Småkjekset Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #3361 Del Skrevet 17. januar 2012 Huff, ikke godt. Håper du får slappet av og får kommet deg på bena, for det er tross alt det viktigste. Bedre sent enn aldri, så hopper jeg for at du nå har kommet til siste trimester! Det gikk greit når jeg først var kommet på jobb, men er veldig glad jeg har fri i dag God bedring av formen! Kanskje du kan gå på jobb, forsøke.. og heller dra hjem om du blir mye verre? Kinkig det der.. Når jeg først er kommet på jobb skal det veldig mye til for at jeg drar hjem, så jeg ble. Bekkenet kranglet med meg når jeg kom hjem, men håper at en dag hvile gjør det bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #3362 Del Skrevet 17. januar 2012 Da var jeg ferdig med nok et strikkeprosjekt Denne gangen var det denne nydelige kjolen som stod for tur, og jeg er veldig fornøyd med resultatet Så nå har jeg fått meg et nytt prosjekt på pinnene, nemlig en monsterbukse. Synes de er utrolig artige og da jeg kom over en oppskrift ned til nyfødtstørrelse måtte det bli neste prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. januar 2012 #3363 Del Skrevet 17. januar 2012 Du er sååå flink!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #3364 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Du er sååå flink!! Takk for det Endret 17. januar 2012 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. januar 2012 #3365 Del Skrevet 17. januar 2012 Du er utrolig flink! Er misunnelig jeg! Drev bare og broderte. Det broderiet ligger i en pose for tiden, siden jeg har hendene fulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. januar 2012 #3366 Del Skrevet 18. januar 2012 Nydelig kjole du har strikket! Flinke mammaen ;)Jeg vil også begynne å strikke snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 18. januar 2012 #3367 Del Skrevet 18. januar 2012 Så flink du er! Kjempefin kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 18. januar 2012 #3368 Del Skrevet 18. januar 2012 Kjempefin strikkekjole! Kan virkelig ikke fatte hvordan folk klare det Klarer å strikke rett fram jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #3369 Del Skrevet 18. januar 2012 Du er utrolig flink! Er misunnelig jeg! Drev bare og broderte. Det broderiet ligger i en pose for tiden, siden jeg har hendene fulle. Takk Brodere kan jeg ikke, så er misunnelig på deg som kan det Du skal se at du ikke får ånden over deg etterhvert som frøkna blir større slik at du finner det frem igjen Nydelig kjole du har strikket! Flinke mammaen ;)Jeg vil også begynne å strikke snart.. Takk for det Den var veldig enkel og grei å strikke, så tror nok at det blir flere etterhvert Er bare å kaste seg på strikkebølgen, ingenting er så kjekt som når man har småtøy på pinnene Så flink du er! Kjempefin kjole Takk for det Er veldig fornøyd med kjolen, så gleder meg til hun kan bruke den Kjempefin strikkekjole! Kan virkelig ikke fatte hvordan folk klare det Klarer å strikke rett fram jeg.. Er for det meste bare strikket rett frem, så er veldig enkel og grei å strikke Man kommer langt med å bare strikke rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 18. januar 2012 #3370 Del Skrevet 18. januar 2012 Så flink du er! Skulle ønske jeg var like flink til å strikke. Her har det bare blitt noen tepper. Men vi er ihvertfall så heldige at S har en farmor som strikker, og strikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 18. januar 2012 #3371 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg kan og strikke rett, og der stopper det. Jeg har innmari lyst til å kaste meg på sybølgen, og har stående tilbud om å låne mammas maskin, så det er vel egentlig bare å hente den. Men det var dette tiltaket da... (siden jeg aldri er der ellers liksom, bare et par ganger i uka... ). Kjempenydelig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. januar 2012 #3372 Del Skrevet 18. januar 2012 Så fin kjolen er Jeg håper jeg snart får orken til å holde på med håndarbeid igjen, det er liksom ikke det som frister når men er kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 18. januar 2012 #3373 Del Skrevet 18. januar 2012 Nydelig kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #3374 Del Skrevet 18. januar 2012 Så flink du er! Skulle ønske jeg var like flink til å strikke. Her har det bare blitt noen tepper. Men vi er ihvertfall så heldige at S har en farmor som strikker, og strikker Det er veldig kjekt når andre i familien strikker til den lille også Svigermor har begynt på en søt kjole som vi tenker passer til 17. mai og så skal hun strikke et Mor Signe teppe Lurer på å prøve meg på et selv også i en annen farge enn hun tenker, så vi får se om jeg kommer så langt eller om ejg bare fortsetter med disse andre prosjektene mine. Listen er lang Jeg kan og strikke rett, og der stopper det. Jeg har innmari lyst til å kaste meg på sybølgen, og har stående tilbud om å låne mammas maskin, så det er vel egentlig bare å hente den. Men det var dette tiltaket da... (siden jeg aldri er der ellers liksom, bare et par ganger i uka... ). Kjempenydelig kjole! Det er litt av et tiltak å komme i gang, men det blir verdt det når du får startet Takk for det Så fin kjolen er Jeg håper jeg snart får orken til å holde på med håndarbeid igjen, det er liksom ikke det som frister når men er kvalm Er veldig fornøyd med den Det å strikke eller holde på med annet håndarbeid når man er kvalm er ikke noe å anbefale nei. Husker tilbake til da jeg slet mye med kvalmen en stund, og tanken på å konsentrere meg så mye om noe gjorde meg bare enda mer kvalm Men heldigvis snudde det, og nå klarer jeg ikke å legge det fra meg Nydelig kjole! Takk for det Er veldig glad i venninnen min som kjøpte garn til meg til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. januar 2012 Forfatter #3375 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Skulle egentlig ha vært på jobb i kveld, men kroppen sa høyt og tydelig nei i morges. Så da var det bare å ringe og beklage at jeg ikke kom, men det var det full forståelse for så da slappet jeg enda mer av. Og det ser ut til å ha virket, for føler meg mye bedre nå og er klar for jobb i morgen og fredag Eller begynner jeg å lure på hvilken størrelse denne monsterbuksen jeg strikker på nå egentlig kommer til å passe til. Strikker i størrelse 0-3 måneder og den er svæææær! Sammenligner med en annen bukse jeg har som er i 0-1 måned, og for en forskjell! Ikke noe særlig hvis denne buksen først blir passende midt i sommerferien hvis det er varmt da hun må ha en strømpebukse under for ikke å klø av garnet (bruker babyull fra Europris for det var det som jeg hadde liggende, men tviler på at jeg bruker det til klesplagg igjen med det første). Jeg får bare prøve videre og se hvordan det går. Skal starte på beina nå så er ikke så altfor lenge til jeg er ferdig regner jeg med så blir spennende å se hvordan resultatet blir Endret 18. januar 2012 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cammomille Skrevet 20. januar 2012 #3376 Del Skrevet 20. januar 2012 Puh, nå har jeg lest hele dagboken din... Fra du begynte som prøver, gjennom operasjonen, frieri, brudekjolekaos, vielse, graviditet, flytting fra Horten osv.. For et utrolig hyggelig liv du må leve!! Her vil jeg gjerne følge med videre, for her var det kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #3377 Del Skrevet 20. januar 2012 Puh, nå har jeg lest hele dagboken din... Fra du begynte som prøver, gjennom operasjonen, frieri, brudekjolekaos, vielse, graviditet, flytting fra Horten osv.. For et utrolig hyggelig liv du må leve!! Her vil jeg gjerne følge med videre, for her var det kjempekoselig Lest hele boken??!! All ære til deg Veldig hyggelig med et nytt ansikt i boken, skal du være Siden jeg startet denne dagboken har det skjedd utrolig mye i livet mitt, og jeg er evig takknemlig for at jeg har fått opplevd alt sammen Og nå er det venting på lille frøkna som er det som står i fokus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. januar 2012 Forfatter #3378 Del Skrevet 20. januar 2012 I dag er beina og bekkenet mitt gåent! Var på jobb i går kveld og på dag i dag, og fy søren så tungt det var å holde ut de siste timene i dag! Trodde jeg aldri kom til å få dra hjem. Beina var utrolig slitne og bekkenet mislikte sterkt at jeg skulle gå og gjøre noe som helst arbeidsrelatert. Men nå er det heldigvis helg og jeg skal slappe helt av frem til jobb mandags morgen Forhåpentligvis blir bekkenet mer medgjørlig resten av helgen Før jobb i går var jeg på mini-shopping med mamma og før jeg visste ordet av det hadde hun kjøpt babytøy for over 1000 kr ordinærpris til under 300 kr på tilbud! Så nå har vi fått inn litt klær i størrelse 62 og 68 også. Er ikke så veldig mye, men er en begynnelse ihvertfall Så nå må vi snart få satt opp kommoden slik at jeg kan få vasket disse små klærne og legge dem klare til henne Sitter å sikler på garn på nøstebarn sin nettside. Har lyst å strikke et Mor Signe teppe, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge det skal være i, om det skal være ensfarget eller om det skal være flere farger på det. Svigermor skal strikke et hvitt et så vil gjerne ha et som er litt mer farge på, men er jammen meg ikke enkelt å bestemme seg for hvilken en skal gå for Nå skal jeg slappe av med strikketøy og chips mens jeg skal kose meg med en OTH episode Ha en fin fredagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. januar 2012 #3379 Del Skrevet 20. januar 2012 Hei på deg strikkemaskinen Nyyydelig kjole du har laget! Beundrer dere strikkemennesker altså Svigerinnen min er også sånn. Alltid strikketøy i hendene og tryller frem de herligste ting Håper kroppen samarbeider og at du får en virkelig fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. januar 2012 #3380 Del Skrevet 22. januar 2012 For en nydelig kjole Håper du har fått slappet godt av i helgen. Bekkenvondter er ikke bra Moro med babyklærshopping! Klarer ikke la være å handle jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå