Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Weeee! 10 uker. Snart den magiske grensa og greier :klemmer:

Det nærmer seg nå ja :jepp:

Gratulerer med to nye puser :rodmer: Koselig for dem å ha hverandre da :) Når vi skulle ha vår katt fikk vi også tilbud om søsteren, men takket da nei siden vi aldri hadde hatt katt...har angret på det mange ganger egentlig :sukk:

10 uker, herlig :strix:

Etter den korte tiden de har vært her ser jeg at de har så utrolig godt av hverandre, så hadde ikke vært aktuelt å bare hatt en pus her ;)

10 uker :strix::strix:

Og gratulerer med to små pusefrøkener. Så koselig, det tar nok ikke lang tid før de er husvarme nei :nigo:

Jeg tror de begynner å føle seg litt mer hjemme her nå. De fikk seng/hule og klatrestativ i går som de leker mye med, men når de skal sove er det midt under treseteren som er favoritten ;)

Gratulerer med tilskudd til familien :hoppe:

Vi var nettopp å hentet en pusefrøken å pusegutt selv :)

Det er kjempeherlig å ha pus i hus igjen :Nikke:

Og med disse rampejentene er ingen dag lik, så vi koser oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg fått time til ordinær ultralyd :strix:

1. november :nigo:

8 uker igjen så det er godt vi får en sniktitt på fredag, for jeg hadde ikke klart å vente helt til da :fnise:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ordinær UL :) Det blir spennende! Vil dere vite kjønnet?

Mannen sier at det går helt greit hvis vi får vite kjønnet, mens jeg er litt mer der at det hadde jo vært spennende å ikek vite :fnise:

Så vi får snakke litt mer om det, vi har jo nok av uker å gjøre det på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med dato for ordinær UL :hoppe:

Hjelpes - vurderer du virkelig å ikke vite kjønn altså? :fnise: Jammen er jeg imponert over de som klarer - vi synes det er SÅ spennende vi, så bare MÅ vite :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått time til ordinær ultralys :strix:

1. november :nigo:

8 uker igjen så det er godt vi får en sniktitt på fredag, for jeg hadde ikke klart å vente helt til da :fnise:

Oi, oi, oi! Så spennende :hoppe: :hoppe:

Du får si ifra om dere skal vite kjønn så vi kan lage en tippeliste på kjønn ;)

Det er jo ikke så lenge til heller :) kommer sikkert til å gå fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 uker! :hoppe:

Ikke så lenge til oridnær ultralyd! Åtte uker går fort. :) Og det sier jeg som tenker at de ni ukene det er igjen til jeg har termin er leeenge.. :fnise: Men sånn egentlig så er åtte uker ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med dato for ordinær UL :hoppe:

Hjelpes - vurderer du virkelig å ikke vite kjønn altså? :fnise: Jammen er jeg imponert over de som klarer - vi synes det er SÅ spennende vi, så bare MÅ vite :ler:

Det hadde vært spennende å ikke vite, men også helt uutholdelig kan jeg tenke meg :ler: Så vi får se hva vi kommer frem til ;)

For det vi vet kan jo smulen vise seg frem på eget initiativ slik at det ikke er tvil også :Nikke:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, oi, oi! Så spennende :hoppe: :hoppe:

Du får si ifra om dere skal vite kjønn så vi kan lage en tippeliste på kjønn ;)

Det er jo ikke så lenge til heller :) kommer sikkert til å gå fort :)

Det er mindre enn to måneder til, så det blir spennende etterhvert som vi nærmer oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 uker! :hoppe:

Ikke så lenge til oridnær ultralyd! Åtte uker går fort. :) Og det sier jeg som tenker at de ni ukene det er igjen til jeg har termin er leeenge.. :fnise: Men sånn egentlig så er åtte uker ingenting!

Er det snakk om hvor lenge det er for andre så er det nærmest ingenting, men er det en selv som teller ned til noen går det treigt :fnise:

Vi har noen spennende måneder fremfor oss ihvertfall, det er det ingen tvil om :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på finn nå for å se hva vognen jeg vil ha ligger på brukt. Og nå har jeg funnet en 2009 modell til en latterlig lav pris!

Det er nesten dumt å ikke kjøpe den, er det ikke? :klo: Er jo litt tidlig å skulle kjøpe den alt nå evt, men så var det det å ikke skulle gå glipp av et godt tilbud :sjenert:

Følger med bagdel og sittedel og vognposer til begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm...hva føler du selv da?

jeg ville ha ny vogn til mitt første barn jeg da. Og vi kjøpte på nyttårtilbudet. Da var jeg vel 17 uker på vei eller noe....husker ikke helt.

Og mamma sa noe om at man egentlig ikke skal bringe vogn inn i hus før barn er født...blablabla...betyr ulykke.

Men gikk fint det, og venninna mi er enda gravid enda de har kjøpt en flott brukt vogn. Kan ikke se at den er brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Men så skal man jo ikke tenke sånn som foreldrene våres. Min pappa var akkurat lik,men det var rundt 4-5mnd da..men det er jo greit å kanskje lete litt til? Titte litt på finn.no? Jeg kjøpte vogn da jeg 20uker..men få noen med deg som har vogn.vi ble jo lurt,fordi vi ikke hadde kunnskap..lykke til uansett! Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm...hva føler du selv da?

jeg ville ha ny vogn til mitt første barn jeg da. Og vi kjøpte på nyttårtilbudet. Da var jeg vel 17 uker på vei eller noe....husker ikke helt.

Og mamma sa noe om at man egentlig ikke skal bringe vogn inn i hus før barn er født...blablabla...betyr ulykke.

Men gikk fint det, og venninna mi er enda gravid enda de har kjøpt en flott brukt vogn. Kan ikke se at den er brukt :)

Tenker at det er for godt til å være sant, å få tak i den vognen jeg vil ha til en så lav pris. Og det var det - noe i forbindelse med ene fotbremsen var ødelagt. Så da blir det ikke den, gidder ikke å kjøpe en vogn med feil og mangler :)

Har hørt flere si at man skal vente med forskjellige ting til etter barnet er kommet, men man kan liksom ikke kjøpe alt etter fødsel heller. Da er det nok andre ting en shopping som opptar tankene ;)

Hei! Men så skal man jo ikke tenke sånn som foreldrene våres. Min pappa var akkurat lik,men det var rundt 4-5mnd da..men det er jo greit å kanskje lete litt til? Titte litt på finn.no? Jeg kjøpte vogn da jeg 20uker..men få noen med deg som har vogn.vi ble jo lurt,fordi vi ikke hadde kunnskap..lykke til uansett! Natta!

Er innom finn.no ukentlig bare for å se hva som finnes. Men jo mer jeg ser på det kan det være at vi går for en helt ny en tilslutt. Må bare komme til en butikk som har litt utvalg på vogner slik at mannen får prøvd seg frem også slik at vi er helt enige når vi skal bestemme oss. Gjerne greit når det er snakk om en god del penger ;)

Hvordan var det dere ble lurt?

:klemmer:

Hvilken vogn er det du vil ha da?

Har sett veldig mye på Stokke Xplory :jepp:

Har kikket på andre vogner også som Emmaljunga og Simo, men er redd de kan bli for tunge for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

City Cross er også lett og fin. :)

Hvis dere hadde kjøpt vogn allerede nå, så hadde dere i alle fall vært tidlig ute :jepp: Vår vogn kommer om en uke ca. så er 32 uker når vi først får vognen inn i hus :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett å finne frem i vognjungelen, er jo så mange fine :) Vet at jeg vil ha en som er litt stor siden jeg har planer om mange deilige gå turer i skogen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...