Småkjekset Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #2841 Del Skrevet 12. oktober 2011 Enig i at det er det samme. Et fantastisk perfekt vesen blir det nok uansett kjønn. Gleder meg til å høre om ul'n når den har vært At jeg i det hele tatt er gravid er det mest utrolige jeg noen gang kunne ha forestilt meg, så alt annet blir en bonus Håper resten av oktober går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. oktober 2011 #2842 Del Skrevet 12. oktober 2011 15 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #2843 Del Skrevet 12. oktober 2011 15 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #2844 Del Skrevet 12. oktober 2011 15 uker! Tenk at jeg allerede er kommet hit! Fantastisk følelse Sitter å venter på ebay pakke om dagen Kjøpte en slik Angel Sound slik at jeg kan høre den lille sine hjerteslag, men har nå ventet i snart 3 uker uten å ha sett noe til den. Håper den ikke er langt unna, for begynner å bli utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 12. oktober 2011 #2845 Del Skrevet 12. oktober 2011 15 uker Skjønner at du begynner å bli utålmodig når du venter på en Angel sound i posten. Jeg ble også litt utålmodig når jeg ventet på den, og jeg fikk pakken i posten bare noen dager etter at jeg hadde kjøpt den Må forresten melde meg på tippelista di, og jeg har en -følelse på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 12. oktober 2011 #2846 Del Skrevet 12. oktober 2011 Hurra for 15 uker! Håper angelsounden snart havner i postkassen din! Kos deg masse i kveld, kanskje du snart kjenner noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #2847 Del Skrevet 12. oktober 2011 15 uker Skjønner at du begynner å bli utålmodig når du venter på en Angel sound i posten. Jeg ble også litt utålmodig når jeg ventet på den, og jeg fikk pakken i posten bare noen dager etter at jeg hadde kjøpt den Må forresten melde meg på tippelista di, og jeg har en -følelse på deg. Gleder meg mye til den kommer, men får gi dem til over helgen igjen før jeg klager. Ser nå at det står at det kan ta opp til 3-4 uker, så får gi dem litt tid til, selv om det er svært vanskelig :sjenert : Skal føre opp tippingen din Hurra for 15 uker! Håper angelsounden snart havner i postkassen din! Kos deg masse i kveld, kanskje du snart kjenner noe Håper jeg har den snart Skal uansett til jordmor om 1,5 uke så regner med at jeg får høre hjertelyden da ihvertfall Skal slappe av på sofaen i kveld tenker jeg, så blir spennende å se hvor tidlig jeg kan kjenne noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 12. oktober 2011 #2848 Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg begynte å kjenne bevegelse i uke 16, men tok minst 6 uker til før jeg begynte å kjenne liv hver dag Også gikk det jo over til å bli vondt og plagsomt :gjeiper: Tuller Men like godt var det ikke alltid, selv om det absolutt var velkomment Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. oktober 2011 #2849 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg tipper Jeg bestilte også sånn angelsound og det tok ganske lang tid før den kom....husker ikke hvor lenge da Tenk 15 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #2850 Del Skrevet 13. oktober 2011 Jeg begynte å kjenne bevegelse i uke 16, men tok minst 6 uker til før jeg begynte å kjenne liv hver dag Også gikk det jo over til å bli vondt og plagsomt :gjeiper: Tuller Men like godt var det ikke alltid, selv om det absolutt var velkomment Blir spennende å se når jeg kan kjenne noe ihvertfall Jeg tipper Jeg bestilte også sånn angelsound og det tok ganske lang tid før den kom....husker ikke hvor lenge da Tenk 15 uker Skal føre opp tippingen din Lucky! Snakk om å bli holdt på pinebenken, rett får jeg går i oppløsning når jeg ser i postkassen at den ikke er der i dag heller Kan ikke tro at vi er kommet så langt allerede! Og du har jo ul i morgen! Snakk om at tiden har flydd Kan tenke meg du gleder deg stort til å se hvem som skjuler seg i magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #2851 Del Skrevet 13. oktober 2011 I dag var jeg og mannen innom en barneutstyrsbutikk, så da har vi fått sett nærmere på de ulike vognene de hadde der. Etter å ha gått en liten rundt endte jeg opp ved Emmaljunga vognene med hjerter i øynene nesten Fikk sett og prøvd ut to av understellene de hadde til Mondial/Edge i tillegg til City Crossen. Mannen så på City Crossen og synes den var helt grei, men at han likte Edgen mye bedre. Og siden jeg har vippet en god del mellom dem ser det ut til at det blir en Edge på oss Så da var det bare å bestemme seg for en farge Fikk med en katalog med fullt av barneutstyr det kan være greit å ha, så skal kose meg med den i kveld og skrive ned ting etterhvert som jeg finner noe jeg kunne tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 13. oktober 2011 #2852 Del Skrevet 13. oktober 2011 Gratulerer med vognvalg! Deilig å finne ut av tenker jeg Kos deg med katalogshopping i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. oktober 2011 #2853 Del Skrevet 14. oktober 2011 Så koselig å gå med mannen å se på barneutstyr da Mannen har gitt meg frie tøyler der, så da kan han jo ikke klage Kjempefin vogn der har bestemt dere for, her i huset tror jeg det blir en Brio happy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. oktober 2011 #2854 Del Skrevet 14. oktober 2011 Edge Duo er nok et flott valg! Bagen har jo så stor og god plass! Hele 4 cm lenger enn vår vogn.. Blir jo artig å høre hvilken farge dere skal ha. Den hvit-beige i skinn er så fin, men den kan jo bli litt lettere skitten. Samtidig så er det jo lett å vaske av, da. Tenker du noe om du skal velge kjønnsnøytralt eller blir det typisk gutte- eller jentevogn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #2855 Del Skrevet 14. oktober 2011 Gratulerer med vognvalg! Deilig å finne ut av tenker jeg Kos deg med katalogshopping i kveld Utrolig godt å ha noe i ordnen Må bare finne ut hvilket understell vi går for og fargen og så er vi klare Katalogshopping er alltid en vinner Så koselig å gå med mannen å se på barneutstyr da Mannen har gitt meg frie tøyler der, så da kan han jo ikke klage Kjempefin vogn der har bestemt dere for, her i huset tror jeg det blir en Brio happy Jeg har fått ganske frie tøyler jeg også, men mannen vil være med innimellom og følge med slik at jeg ikke kommer til å gå amok etterhvert Foreløpig har jeg vært veldgi flink Har ikke kjøpt noe enda, annet enn strikketøy. Men jeg måtte jo ha noe å holde på med, så da hadde jeg ikke noe valg Edge Duo er nok et flott valg! Bagen har jo så stor og god plass! Hele 4 cm lenger enn vår vogn.. Blir jo artig å høre hvilken farge dere skal ha. Den hvit-beige i skinn er så fin, men den kan jo bli litt lettere skitten. Samtidig så er det jo lett å vaske av, da. Tenker du noe om du skal velge kjønnsnøytralt eller blir det typisk gutte- eller jentevogn? MAnnen likte godt at det var så god plass i bagen så da var det ikke noe å lure på. Vi vet jo ikke når en evt nestemann blir født, så er greit å ha en bog man kan bruke lengst mulig De i skinn er virkelig flotte, men når vi så dem i butikken sa mannen klart i fra at en slik skal vi ikke ha, så da får vi finne oss en annen Er jo så mange farger å velge mellom, så stryker ut en og en farge etterhvert som jeg vurderer om den er for lys eller ikke. Det er ganske mange farger jeg liker så det kan bli vanskelig å bestemme seg for en Men vi klarer nok å finne ut av det tenker jeg Kanskej etter ul allerede Fargen blir kjønnsnøytral, for vi vil gjerne at nestemann også kan bruke vognen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. oktober 2011 #2856 Del Skrevet 14. oktober 2011 Tror kjønnsnøytralt er lurt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. oktober 2011 #2857 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hurra for vel passert 15 uker!!! Så koselig å gå sammen på utstyrsshopping<3 og nesten like bra å sikle i kataloger:) Vel og bra at finnes på nett, men jeg syns det er noe eget ved stemningen å ligge i sengen og bla i en katalog.. Håper du får angelsounden din snaaaart!!! Burde være lynkjapp levering på alt til gravide! De må da vite hvor utålmodige man er?! Håper helga di er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. oktober 2011 #2858 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #2859 Del Skrevet 16. oktober 2011 Tror kjønnsnøytralt er lurt, ja. Og så er det så greit med alt tilbehøret man kan ha i tillegg, så blir det en del farge allikevel Hurra for vel passert 15 uker!!! Så koselig å gå sammen på utstyrsshopping<3 og nesten like bra å sikle i kataloger:) Vel og bra at finnes på nett, men jeg syns det er noe eget ved stemningen å ligge i sengen og bla i en katalog.. Håper du får angelsounden din snaaaart!!! Burde være lynkjapp levering på alt til gravide! De må da vite hvor utålmodige man er?! Håper helga di er fin! Det var utrolig koselig å gå sammen med mannen og se på ulike ting som vår lille gjerne kommer til å bruke om en stund Det er noe helt eget med å kikke i kataloger, så er vel ikke lenge igjen før jeg drar innom en annen barnebutikk og leter etter nye kataloger Håper virkelig at den kommer i løpet av uken! Hvis ikke så er det bare 8 dager til jeg skal til jordmor, og håper at jeg får høre hjertelyden da i det minste Helgen min har vært strålende Håper din har vært flott også Jeg tipper Skal føre opp tippingen din pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #2860 Del Skrevet 16. oktober 2011 Denne helgen har vært veldig stille og rolig, og godt er det Er veldig greit å kunne nyte frihelgen fullt ut uten de store planene. Ble en tur på kino i går, og vi så De tre musketerer. Var sen artig film og jeg fikk kost meg med herlig I dag blir det familiemiddag hos svigers. SPennende å se hva hun disker opp med Egentlig skulle mannens bestemødre vært med også, men hun ene ble innlagt på akutten sent fredag hvor det ble oppdaget utposninger på tarmen. Hun ble operert i løpet av natten, og det ser ut som om at det går fint med henne nå. Bare håper at hun ikke blir sent hjem for tidlig, for hun har ikke mye livsgnist igjen kan det virke som. I følge svigerfar har hun ikke spist noe særlig siden august/september, så er vel grenser for hvor lenge kroppen klarer å holde seg i gang uten særlig næring. Får bare håpe på det beste. Kanskje tanken om at hun skal få et oldebarn kan gjøre at hun ser lysere på ting? Hun vet ikke om det enda, da det ikke har vært noe poeng å fortelle henne det enda, da hun bare har syne synd på seg selv og ikke har klart å se/glede seg på andres vegne. Men vi får se om det endrer seg fremover eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå