Lucky? Skrevet 29. september 2011 #2761 Del Skrevet 29. september 2011 13 uker Katten min er 8,5 år og fortsatt gal! Skulle gjerne hatt et rom å stengt henner inne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. september 2011 Forfatter #2762 Del Skrevet 29. september 2011 13 uker Katten min er 8,5 år og fortsatt gal! Skulle gjerne hatt et rom å stengt henner inne på Hehe, ja enkelte av disse kattene vokser det gjerne fra seg med tydeligvis ikke alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 29. september 2011 #2763 Del Skrevet 29. september 2011 Hurra for 13 uker Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. september 2011 #2764 Del Skrevet 29. september 2011 Weeee!!!! 13 uker!!!! Tiden flyr snart! Så flink og rask du er til å strikke:) Skulle ønske jeg hadde mer tålmodighet til sånt...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. september 2011 Forfatter #2765 Del Skrevet 29. september 2011 Hurra for 13 uker Hvordan er formen? Formen har blitt mye bedre den siste uken *bank i bordet* Merker jeg er veldig var på lukter igjen, så det å gå på butikken eller å klare å lage frokost ikke er like lett som jeg skulle ønsket. Kom opp litt magesyre før jeg klarte å lage meg noe mat, og det til tross for at jeg bare finner frem et knekkebrød og en ferdig skive med brunost Men det går seg nok til Weeee!!!! 13 uker!!!! Tiden flyr snart! Så flink og rask du er til å strikke:) Skulle ønske jeg hadde mer tålmodighet til sånt...! Tiden flyr allerede, så lurer på hvordan det blir når den går fortere Tålmodigheten min får virkelig prøvd seg om dagen, så da er det godt å ha garnstudio sin strikkeskole eller en snill mamma som kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 2. oktober 2011 #2766 Del Skrevet 2. oktober 2011 Så herlig at du allerede føler at tiden flyr! Her har det gått tregt frem til nå syns jeg... Men vet at de siste 15 ukene kommer til å ha tempo:) Spent på om jeg får gjort alt jeg vil før det blir januar! Godt du har strikkehjelp ja. Jeg hadde nok revet sønder og sammen hele greia... Fikser ikke å plages med sånne ting.. Håper du har en finfin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #2767 Del Skrevet 2. oktober 2011 Så herlig at du allerede føler at tiden flyr! Her har det gått tregt frem til nå syns jeg... Men vet at de siste 15 ukene kommer til å ha tempo:) Spent på om jeg får gjort alt jeg vil før det blir januar! Godt du har strikkehjelp ja. Jeg hadde nok revet sønder og sammen hele greia... Fikser ikke å plages med sånne ting.. Håper du har en finfin søndag! Plutselig står du der og så er du kommet til romjulen og den lille er rett rundt hjørnet Ble ferdig med buksen i dag, så legger inn et bilde en av dagene slik at dere får sett den Søndagen min har vært flott, håper din også har vært det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter #2768 Del Skrevet 2. oktober 2011 I dag har vært en svært rolig dag. Hadde bsøk av ene søsteren min og niese i dag så vi koste oss med Lion King Har hatt mange kosestunder sammen med pusene, selv om de ikke alltid kunne tenkt seg det. Men må de så må de Middagen ble finnbiff og hjemmelaget potetmos, og det var utrolig godt! Altfor lenge siden sist, så nå skal vi bli flinkere å lage det oftere. Veldig greit at v ifikk på plass fryseskap i går slik at vi kan ha litt forskjellig i frysen slik at vi alltid har noe som ligger og frister Svigers var innom en liten stund i sted, koselig som alltid Svigermor sa at de gleder seg mye på våre vegne fremover, så det kan nok dukke opp litt strikkeplagg eller annet fra den kanten etterhvert som hun får ånden over seg I tillegg overrasket de oss med at de gjerne vil kjøpe vogn til oss! Jeg ble helt lamslått De ga beskjed ganske tidlig om at de kunne tenke seg å hjelpe oss med noen småting, men at de da tenkte på vogn hadde jeg ikke anelse om! Vi er kjempeglade og ydmyke for at de har tilbudt seg dette. Så nå sitter jeg for ente gang og ser på vogner Tror vi må ta oss en tur innom en barneutstyrsbutikk slik at vi får sett nærmere på de som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. oktober 2011 #2769 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høres ut som en herlig helg Lion king Ser den har kommet på dvd nå og den skal kjøpes her i huset tenker jeg Så snille svigerforeldre dere har! Vogn er jo en stor utgift, så supert å få hjelp til den Og strikkeklær, bare å ta imot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 3. oktober 2011 #2770 Del Skrevet 3. oktober 2011 Svigers var innom en liten stund i sted, koselig som alltid Svigermor sa at de gleder seg mye på våre vegne fremover, så det kan nok