Småkjekset Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3081 Del Skrevet 9. november 2011 Ja måtte jo få med meg alt da, liker det jeg, og har jo veldig lite annet å gjøre på dagene En bok mannen min vil anbefale til alle førstegangs fedre er Verdens beste pappa av Per Asbjørn, Jr Risnes den er morsomt skrevet og vi har sittet her å holdt på å le oss i hjel flere ganger (kan hende det er vår dårlige humor også da) http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=2594506 Takk for boktips! Den skal jeg se nærmere på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. november 2011 #3082 Del Skrevet 9. november 2011 Vi har også den boka. Mannen liker den veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. november 2011 Forfatter #3083 Del Skrevet 9. november 2011 Vi har også den boka. Mannen liker den veldig godt! Får se om det er mulig å kjøpe den på en bokhandel på fredag, slik at jeg har en kombinert 6 års jubileumsgave/farsdagsgave til mannen Tenkt at det på lørdag er 1 år siden jeg fridde til mannen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 9. november 2011 #3084 Del Skrevet 9. november 2011 Dere har jammen rukket mye på dette året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 9. november 2011 #3085 Del Skrevet 9. november 2011 det går veldig fort å få den i posten tok vel bare ett par dager når jeg bestilte den på Ark sin nettbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. november 2011 #3086 Del Skrevet 9. november 2011 Så kjekt med frierijubileum Og modig av deg å fri hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2011 #3087 Del Skrevet 9. november 2011 Vi har også den boka, den er kjempemorsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. november 2011 #3088 Del Skrevet 9. november 2011 Tøff du var som fridde til han da! Jeg er så "tradisjonell" av meg, at her kommer det aaaaldri et frieri fra min del, det får han stå for Så det står det respekt av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. november 2011 Forfatter #3089 Del Skrevet 12. november 2011 Dere har jammen rukket mye på dette året! Det har vi virkelig det går veldig fort å få den i posten tok vel bare ett par dager når jeg bestilte den på Ark sin nettbutikk Får se om det ikke blir julegave til mannen Så kjekt med frierijubileum Og modig av deg å fri hehe. Sånn går det når man er utålmodig, da er det best å ta det i egne hender Vi har også den boka, den er kjempemorsom! Da blir det nok til at vi kjøper den etterhvert også Tøff du var som fridde til han da! Jeg er så "tradisjonell" av meg, at her kommer det aaaaldri et frieri fra min del, det får han stå for Så det står det respekt av! Har alltid trodd at jeg skulle klare å vente til mannen skulle fri, men ble plutselig veldig utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. november 2011 Forfatter #3090 Del Skrevet 12. november 2011 19 uker! I dag er jeg 19 uker på vei og lurer på hvor i all verden tiden har blitt av! Det føles som om det var i går jeg tok testen og krysset poppet opp I dag har jeg og mannen 6 års dag som kjærester Så i kombinert jubileum/farsdags gave fikk mannen en bok av meg - Baby en bruksanvisning. Har fått kikket så smått i den og ser ut som det blir en del artig lesing Startet på et nytt babyteppe i går og koser meg med å strikke i rosa, lilla og hvitt Det er et lappeteppe, men siden jeg ikke liker montering strikker jeg remser med lapper slik at det blir lettere å montere Usikker på om jeg skal lage det til et vognteppe eller et koseteppe, evt begge deler, men er litt usikker på hvilken størrelse det skal få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 12. november 2011 #3091 Del Skrevet 12. november 2011 19 uker! Tenk at neste søndag så er du halvveis! Helt utrolig! Er plutselig ikke så lenge til du får lille jenten din Og gratulerer med seksårsjubileum! Så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolita90 Skrevet 12. november 2011 #3092 Del Skrevet 12. november 2011 19 uker :D så flink du er til å strikke Jeg kjøpte garn for å strikke sokker til gutten her og den tanken har bare blitt borte i alt rotet med salg og flytting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. november 2011 Forfatter #3093 Del Skrevet 12. november 2011 19 uker! Tenk at neste søndag så er du halvveis! Helt utrolig! Er plutselig ikke så lenge til du får lille jenten din Og gratulerer med seksårsjubileum! Så koselig. Halvveis neste søndag! Er ikke lenge til jeg får sett henne når man ser stort på det Tiden kommer til å fly avgårde fremover, så er ikke kjempelenge til vi ar henne hos oss 19 uker :D så flink du er til å strikke Jeg kjøpte garn for å strikke sokker til gutten her og den tanken har bare blitt borte i alt rotet med salg og flytting Synes det er så koselig å ha noe å strikke på, spesielt når jeg tenker på hvem mottakeren blir Midt i salg og flytting er det ikke så lett å få satt seg ned og begynt å strikke. Du får heller kose deg med å strikke til han når han blir større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 12. november 2011 #3094 Del Skrevet 12. november 2011 for 19 uker!! så koselig! Ble inspirert av boktipset her inne forleden og endte med å bestille både "Verdens beste pappa" og "Mamma for første gang" etterpå gjennom Ark. Fikk de i posten i dag. Megaraskt! Mennne.. blir nesten litt skremt av å lese, blir litt overveldet bare av kapittelet om amming lissom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. november 2011 #3095 Del Skrevet 13. november 2011 Oioioiiiii!!! Du er jo snart halvveis!!! Så herlig:) Fin gave til mannen:) Grattis med jubileet forresten<3 Håper du sover godt og drømmer søtt nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. november 2011 #3096 Del Skrevet 13. november 2011 for 19 uker!! så koselig! Ble inspirert av boktipset her inne forleden og endte med å bestille både "Verdens beste pappa" og "Mamma for første gang" etterpå gjennom Ark. Fikk de i posten i dag. Megaraskt! Mennne.. blir nesten litt skremt av å lese, blir litt overveldet bare av kapittelet om amming lissom! Synes også mammarollen er litt skremmende.. selv om jeg gleder meg aldri så masse. Særlig amming! Menmen... tror det er mest fordi det er ukjent og nytt for oss, og at vi finner fine måter å takle den nye hverdagen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 13. november 2011 #3097 Del Skrevet 13. november 2011 19 uker allerede?! Wow, tiden flyr jo virkelig!! Er formen bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. november 2011 #3098 Del Skrevet 13. november 2011 19 uker jo Gratulerer med kjærestejubileum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. november 2011 Forfatter #3099 Del Skrevet 13. november 2011 for 19 uker!! så koselig! Ble inspirert av boktipset her inne forleden og endte med å bestille både "Verdens beste pappa" og "Mamma for første gang" etterpå gjennom Ark. Fikk de i posten i dag. Megaraskt! Mennne.. blir nesten litt skremt av å lese, blir litt overveldet bare av kapittelet om amming lissom! Snakk om rask levering! Det er veldig overveldende å lese om hvordan den nye hverdagen vi går imot kan/ender opp med å bli Det blir nok helt utrolig! Oioioiiiii!!! Du er jo snart halvveis!!! Så herlig:) Fin gave til mannen:) Grattis med jubileet forresten<3 Håper du sover godt og drømmer søtt nå Nærmer oss halvveis med stormskritt nå Sover godt om nettene, kun avbrutt av flere toalettrunder og katter som skraper på døren Synes også mammarollen er litt skremmende.. selv om jeg gleder meg aldri så masse. Særlig amming! Menmen... tror det er mest fordi det er ukjent og nytt for oss, og at vi finner fine måter å takle den nye hverdagen på. Når det er snakk om ting vi ikke er vant med/er usikre på kan det virke veldig skumelt til å begynne med. Men vi må alle prøve og feile litt, og så blir det så utrolig bra til slutt 19 uker allerede?! Wow, tiden flyr jo virkelig!! Er formen bra? Formen er for øyeblikket veldig bra Kosser med magen som jeg synes blir mer og mer synlig så ofte jeg kan Gleder meg sånn til vi får møte henne 19 uker jo Gratulerer med kjærestejubileum Tusen takk for det! Jeg er så utrolig heldig om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. november 2011 Forfatter #3100 Del Skrevet 13. november 2011 Hatt en veldig flott helg Familiemiddag og kaffe hos foreldrene mine før det var kinotur med mannens søster og mann. Fikk endelig sett Varg Veum og var godt fornøyd med den Trond Espen Seim Nå er det avslapping med Private Practice før det bærer til sengs. Skal bli godt å sove nå kjenner jeg Ha en flott natt damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå