Blåmor Skrevet 1. desember 2011 #3181 Del Skrevet 1. desember 2011 Må bare kaste meg på diskusjonen om lammeskinn. Vi har det største fra Nøstebarn i senga, og er superfornøyd med det, beholder fasongen godt ved vask. I vogna og i lekegrinda har vi de fra Babyshop til 299,- og de er vi også veldig fornøyde med til det bruket. Takk for koselig hilsen i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #3182 Del Skrevet 1. desember 2011 Må bare kaste meg på diskusjonen om lammeskinn. Vi har det største fra Nøstebarn i senga, og er superfornøyd med det, beholder fasongen godt ved vask. I vogna og i lekegrinda har vi de fra Babyshop til 299,- og de er vi også veldig fornøyde med til det bruket. Takk for koselig hilsen i boka mi Godt å høre at flere er fornøyde med lammeskinnet fra Nøstebarn Skla sjekke ut det fra babyshop også Bare hyggelig kjære Blåmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #3183 Del Skrevet 1. desember 2011 Sitter og lurer på dette med stellevesker. Har lest litt forskjellige steder om folk som ikke er fornøyd med Emmaljunga sin sport stelleveske da det ikke er flere rom en kan oppbevare tingene i slik at det da blir uoversiktelig i bagen. Så nå lurer jeg på om dette er felles for alle stellebager, eller om det finnes andre varianter som er bedre lagt opp slik at det er lettere å finne frem til de ulike tingenen når en trenger det? Kom over Skip Hop Dash Deluxe blant annet og synes den ikke så så verst ut, men tar gjerne imot andre gode tips Hvilken stelleveske har dere og er dere fornøyde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 1. desember 2011 #3184 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Vi har stellebagen til Emmaljunga. Gadd ikke kjøpe en annen fordi vi fikk den med sammen med vogna, så da gadd jeg ikke bruke penger på en annen en. Den er helt grei, men ikke så mye mer enn det. Nå som jeg ikke har med så mye utstyr lenger funker den kjempefint, men husker jeg syns det ble litt trangt og rotete oppi der i begynnelsen..Men fordelen med det er at da rydda jeg ofte oppi der da Men det er flere rom oppi der altså, et ganske stort glidelåsrom, samt 5 eller 6 små uten glidelås.. Endret 1. desember 2011 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. desember 2011 #3185 Del Skrevet 1. desember 2011 Vi har Teutonia si, i samme som vogna. Den er også litt upraktisk. Er lang og smal og kun åpning på toppen. Men er god plass da, så vi har ingen planer om å bytte Vi driter ikke penger heller Har hørt BabyBjorn sin skal vere god, ellers vet jeg det er mange som bruker disse fancy skinnveskene som koster en tusing eller to. Men velg ei som du vet mannen også vil kunne bruke! Kjedelig for ham med en "femi" skinnveske eller en hjertemønstret en når han skal ha lillegull alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 1. desember 2011 #3186 Del Skrevet 1. desember 2011 Jeg har denne fra Gaia & Co, og er veldig fornøyd med den. Den var nokså dyr, kostet 900,- på butikken der jeg kjøpte den, men ser på nettsiden over at den finnes billigere. Jeg har ikke den som er avbildet, men i mørk grålilla cordstoff. Den er veldig nøytral, og jeg er kjempefornøyd med den. Innvendig har den tre rom, ett med glidelås i midten der jeg pleier å ha klærne (dette rommet har vanntett polstring, så passer godt til oppbevaring av mat/flasker som kan lekke), på hver sin side av denne er det rom med god plass. I tillegg er det tre lommer, to på den ene siden med plass til bleier og våtservietter, og i den store lommen på andre siden har jeg kremer og lignende. Foran er det to smålommer og en stor, smal med glidelås, på siden er det en lomme på hver side som er supre å ha for eksempel flasker i, og bak er det en dyp lomme hvor det ligger en stellematte som følger med vesken. Dette ble kanskje mer detaljert enn du tenkte, men oppsummert vil jeg i alle fall anbefale å kjøpe veske fra Gaia & Co! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 1. desember 2011 #3187 Del Skrevet 1. desember 2011 http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=2548&KatId=28 denne hadde jeg i beige med sirkelmønster, store fine lommer men solgte den for jeg fikk tak i en som hører til vogna vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. desember 2011 #3188 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Jeg har en fra OiOi. Bestilt på eBay til 400 kr. Koster ca 1200 i butikk. Min erfaring er at det eneste som betyr noe er at den er stor (og fin da )! Dette med masse rom har ikke vært viktig for meg. Jeg har hatt en kul matboks fra blafre med bleier og slikt oppi. Og ellers har det ligget skifteklær og leker løst i veska. Syns det har vært veldig greit å samle bleier, våtservietter, sinksalve, bleieposer osv i en boks. En lomme utenpå veska kan være praktisk til nøklene mine, telefon og lommebok. Gøy med innkjøp!! Edit: Har denne Endret 1. desember 2011 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. desember 2011 #3189 Del Skrevet 1. desember 2011 Skal sjekke den ut Har skrevet opp et NB skinn på ønskelisten vår så får se om det dukker opp et etterhvert Gleder meg til å ha ei lita snuppe liggende og kose seg på et herlig skinn Ullsokkene så utrolig gode, så der blir det kjøpt inn noen par Synes det er så knotete å strikke så små sokker selv, men får prøve meg igjen i julen og se om tålmodigheten er blitt bedre De bodyene så kjempe herlige ut! Hvordan er størrelsene, hvor lenge kan vi forvente å ha dem før vi må gå over til andre størrelser? Det er så dumt å kjøpe noe som er dyrt for en liten body og så står vi der og ikke får brukt den før den er for liten Hva brukte dere frem til dere begynte med strømpebukser da? Blir vel gjerne litt kalde på beina disse små. Har veldig lyst på sparkebukser og slikt fra NB men er redd for at ullfrotte kan fort bli for varmt? Hvor mange sparkebukser er det greit å ha i de minste størrelsene f.eks? Mye spørsmål på meg nå kjenner jeg Kjempefine navn, likte spesielt godt det første og det siste Takk for PM! Jeg ville hatt minst 2 bodyer i str 50, av de jeg liket til. NB klærne er ganske tøyelige, og snuppa brukte str 50 ganske lenge. Nå er det jo vanskelig å si hvor stor baby du får da, men jeg har inntrykk av at de fleste bruker 50 en stund. Ellers syns jeg ikke det gjør noe at man bretter opp armene litt, da kan klærne brukes ganske lenge. Snuppa vår bruker en ull/silkebody fra NB i str 56/62 ennå (vanligvis bruker hun str 68), så de er litt store i str. De i bare ull er mer normale i str. Ullfrotte er kanskje litt varmt på sommeren, men de har jo ganske mye i ull/silke. Dessuten er jo været ganske variabelt om sommeren også, kan være ganske surt.. Vi brukte sparkebukser med ben i stedet for strømpebukser, syns det virker mer behagelig. Men så er jeg ikke noe strømpebuksefan heller :gjeiper: Jeg ville kanskje hatt 2 i str 50 og 2-3 i str 56, det er fort å bestille flere hvis det trengs! Ang. stelleveske; kan trygt anbefale Skip Hop Dash Deluxe! Superfornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. desember 2011 #3190 Del Skrevet 2. desember 2011 Kan jeg også få navn? Vi har Skip Hop-stellevesken, og jeg er superfornøyd. Den er oversiktlig, har mange rom og er pappavennlig (vi har den i mørkegrå). Det eneste minuset er at det ikke er glidelåslukking på det øverste lokket, bare magneter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. desember 2011 #3191 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Heii Her er det en stund siden jeg har vært innom Som tiden flyr hos deg! Synes du nettopp ble gravid jeg! Som ganske så fersk mamma, med en kjempebratt læringskurve så kan jeg kanskje bidra med noen tips jeg også Når det gjelder stelleveske så har vi Emmaljunga Sport, som du nevnte her over, og jeg er vledig fornøyd! Jeg synes det er mer enn nok rom i veska, i tillegg til at den er romslig, og liker spesielt godt at det er glidelås på toppåpningen, og på ytterommet. Jeg har til vanlig flere skift, bleier, gulpekluter, ekstra smokker, et tynt teppe og noen rangler/leker oppi der og det er fortsatt godt med plass Når det gjelder lammeskinn, så hadde vi lammeskinn i vogna (fra Barnas Hus). Godt og lunt, men i varmeste laget til lillemann når det var varmt i lufta så måtte ta det ut. Og trenger det ikke i vogn nå på vinteren, da vi har dunpose. Hadde tenkt å legge det over i senga nå når det ble litt kaldere, men leste at det ikke er anbefalt mtp på krybbedød når de klarer å snu seg selv. Så nå ligger skinnet på gjestesenga.. Summa summarum så anbefaler ikke jeg å kjøpe et dyrt ett/flere skinn, før du vet om dere får bruk for det. Ooog, kanskje jeg også kan få en PM med navn? Håper dere har ei fin helg Endret 2. desember 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #3192 Del Skrevet 3. desember 2011 -tusen takk for mange gode tilbakemeldinger på noen av de mange stelleveskene som finnes! Det er ikke lett å skulle bestemme seg for en som skal passe alle ens behov, så vi får sitte oss ned og se hva det er vi faktisk trenger og se om vi finner en vi har lyst på som dekker våre behov Har fallt veldig for Ju-Ju-Be sin BeTween da den har flere lommer og glidelåslukking på utsiden noe som jeg synes er mye mer praktisk enn BeAll versjonen som har en sånn flap som blir festet med magneter på fremsiden. Men så var det dette med farge/mønster da Kjempefine navn, likte spesielt godt det første og det siste Takk for PM! Jeg ville hatt minst 2 bodyer i str 50, av de jeg liket til. NB klærne er ganske tøyelige, og snuppa brukte str 50 ganske lenge. Nå er det jo vanskelig å si hvor stor baby du får da, men jeg har inntrykk av at de fleste bruker 50 en stund. Ellers syns jeg ikke det gjør noe at man bretter opp armene litt, da kan klærne brukes ganske lenge. Snuppa vår bruker en ull/silkebody fra NB i str 56/62 ennå (vanligvis bruker hun str 68), så de er litt store i str. De i bare ull er mer normale i str. Ullfrotte er kanskje litt varmt på sommeren, men de har jo ganske mye i ull/silke. Dessuten er jo været ganske variabelt om sommeren også, kan være ganske surt.. Vi brukte sparkebukser med ben i stedet for strømpebukser, syns det virker mer behagelig. Men så er jeg ikke noe strømpebuksefan heller :gjeiper: Jeg ville kanskje hatt 2 i str 50 og 2-3 i str 56, det er fort å bestille flere hvis det trengs! Ang. stelleveske; kan trygt anbefale Skip Hop Dash Deluxe! Superfornøyd!! Bare hyggelig Det er noen flotte navn, og desto vanskeligere å velge! Loddtrenkning blir nødløsningen hvis vi ikke klarer å bestemme oss på egenhånd Skal sende de kommende besteforeldre en ønskeliste over gode klær til den første tiden, så skal se at et par slike bodyer kommer med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #3193 Del Skrevet 3. desember 2011 Kan jeg også få navn? Vi har Skip Hop-stellevesken, og jeg er superfornøyd. Den er oversiktlig, har mange rom og er pappavennlig (vi har den i mørkegrå). Det eneste minuset er at det ikke er glidelåslukking på det øverste lokket, bare magneter. Sender deg en PM jeg Synes den ser veldig grei ut, men det som "plager" meg er at det ikke er glidelåslukking. Så jeg får vurdere det litt videre hva jeg bestemmer meg for Heii Her er det en stund siden jeg har vært innom Som tiden flyr hos deg! Synes du nettopp ble gravid jeg! Som ganske så fersk mamma, med en kjempebratt læringskurve så kan jeg kanskje bidra med noen tips jeg også Når det gjelder stelleveske så har vi Emmaljunga Sport, som du nevnte her over, og jeg er vledig fornøyd! Jeg synes det er mer enn nok rom i veska, i tillegg til at den er romslig, og liker spesielt godt at det er glidelås på toppåpningen, og på ytterommet. Jeg har til vanlig flere skift, bleier, gulpekluter, ekstra smokker, et tynt teppe og noen rangler/leker oppi der og det er fortsatt godt med plass Når det gjelder lammeskinn, så hadde vi lammeskinn i vogna (fra Barnas Hus). Godt og lunt, men i varmeste laget til lillemann når det var varmt i lufta så måtte ta det ut. Og trenger det ikke i vogn nå på vinteren, da vi har dunpose. Hadde tenkt å legge det over i senga nå når det ble litt kaldere, men leste at det ikke er anbefalt mtp på krybbedød når de klarer å snu seg selv. Så nå ligger skinnet på gjestesenga.. Summa summarum så anbefaler ikke jeg å kjøpe et dyrt ett/flere skinn, før du vet om dere får bruk for det. Ooog, kanskje jeg også kan få en PM med navn? Håper dere har ei fin helg Kan være greit å begynne med en billigere variant av lammeskinnet for å se hvordan hun reagerer på det, om det blir for varmt eller ikke. Til høsten og vinteren igjen skal vi jo uansett ha vognpose så da blir det gjerne varmt nok uansett. Skal sende deg PM også Helgen er ikke så verst, men kunne allikevel vært bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #3194 Del Skrevet 3. desember 2011 22 uker! Dagene går utrolig fort, og allerede neste uke har jeg min første eksamen. Veldig spent på hvordan det går, men får bare håpe på det beste. I går hadde vi koselig besøk av ei venninne av mannen, noe som resulterte i skravling til langt på natt. Sovnet heldigvis fort når jeg la meg, men er helt ødelagt i dag kjenner jeg Hodet er tungt, går rundt og snufser og føler meg ikke i form. For å gjøre det hele bedre skal jeg jobbe i både dag og i morgen Blir spennende å se hvordan det går.. Angående stelleveske som jeg skrev litt høyere oppe har jeg fått sansen for Ju-Ju-Be sine mange fargerike varianter. Siden vi har bestemt oss for svart vogn vil jeg gjerne at stellevesken skal være en annen farge, men er jammen meg ikke enkelt å finne ut hvilken. Prøver å tenke på at den også skal kunne passe til en evt nestemann så er greit å styre unna de helt rosa i tilfelle vi skulle fått en gutt da. Lille frøken er veldig aktiv om dagen Etter at mannen gikk på jobb i går holdt hun meg våken i to timer med spark Hadde jeg vært smart hadde jeg stått opp og begynt å jobbe med forberedelser til eksamen, men det var så godt å ligge i den varme gode sengen. Det resulterte i at jeg ikke våknet før halv ett når jeg først sovnet igjen Men siden det ble en sen natt i går er det gjerne like greit at jeg fikk sove litt lengre på dagen Nå får jeg prøve å få i meg litt c-vitaminer og annet slik at jeg forhåpentligvis føler meg litt bedre før jeg drar på jobb om en time. Håper dere får en flott helg damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 3. desember 2011 #3195 Del Skrevet 3. desember 2011 Så gøy at hun er så aktiv!! Her er også formen snufsete og kjedelig. Håper du føler deg bedre utover dagen og at det går bra på jobb! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. desember 2011 #3196 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Vi har en sort stelleveske med sorte blomster. Litt sprekere enn en helt "glatt" en, men samtidig så passer den til alt. Har rødt ullpledd i vogna nå, men skal snart over på lilla og rosa vognpose, ikke bare-bare å finne noe som matcher alt uten å bli kjedelig Vår stelleveske er forresten fra Tiny Tillia. Husker ikke om jeg kjøpte den på ebay eller amazon til slutt, men husker at det var litt av en jobb å finne ut hvilken jeg skulle velge. Nesten like vanskelig som å finne frem i vogn- eller bæretøyjungelen! Håper formen din ble bedre utover dagen! Endret 3. desember 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #3197 Del Skrevet 4. desember 2011 Så gøy at hun er så aktiv!! Her er også formen snufsete og kjedelig. Håper du føler deg bedre utover dagen og at det går bra på jobb! God helg!! Det er veldig kjekt at hun er så aktiv, men mannen synes hun er skikkelig urettferdig som bare sparker når vi er alene og ikke når han har mulighet til å kjenne. Men får regne med at hun er ferdig med å erte pappan sin snart, som hopper i sofaen hver gang jeg sier at hun er aktiv i håp om å kjenne, slik at han får kjenne henne han også Lørdagen var bedre enn forventet, men var hjemme i fra jobb i dag. Godt å få tatt igjen litt godt etterlengtet søvn Vi har en sort stelleveske med sorte blomster. Litt sprekere enn en helt "glatt" en, men samtidig så passer den til alt. Har rødt ullpledd i vogna nå, men skal snart over på lilla og rosa vognpose, ikke bare-bare å finne noe som matcher alt uten å bli kjedelig Vår stelleveske er forresten fra Tiny Tillia. Husker ikke om jeg kjøpte den på ebay eller amazon til slutt, men husker at det var litt av en jobb å finne ut hvilken jeg skulle velge. Nesten like vanskelig som å finne frem i vogn- eller bæretøyjungelen! Håper formen din ble bedre utover dagen! Det er minst like vanskelig å bestemme seg for stelleveske som vogn Håper bare at jeg klarer å finne en nå rundt jul slik at det er håp om å få den litt billigere på januarsalget Formen var ikke så verst i går, men i dag har den vært veldig laber Våknet flere ganger av at jeg var så svimmel at jeg holdt på å kaste opp Når vekkerklokken ringte var det ikke blitt noe bedre og jeg hadde antydninger til feber, så da var det bare å holde seg hjemme slik at jeg ikke smittet noen pasienter på jobb. Får håpe det er over nå slik at jeg får kommet meg på jobb igjen i uken før jeg drar østover for eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. desember 2011 Forfatter #3198 Del Skrevet 4. desember 2011 Nå har mannen fått kjenne spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 4. desember 2011 #3199 Del Skrevet 4. desember 2011 Nå har mannen fått kjenne spark :rodmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 4. desember 2011 #3200 Del Skrevet 4. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå