Småkjekset Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #2321 Del Skrevet 22. juli 2011 Herlig, nå bare krysser jeg alt jeg har for at det skal klaffe Krysser alt jeg også Tenk hvor herlig det hadde vært omventetiden ble litt mindre? JA til bursdagsgave! Det hadde vært den perfekte gave Hehe, svigerinna fikk ikke bare etternavnet til sin mann da de giftet seg, de hadde liksågodt gitt henne fornavnet hans også Så de ble litt flaue da hun ringte for å høre om det var ok at hun som damen i forholdet valgte å beholde sitt eget fornavn Krysser uansett alt for el og klaff nå!! Oi da Det var nå veldig voldtsomt Godt at det ordnet seg for henne med å få beholde sitt eget navn Krysser alt for klaff jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #2322 Del Skrevet 22. juli 2011 Jøss, merkelig at de får til å gi deg et helt tilfeldig navn. Men litt artig for ettertiden, da Jeg har liksom sommerferie nå, men den sommeren ser jeg ikke mye til. Temperaturene er helt OK (men ikke mer enn det - i dag er det 15 grader her), men det regner som bare det, og har vært flere dager med overskyet vær. Får ikke mye sommerfølelse, nei... Snuppa her i gården utvikler seg i rekordfart, noe som er veldig gøy å følge med på. Føler at hun lærer noe nytt hver dag, nesten. Krysser fingrene for at det klaffer så dere blir gravide snart Det er artig å kunne fortelle senere, men var ikke så artig når jeg stod oppi det Kjedelig at været ikke er noe særlig hos deg heller, men så fantastisk det må være å ha ei snuppe som utvikler seg så flott Håper det klaffer for oss nå snart ja Innom og og for verdens beste bursdagspresang!! Her var det også lenge siden jeg hadde vært. Gratulerer som fru! Blir spennende med IKM rundt bursdagen din! Jeg følger spent med videre Tusen takk for det Det er rett og slett herlig! Nå mangler vi bare et sted å bo (men det ordner seg til slutt) og en liten spire, og så hadde alt vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. juli 2011 #2323 Del Skrevet 23. juli 2011 Bursdagsspire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. juli 2011 #2324 Del Skrevet 24. juli 2011 Innom med kryssede fingre og tær, og for smule-spire!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. juli 2011 #2325 Del Skrevet 24. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #2326 Del Skrevet 26. juli 2011 Bursdagsspire Det hadde vært herlig Innom med kryssede fingre og tær, og for smule-spire!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #2327 Del Skrevet 26. juli 2011 Da var IKM her, og jeg har ikke sett noe til tanta. Tok en test tidligere i helgen og kunne ikke tro det da det kom opp en liten strek - helt til jeg så at det var en EL-test jeg hadde tatt Lurer på å ta en test senere i dag, eller om jeg skal vente til i morgen Skal snart starte på oreokake, slik at den er klar til besøk i morgen ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 26. juli 2011 #2328 Del Skrevet 26. juli 2011 el test ja! Husker jeg brukte de en stund etter ma'en for å sjekke om hcg'en var ute av kroppen....og de to strekene ga seg jo aldri Heier på deg og at det blir en positiv test i morgen oreo kake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #2329 Del Skrevet 26. juli 2011 el test ja! Husker jeg brukte de en stund etter ma'en for å sjekke om hcg'en var ute av kroppen....og de to strekene ga seg jo aldri Heier på deg og at det blir en positiv test i morgen oreo kake Det håper jeg også Kaken er halvferdig, så gleder meg til den er helt ferdig og jeg kan spise så mye jeg bare orker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. juli 2011 #2330 Del Skrevet 26. juli 2011 OREOKAKE Du kan da ikke si sånt *Sender deg masse, masse babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. juli 2011 #2331 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Har aldri smakt, eller sett en oreokake. Likevell kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor alle snakker så varmt om den.. Rett og slett fordi at jeg synes ikke kjeksen er noe mer enn helt grei. Edit: Har forresten sett den, når jeg tenker meg om. Og grunnen til at jeg ikke tror jeg liker den så godt, er rett og slett at slike mektige og veldig kremete kaker er jeg ikke så glad i, hehe. Endret 26. juli 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 26. juli 2011 #2332 Del Skrevet 26. juli 2011 Hei! Sender over babystøv her og. jeg fikk jo positivt på el test når jeg ble gravid! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #2333 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) OREOKAKE Du kan da ikke si sånt *Sender deg masse, masse babystøv* Nei hva tenkte jeg på - kan jo ikke drive og friste dere gravide damer med kaka Takk for babystøv Har aldri smakt, eller sett en oreokake. Likevell kan jeg ikke fatte og begripe hvorfor alle snakker så varmt om den.. Rett og slett fordi at jeg synes ikke kjeksen er noe mer enn helt grei. Edit: Har forresten sett den, når jeg tenker meg om. Og grunnen til at jeg ikke tror jeg liker den så godt, er rett og slett at slike mektige og veldig kremete kaker er jeg ikke så glad i, hehe. Jeg var veldig skeptisk første gang jeg skulle lage og ikke minst smake på den, da jeg synes at kjeksene var så som så.. Men etter å ha lagd den en god del ganger klarer jeg ikke å holde meg unna Takler ikke andre kaker som er kremete, men denne går ned på høykant Hei! Sender over babystøv her og. jeg fikk jo positivt på el test når jeg ble gravid! Klem! Takk for babystøv På den jeg tok var ikke strekene like sterke, men så vet jeg heller ikke om meg og disse strimlene går da jeg ikke får utslag på dem heller Endret 27. juli 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #2334 Del Skrevet 27. juli 2011 I dag var da dagen jeg skulle la meg få lov å ta en test, og jeg våknet klar som et egg for å ta tempen og testen. Da tempen har holdt seg høyt siden EL var jeg spent på om den fortsatte med det i dag, eller om den har begynt å gå ned igjen. Men neida, den var fremdeles høy. Fant frem en CB test og leste bruksanvisningen nøye. Tidligere når jeg har tatt tester har jeg innerst inne ikke hatt noe håp, men denne gangen... Nervøs som jeg var klarte jeg jo da å få urin høyere opp enn det den skulle være, så nå sitter jeg her da og er usikker på om resultater på testen er gyldig eller ikke.. Den beste måten å finne ut av det er jo å ta en ny test, men jeg må jo vente sååå lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. juli 2011 #2335 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Hvis det kom en strek i kontrollvinduet så skal testen være gyldig. Men det jeg har pleid å gjort når jeg har testet, det er rett og slett at jeg har tisset i en kopp, så har jeg dyppet testpinnen i koppen i de 5 sekundene man skal ha den i urinen, før jeg har tatt den opp, tatt på troppen og lagt den på benken. Da har det alltid blitt helt riktig. Men hva viste resultatet på den du tok i mårrest, da? Endret 27. juli 2011 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #2336 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvis det kom en strek i kontrollvinduet så skal testen være gyldig. Men det jeg har pleid å gjort når jeg har testet, det er rett og slett at jeg har tisset i en kopp, så har jeg dyppet testpinnen i koppen i de 5 sekundene man skal ha den i urinen, før jeg har tatt den opp, tatt på troppen og lagt den på benken. Da har det alltid blitt helt riktig. Men hva viste resultatet på den du tok i mårrest, da? Det var en strek der, så jeg regnet med at den gikk an å regne med da, men en vet jo aldri Jeg har kommet til at fra nå av skal jeg alltid teste ved hjelp av en kopp, slik at jeg er sikker på hvor mye som kommer på testpinnen Og hva resultatet angår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #2337 Del Skrevet 27. juli 2011 Tok en CB digital nå for litt siden og håpte at den skulle gi meg litt mer sjelefred enn den testen som jeg tok tidligere i dag De minuttene jeg måtte vente frem til resultatet var klart var nervepirrende, og jeg hadde vanskelig med å konsentrere meg om noe som helst Men endelig var svaret klart... Testen viste... Gravid 1 - 2 uker Jeg sitter og skjelver av glede, og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg Snart blir huset fullt da det er bursdagsbesøk for meg, og så har jeg heller ikke sett mannen min siden i morges. Hvordan i alle dager skal jeg fortelle dette til han!!?? Håper og krysser alt jeg kan for at spiren blir hos oss til april neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. juli 2011 #2338 Del Skrevet 27. juli 2011 !!!!!! Er det sant?! GRATULERE SÅ MYE! Jeg blir helt rørt Krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. juli 2011 #2339 Del Skrevet 27. juli 2011 Ååååh gratulerer så mye, Småkjekset! :strix: Helt fantastisk å se at noen som har brukt litt tid, endelig får det til! Håper av hele mitt hjerte at spiren sitter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 27. juli 2011 #2340 Del Skrevet 27. juli 2011 Jøye meg, gratulerer med dagen din også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå