Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2641 Del Skrevet 9. september 2011 For en nydelig liten baby Tenk at det er ungen din Det er en helt fantastisk følelse å vite at det der er min baby! Og mannen sin såklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. september 2011 #2642 Del Skrevet 9. september 2011 Åh, så utrolig! Og for en fin liten spire! Utrolig at man allerede ser at det er en baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. september 2011 #2643 Del Skrevet 9. september 2011 Så fantastisk nydelig Tenker du er stolt, lettet og spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. september 2011 #2644 Del Skrevet 9. september 2011 Herlige, nydelige smulen Fikk en slik herlig varm følelse i hjertet nå. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2645 Del Skrevet 9. september 2011 Åh, så utrolig! Og for en fin liten spire! Utrolig at man allerede ser at det er en baby. Smulen er rett og slett nydelig Jeg var spent på hvor mye man egentlig kunne se, og når det var så pass mye er jeg i himmelen Så fantastisk nydelig Tenker du er stolt, lettet og spent Kroppen er full av positive og glade følelser Det er helt fantastisk det vi har i møte Herlige, nydelige smulen Fikk en slik herlig varm følelse i hjertet nå. God helg Klarer ikke å slutte å se på bildene vi fikk God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 9. september 2011 #2646 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Åh, jeg blir helt rørt av å se bildet av lille knøttet deres Husker så godt hvordan den følelsen var når vi fikk se J for første gang på UL, det er virkelig helt fantastisk! Så godt å høre at alt står bra til med lille smulen Nyt helga og tilværelsen på skyer! Dere har så mye å glede dere til!! Vi har forresten Emmaljunga Edge Duo, og er kjempefornøyd!! Kunne ikke hatt en bedre vogn! Det eneste jeg har å utsette på den (nå som vi har fått oss bil), er at det er nok ikke den letteste vogna å løfte inn og ut av bilen. Men jeg klarer det jo, så det er ikke noe kjempeproblem da Endret 9. september 2011 av Jesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. september 2011 #2647 Del Skrevet 9. september 2011 Så fantastisk ...nydelige lille smulen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. september 2011 #2648 Del Skrevet 9. september 2011 Så flott at alt stod bra til Og så fint UL-bilde dere fikk med! Kikker på Simo og Emmaljunga her og - tenker på enten kombi eller duo fra Simo, og Edge eller City Cross fra Emmaljunga. Men det er en jungel, og så mye forskjellig å tenke på, at jeg tror jeg blir gal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. september 2011 Forfatter #2649 Del Skrevet 9. september 2011 Åh, jeg blir helt rørt av å se bildet av lille knøttet deres Husker så godt hvordan den følelsen var når vi fikk se J for første gang på UL, det er virkelig helt fantastisk! Så godt å høre at alt står bra til med lille smulen Nyt helga og tilværelsen på skyer! Dere har så mye å glede dere til!! Vi har forresten Emmaljunga Edge Duo, og er kjempefornøyd!! Kunne ikke hatt en bedre vogn! Det eneste jeg har å utsette på den (nå som vi har fått oss bil), er at det er nok ikke den letteste vogna å løfte inn og ut av bilen. Men jeg klarer det jo, så det er ikke noe kjempeproblem da Det er utrolig å kunne se den lille for første gang Vet nok hva jeg kommer til å drømme om i natt ja Ser virkelig frem til alt vi har fremfor oss Jo mer jeg ser på den faller jeg mer og mer for den Har hørt flere si at den kan være tung å få inn og ut av bilen, så vi må sjekke ut det nærmere. Jeg har ikke muskler i armene kjennes det ut som, så da er det greit å ha prøvd det på forhånd før det gjelder Så fantastisk ...nydelige lille smulen Smulen er nydelig Så flott at alt stod bra til Og så fint UL-bilde dere fikk med! Kikker på Simo og Emmaljunga her og - tenker på enten kombi eller duo fra Simo, og Edge eller City Cross fra Emmaljunga. Men det er en jungel, og så mye forskjellig å tenke på, at jeg tror jeg blir gal Vi fikk kjempeflotte bilder, og dette var det første gyn tok! Er kjempefornøyd Det er skikkelig vanskelig å skulle velge bare en vogn oppe i denne vognjungelen Ser på Edge duo så finnes det vippe funksjon på vognbagen, finnes det på noen av bagene man kan bruke til city crossen også? Er veldig smart å ha muligheten ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 9. september 2011 #2650 Del Skrevet 9. september 2011 Ser på Edge duo så finnes det vippe funksjon på vognbagen, finnes det på noen av bagene man kan bruke til city crossen også? Er veldig smart å ha muligheten ihvertfall Jeg tror det bare er på Edge-bagen det er vippefunksjon. Men det er ihvertfall helt genialt! Den har blitt mye brukt her! Jeg har vært så vanvittig fornøyd med bagen til Edge, den er så solid og god, og det er veldig god plass i den! (Hadde ikke kunne brukt bagdelen så lenge som jeg gjorde hadde det ikke vært for størrelsen, da J er veldig lang ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 9. september 2011 #2651 Del Skrevet 9. september 2011 Synes den quadrolift sofbagen til Emmaljunga ser kjekk ut også jeg - er det helt galskap og kjøpe den til å ha oppi duo-vogna? Virker jo veldig praktisk, både at den er liten og lett og bære med seg, og at den har så mange fine funksjoner som kan brukes på sportsvogndelen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. september 2011 #2652 Del Skrevet 10. september 2011 For en vakker liten smule Så godt å lese at alt sto bra til med den lille Hjertelyden er helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. september 2011 #2653 Del Skrevet 10. september 2011 Et lite innspill til vogndiskusjonen - vi har city crossen, og min søster har edge duoen, og jeg synes det er veldig stor forskjell på vognene i tyngde, og "framkommelighet". Edge duoen er veldig mye tyngre, både og trille og å løfte. På en annen side så er den nok sikkert veldig stødig. cc' e er myye lettere i vekt, og lett og enkel å trille, nesten så det kjennes ut som om den har svinghjul framme! Og den er veldig lett å slå sammen/løfte kommer jo selvfølgelig an på ens behov, jeg ønsket ei vogn som passa både i by og i marka, samtidig som den måtte være liten nok til å få plass i bilen min Inne på emmaljungas sider kan man forresten sammenligne vognene med alle mål etc. (skriver fra mobil så kan ikke dele linken) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. september 2011 Forfatter #2654 Del Skrevet 10. september 2011 Jeg tror det bare er på Edge-bagen det er vippefunksjon. Men det er ihvertfall helt genialt! Den har blitt mye brukt her! Jeg har vært så vanvittig fornøyd med bagen til Edge, den er så solid og god, og det er veldig god plass i den! (Hadde ikke kunne brukt bagdelen så lenge som jeg gjorde hadde det ikke vært for størrelsen, da J er veldig lang ) Ser for meg at den funksjonen kan være veldig god å ha ja Bagen ser virkelig stor og god ut, så ser for meg at en slik en kan bli brukt en god stund Synes den quadrolift sofbagen til Emmaljunga ser kjekk ut også jeg - er det helt galskap og kjøpe den til å ha oppi duo-vogna? Virker jo veldig praktisk, både at den er liten og lett og bære med seg, og at den har så mange fine funksjoner som kan brukes på sportsvogndelen... Den ser jo veldig smart ut Skal absolutt sjekke den nærmere ut når vi kommer oss til en forhandler, for kunne gjerne tenkt meg en slik en også tror jeg For en vakker liten smule Så godt å lese at alt sto bra til med den lille Hjertelyden er helt fantastisk Smulen var rett og slett nydelig Et lite innspill til vogndiskusjonen - vi har city crossen, og min søster har edge duoen, og jeg synes det er veldig stor forskjell på vognene i tyngde, og "framkommelighet". Edge duoen er veldig mye tyngre, både og trille og å løfte. På en annen side så er den nok sikkert veldig stødig. cc' e er myye lettere i vekt, og lett og enkel å trille, nesten så det kjennes ut som om den har svinghjul framme! Og den er veldig lett å slå sammen/løfte kommer jo selvfølgelig an på ens behov, jeg ønsket ei vogn som passa både i by og i marka, samtidig som den måtte være liten nok til å få plass i bilen min Inne på emmaljungas sider kan man forresten sammenligne vognene med alle mål etc. (skriver fra mobil så kan ikke dele linken) . Skal sjekke ut nettsiden til emmaljunge for å se på forskjellene Jeg vil ha en vogn som ikke er er kjempetung, men som samtidig har nok av plass i bagdelen til den lille i begynnelsen. Siden det blir aprilbarn så må vi nok gå over til sportsvogndelen til vinterenen, så da skal jeg sjekke ut quadrolift softbagen og se om den hadde vært noe da også Åhh som jeg gleder meg til å kjøpe inn utstyr og trille rundt på den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. september 2011 #2655 Del Skrevet 10. september 2011 Åh, fiiine smulen! Ang. vogn vil jeg gjerne slå et slag for Bugaboo Cameleon. Den er superlett, enkel å slå sammen, kjempegod å trille (og vinterhjulene funker kjempebra de også, dersom du skal gå litt tur i skog og mark) og har vel kanskje en av de lengste bagene på markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. september 2011 Forfatter #2656 Del Skrevet 10. september 2011 Åh, fiiine smulen! Ang. vogn vil jeg gjerne slå et slag for Bugaboo Cameleon. Den er superlett, enkel å slå sammen, kjempegod å trille (og vinterhjulene funker kjempebra de også, dersom du skal gå litt tur i skog og mark) og har vel kanskje en av de lengste bagene på markedet. Smulen er nydelig Synes vognen ser skikkelig kul ut! Og så utrolig lett den så ut å håndtere! Den skal sjekkes nærmere ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 10. september 2011 #2657 Del Skrevet 10. september 2011 Mamma betaler vogn her - derfor det frister å skeie ut med luksus-tilbehør som f.eks quadroliften. Så på nett at den kostet rundt 2000,-, så det er jo ikke billig om man skal ha den i TILLEGG til en komplett vogn, men pyttsann, om den er praktisk så... Men mulig det blir litt smør på flesk, så får gjøre mere research på det Emmaljunga sine nettsider er veldig fine, men samtidig kan det bli ganske forvirrende også, av den eviglange sammenligningslisten deres. Men absolutt veldig nyttig, og greit med alle mål, vekt etc Om dere vil ha lett vogn ville jeg kikket nærmere på City Crossen altså - den ser jo veldig kjekk ut Bugaboo er jeg litt skeptisk til - ser mange skriver mye fint om den - men den ene vi har sett på i butikken virket så skranglete og usolid sammenlignet med andre... Men det er jo SÅ mange som skryter fælt av disse, så det må jo nesten være bra Er så mange smarte finesser på vogner også, så lett å la seg blende når man leser på sidene til hver og enkelt av produsentene - f.eks lommer innvendig i bag og i kalesje, integrert myggnetting, lufteluke i kalesje, tilbehørssett for å forandre design i vogna, diverse sikkerhets-tiltak, helt vanntett stoff på vogna, gynge-mekaniske på bagen, og gud-vet-ikke-hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. september 2011 #2658 Del Skrevet 10. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. september 2011 Forfatter #2659 Del Skrevet 10. september 2011 Mamma betaler vogn her - derfor det frister å skeie ut med luksus-tilbehør som f.eks quadroliften. Så på nett at den kostet rundt 2000,-, så det er jo ikke billig om man skal ha den i TILLEGG til en komplett vogn, men pyttsann, om den er praktisk så... Men mulig det blir litt smør på flesk, så får gjøre mere research på det Emmaljunga sine nettsider er veldig fine, men samtidig kan det bli ganske forvirrende også, av den eviglange sammenligningslisten deres. Men absolutt veldig nyttig, og greit med alle mål, vekt etc Om dere vil ha lett vogn ville jeg kikket nærmere på City Crossen altså - den ser jo veldig kjekk ut Bugaboo er jeg litt skeptisk til - ser mange skriver mye fint om den - men den ene vi har sett på i butikken virket så skranglete og usolid sammenlignet med andre... Men det er jo SÅ mange som skryter fælt av disse, så det må jo nesten være bra Er så mange smarte finesser på vogner også, så lett å la seg blende når man leser på sidene til hver og enkelt av produsentene - f.eks lommer innvendig i bag og i kalesje, integrert myggnetting, lufteluke i kalesje, tilbehørssett for å forandre design i vogna, diverse sikkerhets-tiltak, helt vanntett stoff på vogna, gynge-mekaniske på bagen, og gud-vet-ikke-hva Så herlig med hjelp til utstyr, og da spesielt vogn! Det er jo ikke helt billig akkurat, så det er en utrolig flott gave Kan gjerne bli litt smør på flesk med quadroliften, så det er jo evt mulig å kjøpe den når det nærmer seg å komme over i sportsdel Jeg skal sitte å regne hvor mye det kommer til å koste med full vogn med alt jeg vil ha. og så var det jo om man skal ha citybag eller hardbag også. Tror det blir en del turer i butikker som har forskjellige vogner utstilt slik at vi får undersøkt dem nærmere og se hvilken som passer oss best Men foreløpig ser det lyst ut for city crossen Har sett en del på Bugaboo Cameleon og har de samme tankene som deg. Men jeg skal sjekke den ut når vi kommer i en butikk, for kan jo ikke la den passere uten å ha hatt den i nærmere øyesyn Det er utrolig mye finesser på de forskjellige vognene. Så tror det smarteste er å se bort i fra disse, velge seg en vogn som passer for en og så da heller se hvilke finesser man får med Det blir utrolig spennende å sjekke dem ut nærmere ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. september 2011 #2660 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Det eneste jeg har å utsette på City Crossen i forhold til f.eks Edge Duo, det er at lengden på baggen er 75 cm, kontra Edge Duo som har 79. Bredden er den samme. Fire cm er jo en del, men for vår del så tror jeg det skal gå greit. Når våren kommer, og vi eventuelt ønsker å fortsette med bagen, så tar vi jo uansett ut voksiposen da den er blitt for varm da, og da har vi plutselig mer å gå på. Og deretter begynner man jo med sportsdel, så.. Men hva er vippefunksjon på bag? Er det sånn at når man går i f.eks nedoverbakke, så kan man justere den slik at babyen ikke blir liggende nedover? Endret 10. september 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå