pusilus Skrevet 1. november 2011 #3021 Del Skrevet 1. november 2011 Jentemamma Gratulerer Småkjekset Jeg tok vel feil som vanlig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. november 2011 #3022 Del Skrevet 1. november 2011 Så bra at alt stod bra til med den lille jenta!! Jeg bomma visst, men det gjør ingenting! Har dere begynt å tenke på navn? Spennende! Vi bestemte oss for navn på vei hjem fra ordinær UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3023 Del Skrevet 1. november 2011 Begynner å bli god på å gjette kjønn! Gratulerer så mye med ei lita jente!! Og så bra at alt stod bra til! Nå blir det vel litt rosa-shopping Deilig å vite hvem som er der inne ja! Føltes også mer virkelig for meg da jeg viste at det var en han, og ikke en den lenger! Kos dere med lykkerusen! Takk for det Prøvde meg på litt shopping i dag, men fant selvfølgelig ikke noe som fristet å kjøpe Så da får jeg holde øynene åpne og se om jeg finner noe annet senere Vi skal feire med taco og is i kveld Jentemamma Gratulerer Småkjekset Jeg tok vel feil som vanlig jeg Tusen takk for det pusilus Det er nesten bare jenter i familien vår så føler at dette er noe jeg "kan" litt Så vi får se hvordan det går når hun kommer ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. november 2011 #3024 Del Skrevet 1. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 1. november 2011 #3025 Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Hurra for den lille jenta som turner i magen din! Velkommen til jentemammaklubben! Forstod nesten med en gang at det var jente grunnet smiley'n du brukte på svaret til meg. Da kan jeg nesten si jeg gjettet riktig, selv om det var etter du hadde vært inne og fått sett henne. Det blir mer ekte når man kan si han eller hun. Enda mer ekte blir det når den lille spiren plutselig er en liten person i armene dine. Nå har C begynt å bli en liten orm, så her spreller hun overalt. Uansett, det å bli mamma er herlig! Ville nesten skrive at det å være jentemamma er herlig, men det å være mamma generelt er herlig! Uansett, jeg er så glad på dine vegne! Endret 1. november 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. november 2011 #3026 Del Skrevet 1. november 2011 Hurra for liten jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3027 Del Skrevet 1. november 2011 Så bra at alt stod bra til med den lille jenta!! Jeg bomma visst, men det gjør ingenting! Har dere begynt å tenke på navn? Spennende! Vi bestemte oss for navn på vei hjem fra ordinær UL Det er ikke så lett med denne tippingen alltid Snakket litt om hvilken type navn vi liker og at vi vil prøve å la jenta få et navn som er "hennes" og som hun ikke må dele med alle i barnehagen i på skolen. Men det er ikke bare bare å finne et navn av slør de nydelige navnene som finnes! Lurer på å gå til innkjøp av en navnebok hvis jeg ikke finner en side på nett med god oversikt over navn Gleder meg til å ha klart navn til jenta vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3028 Del Skrevet 1. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 1. november 2011 #3029 Del Skrevet 1. november 2011 Gratulere med jentespire Jeg hadde rett :gjeiper: Noe så fantastisk at alt så bra ut Så glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3030 Del Skrevet 1. november 2011 Hurra for den lille jenta som turner i magen din! Velkommen til jentemammaklubben! Forstod nesten med en gang at det var jente grunnet smiley'n du brukte på svaret til meg. Da kan jeg nesten si jeg gjettet riktig, selv om det var etter du hadde vært inne og fått sett henne. Det blir mer ekte når man kan si han eller hun. Enda mer ekte blir det når den lille spiren plutselig er en liten person i armene dine. Nå har C begynt å bli en liten orm, så her spreller hun overalt. Uansett, det å bli mamma er herlig! Ville nesten skrive at det å være jentemamma er herlig, men det å være mamma generelt er herlig! Uansett, jeg er så glad på dine vegne! Det er utrolig godt å vite hvem som er i magen min, og jeg gleder meg stort til å bli jentemamma. Og mannen gleder seg til å treffe på pappas gulljente Det var akkurat det samme om det var gutt eller jente så lenge jeg kunne slippe å si den eller det hele tiden. Nå er det lille jenten min Hurra for liten jente! Det er helt fantastisk Gratulere med jentespire Jeg hadde rett :gjeiper: Noe så fantastisk at alt så bra ut Så glad på dine vegne Tusen takk for det! Jeg var så glad da jordmoren sa at etter det hun hadde sett så så det ut som om vi får en frisk og rask jente Vi går en helt fantastisk tid i møte, og gleder oss om mulig enda mer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2011 Forfatter #3031 Del Skrevet 1. november 2011 Var innom mannens foreldre med bildene vi fikk av jenten vår slik at de fikk se henne før de drar til syden i morgen tidlig. De var så glade og gleder seg noe helt utrolig til å bli besteforeldre Tror det har vært et savn hos dem gjennom alle de årene mannens sster har blitt gravid og mistet. Men når vi er kommet så langt som vi har kommet føler de at nå skjer det faktisk, så da var de ubeskrivelig glade! De blir nok fantastiske besteforeldre til jenta vår Foreldrene mine gleder seg også til en ny jente i familien Mamma har fire barnebarn mens dette er første ordentlige barnabarnet til pappa, så han er sprekkeferdig av stolthet Søskene våre gleder seg mye til et lite vidunder skal komme, men de er alle enige om at april er aaaaaalt for langt unna nå Snuppa er godt ønsket av alle sammen, så gleder meg allerede til å vise henne frem til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 1. november 2011 #3032 Del Skrevet 1. november 2011 Gratulerer så mye med i magen! De små prinsessene er fantastiske Det kan jeg skrive under på. Gled dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. november 2011 #3033 Del Skrevet 1. november 2011 Gratulerer med jente i magen - så fantastisk Og yey for at jeg endelig tippet riktig Høres ut til at UL var en fin opplevelse - husker at det var deilig å kunne slutte å si "den", men det hang litt igjen en tid etterpå også da - det var liksom fremdeles litt uvirkelig Dere har termin omtrent 2 måneder etter oss da, så da havner vi ganske nærme hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 1. november 2011 #3034 Del Skrevet 1. november 2011 Åi åi Småkjekset! Noen dager på vannvogna også er UL unnagjort og dere venter en liten prinsesse! for noen herlige og koselige nyheter og bli møtt med på KG når man rusler innom en tirsdagkveld:) Gleder meg enda mer til ul nå, om mulig *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. november 2011 #3035 Del Skrevet 2. november 2011 Gratulerer med jente i magen Tenk at jeg tippet feil....trodde jeg var i en god driv nå etter å ha tippet rett mange ganger nå Kan tenke meg det er mange som venter lille snuppa ja, satser på at det går fort mot april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3036 Del Skrevet 2. november 2011 Gratulerer så mye med i magen! De små prinsessene er fantastiske Det kan jeg skrive under på. Gled dere! Tusen takk for det, gleder meg til å få henne på utsiden Gratulerer med jente i magen - så fantastisk Og yey for at jeg endelig tippet riktig Høres ut til at UL var en fin opplevelse - husker at det var deilig å kunne slutte å si "den", men det hang litt igjen en tid etterpå også da - det var liksom fremdeles litt uvirkelig Dere har termin omtrent 2 måneder etter oss da, så da havner vi ganske nærme hverandre Det var fantastisk å se henne og få vite at det faktisk var en jente som skjulte seg i magen min Veldig greit at vi er nærme hverandre, vi har mye spennende fremfor oss så er godt åkunne dele erfaringer etterhvert Åi åi Småkjekset! Noen dager på vannvogna også er UL unnagjort og dere venter en liten prinsesse! for noen herlige og koselige nyheter og bli møtt med på KG når man rusler innom en tirsdagkveld:) Gleder meg enda mer til ul nå, om mulig *sukk* Det var helt fantastisk å se henne igjen i går, så du må bare glede deg til det er din tur! Ukene kommer til å fly avgårde, så er ikke så lenge for deg å vente håper jeg Gratulerer med jente i magen Tenk at jeg tippet feil....trodde jeg var i en god driv nå etter å ha tippet rett mange ganger nå Kan tenke meg det er mange som venter lille snuppa ja, satser på at det går fort mot april Tusen takk for det Lucky Vi har mye å glede oss til Så nå ser jeg veldig frem til det nye året for da er det mye spennende som kommer til å skje her inne på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. november 2011 #3037 Del Skrevet 2. november 2011 gratulerer så mye med jenta i magen... Høres ut som en nydelig seanse ja, så hyggelig å få treffe på. (eller magisk mer!). Navnet dukker nok opp før eller siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3038 Del Skrevet 2. november 2011 gratulerer så mye med jenta i magen... Høres ut som en nydelig seanse ja, så hyggelig å få treffe på. (eller magisk mer!). Navnet dukker nok opp før eller siden Tusen takk for det Det var rett og slett magisk! Sitter og koser meg med bildene vi fikk med Regner med at navnet dukker opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2011 Forfatter #3039 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Tror jeg kjente de første bevegelsene nå i sted Satt i bilen og plutselig merker jeg noe rart på høyre side av magen, en rar bobling jeg ikke har kjent før. Boblingen ble sterkere og sterkere og jeg følte at de sprakk en etter en Det var utrolig sært å kjenne, men også veldig fantastisk Gleder meg stort til det blir mer og mer Endret 2. november 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. november 2011 #3040 Del Skrevet 2. november 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå