Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Småkjekset!!! Så fantastisk!!! :grine::rodmer:

GRATULERER SÅ MYE!!! :hjerte:

Åh, nå ble jeg så rørt, og glad på deres vegne!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer med den beste bursdagsgave! Har fulgt deg lenge nä,og endelig! Du skal se at den klamrer seg fast,nå som den endelig har vist seg! Gla på deres vegne :) Hva sa mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske nyheter :strix:

Ble jo en skikkelig bursdagsspire det! Gratulerer med spire i magen og med bursdagen din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

!!!!!! Er det sant?! GRATULERE SÅ MYE! :strix: Jeg blir helt rørt :hjerte: Krysser fingrene :rodmer:

Tusen takk! Er helt i sjokk enda, og håper og krysser alt for at det skal gå bra :hjerte:

Ååååh gratulerer så mye, Småkjekset! :strix: :strix:

Helt fantastisk å se at noen som har brukt litt tid, endelig får det til! :rodmer:

Håper av hele mitt hjerte at spiren sitter! :strix:

Tusen takk :strix:

Det var utrolig herlig etter alle disse månedene vi har prøvd at endelig skulle det være vår tur, så går rundt på en svær rosa sky nå :rodmer:

Jøye meg, gratulerer med dagen din også :fnise::hug:

Takk for det :nigo:

Hurra!! :danser::hoppe: Fantastisk :rodmer:

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småkjekset!!! Så fantastisk!!! :grine::rodmer:

GRATULERER SÅ MYE!!! :hjerte:

Åh, nå ble jeg så rørt, og glad på deres vegne!! :klemmer:

Tusen takk for det kjære MonThe! :klemmer:

Ble til t jeg avløste deg da ;)

:hjerte:

Hei! Gratulerer med den beste bursdagsgave! Har fulgt deg lenge nä,og endelig! Du skal se at den klamrer seg fast,nå som den endelig har vist seg! Gla på deres vegne :) Hva sa mannen?

Tusen takk for det Luremegpå! :hoppe:

Krysser alt for at spiren klamrer seg fast :pls:

Skriver litt lenger nede hva mannens reaksjon var :rodmer:

:hakeslepp::daane::bolledeig: Grattis! :hoppendeglad: Hvordan har dagen vært?? :klemmer:

:hoppe::strix::hoppe:

Dagen har vært helt surrealistisk! Har gått rundt og smilt for meg selv i hele dag, og føler jeg bærer på verdens beste hemmelighet :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske nyheter :strix:

Ble jo en skikkelig bursdagsspire det! Gratulerer med spire i magen og med bursdagen din :klemmer:

Tusen takk for det :)

Det ble dobbelt opp for meg i dag, så er virkelig i himmelen akkurat nå :hjerte:

Må alt gå bra :pls:

Og gratulerer så mye med dagen kjekset!! :hug:

Takk for det :klemmer:

Åååååååå :griner:

Gratulerer så UTROLIG masse!! :rodmer:

Tusen takk :griner:

:klemmer:

Og gratulerer med bursdagen din som var for fem minutter siden også :fnise:

Takk for det ;)

Spent på reaksjonen til mannen :hoppe: Håper det har vært en din dag... :rodmer:

Dagen var helt fantastisk, så gleder meg mye til hva fremtiden har å bringe :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk rundt i går og lurte på hvordan jeg skulle fortelle det til mannen, men det var ikke like lett med huset fullt av folk :fnise:

På kvelden dro vi ut i båten vår med forloveren min, og hadde det kjempe koselig. Tok meg flere ganger i å drømme om hvordan det blir å ta med en liten en på båttur :hjerte:

Vel hjemme igjen var jeg utsultet for ikke å snakke om kjempesliten, så jeg måtte bare gå rett til sengs. Da kom mannen med pcen min slik at vi kunne ligge og slappe av med en tv serie eller en film før jeg sovnet.

Jeg hadde tatt med emballasjen på testene på rommet vårt, slik at mamma ikke skulle oppdage dem ( :sjenert: ) og da mannen så den så han på meg og spurte om jeg ble noe klokere av dem. Da åpnet jeg emballasjen og sa at han kunne se om han selv ble det. Og da han leste hva som stod på den digitale kom det største smilet jeg noen gang har sett og spørsmålet "Er det sant??! Har vi klart det??" :rodmer:

Jeg føler meg så utrolig heldig! Ikke bare har jeg giftet meg med den herligste mannen jeg vet om, min beste venn, og hvis alt går etter planen får vi en liten en i mars/april! Det går bare ikke an å være så heldig :hjerte::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har skjedd mye den siste uken, og en av de andre store tingene er at vi skal kjøpe oss et rekkehus :nigo:

Kontraktskriving senere i uken, og innflytning i august/september :hoppe:

Så da er det godt at det er tre soverom, slik at vi har ett til gjester, et til oss og ett til spiren :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig reaksjon fra mannen :hjerte:

Grattis med hus også da :strix: Passer jo perfekt med tre soverom nå :Nikke:

Ha en deilig dag med lille hemligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig reaksjon fra mannen :hjerte:

Grattis med hus også da :strix: Passer jo perfekt med tre soverom nå :Nikke:

Ha en deilig dag med lille hemligheten ;)

Vi har gledet oss så lenge til denne dage, og når den da endelig kom er det ikke helt enkelt å faktisk forstå at det har skjedd OSS! :hjerte:

:hoppendeglad::grine::hoppendeglad::grine:

Da blir det en liten smule da, lillekjeksen :klemmer:

Lille smulen :hjerte:

Gratulerer så uendelig masse!!! Med alt!!! :nigo:

Tusen takk for det :nigo:

:strix: Fryd og gammen :strix:

Det er det virkelig :strix:

Prøver å finne ut av dette med ticker og slikt, kan like gjerne hoppe ut i det å få på plass en allerede ;)

Regner med jeg får det til til slutt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...