Småkjekset Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3221 Del Skrevet 7. desember 2011 Ok, jeg bor i Tønsberg Kos deg med strikketøy Godt å se vestfoldinger på KG Koser meg med det som skal bli lilla strikkesokker på pinnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 7. desember 2011 #3222 Del Skrevet 7. desember 2011 lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3223 Del Skrevet 7. desember 2011 Spark! Lykke til i morgen, Kjeksemor! Takk for det, Kvaksen Satser på at det går veien for oss begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. desember 2011 #3224 Del Skrevet 7. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #3225 Del Skrevet 7. desember 2011 lykke til!! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. desember 2011 #3226 Del Skrevet 8. desember 2011 lykke til, håper eksamen gikk bra og at formen holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #3227 Del Skrevet 8. desember 2011 lykke til, håper eksamen gikk bra og at formen holder Takk for det Spørs hvordan det går i dag, våknet opp med feber, tett nese og tidenes hodepine, i tillegg til et enda mindre samarbeidsvillig bekken Skulle gjort hva som helst for å vært hjemme i sengen med en god og varm mann som passer på meg. Er ihvertfall hjemme om 12 timer, så er en fattig trøst akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 8. desember 2011 #3228 Del Skrevet 8. desember 2011 Masse lykke til i dag, Småkjekset! Håper syken går over fort som fy! Snart er du ferdig Du får kommandere mannen til å kose i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. desember 2011 #3229 Del Skrevet 9. desember 2011 Kom du deg trygt hjem igjen til varm mannekos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #3230 Del Skrevet 10. desember 2011 Kom du deg trygt hjem igjen til varm mannekos? Det gjorde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #3231 Del Skrevet 10. desember 2011 Kom meg hjem til slutt på torsdagen til tross for mye turbulens på vei opp og ned. Det var utrolig godt å komme hjem til mannen Er noe helt annet å være borte fra hverandre nå som jeg er gravid enn tidligere da mannen reiste så mye. Så var ekstra herlig å se hvan igjen I går feiret vi 6 måneder som gifte og at det var 4 måneder igjen til termin. Tenk at tiden har gått så fort! Om tre måneder og x antall uker og dager er vi foreldre Skal i bursdagsfeiring senere i kveld så prøver å finne noen klær som passer. Er det plass til puppene er det ikke plass til magen og omvendt Får se om jeg finner noe til lsutt eller om jeg må ut på handling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #3232 Del Skrevet 10. desember 2011 23 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #3233 Del Skrevet 10. desember 2011 Sitter å prøver å finne ut hvilket strikketøy til lille frøkna jeg skal starte på nå snart. Har veldig lyst å strikke en dress vi kan bruke den første tiden når vi skal ut på farten, men er ikke sikker på hvilken som kan være greiest å ha. Er disse fra Garnstudio jeg har sett på: Dress 1 Dress 2 Hvilken tror dere kan være mest praktisk for en aprilbaby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 10. desember 2011 #3234 Del Skrevet 10. desember 2011 Gratulerer med juleferie, og for 23 uker! Jeg tror jeg hadde tatt den uten hette. Evt strikke hetten uten sånn brettekant Den så nemlig ut som den kan bli litt klumpete for en nyfødt. Jeg er veldig glad i hette da, men jeg tror ikke jeg hadde tenkt på det når hun er så liten i april. Det er vel heller når hun har blitt litt større at jeg bruker hette - brukte det en god del i høst Men nå går det i denne med en god lue og hjemmestrikket "putteskjerf" i alpakka, pluss strikkede sokker og hjemmestrikkede votter som er tovet. Og det er perfekt til ca -5. Når det blir kaldere kommer lammeskinnet inn i dunposen hennes Det ble da voldsomt til babbel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 10. desember 2011 #3235 Del Skrevet 10. desember 2011 23 Uker nå er det ikke så lenge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. desember 2011 Forfatter #3236 Del Skrevet 10. desember 2011 Gratulerer med juleferie, og for 23 uker! Jeg tror jeg hadde tatt den uten hette. Evt strikke hetten uten sånn brettekant Den så nemlig ut som den kan bli litt klumpete for en nyfødt. Jeg er veldig glad i hette da, men jeg tror ikke jeg hadde tenkt på det når hun er så liten i april. Det er vel heller når hun har blitt litt større at jeg bruker hette - brukte det en god del i høst Men nå går det i denne med en god lue og hjemmestrikket "putteskjerf" i alpakka, pluss strikkede sokker og hjemmestrikkede votter som er tovet. Og det er perfekt til ca -5. Når det blir kaldere kommer lammeskinnet inn i dunposen hennes Det ble da voldsomt til babbel Tror det blir den uten hette Er ikke så flink til å gjøre om på oppskrifter, så jeg får heller høre med mamma om hun vil hjelpe til der Hun kommer nok ikke til å fryse ihvertfall, for skal ha nok av luer og skjerf tilgjengelig slik at vi får kledd henne godt Er så herlig å strikke til sitt eget nurk 23 Uker nå er det ikke så lenge igjen Nå går det virkelig unna Det har det for såvidt gjort hele tiden, me nå ser jeg virkelig at det ikke er så lenge igjen til hun er her hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. desember 2011 #3237 Del Skrevet 11. desember 2011 Weeeee!!!! 23 uker!!!! Så flink du er som strikker og ordner til bebisen <3 Det er koselig å vente og forberede seg med slike syssler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. desember 2011 #3238 Del Skrevet 12. desember 2011 Jeg hadde også tatt den uten hette. Så flink du er som strikker synes jeg. Jeg vil også kunne det. Heldigvis har jeg en mamma som er strikkemaskinen selv. Ta forresten godt vare på bekkenet ditt. Det gjorde ikke jeg og har slitt med det etter fødsel også. *vifte strengt med pekefingeren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. desember 2011 #3239 Del Skrevet 12. desember 2011 For 23 uker Begge var kjempe fine, og passer nok fint i april Skulle ønske jeg klarte å strikke sånt, men så er jo S så heldig å ha en flittig farmor da Håper eksamen gikk bra, og at du nyter ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 12. desember 2011 #3240 Del Skrevet 12. desember 2011 Synes begge dressene var kjempefine jeg også, men har sett mest på den uten hette. Kan bli et prosjekt her og, men ser ikke ut til at tiden strekker til. Får iallfal begynne på den i en størrelse som passer mot neste høst/vinter. Hetter har jeg forstått at stort sett bare er i veien, selvom det er søtt, og ikkert kan være praktisk i blant. Du kan jo strikke en løshette, som kan tas av og på med knapper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå