Småkjekset Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3001 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lykke til i morgen! Gleder meg til å lese om det er gutt eller jente! Er det tidlig eller sent du har UL? Kan godt hende du har skrevet det ned, jeg har bare ikke sett det. Takk for det Har time 10.30 så jeg slipper heldigvis å vente hele dagen på å forhåpentligvis få vite det SKal bli godt å se den lille igjen Masse lykke til i morgen, Småkjekset! Jeg blir fremdeles rørt av tanken på den lille smulen Takk for det Chico Det er helt herlig å tenke på at jeg har en liten smule i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #3002 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Det er nok ei lita jente der inne Lykke til i morgen Blir veldig spennende å se Fører tippingen din opp Innom og oppdaterer meg litt, lenge siden jeg har vært innom her nå Flaks at jeg kikket inn sånn at jeg får med meg siste nytt om den spennende ultralyden imorgen Masse, masse lykke til!! (Hvis ikke det er for sent å tippe, tipper jeg forresten !) Åh, som jeg misunner deg, det er så spennende med ultralyd, og å få se det fantastiske lille knøttet!! Hei Jesse! Godt å se deg her inne på KG igjen Du er ikke for sen for å tippe, så skal føre deg opp på lista med en gang Gleder meg sånn til å se hvor stor den lille har blitt siden jeg så h*n for 7,5 uke siden Endret 31. oktober 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 31. oktober 2011 #3003 Del Skrevet 31. oktober 2011 Shopping er jo så gøy da:) Utrolig vanskelig å la være..!! Jeg brukte omslagsbodyer sist og har kjøpt en del denne gangen også. Veeeldig greit når bæsjen tyter ut overalt:) Jeg vil også ha bæretøy men aner ikke hva.. Burde begynne å sette meg inn i slikt nå sikkert. Vanskelig syns jeg. Men vi finner vel ut av det:) Masse lykke til imorgen! Tipper det er en gutt i magen din:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 1. november 2011 #3004 Del Skrevet 1. november 2011 I dag er dagen gleder meg sånn til å høre om opplevelsen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3005 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Da var vi kommet oss til KK i Bergen, bare en tine for tidlig Nervepirrende å vente kjenner jeg Endret 1. november 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. november 2011 #3006 Del Skrevet 1. november 2011 Lykke til! Vi var så sent ute til vår time at vi rakk ikke å bli nervøse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. november 2011 #3007 Del Skrevet 1. november 2011 Lykke til småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. november 2011 #3008 Del Skrevet 1. november 2011 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. november 2011 #3009 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Er spent på å høre om det er ei lita jeg. Uansett, gleder meg til å høre hva dere skal ha jeg! Endret 1. november 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 1. november 2011 #3010 Del Skrevet 1. november 2011 Håper alt er bra og at dere har storkost dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3011 Del Skrevet 1. november 2011 Shopping er jo så gøy da:) Utrolig vanskelig å la være..!! Jeg brukte omslagsbodyer sist og har kjøpt en del denne gangen også. Veeeldig greit når bæsjen tyter ut overalt:) Jeg vil også ha bæretøy men aner ikke hva.. Burde begynne å sette meg inn i slikt nå sikkert. Vanskelig syns jeg. Men vi finner vel ut av det:) Masse lykke til imorgen! Tipper det er en gutt i magen din:) Shopping er farlig, men har klart meg bra synes jeg Men regner med det blir verre med tiden I dag er dagen gleder meg sånn til å høre om opplevelsen deres. Lykke til! Vi var så sent ute til vår time at vi rakk ikke å bli nervøse Det er jo også en måte å slippe å bli nervøs på Gikk veldig greit etterhvert som det ene nurket etter det andre kom i inngangspartiet klar for å dra hjem for første gang Gleder meg til det blir vår tår til å ta med nurket vårt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3012 Del Skrevet 1. november 2011 Lykke til småkjekset Spennende! Er spent på å høre om det er ei lita jeg. Uansett, gleder meg til å høre hva dere skal ha jeg! Håper alt er bra og at dere har storkost dere! vi har kost oss mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. november 2011 #3013 Del Skrevet 1. november 2011 Nå var jeg sååå spent, også har du ikke skrevet hvordan det gikk enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3014 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Da var jeg hjemme igjen etter noe som ikke kan beskrives som noe annet enn helt fantastisk Siden vi var tidlig ute fikk vi også komme til tidligere, da noen ikke hadde møtt opp til sin time. Så var inne dobbelt så lenge som planlagt Jordmoren vi var hos var kjempeherlig, og hun tok seg god tid til å forklare hva hun skulle se etter før hun begynte og forklarte nøye hva vi så på skjermen etterhvert som hun så på ulike deler av kroppen til den lille. Hjertet fant hun ganske fort, selv om det ikke var helt enkelt å få målt hjertelyden da den lille ikke ville ligge i ro Men hun klarte til slutt å fange opp den fantastiske lyden, og den ble målt til 140 slag i minuttet Magemålet, hodemålet og lårbeinet så veldig bra ut og jordmor var godt fornøyd med alle resultatene hun målte Hun prøvde flere ganger å få et veldig tydelig bilde av ansiktet til den lille, men det ville h*n ikke ha noe som helst av Tok hendene opp foran ansiktet og snudde ryggen til oss flere ganger. Aner at h*n har arvet oppførselen til pappan sin Etter å ha fått sett den lille fra alle mulige vinkler og fått bekreftet at alt så veldig bra ut var tiden inne for å se om det var mulig å se kjønnet. Den lille bevegde seg mye og det virket som om h*n synes at nå var det nok, klarte jordmor å få en del bilder hvor hun klarte å se hva det var. Spente nå? Vi venter en liten jente! Det var veldig godt å få vite hvem det var som skjuler seg i magen, og utrolig godt å endelig kunne kalle den lille for hun/henne og ikke den/det Ny termin ble satt til 9. april, så da er jeg 17 + 3 i dag Mannen var sprekkeferdig av stolthet når vi var kommet ut av KK, så det første han gjorde når han kom på jobb igjen var å oppdatere statusen sin til Prinsesse Gleder meg enda mer til å kunne begynne handlingen når jeg vet hvem det er vi kjøper til Så da var det bare å begynne å tenke på navn til den lille hjerteknuseren vår Endret 1. november 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 1. november 2011 #3015 Del Skrevet 1. november 2011 Åh, nå fikk jeg tårer i øynene Hipp hurra for en liten, helt perfekt prinsesse i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. november 2011 #3016 Del Skrevet 1. november 2011 Gratulerer! Det er veldig fint å vere prinsessamamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 1. november 2011 #3017 Del Skrevet 1. november 2011 Gratulerer så mye med ei lita jente Jeg bare visste det var ei lita prinsesse som befant seg i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3018 Del Skrevet 1. november 2011 Nå var jeg sååå spent, også har du ikke skrevet hvordan det gikk enda! Må jo holde dere litt på pinebenken Åh, nå fikk jeg tårer i øynene Hipp hurra for en liten, helt perfekt prinsesse i magen Det er helt utrolig å tenke på at det er en liten jente som ligger og godgjør seg i magehulen min Føles mye mer virkelig nå som vi vet hvem som er der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3019 Del Skrevet 1. november 2011 Gratulerer!Det er veldig fint å vere prinsessamamma Takk for det Det har jeg virkelig troen på Gratulerer så mye med ei lita jente Jeg bare visste det var ei lita prinsesse som befant seg i magen din! Tusen takk for det Pjusk Godt at noen visste hvem som befant seg der inne, for jeg var helt blank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 1. november 2011 #3020 Del Skrevet 1. november 2011 Begynner å bli god på å gjette kjønn! Gratulerer så mye med ei lita jente!! Og så bra at alt stod bra til! Nå blir det vel litt rosa-shopping Deilig å vite hvem som er der inne ja! Føltes også mer virkelig for meg da jeg viste at det var en han, og ikke en den lenger! Kos dere med lykkerusen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå