Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Tenk det, nå er du inne i den 13. uken... Fra nå av kommer tiden til å fly, jeg lover!! :jepp:

Gleder meg sånn til å følge deg framover :klemmer:

...vi er foresten tatt opp igen bryllupsplanlegginga så smått.. Er fortsatt laaaangt inne i baby-bobla, men kom plutselig på at det er under 10 måneder igjen til bryllupet, så er vel bare å hive seg rundt :fnise: ...åh, er så lykkelig! :rodmer:

Håper du får en flott uka, følger med deg!

:klemmer:

Gleder meg til man kan se det mer på meg at det faktisk er noe som foregår, og slik som tiden har gått til nå er det ikke lenge igjen :)

Så herlig at dere er kommet igang med bryllupsplanleggingen igjen. Det er en helt fantastisk tid, så det er bare å glede seg :)

Takk det samme :klemmer:

Hurra for første 12 uker! :blomst:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke lenge til det er din tur igjen ;)

Babystøv kommer her :nigo:

:strix: :strix: :strix: :strix:

Tnx you!

Bare noen dager til el tror jeg. Så spent på om det kommer til å virke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tnx you!

Bare noen dager til el tror jeg. Så spent på om det kommer til å virke ;)

Spennende dager dere har foran dere :Nikke:

Da er det bare en ting å gjøre vettu :lur:

Grattis med 12 uker :) :)

Ikke fått lest alt her, men har dere fortalt det til mange? :)

Nå begynner det å bli en del som vet om det :)

Foreldre, søsken, besteforeldre og våre nærmeste venner :) Utrolig koselig å kunne snakke åpent om det blant folk :) Farmoren min har kommet over sjokket at hun nå skal bli oldemor, så hun har funnet flere oppskrifter på tøy hun kunne tenkt seg å lage til den lille :hjerte:

Deilig å kunne krysse av på listen etterhvert som ukene går ja :strix:

Herlig at magen begynner å komme frem :rodmer:

Tolv og en halv uke nå allerede! Det går så fort, så er godt jeg er kommet godt i gang med strikkingen min hvis det fortsetter i samme tempo ;)

Gleder meg til at andre ser at det er en gravidmage også, er sprekkferdig av stolthelt av den lille bulen alt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en hard frihelg for min del. Fredag var vi hos et vennepar før turen gikk videre ut, og i går var det bursdagsbesøk for bestevenninnen min. Så man kan trygt si at dagen i dag har bestått av, vel, absolutt ingenting :ler:

En annen venninne av oss har tydeligvis nettopp funnet ut at de er gravide :hjerte: Termin er foreløpig i begynnelsen av juni, så det blir veldig spennende :Nikke: Hun lyttet veldig interessert til alt babysnakket som det ble i går før hun ikke kunne holde seg lenger. De er ikke noe mer enn 6 uker på vei nå tenker jeg, så det var veldig tidlig å skulle fortelle andre om det, de har så vidt kommet over sjokket selv, men de satt stor pris på å kunne ha noen andre som visste det å støtte seg til. Så dette blir spennende fremover :)

Strikkingen går også unna om dagen. Nesten ferdig med første benet, så da er det bare et ben som gjennstår før mitt første babyplagg er ferdig :hjerte: Har allerede begynt å kikke på hva jeg kan ha som neste prosjekt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strikkinga her i gården går bakover :roll:

Jeg hater strikkefasthet :snurt:

Utrolig kjedelig når strikkefastheten ikke er som den skal være. Men alt bedrer seg heldigvis etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 13 uker! :strix:

Det er helt utrolig å tenke på at enda en uke er gått, de flyver avgårde!

I går hadde jeg fri fra jobb, og skulle etter planen få unnagjort mye skolearbeid. Men i stedet lå jeg strak ut på sofaen fra jeg stod opp til jeg la meg med hodepine og brekkningsfølelse store deler av tiden. Det har gått over en del til i dag, så håper kveldsvakten går fint i dag.

Er snart ferdig med strikkebuksen, har ca 5 cm med vrangbord igjen. Gleder meg til å kunne feste trådene og starte på neste prosjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker! :strix:

Så fort tiden går, altså! Nå er det jo nesten 10 uker siden du testet positivt! :hakeslepp:

De ukene vi har visst det har gått så utrolig fort! Skjønner ikke at det er over 2 måneder siden alt.

Så koselig med 13 uker :strix: :smil:

og gratulerer med nesten ferdig strikkebukse! Hvordan går det med småpusene?

Takk for det :)

Joda, småpusene har det greit de :) Men de er utrolig flinke til å ødelegge ting og ikke skjønne at enkelte ting ikke er lov.

I natt våknet jeg av at de skubbet ned orkideen min slik at blomsterpotten knuste i mange små deler, deretter gikk de løs på et flott heklet teppe vi fikk av bestemoren til mannen, de klatrer opp på kjøkkenbenken og er faretruende nær å kaste ned alt som er der, de står i vinduskarmen og hopper opp og henger fast i vinduene, de hopper på veggen og klorer til på tapeten... Jeg kunne ha fortsatt en god stund til, men du skjønner hva jeg mener :)

Ved å ha to puser så er man sikker på at de har selskap, men da blir det gjerne dobbelt så mye rot og faen skap også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg ser de for meg :fnise: Sånn er det forøvrig å ha valp også den første tiden :jepp: Bortsett fra at valpen ikke kan klatre like mye, da.

Men det blir vel bedre etter hvert som de blir eldre :jepp:

Men kan de ikke være inne på et eller annet rom om natten hvor det ikke er så mye å ødelegge?

__

Den tiden den kommer ikke til å gå noe saktere framover heller. :) Plutselig sitter du der høygravid og veldig klar for å få ut den lille huleboeren :jepp: JEG er i alle fall klar til å få kroppen min tilbake :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier for 13 uker!! :)

Neimen Alabama, har du fått deg ny ticker?!?! :hoppendeglad: Gratulerer!! :klemmer: Har du noen dagbok for tida..?

(Beklager kupping Småkjekset, men dette var jo verd å kuppe for, spør du meg! :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Alabama, har du fått deg ny ticker?!?! :hoppendeglad: Gratulerer!! :klemmer: Har du noen dagbok for tida..?

(Beklager kupping Småkjekset, men dette var jo verd å kuppe for, spør du meg! :nigo: )

Ja, både ticker og dagbok! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg ser de for meg :fnise: Sånn er det forøvrig å ha valp også den første tiden :jepp: Bortsett fra at valpen ikke kan klatre like mye, da.

Men det blir vel bedre etter hvert som de blir eldre :jepp:

Men kan de ikke være inne på et eller annet rom om natten hvor det ikke er så mye å ødelegge?

__

Den tiden den kommer ikke til å gå noe saktere framover heller. :) Plutselig sitter du der høygravid og veldig klar for å få ut den lille huleboeren :jepp: JEG er i alle fall klar til å få kroppen min tilbake :fnise:

Det skal bli veldig godt når de blir litt større. Gleder oss til den dagen de blir sterilistert slik at vi kan lære dem å bli utepuser også :)

De ekstra rommene vi har i huset er ikke så greit å plassere dem på uten oppsyn. Det ene er gjesterom/kontor med alt av mannens datautstyr, med andre ord mer de kan ødelegge. Videre er det vaskerommet, men det er også oppbevaringsplass for alt mulig, så der er det ikke mye plass til overs. De siste rommet er et lite soverom ved siden av vårt soverom som skal være barnerommet, og der vil jeg aller helst ikke at de skal lære seg å være helt enda da jeg er redd det ikke blir lett å lære dem fra det når de pluselig ikke kan være der lenger. Og så er det stappfult av pappkassser vi enda ikke har fått gjort noe med :sjenert:

Regner med at det ordner seg etterhvert, så vi får bare slå hardt ned på ting de gjør som de ikke får lov til og håpe at de lærer av det.

Gleder meg til ukene som kommer, og plutselig er det jul og da er det bare noen måneder igjen :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er svært godkjent kupping :nigo:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...