Småkjekset Skrevet 6. august 2011 Forfatter #2421 Del Skrevet 6. august 2011 Gratulerer så mye til deg også Jeg har skumlest litt gjennom dagboken din (jammen er den laaang) Kjekt at det endelig klaffet! Takk for det Dagboken er lang ja, og lenger skal den bli Vi er utrolig glade for at det endelig klaffet for oss Håper bare at det samme skjer for de andre som har ventet lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. august 2011 #2422 Del Skrevet 7. august 2011 6 uker Og et lite hjerte som begynte å slå for litt siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 7. august 2011 #2423 Del Skrevet 7. august 2011 Smulen.... Den babyen MÅ jo bli søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 7. august 2011 #2424 Del Skrevet 7. august 2011 For 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. august 2011 #2425 Del Skrevet 7. august 2011 Håper formen er bra småkjekset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. august 2011 #2426 Del Skrevet 7. august 2011 Innom på skjelden visitt Håper det står bra til og at formen er bra! Ha en fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 Forfatter #2427 Del Skrevet 7. august 2011 6 uker Og et lite hjerte som begynte å slå for litt siden... Nå var vi kommet til 6 uker allerede! Det går så fort Gleder meg til å se :hjertet: når jeg kommer meg på ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 Forfatter #2428 Del Skrevet 7. august 2011 Smulen.... Den babyen MÅ jo bli søt! Det håper vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 Forfatter #2429 Del Skrevet 7. august 2011 For 6 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 Forfatter #2430 Del Skrevet 7. august 2011 Håper formen er bra småkjekset. Formen er overraskende bra Forrige uke at jeg småuggen hver dag, spesielt om morgenen, men nå merker jeg ikke noe annet enn ømme pupper. Det kan jeg leve med Er bare å håpe at det holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 Forfatter #2431 Del Skrevet 7. august 2011 Innom på skjelden visitt Håper det står bra til og at formen er bra! Ha en fin søndagskveld Koselig å se deg Alt er bare bra med meg, koser meg mye om dagene med vår lille hemmelighet Håper du får en flott kveld også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. august 2011 #2432 Del Skrevet 7. august 2011 Herlig at formen er god småkjekset, det er ingen ting som er bedre enn det Jeg håper også at det holder seg slik for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 Forfatter #2433 Del Skrevet 7. august 2011 6 uker Tenk at jeg allerede er kommet til 6 uker! Siden jeg fant de ut for 1,5 uke siden har tiden gått så fort, så håper at det fortsetter slik frem mot uke 12 Har hatt mine første helgevakter i den nye jobben, og til tross for at jeg har vært kjempe sliten hele tiden gikk det flott. Tror jeg kommer til å trives der godt Jeg må være litt forsiktig med de aller tyngste brukerne og andre tunge oppgaver, men er ikke lett å være det uten å skulle røpe meg for tidlig. Ikke noe særlig å skulle gi beskjed med en gang man starter i ny jobb at man er gravid Håper jeg klarer å vente med å måtte gi beskjed før over 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 Forfatter #2434 Del Skrevet 7. august 2011 Herlig at formen er god småkjekset, det er ingen ting som er bedre enn det Jeg håper også at det holder seg slik for deg. Jeg får ihvertfall nyte de gode dagene mens de er her, for en vet aldri når de forsvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 7. august 2011 #2435 Del Skrevet 7. august 2011 Hurra for nurk i magen! Kooos deg med voksende mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 Forfatter #2436 Del Skrevet 7. august 2011 Hurra for nurk i magen! Kooos deg med voksende mage Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 7. august 2011 #2437 Del Skrevet 7. august 2011 6 uker! Håper formen er fin, selv om du er litt sliten. Er bedre å være sliten enn kvalm, sier det bare av erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kameline Skrevet 7. august 2011 #2438 Del Skrevet 7. august 2011 Gratulerer med smulen, Småkjekset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 Forfatter #2439 Del Skrevet 7. august 2011 6 uker! Håper formen er fin, selv om du er litt sliten. Er bedre å være sliten enn kvalm, sier det bare av erfaring. Jeg priser meg lykkelig at jeg bare er sliten, og håper jeg ikke ser noe særlig til kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. august 2011 Forfatter #2440 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Gratulerer med smulen, Småkjekset! Takk for det Kameline! Endret 7. august 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå