Teita Skrevet 28. juli 2011 #2361 Del Skrevet 28. juli 2011 Gratulerer så mye med spire! Endelig Er så glad på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #2362 Del Skrevet 28. juli 2011 Hipp hurra for en liten smule !!!!!!! Er kjempe glad på deres vegne!!!! Tusen takk for det! Det er det helt fantastisk Gratulerer så mye med spire! Endelig Er så glad på deres vegne! Takk for det Endelig gikk det for oss, så det blir en herlig tid vi har i møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. juli 2011 #2363 Del Skrevet 28. juli 2011 Åh! Så du hadde endret tittelen på dagboken din. Gratulerer så mye! Tenk, positiv test på bursdagen din, da. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #2364 Del Skrevet 28. juli 2011 Åh! Så du hadde endret tittelen på dagboken din. Gratulerer så mye! Tenk, positiv test på bursdagen din, da. Herlig. Tusen takk for det Belle! Er helt utrolig at testen ble positiv, og enda mer utrolig at de skjedde på bursdagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #2365 Del Skrevet 28. juli 2011 Nå har forresten ømme pupper og stikkinger i magen meldt seg, for ikke å snakke om alle lydene magen lager Har jo ikke litt kontroll en gang der den romler i vei, så høres jo ut som om jeg er utsultet Lurer på om jeg skal kjøpe meg en bok om hva jeg kan forvente fremover. Hvilken bok anbefaler dere? Har hørt mye om Nylender (?) sine bøker, men aner ikke hvilken bok jeg burde starte med. Er på jakt etter en bok som passer for både meg og mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. juli 2011 #2366 Del Skrevet 28. juli 2011 Åååhhh!! Gratulerer så mye!!! Så utrolig hyggelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. juli 2011 #2367 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg vet ikke hvilker bøker som er bra jeg Jeg leste bare på nettet på babyverden sine sider også fikk jeg en slags bok når jeg var hos jordmor som var utviklet av samme folka som har skrevet på BV, så det sto mye av det samme i den som på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. juli 2011 #2368 Del Skrevet 29. juli 2011 Det er noe magisk med det å teste på bursdagen sin Jeg testet to dager før min,og fikk positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. juli 2011 #2369 Del Skrevet 29. juli 2011 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #2370 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Åååhhh!! Gratulerer så mye!!! Så utrolig hyggelig!! Det er helt fantastisk! Gleder oss mye til hva som kommer Jeg vet ikke hvilker bøker som er bra jeg Jeg leste bare på nettet på babyverden sine sider også fikk jeg en slags bok når jeg var hos jordmor som var utviklet av samme folka som har skrevet på BV, så det sto mye av det samme i den som på nett Sitter og leser på babyverden jeg også, og burde klare meg med det en liten stund ihvertfall Det er noe magisk med det å teste på bursdagen sin Jeg testet to dager før min,og fikk positiv test Det er herlig Hurra! Endret 29. juli 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. juli 2011 #2371 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg blir så uendelig glad når jeg tenker på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #2372 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg blir så uendelig glad når jeg tenker på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 29. juli 2011 #2373 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg glemte jo det nest viktigste da.. Gratulerer med dagen som har vært Det blir litt uviktig det når man har fått positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #2374 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg glemte jo det nest viktigste da.. Gratulerer med dagen som har vært Det blir litt uviktig det når man har fått positiv test Takk for det Når testen er positiv er det meste annet uviktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. juli 2011 #2375 Del Skrevet 29. juli 2011 Så utrolig fantastisk! Gratulerer småkjekset og for at jeg ikke har fått det med meg før nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. juli 2011 #2376 Del Skrevet 29. juli 2011 Fiine nye navnet på boka di Jeg liker Gro Nyalnders bøker veldig godt, har både "På vei" og "Mamma for første gang". Synes de er informative, og lettleste, og spennende God helg til deg, mannen og smulen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. juli 2011 #2377 Del Skrevet 29. juli 2011 Har "smuglest" boken din en stund og det er vel på tide å legge igjen et lite spor.. Gratulerer så mye med positiv test! :D Ønsker dere masse lykke til i tiden fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #2378 Del Skrevet 29. juli 2011 Så utrolig fantastisk! Gratulerer småkjekset og for at jeg ikke har fått det med meg før nå Tusen takk for det Om ikke lenge er det din tur, og da skal den sitte! Skal ikke være så lett å være oppdatert i alle sine bøker, så det er ikke noe å tenke på Fiine nye navnet på boka di Jeg liker Gro Nyalnders bøker veldig godt, har både "På vei" og "Mamma for første gang". Synes de er informative, og lettleste, og spennende God helg til deg, mannen og smulen Jeg så litt på de bøkene i dag, så da vet jeg at jeg kan vurdere dem mer neste gang jeg er innom butikken Skal også se nærmere på Hakkesprettboken for fedre, tror at mannen hadde likt den Takk for det, og god helg til den lille familien din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 29. juli 2011 #2379 Del Skrevet 29. juli 2011 Gratulerer så mye! Så at dagboken var skiftet navn på, så da måtte jeg inn og kikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go'jenten Skrevet 30. juli 2011 #2380 Del Skrevet 30. juli 2011 Gratulerer så mye!! Kan anbefale hakkespettboken, den ble iallefall veldig godt mottatt her og er lest fra perm til perm av den vordende far! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå