Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Så koselig at dere titter på vogner og slikt! :) Blir vel mye barneutstyrtitting framover :jepp: Selv kunne jeg ikke hatt den vognen du snakker om, men den er jo tøff, da. :jepp: Jeg er nødt å ha en kompakt og lett firehjulsvogn som er god i både terreng og by, så. :) Her ble det City Crossen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at dere titter på vogner og slikt! :) Blir vel mye barneutstyrtitting framover :jepp: Selv kunne jeg ikke hatt den vognen du snakker om, men den er jo tøff, da. :jepp: Jeg er nødt å ha en kompakt og lett firehjulsvogn som er god i både terreng og by, så. :) Her ble det City Crossen :)

Regner med det blir en del titting fremover :jepp: Ikke helt sikker på når det kan være greit å få bestilt de største tingene, men vil gjerne ha kontroll over hva som er aktuelt litt i forkant :)

Første punkt på listen er ihvertfall å komme til tidlig ul og forhåpentligvis se at alt er i orden :pls:

Den er vel gjerne ikke helt optimal for området jeg bor i heller, men jeg er langt i fra en turperson i skog og mark så da tror jeg at det skal gå fint ;)

Har kikket på City Crossen jeg også, og hadde det ikke vært for xploryen hadde det gjerne blitt en slik, evt en edge duo :)

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det blir en del titting fremover :jepp: Ikke helt sikker på når det kan være greit å få bestilt de største tingene, men vil gjerne ha kontroll over hva som er aktuelt litt i forkant :)

Første punkt på listen er ihvertfall å komme til tidlig ul og forhåpentligvis se at alt er i orden :pls:

Den er vel gjerne ikke helt optimal for området jeg bor i heller, men jeg er langt i fra en turperson i skog og mark så da tror jeg at det skal gå fint ;)

Har kikket på City Crossen jeg også, og hadde det ikke vært for xploryen hadde det gjerne blitt en slik, evt en edge duo :)

Ja heldigvis finnes det noe der ute for en hver smak og behov! :jepp:

Ja noen av tingene har lang leveringstid. Jeg bestilte vognen da jeg var ca. 22 uker på vei, og det er enda 3-4 uker til den kommer. Altså er jeg ca. 32 uker når den kommer. Dvs. det har tatt 10 uker (!) fra jeg bestilte den til den kommer. Derfor er det jo greit å bestemme seg i god tid slik at når tiden er inne for bestilling så er det bare å bestille :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det holder seg like flott? Hmm, kanskje jeg må prøve det hvis uhellet skulle være ute :fnise:

Veldig greit hvis en kan slippe å måtte rense det i tide og utide :Nikke:

Ja, ihvertfall når du får en liten baby som gulper, og kliner leverpostei overalt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja heldigvis finnes det noe der ute for en hver smak og behov! :jepp:

Ja noen av tingene har lang leveringstid. Jeg bestilte vognen da jeg var ca. 22 uker på vei, og det er enda 3-4 uker til den kommer. Altså er jeg ca. 32 uker når den kommer. Dvs. det har tatt 10 uker (!) fra jeg bestilte den til den kommer. Derfor er det jo greit å bestemme seg i god tid slik at når tiden er inne for bestilling så er det bare å bestille :jepp:

Oi, det var en god stund å vente det! Da får vi stikke innom diverse babybutikker om noen uker og finne en som har den vognen vi vil ha og høre når det kan være greit å bestille den. Vil veldig gjerne ha den i god tid før den skal brukes, slik at jeg kan bli mer forelsket i den på nært hold :hjerte::fnise:

Ja, ihvertfall når du får en liten baby som gulper, og kliner leverpostei overalt :fnise:

Hehe, ikke sant :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 8 uker :strix:

Da var vi allerede kommet til 8 uker! Snakk om at tiden flyr!

Mannen ser ut til å like vognen mer og mer, for da vi var en tur i byen tidligere i dag klarte han å se en xplory på lang avstand ;) Tidligere har han ikke brydd seg mindre når det kommer til vogner, så dette ser svært lovende ut :)

Gleder meg til vi kan gå i butikkene og trille på vogner sammen :rodmer: Bare håper at vognen lever opp til forventningene mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har xplory (det vet du vel sikkert :ler: ) og elsker den!! :nigo: Men du skal vel ha den nye versjonen og den er enda finere! Jeg er nok litt skeptisk til den lillafargen jeg da, hvis det er gutt :sjenert: Venninnen min har den, og den skriker jente. Men det må du føle på selv :jepp: Syns den blå er innmari fin :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker! :hoppe::strix: Føler virkelig at det er en milepæl, jeg! Jeg følte meg i alle fall mye tryggere på at spiren skulle sitte da jeg nådde åtte uker. Vet ikke hvorfor, men.. :)

Dette går riktige veien! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Det er moro med vogner.. Håper alt er bra med dere :kose:

Her er alt bare bra :)

Håper formen deres bedrer seg fort, ikke noe særlig å være syk alle mann :kose:

Vi har xplory (det vet du vel sikkert :ler: ) og elsker den!! :nigo: Men du skal vel ha den nye versjonen og den er enda finere! Jeg er nok litt skeptisk til den lillafargen jeg da, hvis det er gutt :sjenert: Venninnen min har den, og den skriker jente. Men det må du føle på selv :jepp: Syns den blå er innmari fin :rodmer:

Må si at jeg har blitt litt bitt av xplory basillet etter å ha lest hos deg :fnise: Den nye versjonen er nydelig, og jeg gleder meg til å kunne studere den mer nøye. Er enig i at den lilla fargen skriker jente,, men regner med at vi får et bedre inntrykk av alle fargene når vi ser dem live mot å se dem på en pc skjerm ;)

Den blå er skikkelig flott, samme med den beige :hjerte: Og den grønne, og røde :sjenert:

Skal ikke være lett dette her :ler:

8 uker! :hoppe::strix: Føler virkelig at det er en milepæl, jeg! Jeg følte meg i alle fall mye tryggere på at spiren skulle sitte da jeg nådde åtte uker. Vet ikke hvorfor, men.. :)

Dette går riktige veien! :rodmer:

Føler meg mer og mer trygg etter hvert som dagene går og vi nærmer oss 12 uker - er jo bare 4 små uker igjen!

Blir spennende å se hvordan det går hos legen på onsdag, om h*n har ul apparat eller prøver å høre på hjertelyden. Blir godt å komme igang ihvertfall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg gikk til privat jordmorog tok privat UL, det koster 500.-, men verdt det!

Jeg tror jeg var mellom uke 8-9 og da så hun hjertelyd, men det er ikke altid de kan se så tidlig.

Ukene flyr jo her inne, så hang in there :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:8 uker :strix:

Fin vogn dere har tittet på :Nikke: Hvordan er den å bruke i skog og sånt?

Er litt usikker på det, da jeg leser om folk som synes det går kjempeflott, og så er det andre som okke kan fordra den til slikt bruk.

Men det at man kan slå sammen hjulene slik at man bare triller på de store hjulene vil jeg tro kan hjelpe når man er i ulent terreng :)

Men vi er ikke noe tur folk, så en vogn som kan brukes på asfalt og på kjøpesenter er mer enn nok for oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk småkjekset, at du kan fort bli turdame når babyen kommer, det ble jeg, noe veldig og :)

Just saying... :fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D Hurra for 8 uker!

Sånn med tanke på kontroll, det anbefales å ikke lete etter hjertelyd før uke 12, det er vanskelig å finne og gjør gjerne mødre stressa selv om ingenting er galt :) Men håper legen din har UL-apparat, så du slipper betale ;)

PS: Også en gladnyhet ;) Mine leger har alltid sagt at 12-ukersregelen er B U L L S H I T, for det er egentlig rundt 8 uker at ting er rimelig sikkert :danse:, men at vi (media osv) har bare laget oss en 12-ukersregel for å ha noe å forholde oss til og diskutere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk småkjekset, at du kan fort bli turdame når babyen kommer, det ble jeg, noe veldig og :)

Just saying... :fnise::rodmer:

Hihi :) I så fall får jeg investere i et godt bæretøy ;)

:D Hurra for 8 uker!

Sånn med tanke på kontroll, det anbefales å ikke lete etter hjertelyd før uke 12, det er vanskelig å finne og gjør gjerne mødre stressa selv om ingenting er galt :) Men håper legen din har UL-apparat, så du slipper betale ;)

PS: Også en gladnyhet ;) Mine leger har alltid sagt at 12-ukersregelen er B U L L S H I T, for det er egentlig rundt 8 uker at ting er rimelig sikkert :danse:, men at vi (media osv) har bare laget oss en 12-ukersregel for å ha noe å forholde oss til og diskutere :P

Da skjønner jeg godt at de ikke sjekker før det er mer sikekrt at de finner det hver gang. Ser for meg mange hysteriske mødre som ikke hadde trengt å blitt det.

Da får jeg hoppe litt ekstra for 8 uker :nigo::strix:

Håper så inderlig at alt går bra :pls:

Men må innrømme jeg har begynt å bli litt mer nervøs nå, da puppene nesten ikke kjennes ømme ut lenger :sjenert: De var ømme på dagtid i går, men i det jeg gikk og la meg ( rett over 21 :fnise: ) var de ikke ømme lenger.

Håper det bare er kroppen som spiller meg et puss, og at alt er i orden :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ømme puppene kommer og går, det gjorde de her i hvertfall! Det er dager der man skulle ønske man kunne gått naken for det gjør vondt bare å få en t-skjorte inntil ;)

Så alt er nok heeeelt bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :) I så fall får jeg investere i et godt bæretøy ;)

Bæretøy er gull verdt! :jepp: Han godeste var på sopptur med S i manduca på lørdag, mens jeg fikk et par etterlengta fritimer ;) Kjempegreit å bare ta henne på magen hvis jeg f.eks skal en kjapp tur på butikken, spesielt nå som det begynner å bli fryyyktelig kjedelig å ligge i vogna... :fnise:

Hadde aldri ømme pupper jeg. Hadde i grunnen ingen symptomer i begynnelsen, når jeg tenker meg om..

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...