Småkjekset Skrevet 22. august 2011 Forfatter #2521 Del Skrevet 22. august 2011 De ømme puppene kommer og går, det gjorde de her i hvertfall! Det er dager der man skulle ønske man kunne gått naken for det gjør vondt bare å få en t-skjorte inntil Så alt er nok heeeelt bra! :D Forsvinner et symptom, kommer et annet. Sitter her og kjemper mot en mild kvalme, så regner med at jeg bare var litt overnervøs Gleder meg ihvertfall til legetime på torsdag! Godt jeg har time tidlig på dagen Bæretøy er gull verdt! Han godeste var på sopptur med S i manduca på lørdag, mens jeg fikk et par etterlengta fritimer Kjempegreit å bare ta henne på magen hvis jeg f.eks skal en kjapp tur på butikken, spesielt nå som det begynner å bli fryyyktelig kjedelig å ligge i vogna... Hadde aldri ømme pupper jeg. Hadde i grunnen ingen symptomer i begynnelsen, når jeg tenker meg om.. Så koselig det høres ut Jeg får lese meg opp på de forskjellige typene bæretøy som finnes, slik at jeg vet hva jeg skal holde meg unna og ikke til den tid kommer Kjenner at jeg bekymrer meg for den minste ting, men jeg får bare holde det ut Regner med at alt er bare bra, og jeg får ihvertfall bekreftet/avkreftet det på torsdagen, så skal prøve å ikke bekymre meg så mye til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. august 2011 Forfatter #2522 Del Skrevet 22. august 2011 I dag overtar vi rekkehuset vårt! Jeg har dessverre (? ) senvakt på jobb i dag, så får ikke vært med å bært på plass størstedelen av flyttelasset Ikke det at jeg hadde bært noe særlig, liker best å kommandere hvor alt skal Siden jeg har tidligvakt i morgen sover jeg enda en natt ute hos mine foreldre før jeg i morgen tar med meg siste rest herfra for å komme på plass i vårt nye hjem Som jeg gleder meg til å få alt på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. august 2011 #2523 Del Skrevet 22. august 2011 Skjønner godt at du gleder deg Spennende med flytting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. august 2011 Forfatter #2524 Del Skrevet 22. august 2011 Skjønner godt at du gleder deg Spennende med flytting Kjenner at det skal bli veldig godt å ha noe som er vårt eget etter å ha bodd to måneder oppå foreldrene mine og broren min. Så nå ser jeg virkelig frem til å sove i eget hus i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 22. august 2011 #2525 Del Skrevet 22. august 2011 Herlig med overtakelse av hus! Det er en helt spesiell følelse å drive å flytte inn og styre med det, og den første natten! Husker hvor koselig det var i slutten av september i fjor da vi overtok vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 22. august 2011 #2526 Del Skrevet 22. august 2011 Juhuuuuu!!! Gratulerer med overtakelse av hus Skulle ønske vi kunne kjøpe oss hus også, men siden jeg skal si opp jobben, er det litt dumt med tanke på at jeg ikke har noe nytt å gå til. Kos deg masse med møbleringen - og ikke bær for tungt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. august 2011 #2527 Del Skrevet 22. august 2011 Så deilig at huset endelig er deres Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 22. august 2011 #2528 Del Skrevet 22. august 2011 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. august 2011 #2529 Del Skrevet 23. august 2011 Gratulerer med hus!! Og stemmer i; ikke bær for tungt.. Jeg gjorde det og fikk kjenne det i ryggen og bekkenet i lang tid. Og jeg var bare noen uker på vei! Spennende med legetimen! Håper legen er av sorten som har innvendig UL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 23. august 2011 #2530 Del Skrevet 23. august 2011 Gratulerer så mye med hus Skjønner godt at du ser frem til å ha deres eget. Det er kjempe deilig å ha et eget hus hvor man kan gjøre hva man vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. august 2011 Forfatter #2531 Del Skrevet 24. august 2011 Er bare raskt innom fra mobilen, da vi ikke har fått opp Internett enda. Da har vi hatt første natt i eget hus, og det var herlig! Nå er mannen på jobb og jeg skal pakke utav flere esker. Gleder meg til å komme mer i orden og ikke bo utav kasser, men går greit de neste dagene Mannen har invitert folk på fest i helgen, så vi får nå se hvor mye som er på plass til da. Gjesterommet er klart, så vi er litt på vei Nå er det bare en dag igjen til legetime! Gleder meg Må huske å ta med urinprøve, så får skrive det på huskelapp ellers blir det glemt Ha en flott dag alle sammen! Skal oppdatere meg mer hos dere når Internett er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 24. august 2011 #2532 Del Skrevet 24. august 2011 Lykke til hos legen i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. august 2011 #2533 Del Skrevet 24. august 2011 Nå er det bare en dag igjen til legetime! Gleder meg Må huske å ta med urinprøve, så får skrive det på huskelapp ellers blir det glemt Jeg pleier bare å sette beholderen oppå dolokket før jeg går å leger meg, da har jeg ikke tjangs å glemme det! (Er i koma på morningene ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. august 2011 #2534 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg pleier bare å sette beholderen oppå dolokket før jeg går å leger meg, da har jeg ikke tjangs å glemme det! (Er i koma på morningene ) Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 24. august 2011 #2535 Del Skrevet 24. august 2011 Hei så koselig med nytt hus da!! Savner å ha eget jeg også, men det kommer vel en dag om ikke for lenge Hvordan er formen da? Masse lykket il i morgen, fingers crossed! Må vel "late" som du drikker i helgen du da? Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Dahlia - Skrevet 25. august 2011 #2536 Del Skrevet 25. august 2011 Titter innom her jeg ! Ser dere har flyttet inn i rekkehus Måtte bare si Gratulerer så mye Det er sikkert deilig med nytt hus Må dere pusse opp eller er det oppussa ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. august 2011 Forfatter #2537 Del Skrevet 25. august 2011 Da er det rett før jeg drar til legen. Kan trygt si at jeg er spent. Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. august 2011 #2538 Del Skrevet 25. august 2011 Lykke til!!!! Håper alt er bra inni der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. august 2011 #2539 Del Skrevet 25. august 2011 Håper det gikk fint hos legen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. august 2011 Forfatter #2540 Del Skrevet 25. august 2011 Da har vi fått internett oppe å gå i leiligheten, så da får jeg oppdatere litt her Jeg var som sagt ganske spent i morges da jeg satt hjemme og prøvde å tvinge i meg noe mat, uten særlig stort hell. Da jeg kom på legekontoret hadde jeg ikke kommet innom døren en gang før jeg ble ropt opp for å komme innom labratoriet for å ta de første blodprøvene for å se at alt var i orden. Med lite mat og drikke innabords satt jeg og følte at energien ble tappet litt etter litt etter hvert som glassene ble fylt, helt til resultatet kom Graviditetstesten de tok der lyste positiv innen svært kort tid, urinprøven var flott, og det ble tatt prøve for å se hvilken blodtype jeg har og om jernlageret var fullt nok. Helsekortet for gravide ble påbegynt, og jeg fikk litt informasjonsskriv om hvordan svangerskapskontrollene er fordelt mellom lege og jordmor i kommunen her. Etter jeg var ferdig på laboratoriet bar det inn til en kjempe hyggelig turnuslege, som gjorde opplevelsen av i dag enda bedre. Hun spurte spørsmål om helse og sykdom i familien, og helsekortet ble fylt opp av mer informasjon. Jeg ble veid, og ligger stabilt på det jeg gjorde før jeg ble gravid også Jeg la meg på undersøkelsesbenken og hun kjente på magen min, og forklarte hvorfor hun trykte på de forskjellige stedene. Før uke 12 så er det ikke like lett å kjenne at det er noe der, men det kommer jeg til å gjøre om kort tid sa hun Neste legetime blir rundt uke 24, midt i førjulsstrida. Det er godt å ha noe å se frem til Henvisning til ordinær ultralyd skulle hun få sendt avgårde, i tillegg til å få sjekket om stoffskiftet oppfører seg som det skal nå Ellers fikk jeg beskjed om å bare slappe av og nyte dagene, ukene og månedene vi har i vente Skal prøve å få time hos en privat gynekolog om noen uker for tidlig ul, for jeg vil veldig gjerne se for meg selv at alt står bra til Alt i alt har det vært en strålende dag, og en utrolig flott første svangerskapskontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå