Gjest Ruccola Skrevet 31. oktober 2011 #2981 Del Skrevet 31. oktober 2011 Damer, husk nå på at dere nok får endel klær i gaver også da Her gikk det mest i str 62 og litt i 68. Bukser, bodyer, sokker og pysjer var gjengangere Så om dere har butikker nært dere, så kjøp heller litt etterhvert som dere trenger Vi har nemlig aaalt for mye tøy! gitt videre endel til min nyfødte niese nå, og myyye av det er enten ikke brukt, eller bare brukt en gang Her hos oss går det mye i ull nå når det er kaldere. ullbody og ullstrømpebukse, og ikke noe mer Omslagsbodyer er forresten gull verdt om en har en bæsjebaby! Ikke mye øy å måtte dra dem over hodet når det er bæsj utove rlåret eller oppover ryggen! :gjeiper: (Kjære foreslår åklippe dem av når det skjer, men jeg fyller nå heller opp badekaret og tar en helvask.. Måtte gjøre dette hos svigermor forrige uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 31. oktober 2011 #2982 Del Skrevet 31. oktober 2011 Julen ja! Må innrømme at det er noe jeg gleder meg veldig til! Guri for en kjekkas han blir i dress! Tenk i morgen er det ord.UL! Er så spent på hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #2983 Del Skrevet 31. oktober 2011 Damer, husk nå på at dere nok får endel klær i gaver også da Her gikk det mest i str 62 og litt i 68. Bukser, bodyer, sokker og pysjer var gjengangere Så om dere har butikker nært dere, så kjøp heller litt etterhvert som dere trenger Vi har nemlig aaalt for mye tøy! gitt videre endel til min nyfødte niese nå, og myyye av det er enten ikke brukt, eller bare brukt en gang Her hos oss går det mye i ull nå når det er kaldere. ullbody og ullstrømpebukse, og ikke noe mer Omslagsbodyer er forresten gull verdt om en har en bæsjebaby! Ikke mye øy å måtte dra dem over hodet når det er bæsj utove rlåret eller oppover ryggen! :gjeiper: (Kjære foreslår åklippe dem av når det skjer, men jeg fyller nå heller opp badekaret og tar en helvask.. Måtte gjøre dette hos svigermor forrige uke Har Cubus, Lindex og Småkul en ti minutters kjøretur unna, så det er godt de ikke stenger etter fødsel Tenker jeg skal kjøpe noen få ting nå, slik at jeg blir litt "mettet" slik at jeg får kose meg med innkjøp den siste tiden Julen ja! Må innrømme at det er noe jeg gleder meg veldig til! Guri for en kjekkas han blir i dress! Tenk i morgen er det ord.UL! Er så spent på hvordan det går! Godt det finnes en del flotte klær man kan pynte den lille med rundt juletider Ul i morgen ja - og det blir så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #2984 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) I morgen er det da ordinær ultralyd! Føles som en evighet siden jeg fikk brevet i posten, og nå er dagen nesten her. Det blir så utrolig herlig, og vi gleder oss kjempemye til å se det lille vidunderet igjen Mamma og pappa og svigers er også veldig spente på å høre hvordan det gå i morgen, og om vi får vite kjønn. For ikke å snakke om søskene våre og mine to minste nieser. Søskene mine håper at det blir en gutt da det er svært få guttet på min side av familien, mens på mannens side er det omvendt. Niesene mine håper det blir en gutt da de har lyst på ei lita jente å leke med etterhvert. Så det blir spennende å se om vi får vite det i morgen eller ikke. Gjør vi ikke det blir det 3D ul Trekker frem igjen tippelisten min så det er bare å tippe om du ikke har gjort det Tippeliste! Mazilla DDuck Lucky? Pusilus Teriyaki Alabama Zia Wanita Chico Serenity88 Pjusk Becky Endret 31. oktober 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 31. oktober 2011 #2985 Del Skrevet 31. oktober 2011 Så spennende! Gleder meg til å komme inn hit og lese oppdateringen etter endt eksamen Mobywrap er bare i en størrelse, mitt er i brunt. De gangene jeg fikk det til så ble jeg aldri klam, men vi gikk raskt over til mei tai (og synes den fungerer MYE bedre, frem til J satt godt på egen hånd for da byttet vi over til Beco'en, som vi forøvrig fortsatt bruker). Så om du ikke skal ha den, selger jeg den for 300 på finn.no (litt av noen priser de har altså!) Problemet mitt med mobywrap, men det var nok fordi jeg ikke fikk til knytingen, var at den hele tiden måtte strammes. Med mei tai'en slapp jeg det, og jeg følte meg også litt tryggere ved å bruke mei tai...ja og E ville ikke en gang prøve å få til moby'en Vi fikk bare små klær (str 50 0g 56, og for oss var alt i 50 bortkastet, rent bortsett fra hentesettet). Så jeg er glad jeg kjøpte inn en del i 62 og 68, i hvertfall basisplaggene, også kjøpte jeg ting som festdrakt osv etter som behovet meldte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #2986 Del Skrevet 31. oktober 2011 Så spennende! Gleder meg til å komme inn hit og lese oppdateringen etter endt eksamen Mobywrap er bare i en størrelse, mitt er i brunt. De gangene jeg fikk det til så ble jeg aldri klam, men vi gikk raskt over til mei tai (og synes den fungerer MYE bedre, frem til J satt godt på egen hånd for da byttet vi over til Beco'en, som vi forøvrig fortsatt bruker). Så om du ikke skal ha den, selger jeg den for 300 på finn.no (litt av noen priser de har altså!) Problemet mitt med mobywrap, men det var nok fordi jeg ikke fikk til knytingen, var at den hele tiden måtte strammes. Med mei tai'en slapp jeg det, og jeg følte meg også litt tryggere ved å bruke mei tai...ja og E ville ikke en gang prøve å få til moby'en Vi fikk bare små klær (str 50 0g 56, og for oss var alt i 50 bortkastet, rent bortsett fra hentesettet). Så jeg er glad jeg kjøpte inn en del i 62 og 68, i hvertfall basisplaggene, også kjøpte jeg ting som festdrakt osv etter som behovet meldte seg Greit å høre erfaringer fra en som har prøvd det, så jeg tror jeg skal lese enda flere erfaringer og gjerne prøve ut de forskjellige mulighetene som finnes før jeg veldger å kjøpe noe. Har heldigvis god tid på å finne ut av dette bærestyret Regner med at vi får en del ting i de minste størrelsene her vi også, men håper at de som har barn selv kjøper i litt større størrelsen da de gjerne husker tilbake hvor mye man kan få av de minste Jeg skal ihvertfall ikke være flau over å bytte klær etterhvert som vi får en del Bedre å kunne bytte til noe anet man kan bruke enn å ha ting som ikke blir brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2011 #2987 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har fortsatt over 300 kroner i tilgodelapp på H&M takket være tøy hun fikk da hun ble født, som vi bytta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 31. oktober 2011 #2988 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har jentefølelse hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 31. oktober 2011 #2989 Del Skrevet 31. oktober 2011 Bæretøy er gull Bærte lillemann for en uke siden jeg, og han er jo 3. vi var på skogtur og laaaangt å gå. Bærte han i kanga da fordi jeg ikke fant meitai`n, Det var litt tungt, men i meitai går det helt greit. Men best når han går selv. Jeg hadde et laaaaaangt elastisk sjal når han var nyfødt, det skal jeg ha denne gangen også, men vet bare ikke hvilket enda Gleder meg til ul-oppdatering i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #2990 Del Skrevet 31. oktober 2011 Jeg har fortsatt over 300 kroner i tilgodelapp på H&M takket være tøy hun fikk da hun ble født, som vi bytta. Det blir aldri feil med tilgodelapp Jeg har jentefølelse hos deg Skal føre det opp Bæretøy er gull Bærte lillemann for en uke siden jeg, og han er jo 3. vi var på skogtur og laaaangt å gå. Bærte han i kanga da fordi jeg ikke fant meitai`n, Det var litt tungt, men i meitai går det helt greit. Men best når han går selv. Jeg hadde et laaaaaangt elastisk sjal når han var nyfødt, det skal jeg ha denne gangen også, men vet bare ikke hvilket enda Gleder meg til ul-oppdatering i morra Hører at de som har MeiTai er veldig fornøyd, så tror det blir et slik på oss etterhvert ihvertfall. Kan man bruke det helt fra starten av mon tro? Har time halv elleve, så er nok ikke hjemme før i 13 tiden, men da skal jeg oppdatere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. oktober 2011 #2991 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det tynne sjalet jeg har lest om heter Binana. Aner ikke mer om det, man kan jo være verdt en kikk, når du har en liten tass i sommerhalvåret Forøvrig må jeg si at bæsje-body over hodet, som Ruccola over her skriver om, hørtes veeeeldig lite fristende ut. Mulig vi må vurdere litt flere omslagsbodyer om det blir en slik en Vi har ikke kjøpt noe "ufornuftige" plagg, som pynteklær og slikt - det tar vi heller etter behov. Tassen rekker nok å få med seg et skikkelig rush av festligheter i familien, som begynner i midten av februar, og varer ut mai, så tror det blir plenty av muligheter til pynting ja Kjempespennende med UL i morgen - gleder meg til å lese oppdatering her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 31. oktober 2011 #2992 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det blir aldri feil med tilgodelapp Skal føre det opp Hører at de som har MeiTai er veldig fornøyd, så tror det blir et slik på oss etterhvert ihvertfall. Kan man bruke det helt fra starten av mon tro? Har time halv elleve, så er nok ikke hjemme før i 13 tiden, men da skal jeg oppdatere Ja, det kan den bare at de helt i begynnelsen ofte sitter i froskestilling i stedet for bena ut på siden som de gjør når de er litt større Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #2993 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ja, det kan den bare at de helt i begynnelsen ofte sitter i froskestilling i stedet for bena ut på siden som de gjør når de er litt større Det høres veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. oktober 2011 #2994 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lykke til i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2011 #2995 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #2996 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lykke til i morra! Takk for det Lykke til! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 31. oktober 2011 #2997 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lykke til i morgen! Gleder meg til å lese om det er gutt eller jente! Er det tidlig eller sent du har UL? Kan godt hende du har skrevet det ned, jeg har bare ikke sett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. oktober 2011 #2998 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Masse lykke til i morgen, Småkjekset! Jeg blir fremdeles rørt av tanken på den lille smulen Endret 31. oktober 2011 av chico Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 31. oktober 2011 #2999 Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er nok ei lita jente der inne Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 31. oktober 2011 #3000 Del Skrevet 31. oktober 2011 Innom og oppdaterer meg litt, lenge siden jeg har vært innom her nå Flaks at jeg kikket inn sånn at jeg får med meg siste nytt om den spennende ultralyden imorgen Masse, masse lykke til!! (Hvis ikke det er for sent å tippe, tipper jeg forresten !) Åh, som jeg misunner deg, det er så spennende med ultralyd, og å få se det fantastiske lille knøttet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå