Gjest Delphina Skrevet 2. august 2011 #2401 Del Skrevet 2. august 2011 Sniker meg inn og gratulerer deg med graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 2. august 2011 #2402 Del Skrevet 2. august 2011 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, ER DET SANT?!! Gratulerer så mye med en liten smuletass i magen!! Endelig ble det din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. august 2011 Forfatter #2403 Del Skrevet 3. august 2011 Det er utrolig koselig å lese her om dagen! Har fulgt deg helt siden jeg selv fant ut av graviditeten til meg og sambo, så det blir vel rundt 20 uker. Det er ikke så lenge i forhold til mange andre her, men likevell! I uke 10-11 kan du få riktig så fine bilder! Her har vi et 3-D bilde fra uke 10+5, og der er det både armer og bein. En skikkelig flott liten spire. Tenk om fire dager begynner kjertet til miraklet deres å slå! Da håper jeg at jeg kan få kommet til å få bilder rundt da, slik at vi får se et lite mimi-menneske I morgen er dagen Gratulerer med graviditet! Nå var det virkelig din tur til å då det til! Tusen takk for det Alabama! Håper du følger etter Sniker meg inn og gratulerer deg med graviditeten! Takk for det ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, ER DET SANT?!! Gratulerer så mye med en liten smuletass i magen!! Endelig ble det din tur! Tusen takk for det Er kjempeglad, og superhappy for at det endelig skjedde for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. august 2011 #2404 Del Skrevet 3. august 2011 Fabulous!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 4. august 2011 #2405 Del Skrevet 4. august 2011 Her har jeg tatt meg KG-pause, åsså ser jeg at du endelig er gravid?! GRATULERER!!! Det var gode nyheter Kos deg masse i tiden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. august 2011 #2406 Del Skrevet 4. august 2011 Hjertedagen i dag! Helt utrolig hvor fort de spirene utvikler seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. august 2011 Forfatter #2407 Del Skrevet 4. august 2011 Fabulous!!! Her har jeg tatt meg KG-pause, åsså ser jeg at du endelig er gravid?! GRATULERER!!! Det var gode nyheter Kos deg masse i tiden fremover Tusen takk for det Lillefot! Gleder meg utrolig mye til alt som skal skje fremover, og håper at tiden går fort Hjertedagen i dag! Helt utrolig hvor fort de spirene utvikler seg. Det er sant Det er ikke mindre enn fantastisk å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. august 2011 Forfatter #2408 Del Skrevet 4. august 2011 I dag er det dagen hvor hjertet på den lille smulen vår skal starte å slå Håper at alt er bra, og med super ømme pupper og konstant småkvalme må jeg vel regne med at det gjør det Skal ringe nye legen min i morgen for å høre om jeg kan komme inn snart, da jeg vil ha kontroll tidlig at alt er som det skal på grunn av stoffskiftet mitt. Kan være økt sjanse for SA/MA, så vil ikke se tilbake å angre på at jeg ikke kom tidlig nok inn. Men dette skal gå bra, det har jeg bestemt Siden jeg skrev sist har jeg begynt i nye jobben, og jeg stortrives. Dagene flyr avgårde, og jeg ser frem til en liten time på puten etter hver tidligvakt Om en uke skal jeg fortelle bestevenninnen vår om den lille hemmeligheten vår Gleder meg så utrolig mye, for vet hun gleder seg utrolig mye på våre vegne Nå får jeg kommet meg på kjøkkenet en tur og få i meg noe mat, før jeg blir dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. august 2011 #2409 Del Skrevet 5. august 2011 Tenk at lille hjertet har startet å slå nå Så bra du trives i den nye jobben Trenger nok en god hvil når du kommer hjem ja Koselig å fortelle venninnen din om hemmeligheten da, er jo den fineste hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. august 2011 #2410 Del Skrevet 5. august 2011 Det går så fort i begynnelsen, samtidig som det går så ulidelig sakte Du synes sikkert det går tregt nå, men bare vent til du er over 12 uker - da kommer du til å tenke at det gikk unna likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. august 2011 Forfatter #2411 Del Skrevet 5. august 2011 Tenk at lille hjertet har startet å slå nå Så bra du trives i den nye jobben Trenger nok en god hvil når du kommer hjem ja Koselig å fortelle venninnen din om hemmeligheten da, er jo den fineste hemmelighet Det blir mange late ettermiddager fremover Og sikker noen late formiddager før senvakt også Gleder meg kjempe mye til å fortelle henne det Det blir godt å ha noen som vet om det før bryllupsfesten vår, slik at hun kan hjelpe meg med å unngå å bli oppdaget når jeg ikke kommer til å drikke Det går så fort i begynnelsen, samtidig som det går så ulidelig sakte Du synes sikkert det går tregt nå, men bare vent til du er over 12 uker - da kommer du til å tenke at det gikk unna likevel Skjønner ikke at det allerede er over en uke siden vi fant det ut, for det har som du sier både gått fort men også ulidelig sakte Gleder meg til at tiden flyr avgårde, og at vi går over til 2012 for da er det ikke lenge igjen å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. august 2011 Forfatter #2412 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har helt glemt bort alt annet som ikke har med vår lille hemmelighet å gjøre, og det får jeg svi for nå Neste helg er det tid for bryllupsfesten vår! Skjønner ikke at tiden har gått så fort at vi er kommet så langt allerede. Det aller meste skal være under kontroll, da lokalet vi skal være på ordner alt. Det eneste jeg skal fikse er å skrive på alle bordkortene, men det regner jeg med skal gå fint Det er veldig godt jeg skal fortelle venninnen min det neste uke, for da kan hun være den som ordner med "drinker" til meg Regner med det blir mye Bacardi Razz minuss razz'en Gode tips til alkoholfrie drinker som ikke vekker mistante tas imot med stor takk Drikker ikke vin, så slipper lett unna rundt middagen Men senere når festen starter kan det kanskje bli litt verre Vi tar med drikken vår selv og setter det i baren, og når vi vil ha henter vi ut drinker hos en som er ansvarlig for at alt går fint for seg, så regner med at jeg kan klare å få nok av alkoholdrie drinker. Bare håper at de andre ikke hører/fatter mistanke. Jeg er usikker på hvilken kjole jeg skal gå med. Svigermor vil at jeg skal gå med den samme som jeg hadde under vielsen, men siden jeg er veldig oppblåst til tider nå vet jeg ikke om jeg tør det, da den er av veldig tynt stoff. Den andre kjolen som er aktuel, den blå jeg sendte etter, har jeg ikke fått prøvd skikkelig enda på grunn av en glidelås som var ødelagt. Jeg håper at den er grei i størrelsen, for den kan skjule mye mer enn den andre Og så vr det bare å håpe at kvalmen ikke kommer for fullt til neste helg Synes den bør holde seg unna til vi har flyttet inn i huset vårt senere i måneden Aller helst ikke komme i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. august 2011 #2413 Del Skrevet 5. august 2011 Strawberry daquiri uten alkohol er jo knall om man liker sånt. Uansett, drink med sprite i er jo en sikker greie uansett. Ingen som vet at det ikke er alkohol i den Og du, grattis med spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSpire Skrevet 5. august 2011 #2414 Del Skrevet 5. august 2011 Gratulerer med den lille i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. august 2011 Forfatter #2415 Del Skrevet 5. august 2011 Strawberry daquiri uten alkohol er jo knall om man liker sånt. Uansett, drink med sprite i er jo en sikker greie uansett. Ingen som vet at det ikke er alkohol i den Og du, grattis med spiren Mmm, strawberry daquiri uten alkohol skal føres opp Høres herlig ut Tenker at har jeg nok av sprite så kan jeg jo bare kjøpe slike ferdige drinkmikser også og så kan jeg variere litt Tusen takk Gratulerer med den lille i magen Tusen takk for det! Tror ikke jeg har sett deg her inne før, så jeg vår ønske deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSpire Skrevet 5. august 2011 #2416 Del Skrevet 5. august 2011 Mmm, strawberry daquiri uten alkohol skal føres opp Høres herlig ut Tenker at har jeg nok av sprite så kan jeg jo bare kjøpe slike ferdige drinkmikser også og så kan jeg variere litt Tusen takk Tusen takk for det! Tror ikke jeg har sett deg her inne før, så jeg vår ønske deg Har vært her noen mnd, men ikke vært pålogget på en stund, så er nok sansynlighet for at du ikke har sett meg ja Tusen takk Koselig når en får velkomshilsner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. august 2011 Forfatter #2417 Del Skrevet 5. august 2011 Har vært her noen mnd, men ikke vært pålogget på en stund, så er nok sansynlighet for at du ikke har sett meg ja Tusen takk Koselig når en får velkomshilsner Koselig at du logget på igjen da, er så mange koselige mennesker her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 6. august 2011 #2418 Del Skrevet 6. august 2011 Gratulerer så mye med spire i magen, Småkjekset! og fantastisk å tenke på at det lille hjertet har begynt å slå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quasis Skrevet 6. august 2011 #2419 Del Skrevet 6. august 2011 Gratulerer så mye til deg også Jeg har skumlest litt gjennom dagboken din (jammen er den laaang) Kjekt at det endelig klaffet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. august 2011 Forfatter #2420 Del Skrevet 6. august 2011 Gratulerer så mye med spire i magen, Småkjekset! og fantastisk å tenke på at det lille hjertet har begynt å slå! Tusen takk for det! Det er helt fantastisk å tenke på, så håper smulen klamrer seg godt fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå