Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Lenge siden jeg har vært innom, og du har falt ut av mine innlegg :sjenert: Du spurte meg på fb om blomsterbuketten. Det var ikke spesielt vanskelig. Jeg brukte blomstertape til å teipe sammen tre roser først, og deretter la jeg på 2-3 stk og teipet hver gang. Surret silkebånd nederst for å skjule teipen, og stakk nåler med perler på toppen nedi hver rose ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde lik bukett som pupsi etter oppskriften hennes :jepp: Ble kjempefin og var veldig enkel! Finnes masse videoer på youtube også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lenge siden jeg har vært innom, og du har falt ut av mine innlegg :sjenert: Du spurte meg på fb om blomsterbuketten. Det var ikke spesielt vanskelig. Jeg brukte blomstertape til å teipe sammen tre roser først, og deretter la jeg på 2-3 stk og teipet hver gang. Surret silkebånd nederst for å skjule teipen, og stakk nåler med perler på toppen nedi hver rose ;)

Det hørtes jo ut som noe jeg kunne klare også ;) Hvor får man kjøpt slike perler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde lik bukett som pupsi etter oppskriften hennes :jepp: Ble kjempefin og var veldig enkel! Finnes masse videoer på youtube også :jepp:

Da skal jeg gjøre et forsøk på den jeg også! Høres ikke supervanskelig ut, og skulle jeg møte på problemer har jeg helt sikkert flinke damer rundt meg som kan hjelpe :)

Edit: Damer, ikke samer :skratte: )

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte mine på eBay, men det rekker du vel ikke. Du kan se på plantasjen og hobbybutikker. Og hvis du ikke får tak i kan jeg sende deg noen, har flere igjen :)

Tenker du klarer det helt fin jeg :Nikke: Det var ikke så veldig vanskelig. Men greit å ha øvd en gang først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine på eBay, men det rekker du vel ikke. Du kan se på plantasjen og hobbybutikker. Og hvis du ikke får tak i kan jeg sende deg noen, har flere igjen :)

Tenker du klarer det helt fin jeg :Nikke: Det var ikke så veldig vanskelig. Men greit å ha øvd en gang først.

Tror ikke jeg skal ta sjansen på at jeg får det tidsnok fra Ebay, så jeg kan prøve å sjekke på plantasjen og hobbybutikker når jeg drar hjem i helgen :)

Lurer på om moren min ikke får seg en bukett i helgen ;)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg gjøre et forsøk på den jeg også! Høres ikke supervanskelig ut, og skulle jeg møte på problemer har jeg helt sikkert flinke samer rundt meg som kan hjelpe :)

:skratte:

Okai, jeg vet det er dårlig humor, men SAMER?? :ler: Hvor skal dere gifte dere egentlig? :fnise:

Apropos perler så kjøpte jeg mine også på ebay. Men i noen større hobbybutikker burde de jo ha slikt, eller som pupsi sier i velassorterte blomsterbutikker :jepp:

Kunne sendt deg jeg og, men har ikke perler, mer noen slags sølvblomster. Noe slik som disse. Har igjen en haug som jeg sikkert aldri får brukt, så rop ut :)

Nå hadde jeg ikke en ordinær brudekjole da vi giftet oss, og derfor passet disse bedre, men om du skal ha full pakke med flott kjole og alt, så blir sikkert perler absolutt finest :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Okai, jeg vet det er dårlig humor, men SAMER?? :ler: Hvor skal dere gifte dere egentlig? :fnise:

Apropos perler så kjøpte jeg mine også på ebay. Men i noen større hobbybutikker burde de jo ha slikt, eller som pupsi sier i velassorterte blomsterbutikker :jepp:

Kunne sendt deg jeg og, men har ikke perler, mer noen slags sølvblomster. Noe slik som disse. Har igjen en haug som jeg sikkert aldri får brukt, så rop ut :)

Nå hadde jeg ikke en ordinær brudekjole da vi giftet oss, og derfor passet disse bedre, men om du skal ha full pakke med flott kjole og alt, så blir sikkert perler absolutt finest :jepp:

Jeg og min rettskriving altså :ler: Har fått ordnet opp i det nå ;)

Slike blomster var virkelig flotte, og noe ala det hadde nok gjerne passet sammen med kjolen min, da det er blomster oppe på skulderbåndet på høyre side.

Jeg har bare en enkel hvit selskapskjole fra Floyd som skal brukes under vielsen, så blir ikke mye ekstra på meg.

Så tar gjerne imot noen slike blomster for å pynte opp buketten litt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se om jeg klarer å linke til bilde av prøve-buketten min...

Se bort i fra halvvisne blomster, men det var alt jeg fikk tak i den dagen jeg fikk for meg at jeg skulle prøve :lol:

*edit* Ble litt stort, og ingen link, hele bildet :sprettoy: Sender deg pm jeg :)

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sendt nålene før på mandag tror jeg - borte i dag og i morgen. Kan du ikke minne meg på det på mandag, for sikkerhets skyld?

*bomullshode* :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sendt nålene før på mandag tror jeg - borte i dag og i morgen. Kan du ikke minne meg på det på mandag, for sikkerhets skyld?

*bomullshode* :lol:

Det skal jeg prøve på å huske ;) Er litt tom i topplokket om dagen, så får se om det setter seg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og oppdaterer meg og skal si det er spennende med både nesten-IKM og snart bryllup! Åh tenk at du skal gifte deg :hjerte: Det var den beste dagen i mitt liv.. :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ser det ut til at spenningn er over for nå :sukk: Litt høyere temp i går, men lav i dag. Hadde tidligere gulaktig slim med blodspor i, og nå er jeg begynt å spotte :(

Får trøste meg med at jeg kan kose meg med drinker på bryllupsreisen ;)

Forloveden sitt utdrikkningslag er i dag, så er spent på hvordan han har det :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo synd, Småkjekset! Men du er flink å se det positive i det, i alle fall! Også kan du jo ta et par glass vin til maten på den store dagen! :jepp:

Så satser man vel på klaff rett etterpå! :hoppe:

Men hvordan blir det nå da, får du eggløsning av deg selv, eller må du ta en til runde med pergo? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vin blir det ikke på meg da jeg ikke liker det be særlig, men skal unne meg noen velfortjente Caipiroska og Long Island Ice Tea :nigo::sikle:

Satser på klaff i sommer :jepp:

De sier at pergo kan sitte igjen i måneden etter man har tatt det, så neste syklus blir uten pergo. Håper at jeg får EL da også, hvis ikke får jeg se frem til neste pergosyklus og håpe at den gjør susen :)

Fikk beskjed av GU at jeg skulle ha tre pergosykluser og tre pausesykluser, så håper at det er det som skal til før det blir en liten en på oss :hjerte:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme opplegget meg pergo som vi hadde. Jeg fikk EL i to pausesykluser mener jeg å huske, så når du fikk det i pergo-syklusen tror jeg du har gode muligheter i pausesyklusen også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...