Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Smileansiktet er vel før EL? Synd at han ikke vekte deg da, siden du ikke har EL så ofte mener jeg. Ville ha prøvd en gang til jeg, i tilfelle EL er i dag. Husker jeg nesten tvang mannen den gangen det funka. Vi hadde virkelig IKKE lyst :fnise:

Spennende med leilighet og da :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener det står på pakken med tester at etter første positive EL test er eggløsning innen 24-36 timer, så det skader ikke å prøve ihvertfall ;) Har hatt litt stikkinger i magen nå i kveld, så det får bare bære eller briste.

Føler at mannen slipper for lett unna dette prøverstyret, men er ikke så rart når det ikke direkte er han hormonene og slikt går ut over :fnise: Og så er det jo heller ikke optimalt at vi har hatt en del folk på besøk i forkant og rundt EL tider, da det ikke er like lett å få til "nok" :sengekos: Det at vi bor hjemme på pikerommet mitt for en periode er ikke akkurat noen turn on :ler: Så det er en av grunnene jeg håper at vi raskt finner oss noe eget her hjemme, slik at jeg kan utnytte mannen min akkurat når det passer meg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mange som har en kort hormontopp, så synes det er rart om man MÅ ha smilefjes to dager på rad? :klo:

Jeg tipper du har hatt EL jeg :hoppe:

Spennende med leilighetskikking og flytting - håper dere finner noe som er midt i blinken! :jepp:

Og så får vi håpe at du får riktig navn snart og - litt kjedelig den der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de bare gitt deg et helt tilfeldig navn? Spesielt.. Du får ta vare på den gale attesten som en kuriositet du kan vise barnebarna ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mange som har en kort hormontopp, så synes det er rart om man MÅ ha smilefjes to dager på rad? :klo:

Jeg tipper du har hatt EL jeg :hoppe:

Spennende med leilighetskikking og flytting - håper dere finner noe som er midt i blinken! :jepp:

Og så får vi håpe at du får riktig navn snart og - litt kjedelig den der :ler:

Har hatt smilefjes i to dager de andre gangene jeg har fått utslag på EL-tester, men det er nok en naturlig forklaring på det hele :Nikke:

Tempen går opp og ned en del, så det er spennende å følge med på den ihvertfall :nigo:

Skal muligens på en andre visning også på lørdagen, men den er jeg ikke noe giret på. Synes ting er lagt helt rart opp, og det er ikke noe kjøkken der nesten, så er bare med for at mannen skal få stilt nysgjerrigheten hans :fnise:

Håper virkelig at det ikke tar så lang tid å endre opp i dette med navnet :jepp:

Har de bare gitt deg et helt tilfeldig navn? Spesielt.. Du får ta vare på den gale attesten som en kuriositet du kan vise barnebarna ;)

Mannen har et -sen navn, og jeg fikk også det - men når det er feil så var det ikke så greit den dagen jeg fikk det :fnise: Så håper det ordner seg og at riktig navn kommer på plass snart. Og skal virkelig passe på denne attesten som er feil, greit å kunne vise frem til de som ikke tror meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har virkleig ikke peilig på sånne charter og sånt, jeg..Men den er bra den der da, sånn i forhold til eggløsning?

Håper virkelig det klaffer for dere denne måneden! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har virkleig ikke peilig på sånne charter og sånt, jeg..Men den er bra den der da, sånn i forhold til eggløsning?

Håper virkelig det klaffer for dere denne måneden! :hoppe:

Tror den skal være bra ja, for nå har FF krysset av for EL også. SÅ nå er jeg på 4DPO og den lange ventetiden mot IKM er i gang :)IKM er rundt bursdagen min, så håper på verdens beste bursdagsgave :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den skal være bra ja, for nå har FF krysset av for EL også. SÅ nå er jeg på 4DPO og den lange ventetiden mot IKM er i gang :)IKM er rundt bursdagen min, så håper på verdens beste bursdagsgave :rodmer:

Herlig, nå bare krysser jeg alt jeg har for at det skal klaffe :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, svigerinna fikk ikke bare etternavnet til sin mann da de giftet seg, de hadde liksågodt gitt henne fornavnet hans også :) Så de ble litt flaue da hun ringte for å høre om det var ok at hun som damen i forholdet valgte å beholde sitt eget fornavn :)

Krysser uansett alt for el og klaff nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, merkelig at de får til å gi deg et helt tilfeldig navn. Men litt artig for ettertiden, da :fnise:

Jeg har liksom sommerferie nå, men den sommeren ser jeg ikke mye til. Temperaturene er helt OK (men ikke mer enn det - i dag er det 15 grader her), men det regner som bare det, og har vært flere dager med overskyet vær. Får ikke mye sommerfølelse, nei...

Snuppa her i gården utvikler seg i rekordfart, noe som er veldig gøy å følge med på. Føler at hun lærer noe nytt hver dag, nesten.

Krysser fingrene for at det klaffer så dere blir gravide snart

:rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det også lenge siden jeg hadde vært. Gratulerer som fru! :) Blir spennende med IKM rundt bursdagen din! Jeg følger spent med videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig dårlig på å være her inne om dagen, men det bedrer seg nå som jeg er ferdig med genseren min ;)

Legger med et bilde av charten min slik den ser ut nå, før jeg tusler tilbake i seng til mannen min :rodmer:

post-17956-0-86530300-1311311408_thumb.j

Symptomer:

- veldig sliten om dagen (sover godt og lenge, men allikevel gjesper jeg fra klokken åtte på kvelden og til jeg legger meg)

- mye stikkinger nederst i magen

- ikke noe særlig ømme pupper

- veldig hormonell (stakkars mannen min :hjerte: )

Kommer tilbake med flere symptomer senere tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende kjekset :jepp:

Krysser alle fingre og tær for at dette er måneden da smula sitter!! :strix:

Når er IKM? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

I'm gonna make some maaaagic! :nigo:

........ :strix: :strix: :strix:

.. :strix: ........................ :strix:

:strix:

..... :strix:

.................. :strix:

................................ :strix:

......................................... :strix:

............................................. :strix:

:strix: ................................... :strix:

.... :strix: .......................... :strix:

........... :strix: . :strix: . :strix:

S for Småkjekset og Smula! :nigo:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtthet og stikking i magen høres lovende ut! :hoppe: Det var hvertfall ekte symptomer hos meg den gangen. :jepp:

:popcorn:

Da håper jeg at det samme gjelder for meg :pls:

Så spennende kjekset :jepp:

Krysser alle fingre og tær for at dette er måneden da smula sitter!! :strix:

Når er IKM? :klemmer:

Det hadde vært helt utrolig :hjerte:

IKM er den 26. tror jeg :klo: Så det blir noen spennende dager fremover :jepp:

Håper at vi får en hyggelig overraskelse over helgen, men må prøve å ikke få for høye forhåpninger. Men det er skikkelig vanskelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm gonna make some maaaagic! :nigo :

........ :strix: :strix: :strix:

.. :strix: ........................ :strix:

:strix:

..... :strix:

.................. :strix:

................................ :strix:

......................................... :strix:

............................................. :strix:

:strix: ................................... :strix:

.... :strix: .......................... :strix:

........... :strix: . :strix: . :strix:

S for Småkjekset og Smula! :nigo:

.

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...