Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

De ømme puppene kommer og går, det gjorde de her i hvertfall! Det er dager der man skulle ønske man kunne gått naken for det gjør vondt bare å få en t-skjorte inntil ;)

Så alt er nok heeeelt bra! :D

Forsvinner et symptom, kommer et annet. Sitter her og kjemper mot en mild kvalme, så regner med at jeg bare var litt overnervøs ;)

Gleder meg ihvertfall til legetime på torsdag! Godt jeg har time tidlig på dagen ;)

Bæretøy er gull verdt! :jepp: Han godeste var på sopptur med S i manduca på lørdag, mens jeg fikk et par etterlengta fritimer ;) Kjempegreit å bare ta henne på magen hvis jeg f.eks skal en kjapp tur på butikken, spesielt nå som det begynner å bli fryyyktelig kjedelig å ligge i vogna... :fnise:

Hadde aldri ømme pupper jeg. Hadde i grunnen ingen symptomer i begynnelsen, når jeg tenker meg om..

:klemmer:

Så koselig det høres ut :rodmer:

Jeg får lese meg opp på de forskjellige typene bæretøy som finnes, slik at jeg vet hva jeg skal holde meg unna og ikke til den tid kommer ;)

Kjenner at jeg bekymrer meg for den minste ting, men jeg får bare holde det ut :Nikke:

Regner med at alt er bare bra, og jeg får ihvertfall bekreftet/avkreftet det på torsdagen, så skal prøve å ikke bekymre meg så mye til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag overtar vi rekkehuset vårt! :strix::bolledeig:

Jeg har dessverre (? :fnise:) senvakt på jobb i dag, så får ikke vært med å bært på plass størstedelen av flyttelasset ;) Ikke det at jeg hadde bært noe særlig, liker best å kommandere hvor alt skal :ler:

Siden jeg har tidligvakt i morgen sover jeg enda en natt ute hos mine foreldre før jeg i morgen tar med meg siste rest herfra for å komme på plass i vårt nye hjem :hjerte:

Som jeg gleder meg til å få alt på plass :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gleder deg :nigo: Spennende med flytting :jepp:

Kjenner at det skal bli veldig godt å ha noe som er vårt eget etter å ha bodd to måneder oppå foreldrene mine og broren min. Så nå ser jeg virkelig frem til å sove i eget hus i morgen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med overtakelse av hus! :strix:

Det er en helt spesiell følelse å drive å flytte inn og styre med det, og den første natten! :jepp: Husker hvor koselig det var i slutten av september i fjor da vi overtok vårt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuuu!!! Gratulerer med overtakelse av hus

:)

Skulle ønske vi kunne kjøpe oss hus også, men siden jeg skal si opp jobben, er det litt dumt med tanke på at jeg ikke har noe nytt å gå til.

Kos deg masse med møbleringen - og ikke bær for tungt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med hus!! :hoppe: Og stemmer i; ikke bær for tungt.. Jeg gjorde det og fikk kjenne det i ryggen og bekkenet i lang tid. Og jeg var bare noen uker på vei!

Spennende med legetimen! :hoppe: Håper legen er av sorten som har innvendig UL.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med hus :blomst:

Skjønner godt at du ser frem til å ha deres eget. Det er kjempe deilig å ha et eget hus hvor man kan gjøre hva man vil :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare raskt innom fra mobilen, da vi ikke har fått opp Internett enda.

Da har vi hatt første natt i eget hus, og det var herlig! :nigo:

Nå er mannen på jobb og jeg skal pakke utav flere esker. Gleder meg til å komme mer i orden og ikke bo utav kasser, men går greit de neste dagene ;)

Mannen har invitert folk på fest i helgen, så vi får nå se hvor mye som er på plass til da. Gjesterommet er klart, så vi er litt på vei ;)

Nå er det bare en dag igjen til legetime! Gleder meg :) Må huske å ta med urinprøve, så får skrive det på huskelapp ellers blir det glemt :)

Ha en flott dag alle sammen! Skal oppdatere meg mer hos dere når Internett er på plass :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Nå er det bare en dag igjen til legetime! Gleder meg :) Må huske å ta med urinprøve, så får skrive det på huskelapp ellers blir det glemt :)

Jeg pleier bare å sette beholderen oppå dolokket før jeg går å leger meg, da har jeg ikke tjangs å glemme det! :fnise:

(Er i koma på morningene :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier bare å sette beholderen oppå dolokket før jeg går å leger meg, da har jeg ikke tjangs å glemme det! :fnise:

(Er i koma på morningene :sjenert: )

Samme her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

så koselig med nytt hus da!!

Savner å ha eget jeg også, men det kommer vel en dag om ikke for lenge :rodmer:

Hvordan er formen da? Masse lykket il i morgen, fingers crossed!

Må vel "late" som du drikker i helgen du da? Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Dahlia -

Titter innom her jeg ! Ser dere har flyttet inn i rekkehus :) Måtte bare si Gratulerer så mye :klemmer:

Det er sikkert deilig med nytt hus :) Må dere pusse opp eller er det oppussa ?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det rett før jeg drar til legen. Kan trygt si at jeg er spent.

Håper alt står bra til :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått internett oppe å gå i leiligheten, så da får jeg oppdatere litt her ;)

Jeg var som sagt ganske spent i morges da jeg satt hjemme og prøvde å tvinge i meg noe mat, uten særlig stort hell.

Da jeg kom på legekontoret hadde jeg ikke kommet innom døren en gang før jeg ble ropt opp for å komme innom labratoriet for å ta de første blodprøvene for å se at alt var i orden. Med lite mat og drikke innabords satt jeg og følte at energien ble tappet litt etter litt etter hvert som glassene ble fylt, helt til resultatet kom :) Graviditetstesten de tok der lyste positiv innen svært kort tid, urinprøven var flott, og det ble tatt prøve for å se hvilken blodtype jeg har og om jernlageret var fullt nok. Helsekortet for gravide ble påbegynt, og jeg fikk litt informasjonsskriv om hvordan svangerskapskontrollene er fordelt mellom lege og jordmor i kommunen her.

Etter jeg var ferdig på laboratoriet bar det inn til en kjempe hyggelig turnuslege, som gjorde opplevelsen av i dag enda bedre. Hun spurte spørsmål om helse og sykdom i familien, og helsekortet ble fylt opp av mer informasjon. Jeg ble veid, og ligger stabilt på det jeg gjorde før jeg ble gravid også ;) Jeg la meg på undersøkelsesbenken og hun kjente på magen min, og forklarte hvorfor hun trykte på de forskjellige stedene. Før uke 12 så er det ikke like lett å kjenne at det er noe der, men det kommer jeg til å gjøre om kort tid sa hun :nigo:

Neste legetime blir rundt uke 24, midt i førjulsstrida. Det er godt å ha noe å se frem til :hjerte: Henvisning til ordinær ultralyd skulle hun få sendt avgårde, i tillegg til å få sjekket om stoffskiftet oppfører seg som det skal nå :) Ellers fikk jeg beskjed om å bare slappe av og nyte dagene, ukene og månedene vi har i vente :)

Skal prøve å få time hos en privat gynekolog om noen uker for tidlig ul, for jeg vil veldig gjerne se for meg selv at alt står bra til ;)

Alt i alt har det vært en strålende dag, og en utrolig flott første svangerskapskontroll! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...