Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Ok, jeg bor i Tønsberg :)

Kos deg med strikketøy :)

Godt å se vestfoldinger på KG ;)

Koser meg med det som skal bli lilla strikkesokker på pinnene :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spark! :rodmer:

Lykke til i morgen, Kjeksemor! :klem:

:rodmer:

Takk for det, Kvaksen :klemmer:

Satser på at det går veien for oss begge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lykke til, håper eksamen gikk bra og at formen holder ;)

Takk for det :klem:

Spørs hvordan det går i dag, våknet opp med feber, tett nese og tidenes hodepine, i tillegg til et enda mindre samarbeidsvillig bekken :(

Skulle gjort hva som helst for å vært hjemme i sengen med en god og varm mann som passer på meg.

Er ihvertfall hjemme om 12 timer, så er en fattig trøst akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i dag, Småkjekset! Håper syken går over fort som fy! Snart er du ferdig :jepp: Du får kommandere mannen til å kose i kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg hjem til slutt på torsdagen til tross for mye turbulens på vei opp og ned.

Det var utrolig godt å komme hjem til mannen :rodmer: Er noe helt annet å være borte fra hverandre nå som jeg er gravid enn tidligere da mannen reiste så mye. Så var ekstra herlig å se hvan igjen :hjerte:

I går feiret vi 6 måneder som gifte og at det var 4 måneder igjen til termin. Tenk at tiden har gått så fort! Om tre måneder og x antall uker og dager er vi foreldre :strix:

Skal i bursdagsfeiring senere i kveld så prøver å finne noen klær som passer. Er det plass til puppene er det ikke plass til magen og omvendt :fnise: Får se om jeg finner noe til lsutt eller om jeg må ut på handling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å prøver å finne ut hvilket strikketøy til lille frøkna jeg skal starte på nå snart. Har veldig lyst å strikke en dress vi kan bruke den første tiden når vi skal ut på farten, men er ikke sikker på hvilken som kan være greiest å ha.

Er disse fra Garnstudio jeg har sett på:

Dress 1

Dress 2

Hvilken tror dere kan være mest praktisk for en aprilbaby? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med juleferie, og :strix: for 23 uker! :hoppe:

Jeg tror jeg hadde tatt den uten hette. Evt strikke hetten uten sånn brettekant :) Den så nemlig ut som den kan bli litt klumpete for en nyfødt. Jeg er veldig glad i hette da, men jeg tror ikke jeg hadde tenkt på det når hun er så liten i april. Det er vel heller når hun har blitt litt større at jeg bruker hette - brukte det en god del i høst :jepp: Men nå går det i denne med en god lue og hjemmestrikket "putteskjerf" i alpakka, pluss strikkede sokker og hjemmestrikkede votter som er tovet. Og det er perfekt til ca -5. Når det blir kaldere kommer lammeskinnet inn i dunposen hennes :)

Det ble da voldsomt til babbel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med juleferie, og :strix: for 23 uker! :hoppe:

Jeg tror jeg hadde tatt den uten hette. Evt strikke hetten uten sånn brettekant :) Den så nemlig ut som den kan bli litt klumpete for en nyfødt. Jeg er veldig glad i hette da, men jeg tror ikke jeg hadde tenkt på det når hun er så liten i april. Det er vel heller når hun har blitt litt større at jeg bruker hette - brukte det en god del i høst :jepp: Men nå går det i denne med en god lue og hjemmestrikket "putteskjerf" i alpakka, pluss strikkede sokker og hjemmestrikkede votter som er tovet. Og det er perfekt til ca -5. Når det blir kaldere kommer lammeskinnet inn i dunposen hennes :)

Det ble da voldsomt til babbel :ler:

Tror det blir den uten hette :jepp: Er ikke så flink til å gjøre om på oppskrifter, så jeg får heller høre med mamma om hun vil hjelpe til der ;)

Hun kommer nok ikke til å fryse ihvertfall, for skal ha nok av luer og skjerf tilgjengelig slik at vi får kledd henne godt :jepp:

Er så herlig å strikke til sitt eget nurk :hjerte:

:strix: 23 Uker :strix:

nå er det ikke så lenge igjen :)

Nå går det virkelig unna :hoppe: Det har det for såvidt gjort hele tiden, me nå ser jeg virkelig at det ikke er så lenge igjen til hun er her hos oss :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde også tatt den uten hette. :Nikke: Så flink du er som strikker synes jeg. Jeg vil også kunne det. :sjenert: Heldigvis har jeg en mamma som er strikkemaskinen selv. :nigo:

Ta forresten godt vare på bekkenet ditt. Det gjorde ikke jeg og har slitt med det etter fødsel også. *vifte strengt med pekefingeren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: For 23 uker :hoppe:

Begge var kjempe fine, og passer nok fint i april :) Skulle ønske jeg klarte å strikke sånt, men så er jo S så heldig å ha en flittig farmor da :jepp:

Håper eksamen gikk bra, og at du nyter ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge dressene var kjempefine jeg også, men har sett mest på den uten hette. Kan bli et prosjekt her og, men ser ikke ut til at tiden strekker til. Får iallfal begynne på den i en størrelse som passer mot neste høst/vinter.

Hetter har jeg forstått at stort sett bare er i veien, selvom det er søtt, og ikkert kan være praktisk i blant. Du kan jo strikke en løshette, som kan tas av og på med knapper? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...