dukke opp litt strikkeplagg eller annet fra den kanten etterhvert som hun får ånden over seg I tillegg overrasket de oss med at de gjerne vil kjøpe vogn til oss! Jeg ble helt lamslått De ga beskjed ganske tidlig om at de kunne tenke seg å hjelpe oss med noen småting, men at de da tenkte på vogn hadde jeg ikke anelse om! Vi er kjempeglade og ydmyke for at de har tilbudt seg dette. Så nå sitter jeg for ente gang og ser på vogner Tror vi må ta oss en tur innom en barneutstyrsbutikk slik at vi får sett nærmere på de som finnes Hehe, bare pass på at de faktisk vet hva en vogn i dag koster.... Her fikk vi samme beskjeden, men når de hørte at en vogn kan koste rundt 8000, så endret de det til at de ville legge i noen aksjer i vognen da (Enden på visa var at de bestemte seg for å ta hele alikevel ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 3. oktober 2011 #2771 Del Skrevet 3. oktober 2011 Åå har du fått nye puser? Gutter eller jenter? Vet du hva som er skjedd med hun du hadde før? Syns jeg så på fb at hun var blitt borte? Uff Så snille svigers du har, det er flott gjort av dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #2772 Del Skrevet 3. oktober 2011 Høres ut som en herlig helg :strix : Lion king :rodmer : Ser den har kommet på dvd nå og den skal kjøpes her i huset tenker jeg Så snille svigerforeldre dere har! Vogn er jo en stor utgift, så supert å få hjelp til den Og strikkeklær, bare å ta imot Kjøpte den nye Diamond Edition av filmen, så har troen på at den blir sett mange flere ganger fremover GLeder meg til å se den sammen med egne barn også etterhvert De er utrolig snille! Mannen var så fornøyd for da slapp han å spare penger til akkurat den utgiften Og strikkeklær tar jeg imot med åpne armer. Har noen venninner som har strikket en del allerede, så blir spennende å se hvor mye vi faktisk har til slutt Hehe, bare pass på at de faktisk vet hva en vogn i dag koster.... Her fikk vi samme beskjeden, men når de hørte at en vogn kan koste rundt 8000, så endret de det til at de ville legge i noen aksjer i vognen da (Enden på visa var at de bestemte seg for å ta hele alikevel ) Mannen sa at da kunne jeg ta den jeg tenkte på i begynnelsen siden den var såpass dyr, og da sa svigermor at det var bare å velge en vogn vi kom til å være fornøyd med uansett hva den kostet Hun fortalte at hun ønsket seg sånn en dukkevogn når hun var liten, og når hun fikk var det feil modell og farge. Så da bestemte hun seg for at fikk hun barnebarn skulle hun kjøpe vognen slik at man fikk den typen man ville ha. Så da er det bare å finne ut hvilken vogn vi (jeg ) vil ha og gi beskjed videre og så ordner de den Åå har du fått nye puser? :rodmer : Gutter eller jenter? Vet du hva som er skjedd med hun du hadde før? Syns jeg så på fb at hun var blitt borte? Uff Så snille svigers du har, det er flott gjort av dem! :jepp : Det er to jentepuser De er for det meste snille og gode, men plutselig kommer djelevsiden frem Blir godt når de vokser litt mer slik at vi er ferdig med kattungestadiet Og når vi er kommet sålangt er det ikke lenge til den lille kommer Den katten vi hadde ble nok påkjørt, så det å ikke ha katter var uaktuelt. Skulle det skje et under at hun dukket opp igjen så får vi ha tre katter, men det skjer nok neppe. Det er utrolig snillt gjort av dem, og de gleder seg sånn til å bli besteforeldre så da vil de gjøre det de kan for å hjelpe både før og etter at babyen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. oktober 2011 #2773 Del Skrevet 3. oktober 2011 Så fint å få hjelp til vognkjøp. Har dere noen dere kan arve av? Klær og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #2774 Del Skrevet 3. oktober 2011 Så fint å få hjelp til vognkjøp. Har dere noen dere kan arve av? Klær og sånn? Noen venner av oss har en god del jenteklær vi kan arve hvis den lille er jente, alle gutteklærne kvittet de seg med uken før de fikk vite at vi ventet en liten en. Ene søsteren min sier visst at hun har enkelte klær også etter datteren hennes, men de er ihvertfall 9 år nå og er sikkert ikke pakket skikkelig ned med tanke på at andre kan bruke dem en annen gang. Så vi får se hva det blir til. Av seng og slike ting ser det ut til at vi må kjøpe alt nytt, men siden vi håper å få to barn til sammen så blir det jo en investering til nestemann også, så da blir det ikke så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. oktober 2011 #2775 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, da slipper dere billig unna neste gang ihvertfall. Deilig å ha noen man kan arve noe av. Vi har tre små nevøer og jeg regner med at vi både arver og får låne det vi vil. Men har lyst på helt ny vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter #2776 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, da slipper dere billig unna neste gang ihvertfall. Deilig å ha noen man kan arve noe av. Vi har tre små nevøer og jeg regner med at vi både arver og får låne det vi vil. Men har lyst på helt ny vogn! Ny vogn er noe jeg har vært sikker på at vi skulle ha fra dag 1 Mannen har ikke satt seg inn i vogner enda, men vi skal innom og prøvetrille noen om ikke så altfor lenge slik at han får prøvd litt forskjellige typer. Så lenge vognen kan brukes så lenge man trenger det og kan brukes til nestemann er han fornøyd, så jeg får bestemme hvilken jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. oktober 2011 #2777 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Jeg har titta på vogner i flere år, jeg.. Bestemte meg sånn halvveis for vogn på våren, men det ble jo brått slutt på vogntitting. Tror egentlig ikke jeg har så lyst på den jeg hadde sett meg ut lenger (Emmaljunga city cross). Synes bugaboo er ganske fin, men synes den sittedelen ser så upraktisk ut. Det er liksom enten å ligge i liggedelen eller å sitte i sittedelen. Tenk om ungen sovner? Kan ikke være deilig å sove i den sittedelen? Endret 3. oktober 2011 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. oktober 2011 #2778 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er Smulen 13 uker og 5 dager alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #2779 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg har titta på vogner i flere år, jeg.. Bestemte meg sånn halvveis for vogn på våren, men det ble jo brått slutt på vogntitting. Tror egentlig ikke jeg har så lyst på den jeg hadde sett meg ut lenger (Emmaljunga city cross). Synes bugaboo er ganske fin, men synes den sittedelen ser så upraktisk ut. Det er liksom enten å ligge i liggedelen eller å sitte i sittedelen. Tenk om ungen sovner? Kan ikke være deilig å sove i den sittedelen? Skjønner godt at du gjerne ikke vil ha den samme som du hadde tenkt tidligere. Men siden det finnes så utrolig mange flotte å velge mellom ender dere nok opp med en som passer dere perfekt Har sett på Bubaboo litt jeg også, og har stusset på det samme som deg når det gjelder sitte/liggedelen. Får høre med Belle om hva hennes erfaring er Foreløpig er det Emmaljunga som er favoritten her. Har sett mye på Mondial og Edge duo, for jeg vil ikke ha en vogn som det blir altfor langt å bøye seg ned til for å hente opp babyen. For min del passer nok de fleste vogner siden jeg bare er 163 cm, men med en mann som er nærmere 185 er det greiere å la han være målestokken for hvilken vogn som blir aktuell for oss til slutt Gleder meg sånn til å dra og prøvetrille! Er Smulen 13 uker og 5 dager alt? 13 + 6 i dag, og fantastiske 14!! uker i morgen Nyter fridagene til det fulle denne uken! Sover lenge, bruker god tid på frokosten og sløver stort sett på sofaen hele dagen. PRøver så godt jeg kan å få inn en del skolearbeid i løpet av døgnet, selv om jeg vet at mannen ikke hadde blitt fornøyd hvis han hadde sett arbeidsinnsatsen min Skal sette på en maskin med klær og så skal jeg ta meg sammen siste halvtimen før han er hjemme fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. oktober 2011 #2780 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Så snille svigerforeldre dere har da! Vogn er jo kanskje den største enkelt-utgiftsposten, så veldig greit med sponsing der Vi får vogn av mine foreldre - superglad for det, uansett om vi ikke trenger hjelp økonomisk. Det er jo litt hyggelig at besteforeldre vil bidra Vogn-junglen er ikke bare-bare Jeg hadde ikke sett på en eneste vogn før jeg ble gravid, så bare å skjønne forskjellen på bagvogn, sportsvogn, duovogn, kombivogn osv var jo nesten uoverkommelig Men NÅ har jeg oversikt Vi har vært og kikket en del nå, og synes Bugaboo'en ser litt skranglete ut... Mulig den er fin for bybruk, og sikkert mer solid enn det inntrykket vi fikk, siden det jo er et populært merke. Vi har også vurdert Emmaljunga City Cross, men når vi så den i butikken så den litt liten ut, og hjulene så liksom så harde ut. Igjen sikkert super for bybruk iallfall, men kanskje ikke optimal for grus-trilling Men den er jo liten og snerten da, og veldig fin Simo har vi vurdert, men mannen fikk angst av fjæringa, så den utgikk Så da er den ledende kandidaten Emmaljunga Edge Duo/Mondial. Har vel egentlig bestemt oss for den, gjenstår bare å endelig bestemme understell og farge Gleder meg til å høre hvilken vogn dere ender opp med - synes det er spennende jeg Endret 4. oktober 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå