Lilywhite Skrevet 30. juli 2011 #2381 Del Skrevet 30. juli 2011 Gratulerer så mye med overstått! Og ikke minst med en liten spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #2382 Del Skrevet 30. juli 2011 Gratulerer så mye!! Kan anbefale hakkespettboken, den ble iallefall veldig godt mottatt her og er lest fra perm til perm av den vordende far! Tusen takk Da skal jeg få tak i den så fort jeg finner den igjen Gratulerer så mye med overstått! Og ikke minst med en liten spire i magen! Takk for det Endelig klaffet det for oss, så håper at det ikke er lenge til det samme skjer med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. juli 2011 #2383 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååå!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MYE!!!! For en fantastisk nyhet å komme hjem til Småkjekset!!!!! Tenk at du fikk bursdagsspire da! Så ubeskrivelig glad på dine vegner! Å bli mamma er virkelig det største i verden og jeg er ufattelig takknemlig for vesla mi siden jeg vet hvor mange slitere det er rundt omkring! Gleder meg til å følge deg fremover til april! :hoppe: Endret 30. juli 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #2384 Del Skrevet 30. juli 2011 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååååååå!!!!!!!!!!!! GRATULERER SÅ MYE!!!! For en fantastisk nyhet å komme hjem til Småkjekset!!!!! Tenk at du fikk bursdagsspire da! Så ubeskrivelig glad på dine vegner! Å bli mamma er virkelig det største i verden og jeg er ufattelig takknemlig for vesla mi siden jeg vet hvor mange slitere det er rundt omkring! Gleder meg til å følge deg fremover til april! :hoppe: Tusen takk for det kjære Ruccola! Det er helt utrolig at det har skjedd oss - endelig! Så nå gleder vi oss utrolig mye til det fremtiden har å by på Og det å lese inne hos dere nybakte mødre, og de som fremdeles venter på å møte sine små er helt utrolig, spesielt nå som jeg er mer nærmere en liten en enn jeg noen gang har vært før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 30. juli 2011 #2385 Del Skrevet 30. juli 2011 Gratulerer så masse Småkjekset! Tenk, en bursdagsspire! Så utrolig gøy da! :) Kos deg kjempemye fremover! Det går så fort, og ihvertfall når gullet er komt til verden! Jippi for spire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 30. juli 2011 #2386 Del Skrevet 30. juli 2011 Gratulerer småkjekset ! Det var veldig kjekt og lese din historie også. Kjenner jeg blir helt revet med, kjenner de samme følelsene En bursdagspire er det fantastiske, helt utrolig! Lykke til med graviditeten ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 30. juli 2011 #2387 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg ble så glad da jeg logget inn her nå og så at du hadde endret navn på dagboka di Gratulerer så masse!! :strix: Bursdagsspire er helt fantastisk, jeg fant også ut at jeg var gravid på bursdagen min, og det er noe helt spesielt :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #2388 Del Skrevet 31. juli 2011 Gratulerer så masse Småkjekset! Tenk, en bursdagsspire! Så utrolig gøy da! : ) Kos deg kjempemye fremover! Det går så fort, og ihvertfall når gullet er komt til verden! Jippi for spire!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tusen takk Aries! Har som mål at jeg skal nyte hver dag jeg går gravid, så når kvalmen ikke har meldt sinn fulle ankomst enda flører jeg at jeg klarer meg relativt bra så langt Gratulerer småkjekset ! Det var veldig kjekt og lese din historie også. Kjenner jeg blir helt revet med, kjenner de samme følelsene En bursdagspire er det fantastiske, helt utrolig! Lykke til med graviditeten ! Blri veldig spennende å følge deg også fremover mot mars/april, så håper vi kan lære mye av hverandre for ikke å utveksle tanker og opplevelser med en liten en i magen Jeg ble så glad da jeg logget inn her nå og så at du hadde endret navn på dagboka di Gratulerer så masse!! :strix: Bursdagsspire er helt fantastisk, jeg fant også ut at jeg var gravid på bursdagen min, og det er noe helt spesielt :hoppe : Tusen takk Jesse Det er så utrolig at jeg ikke kan få sagt hvor glad jeg er om dagen Det var veldig spesielt å skulle teste positivt på sin egen bursdag Så nå håper jeg bare at smulen klamrer seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 31. juli 2011 #2389 Del Skrevet 31. juli 2011 Ja det hadde vært veldig kjekt småkjekset : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #2390 Del Skrevet 31. juli 2011 5 uker Bare 7 uker igjen til de magiske 12, så håper at tiden frem til de går fort og smertefritt Mannen var ute med ene forloveren sin i går, og klarte å holde det for seg selv i ca 45 minutter Han er så utrolig stolt om dagen, så skjønner godt at det var vanskelig å holde det inne, spesielt når forloveren hans spurte hvordan det står til med prøvingen vår Så nå har jeg også mulighet til å fortelle en om dette, slik at jeg har noen å kunne snakke med frem til vi forteller flere det Var hos ene bestevenninnen min på torsdag og vi kom inn på dette med barn, og da sa hun at hun håpte at det kom til å klaffe for oss ført i vennegjengen Da følte jeg at hemmeligheten vi har vokste seg ulidelig stor Kom også inn på hvor lang tid vi ville vente med å fortelle det til de rundt oss, så regner med at når hun får vite det så blir det bare fryd og gammen Jeg tenker at jeg får fortelle forloveren min det før bryllupsfesten vår om to uker, slik at hun kan hjelpe meg med å komme gjennom festen uten å drikke uten å virke mistenksom Men før jeg forteller henne det håper jeg at jeg kan komme til hos min nye fastlege, slik at jeg kan få sjekket at alt er bra. Har fastlegene mulighet til å sjekke hjertelyd når man er kommet så langt, eller burde jeg tatt meg en tur til gynekolog/jordmor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #2391 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Viktige dager i graviditeten Unnfangelsen finner sted omkring – 16. juli 2011 Hjertet begynner å slå – 10. august 2011 Embryoet beveger seg – 3. september 2011 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster – 10. september 2011 Alle indre organer er ferdig formet – 10. september 2011 Risikoen for spontanabort avtar – 24. september 2011 Kvalmen avtar for de fleste – 1. oktober 2011 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd) – 8. oktober 2011 Fosteret svelger og tisser – 22. oktober 2011 Tid for ultralyd – 1. november 2011 Du kan kjenne fosterets bevegelser – 5. november 2011 Fosteret begynner å få et søvnmønster – 19. november 2011 Fosteret begynner å høre – 10. desember 2011 Ni av ti barn overlever om de blir født nå – 7. januar 2012 Mange fostre legger seg med hodet ned – 11. februar 2012 Svangerskapspermisjonen begynner – 19. mars 2012 Antatt termindato – 9. april 2012 Endret 11. februar 2012 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 31. juli 2011 #2392 Del Skrevet 31. juli 2011 Utrolig koselig tittel på boka di! Jeg dro på tidlig UL i uke 6, men da kunne de ikke finne hjerteslag. Dro også i uke 10 og da fant de det klart og tydelig Fastlegen kan ikke finne det såpass tidlig, jeg tror min fant det først rett før ordinær UL omtrent, mens jordmor fant det mye før (uke 12). Hadde også doppler som gjorde at jeg kunne høre hjemme også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. juli 2011 #2393 Del Skrevet 31. juli 2011 5uker Kan tenke meg mannen er stolt ja Tror ikke fastlegen kan gjøre annet enn blodprøve el urinprøve....men jeg så jo hjerte ved 6 uker hos gyn, så bestill deg en time der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. juli 2011 #2394 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) Nei hva er det jeg ser GRATULERER Du fikk verdens beste bursdagsgave jo!! Endelig! Føler KG er inne i en god rytme nå, den ene etter den andre sliteren får klaff - nå kommer de siste snart etter og tenker jeg Mars/april blir jo en perfekt tid! Fint og mildt i været med en gang, og ikke alt for lenge til barnehage-start Jeg har Nylanders bok "På Vei" og kan virkelig anbefale den - lettlest, informativ og ikke skremselspropaganda om fødsel eller andre ting (men likevel med masse info om evt komplikasjoner). Hakkespettboka skal vi og kjøpe tror jeg - hører mye bra om den Så gøy dette var! *edit* Ikke bestill UL for tidlig - har dere uflaks gir dere bare dere selv hodebry - prøv heller å hold ut litt lenger Endret 31. juli 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. juli 2011 #2395 Del Skrevet 31. juli 2011 (endret) 5 uker Ser termin er 3. april - da må du jo bare treffe bursdagen min, den 4. Endret 31. juli 2011 av chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 31. juli 2011 #2396 Del Skrevet 31. juli 2011 Gratuelerer så mye med 5 uker :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #2397 Del Skrevet 31. juli 2011 Utrolig koselig tittel på boka di! Jeg dro på tidlig UL i uke 6, men da kunne de ikke finne hjerteslag. Dro også i uke 10 og da fant de det klart og tydelig Fastlegen kan ikke finne det såpass tidlig, jeg tror min fant det først rett før ordinær UL omtrent, mens jordmor fant det mye før (uke 12). Hadde også doppler som gjorde at jeg kunne høre hjemme også Synes at det var på tide med en ny tittel, så smiler hver gang jeg ser den Da skal jeg prøve å komme meg til en jordmor om en månedstid eller noe for å se om hun finner noe da Frister veldig med en egen doppler, så driver å sjekker på ebay 5uker Kan tenke meg mannen er stolt ja Tror ikke fastlegen kan gjøre annet enn blodprøve el urinprøve....men jeg så jo hjerte ved 6 uker hos gyn, så bestill deg en time der Han er kjempestolt og helt super Hvis jeg kommer meg til hos fastlegen får jeg be om en blodprøve kanskje for å se at hvg nivået stiger som det skal, og så kan jeg vente litt med ul 5 uker Ser termin er 3. april - da må du jo bare treffe bursdagen min, den 4. Mannen sa at her var det bare å knipe igjen, for han ville ha mai barn Men så lenge alt går bra så kan h*n komme akkurat når det passer Gratuelerer så mye med 5 uker :hjerte: Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #2398 Del Skrevet 31. juli 2011 Nei hva er det jeg ser GRATULERER :danser : :strix ::danser : :strix : Du fikk verdens beste bursdagsgave jo!! Endelig! Føler KG er inne i en god rytme nå, den ene etter den andre sliteren får klaff - nå kommer de siste snart etter og tenker jeg Mars/april blir jo en perfekt tid! Fint og mildt i været med en gang, og ikke alt for lenge til barnehage-start Jeg har Nylanders bok "På Vei" og kan virkelig anbefale den - lettlest, informativ og ikke skremselspropaganda om fødsel eller andre ting (men likevel med masse info om evt komplikasjoner). Hakkespettboka skal vi og kjøpe tror jeg - hører mye bra om den Så gøy dette var! *edit* Ikke bestill UL for tidlig - har dere uflaks gir dere bare dere selv hodebry - prøv heller å hold ut litt lenger Tusen takk Zia Jeg har uten tvil fått den beste bursdagsgaven jeg noen gang kunne ha fått Mars/april passer kjempeflott i forhold til barnehage, så da er h*n over året før vi må tenke på å sende h*n dit Og så er det flott da det sjeldent er snø igjen i mars her, så da slipper vi å kjøpe vinter vogn med en gang Tror jeg kommer til å ha vogndilla. Er så mange jeg kunne tenkt meg Tror jeg kommer til å kjøpe meg På vei etterhvert Og hakkespett boken skal kjøpes til farsdagen tenker jeg Har et mål om å klare å vente med ul til første uken i september, for det hadde vel vært tidenes bursdagsgave til den kommende morfar - et bilde av det lille nurket Da skal jeg være rundt 10-11 uker på vei, så håper det blir bra bilder av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. juli 2011 #2399 Del Skrevet 31. juli 2011 Det er utrolig koselig å lese her om dagen! Har fulgt deg helt siden jeg selv fant ut av graviditeten til meg og sambo, så det blir vel rundt 20 uker. Det er ikke så lenge i forhold til mange andre her, men likevell! I uke 10-11 kan du få riktig så fine bilder! Her har vi et 3-D bilde fra uke 10+5, og der er det både armer og bein. En skikkelig flott liten spire. Tenk om fire dager begynner kjertet til miraklet deres å slå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. august 2011 #2400 Del Skrevet 1. august 2011 Gratulerer med graviditet! Nå var det virkelig din tur til å då det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå