Lucky? Skrevet 21. september 2011 #2721 Del Skrevet 21. september 2011 12 uker Så flink du er som strikker marius genser da, hvilken str strikker du i? Får snart se å få meg et strikkeprosjekt jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. september 2011 #2722 Del Skrevet 21. september 2011 Weeeee!!!! Tolv uker!!!!! Gratulerer!!!! Jeg har strikket et lappeteppe til babyen men må ty til mammas hjelp med monteringen... Ellers blir det vel liggende til jeg får barnebarn:) Flinke damen som gjør skolearbeid! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. september 2011 #2723 Del Skrevet 21. september 2011 12 uker!! Hurra, hurra, hurra, endelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. september 2011 #2724 Del Skrevet 21. september 2011 Gratulerer med andre milepæl! (første er når du blir gravid) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. september 2011 #2725 Del Skrevet 21. september 2011 Hurra for 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. september 2011 Forfatter #2726 Del Skrevet 21. september 2011 For den magiske grena - 12 uker 12 uker Så flink du er som strikker marius genser da, hvilken str strikker du i? Får snart se å få meg et strikkeprosjekt jeg også Genseren er i min størrelse, så regner med at den blir god å ha ut over høsten og vinteren Weeeee!!!! Tolv uker!!!!! Gratulerer!!!! Jeg har strikket et lappeteppe til babyen men må ty til mammas hjelp med monteringen... Ellers blir det vel liggende til jeg får barnebarn:) Flinke damen som gjør skolearbeid! Ha en fin dag! Veldig greit å ha noen å ty til hvis en står litt fast. Synes jeg var veldig flink! Ble ikke strikking før etter jeg hadde gjort flere sider matematikk, så er litt stolt av meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. september 2011 Forfatter #2727 Del Skrevet 21. september 2011 12 uker!! Hurra, hurra, hurra, endelig! Gratulerer med andre milepæl! (første er når du blir gravid) Hurra for 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. september 2011 Forfatter #2728 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Da var vi endelig kommet til den store milepælen som har virket så langt unna fra starten av, nemlig 12 uker! Det er helt utrolig å ha kommet til denne uken, og jeg gleder meg utrolig mye til de neste ukene passerer også Skal til jordmor på samtale om en måned, så jeg får telle den til det nå. OG så er det under 1,5 måned igjen til ordinær ul! Tiden raser avgårde, så det er godt jeg har begynt å se nærmere på de ulike vognene som finnes for plutselig er tiden inne for å bestille den! Sitter og koser meg med å lage bursdagsgave til venninnen min, så håper jeg får den ferdig tidsnok Blir en del strikkepauser innimellom For ikke å snakke om tvpauser FLink med skolearbeid en dag, dritdårlig den neste Men det bryr jeg meg ikke med, for vi er kommet til 12 uker Endret 21. september 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. september 2011 #2729 Del Skrevet 21. september 2011 Dette er livets herligste vidunder, nå har du passert de magiske 12! og er inn i uke 13 Jeg gleder meg til lillesmulen kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. september 2011 Forfatter #2730 Del Skrevet 21. september 2011 Dette er livets herligste vidunder, nå har du passert de magiske 12! og er inn i uke 13 Jeg gleder meg til lillesmulen kommer Gleder meg noe sykt jeg også Mannen mener at magen har endret litt størrelse de siste dagene Jeg har alltid hatt litt ekstra helt nederst på magen, men nå begynner det over å stå litt mer ut også Så i går kom han bort og strøk meg så kjærlig på magen som han bare kunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. september 2011 #2731 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg husker når min mann spilte gitar for magen jeg Og må slutten da hun kjente igjen stemmen hans - vistes veldig godt da vi satt på registrering, og mannen pratet da ble hun helt vill Ååå, det er en utrolig koslig tid - men jeg står fremdeles for at det beste er å ha baby på utsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 21. september 2011 #2732 Del Skrevet 21. september 2011 for 12 uker og for søt mann som stryker på magen. Ingenting som er bedre enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. september 2011 Forfatter #2733 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg husker når min mann spilte gitar for magen jeg Og må slutten da hun kjente igjen stemmen hans - vistes veldig godt da vi satt på registrering, og mannen pratet da ble hun helt vill Ååå, det er en utrolig koslig tid - men jeg står fremdeles for at det beste er å ha baby på utsiden Så herlig Tror det blir noen herlige måneder fremover, men ser også virkelig frem til baby på utsiden for 12 uker og for søt mann som stryker på magen. Ingenting som er bedre enn det Det er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. september 2011 Forfatter #2734 Del Skrevet 21. september 2011 Viktige dager i graviditeten Unnfangelsen finner sted omkring – 13. juli 2011 Hjertet begynner å slå – 7. august 2011 Embryoet beveger seg – 31. august 2011 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster – 7. september 2011 Alle indre organer er ferdig formet – 7. september 2011 Risikoen for spontanabort avtar – 21. september 2011 Kvalmen avtar for de fleste – 28. september 2011 Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd) – 5. oktober 2011 Fosteret svelger og tisser – 19. oktober 2011 Tid for ultralyd – 1. november 2011 Du kan kjenne fosterets bevegelser – 2. november 2011 Fosteret begynner å få et søvnmønster – 16. november 2011 Fosteret begynner å høre – 7. desember 2011 Ni av ti barn overlever om de blir født nå – 4. januar 2012 Mange fostre legger seg med hodet ned – 8. februar 2012 Svangerskapspermisjonen begynner – 16. mars 2012 Antatt termindato – 6. april 2012 Det er så utrolig godt å kunne stryke ut nok et punkt på listen, og da det jeg har sett mest frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. september 2011 #2735 Del Skrevet 21. september 2011 12 uker! Tenk at du har kommet over de magiske tolv! Føles vel deilig! Nå er det bare ca. seks uker til ordinær UL! Så er det bare to uker til du er halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. september 2011 #2736 Del Skrevet 21. september 2011 12 uker alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 21. september 2011 #2737 Del Skrevet 21. september 2011 WEEEEEEE! 12 UKER!!!! Helt fantastisk jo Åååå som jeg gleder meg til min tur. Kan du ikke sende meg litt babystøv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. september 2011 #2738 Del Skrevet 21. september 2011 Tenk det, nå er du inne i den 13. uken... Fra nå av kommer tiden til å fly, jeg lover!! Gleder meg sånn til å følge deg framover ...vi er foresten tatt opp igen bryllupsplanlegginga så smått.. Er fortsatt laaaangt inne i baby-bobla, men kom plutselig på at det er under 10 måneder igjen til bryllupet, så er vel bare å hive seg rundt ...åh, er så lykkelig! Håper du får en flott uka, følger med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 22. september 2011 #2739 Del Skrevet 22. september 2011 Hurra for første 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. september 2011 Forfatter #2740 Del Skrevet 22. september 2011 12 uker! Tenk at du har kommet over de magiske tolv! Føles vel deilig! Nå er det bare ca. seks uker til ordinær UL! Så er det bare to uker til du er halvveis! Ukene kommer til å rase avgårde fremover! 12 uker alt WEEEEEEE! 12 UKER!!!! Helt fantastisk jo Åååå som jeg gleder meg til min tur. Kan du ikke sende meg litt babystøv? Er ikke lenge til det er din tur igjen Babystøv kommer her :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå