jo mindre er den verdt.(og omvendt) Cut - fasongen diamanten er slipt i virker også inn på verdi Colour - om den er blank, gul, rosa eller andre fargeskjær i Carat - størrelsen på diamanten Veldig greit å ha noen som har peiling på dette her Jeg visste bare at en burde ha det med når en kjøpte noe jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 30. juli 2010 #559 Del Skrevet 30. juli 2010 For en fantastisk ring Gratulerer med dagen som var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. juli 2010 #560 Del Skrevet 31. juli 2010 Veeeldig fin ring! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå