Lucky? Skrevet 25. august 2011 #2541 Del Skrevet 25. august 2011 Så godt å lese at kontrollen gikk så fint! Herlig med forståelsesfulle leger Jeg har også tatt de første blodprøvene i dag Hvordan er formen ellers om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. august 2011 #2542 Del Skrevet 25. august 2011 Kjempehyggelig å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 25. august 2011 #2543 Del Skrevet 25. august 2011 Spennende med første legetime. Når skal du ha tidlig UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. august 2011 Forfatter #2544 Del Skrevet 25. august 2011 Herlig med overtakelse av hus! Det er en helt spesiell følelse å drive å flytte inn og styre med det, og den første natten! Husker hvor koselig det var i slutten av september i fjor da vi overtok vårt. Det er utrolig herlig å endelig ha noe eget igjen! Og første natten i nytt hus var utrolig Kommer til å trives her kjempegodt! Juhuuuuu!!! Gratulerer med overtakelse av hus Skulle ønske vi kunne kjøpe oss hus også, men siden jeg skal si opp jobben, er det litt dumt med tanke på at jeg ikke har noe nytt å gå til. Kos deg masse med møbleringen - og ikke bær for tungt Tusen takk for det! Mannen og våre gode hjelpere bærer det tyngste, jeg er flink å dirigere arbeid Så deilig at huset endelig er deres Gratulerer!! Tusen takk Gratulerer Takk Gratulerer med hus!! Og stemmer i; ikke bær for tungt.. Jeg gjorde det og fikk kjenne det i ryggen og bekkenet i lang tid. Og jeg var bare noen uker på vei! Spennende med legetimen! Håper legen er av sorten som har innvendig UL.. Sa klart i fra til mannen at jeg bærer ikke noe som er tungt, det utsetter jeg meg ikke for nå. Det forstod han gått, så da har vi hatt godt hjelp av familie i stedet Gratulerer så mye med hus Skjønner godt at du ser frem til å ha deres eget. Det er kjempe deilig å ha et eget hus hvor man kan gjøre hva man vil Det er fantastisk! Gleder meg til å komme mer på plass, slik at vi kan slappe av og ikke bare jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. august 2011 Forfatter #2545 Del Skrevet 25. august 2011 Lykke til hos legen i morra! Takk for det! Jeg pleier bare å sette beholderen oppå dolokket før jeg går å leger meg, da har jeg ikke tjangs å glemme det! (Er i koma på morningene ) Det var veldig smart Men jeg var ikke først oppe, så da måtte det stå en annen plass slik at mannen ikke rotet det bort Samme her! Hei så koselig med nytt hus da!! Savner å ha eget jeg også, men det kommer vel en dag om ikke for lenge Hvordan er formen da? Masse lykket il i morgen, fingers crossed! Må vel "late" som du drikker i helgen du da? Hehehe Jeg er ikke den som drikker mest, så skal helt fint klare å holde meg unn enoe uten at det blir stilt spørsmål med Formen er veldig grei egentlig. Småuggen om morgenen, og har svært vanskelig for å spise frokost uten at jeg må tvinge det i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. august 2011 Forfatter #2546 Del Skrevet 25. august 2011 Titter innom her jeg ! Ser dere har flyttet inn i rekkehus Måtte bare si Gratulerer så mye Det er sikkert deilig med nytt hus Må dere pusse opp eller er det oppussa ? Tusen takk for det! Her er det relativt nyoppusset, så vi er heldige som slipper unna med det Vi må bare finne ut hva vi vil ha og hvor vi vil ha det av spsiebord og slik, og så blir det kjempeflott her Lykke til!!!! Håper alt er bra inni der!! Takk for det Håper det gikk fint hos legen i dag Det gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. august 2011 Forfatter #2547 Del Skrevet 25. august 2011 Så godt å lese at kontrollen gikk så fint! Herlig med forståelsesfulle leger Jeg har også tatt de første blodprøvene i dag Hvordan er formen ellers om dagen da? Fik ken skikkelig god følelse etter å ha vært hos legen. Nå er vi i gang, og skulle det være noe så ska ljeg ikke nøle med å ta kontakt Formen er for det meste fin. Jeg er litt ømfintlig overfor enkelte lukter, det vil si spekematen mannen spiser om dagen. Så dår han skal kose seg med det sitter jeg og okker og bærer meg ved siden av han Ellers har jeg også begynt å brekke meg. Var på jobb på mandag, og jeg brakk meg hjemme når jeg spiste frokost (prøvde) og under stell av to beboere. Brakk meg sikkert 20-30 ganger i løpet av 3 timer, så var godt lei når det heldigvis gikk over. Var litt småbrekkinger i går også, men verst er det når jeg prøver å få i meg frokost. Ingenting er godt eller fristende, så da blir det ekstra jobb å få i seg noe. Men det er verdt det til slutt Kjempehyggelig å lese Spennende med første legetime. Når skal du ha tidlig UL? Det var kjempespennende Jeg håper at jeg kan komme til i uke 11, hvis jeg klarer å vente så lenge da Vil gjerne en tur innom før uke 12, slik at jeg kan slappe litt mer av etter det PRøver å finne et sted som har ledige timer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2011 #2548 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Så koselig lesning!! Endret 25. august 2011 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. august 2011 Forfatter #2549 Del Skrevet 25. august 2011 Så koselig lesning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 28. august 2011 #2550 Del Skrevet 28. august 2011 Heisann! Må legge igjen et lite spor. Artig å følge noen som ikke er så langt foran meg på veien! Veldig koselig å høre om en positiv første legekontroll. Skal selv avgårde på tirsdag som jeg har skjønt er litt tidlig, men er veldig spent på hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. august 2011 #2551 Del Skrevet 28. august 2011 Innom med en kjempeklem, og håper du, mannen og smulen i magen har en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. august 2011 Forfatter #2552 Del Skrevet 28. august 2011 Heisann! Må legge igjen et lite spor. Artig å følge noen som ikke er så langt foran meg på veien! Veldig koselig å høre om en positiv første legekontroll. Skal selv avgårde på tirsdag som jeg har skjønt er litt tidlig, men er veldig spent på hvordan det blir Heisann! Så hyggelig med et nytt ansikt Velkommen skal du være Du er ikke så langt bak meg, så det blir koselig å følge deg fremover mot den herlige premien vi har i vente Det er veldig godt å komme i gang litt tidlig med legekontroller, for da føltes det mye mer virkelig ut for min del ihvertfall Gleder meg til å høre hvordan det går med deg på tirsdag Innom med en kjempeklem, og håper du, mannen og smulen i magen har en fin søndag Vi har det helt strålende Avslapping på sofaen er en utrolig flott måte å tilbringe søndagskvelden på Håper alt står bra til med deg, mannen og herlige F Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. august 2011 Forfatter #2553 Del Skrevet 28. august 2011 9 uker Jeg klarer ikke å tro at vi har kommet så langt allerede! I går var den 1 måned siden vi fant ut at jeg hadde en liten smule i magen. Det er helt fantastisk å tenke på I går var vi i gullbryllupsfeiring til mine besteforeldre. Snakk om en bragd! Før desserten skulle de sprette kransekaken og se hvor mange oldebarn de skulle få. De kom frem til at seks ringer var greit å ta av, og spurte om dette var noe som var greit for meg Som om jeg skal ta meg av å gi dem alle oldebarna deres, vi er jo tross alt fire barnebarn som skal dele på arbeidet Så det blir svært artig å skulle fortelle dem om noen uker at vi går å venter på den første Broderen ble med oss hjem i natt da han ikke var helt klart for å gå til sengs. Jeg krøp til sengs halv to, og da hadde jeg gjespet konstant siden klokken 19 nærmest Halv fem fant mannen og broderen ut at de skulle på nachspiel, men var hjemme igjen rett før seks. Gjerne like greit tenker jeg Så dagen i dag har blitt tilbragt på sofaen for det meste, for begges del Etter mye oppstykket søvn i natt grunnet bråk fra "festløvene" har jeg gått rundt og vært kjempekvalm siden jeg stod opp. Måtte ta meg sammen da mamma inviterte oss på middag, så jeg klarte å holde det greit i sjakk de timene det gjalt. Men nå er det tilbake på sofaen for litt filmkos før vi tar kvelden Ha en flott søndag videre alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 28. august 2011 #2554 Del Skrevet 28. august 2011 For ni uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 29. august 2011 #2555 Del Skrevet 29. august 2011 Så deilig med behagelig lege. Tror ikke alle er like oppmerksomme når vi kvinner trenger det mest. Håper du slipper noe mer kvalme da siden du allerede har klart deg så langt så bra. Jeg kasta opp fra uke 6 til uke 12, konstant nesten. Så jeg gruer meg litt til hva som kan skje her ved en til eventuelt. Men men...jeg tar den for å få en til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 29. august 2011 #2556 Del Skrevet 29. august 2011 Masse gratulerer da^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. august 2011 Forfatter #2557 Del Skrevet 30. august 2011 Så deilig med behagelig lege. Tror ikke alle er like oppmerksomme når vi kvinner trenger det mest. Håper du slipper noe mer kvalme da siden du allerede har klart deg så langt så bra. Jeg kasta opp fra uke 6 til uke 12, konstant nesten. Så jeg gruer meg litt til hva som kan skje her ved en til eventuelt. Men men...jeg tar den for å få en til Jeg er veldig glad at jeg kom til akkurat den turnuslegen da jeg følte meg virkelig godt tatt vare på. Blir spennende hva jeg synes når jeg kommer til min faktiske lege Sover jeg for lite eller våkner veldig mye i løpet av natten kommer kvalmen snikende, så prøver det jeg kan åå sove godt å lenge Har enda ikke spist frokost i dag, da jeg brakk meg i det jeg kom på kjøkkenet. Da var det bare å få tak i et eple og småspise på det og håpe at det gikk over, så nå skal jeg snart prøve meg på et nytt forsøk Masse gratulerer da^^ Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. august 2011 #2558 Del Skrevet 30. august 2011 Ritz kjekse er en gravids beste venn Godt å høre at det står bra til med dere alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. august 2011 Forfatter #2559 Del Skrevet 30. august 2011 Ritz kjekse er en gravids beste venn Godt å høre at det står bra til med dere alle tre Må komme meg på butikken i dag å få tak i Ritz kjeks Og jordbær eller kiwi, har behov for noe som inneholder sukker Alt er bare supert med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. august 2011 #2560 Del Skrevet 30. august 2011 Her går det unna altså! Synes du er helt sjokkerende langt hver gang jeg er innom jeg Ritz-kjeks måtte jeg og ty til - greit å ha på kontoret i nødstilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå