ara Skrevet 2. november 2011 #3041 Del Skrevet 2. november 2011 Oi oi! Det er mange som beskriver de første bevegelsene akkurat sånn! Gleder meg til jeg også kan kjenne det! Sikkert kjempe morsom følelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 2. november 2011 #3042 Del Skrevet 2. november 2011 Ååååå! Spark Så fantastisk deilig da. Blir morro når dere kan få kjenne på utsiden og. -du er så heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3043 Del Skrevet 2. november 2011 Oi oi! Det er mange som beskriver de første bevegelsene akkurat sånn! Gleder meg til jeg også kan kjenne det! Sikkert kjempe morsom følelse! Når jeg først skjønte hva det var for noe kunne jeg ikke gjøre annet enn å smile og nyte følelsen, selv om det føltes kjemperart ut Er ikke så mange ukene til du kan forvente å kjenne noe Ååååå! Spark Så fantastisk deilig da. Blir morro når dere kan få kjenne på utsiden og. -du er så heldig Det var utrolig herlig. Gleder meg til det blir mer og oftere, og at mannen får kjenne også etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. november 2011 #3044 Del Skrevet 3. november 2011 Det gikk veldig fort fra jeg kjente de første bevegelsene til jeg kjente masse, og flere ganger om dagen Det er stas Nyt følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2011 #3045 Del Skrevet 3. november 2011 Så gøy med bevegelse! Jeg kjente det for første gang i midten av november i fjor, mens han godeste kjente det 19. desember. Jeg hadde termin 21. april, ikke så langt unna et år før deg.. Rart å tenke på at det var den samme store lille jenta som jeg sitter med i fanget nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. november 2011 Forfatter #3046 Del Skrevet 3. november 2011 Det gikk veldig fort fra jeg kjente de første bevegelsene til jeg kjente masse, og flere ganger om dagen Det er stas Nyt følelsen Håper jeg er like heldig som deg Gleder meg allerede til neste gang jeg kjenner noe Så gøy med bevegelse! Jeg kjente det for første gang i midten av november i fjor, mens han godeste kjente det 19. desember. Jeg hadde termin 21. april, ikke så langt unna et år før deg.. Rart å tenke på at det var den samme store lille jenta som jeg sitter med i fanget nå! Mannen gleder seg stort til han kan kjenne det også, så vi får bare smøre oss med tålmodighet Tenk at du har din store flotte jente på utsiden og at hun har blitt så stor som hun er! ynes du fødte nå nettopp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. november 2011 #3047 Del Skrevet 3. november 2011 Ja, det er helt rart hvor fort tida går! Særlig siden ventetida går så sakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 3. november 2011 #3048 Del Skrevet 3. november 2011 Å, er det en jente Så hyggelig å høre, kan tenke meg det er deilig å endelig vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. november 2011 #3049 Del Skrevet 3. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. november 2011 #3050 Del Skrevet 3. november 2011 Første sparkene er så koselige! Husker første gangen jeg kjente spark. Da lå jeg på sofane. Kjente to-tre dult. La meg på magen litt senere for å sjekke om jeg kjente noe, og fikk noen ekstra spark da også! Koselig! Gled deg til du kjenner de på utsiden også! Det er så koselig! Sparkene er koselige gjennom hele svangerskapet, men på slutten kan det nok bli litt for mye av det gode, spesielt når man får sparkene hardt i ribbeina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. november 2011 Forfatter #3051 Del Skrevet 3. november 2011 Ja, det er helt rart hvor fort tida går! Særlig siden ventetida går så sakte! Ja nå synes jeg ventetiden går seint her, har jo ikke noe å se frem til. Jeg får se frem til neste jordmortime enn så lenge Å, er det en jente Så hyggelig å høre, kan tenke meg det er deilig å endelig vite! Det er veldig godt å vite hvem som er der inne Ble mye mer virkelig, særlig når jeg kjente de første bevegelsene og visste at det var hun som ligger der inne og gir beskjed om at her er jeg Første sparkene er så koselige! Husker første gangen jeg kjente spark. Da lå jeg på sofane. Kjente to-tre dult. La meg på magen litt senere for å sjekke om jeg kjente noe, og fikk noen ekstra spark da også! Koselig! Gled deg til du kjenner de på utsiden også! Det er så koselig! Sparkene er koselige gjennom hele svangerskapet, men på slutten kan det nok bli litt for mye av det gode, spesielt når man får sparkene hardt i ribbeina Ser frem til å kjenne på utsiden, for ikke å snakke om hva mannen gjør! Etter å ha sett henne to ganger og kjent henne i går går det bare mer og mer opp for meg at jeg faktisk skal bli mamma! En helt herlig tanke, og vi gleder oss sånn til å få henne på utsiden når hun er stor nok til å møte verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. november 2011 #3052 Del Skrevet 4. november 2011 Så herlig å begynne å kjenne lille snuppa Det er bare en helt herlig følelse God helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. november 2011 #3053 Del Skrevet 4. november 2011 Det er sikkert en helt fatastisk følelse når man endelig får knøttet sitt på utsiden! Tenk at man skal få bli kjent med den lille huleboeren som da har ligget så lenge i magen! Er det ikke surrealistisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 4. november 2011 #3054 Del Skrevet 4. november 2011 Beveglser Nå savnet jeg nesten å gå gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. november 2011 Forfatter #3055 Del Skrevet 4. november 2011 Så herlig å begynne å kjenne lille snuppa Det er bare en helt herlig følelse God helg til deg Det er en herlig følelse Håper hun gir mer lyd fra seg om ikke så lenge God helg til deg også Det er sikkert en helt fatastisk følelse når man endelig får knøttet sitt på utsiden! Tenk at man skal få bli kjent med den lille huleboeren som da har ligget så lenge i magen! Er det ikke surrealistisk? Er ikke så lenge til du får kjenne på den følelsen Beveglser Nå savnet jeg nesten å gå gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2011 #3056 Del Skrevet 5. november 2011 Håper hun gir mer lyd fra seg om ikke så lenge Lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3057 Del Skrevet 5. november 2011 Lyd? Ja, eller spark da Lurer på om jeg var litt sliten når jeg skrev det? får skylde på det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3058 Del Skrevet 5. november 2011 Ferdig med ukens jobbing for denne gang, noe som er kjempeherlig. Følge meg som en zombie fra jeg kom fra jobb til jeg la meg rett etter senkveld. I dag har jeg ikke så store planer - deilig Blir mest sannsynlig ferdig med et babyteppe jeg har holdt på med siden jeg fant ut at jeg var gravid. Har hatt det som et innimellomprosjsekt så har tatt litt lenger tid en planlagt. Lurer på om jeg skal starte på et nytt et med en gang, men i så fall hvilket? Har lyst å strikke et nøstebarn teppe etterhvert, men da må man jo bestille garnet og det har jeg ikke tålmodighet til nå Så har dere noen gode tips er det bare å dele Tror jeg fant det hentesettet som jeg vil ha, så skal gi beskjed til mamma hvilken farge hun skal strikke i og så får hun kose seg med det fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. november 2011 Forfatter #3059 Del Skrevet 5. november 2011 18 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 5. november 2011 #3060 Del Skrevet 5. november 2011 Hurra for 18 uker!!!! Så gøy!! Har magen vokst noe mer syntes du? Vet alle på jobben din at du er gravid? (eller går du skole, kanskje?) Nå ble jeg usikker.. Jaja, ha en strålende dag!! :nigo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå