Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TR er kommet :tristbla: Føler meg skikkelig dårlig og lei nå, men håper at kommende pergo syklus er da det skal skje :Nikke:

Blir ikke mye :sengekos: før rett før helgen hvor EL skal komme hvis den kommer samtidig som sist, da vi ikke ser hverandre før da. Og det beste av alt er at vi kal ha fullt hus da :sjenert: Men det ordner seg forhåpentligvis.

En gladnyhet oppe i alt dette er at vi fikk solgt leiligheten i dag :strix: Så nå kan jeg se etter ny plass å bo :nigo:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren å! Jeg som hadde håpet på at det skulle bli en kjærlighetssmule på deg Lillekjeksen.. :snurt:

Vi lagde lillemor med svigermor som anstand, regner med kjærlighetssmula blir laget selvom det er besøk jeg :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Det er så kjedelig når man føler man aldri vil lykkes, men dagen kommer - bare hold ut! Og når den kommer, så er trøsten at det ikke lenger føles som om det tok SÅ lang tid.

Vi SKAL være gravide samtidig - det har vi jo bestemt - så da er du ikke langt unna :klemmer:

Forøvrig gratiss med salg av leilighet - det er jo om ikke annet et ørlite plaster på såret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søren å! Jeg som hadde håpet på at det skulle bli en kjærlighetssmule på deg Lillekjeksen.. :snurt:

Vi lagde lillemor med svigermor som anstand, regner med kjærlighetssmula blir laget selvom det er besøk jeg :rodmer:

Satser på at det ikke blir noe problem selv om det er folk på besøk. Vi skal på konsert på lørdagen, så hadde EL vært da hadde det kanskje blitt en spire unnfanget til mannens favorittmusikk :lur:

:kose: kjedelig at det ikke klaffet :klem:

Godt nytt at leiligheten er solgt :hoppendeglad:

Gleder oss over at leiligheten er solgt - er et stort lyspunkt i hverdagen :jepp:

:troest:

Det er så kjedelig når man føler man aldri vil lykkes, men dagen kommer - bare hold ut! Og når den kommer, så er trøsten at det ikke lenger føles som om det tok SÅ lang tid.

Vi SKAL være gravide samtidig - det har vi jo bestemt - så da er du ikke langt unna :klemmer:

Forøvrig gratiss med salg av leilighet - det er jo om ikke annet et ørlite plaster på såret :)

Dagen kommer nok, men det virker så utrolig lenge til. Men jeg får prøve å finne små lyspunker i hverdagen, og så går det forhåpentligvis lettere :)

Vi skal være gravide samtidig ja, så nå synes jeg at TR bør komme seg bort for en lang lang tid fremover! :kjefte:

Det er veldig godt å få solgt leiligheten, så nå står det bare igjen å finne oss et annet sted å bo. Kommer til å bo hos foreldrene mine frem til vi finner et sted, og håper det ikke tar lang tid. Merker at etter noen dager blir jeg "mettet" på fullt hus fra morgen til kveld, så ser frem til vi har noe eget her hjemme :)

:klem:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme, dumme TR :kjefte: ..tror den sitter snart jeg, dere er jo fulle av herlige ny-gift-horminer, har hørt at det er prima for smulelaging ;):hjerte:

Så deilig det må være å ha solgt leiligheta, gratulerer så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig at TR kom :troest: Til og med timer kan føles som en evighet oppi denne perioden syns jeg..

Men godt at dere fikk solgt leiligheten! :)

Endret av *Lollipop*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med TR :( Teite, teite TR. Bedre lykke neste gang :) Og masse BABYSTØV

Gratulerer med solgt leilighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klemmeklemmeklemme på deg <3

Og smelle vekk den idiotiske tanta!!!:(

Men gratulerer med salget midt i det hele:) Og legger igjen alt av babystøv som du måtte ønske å rulle deg i:)

Håper virkelig det sitter en smule snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumme, dumme TR :kjefte: ..tror den sitter snart jeg, dere er jo fulle av herlige ny-gift-horminer, har hørt at det er prima for smulelaging ;):hjerte:

Så deilig det må være å ha solgt leiligheta, gratulerer så mye

Satser på at nygifthormoner er det som skal til!

Det er kjempeherlig å ha solgt leiligheten, da vi egentlig var forberedt på at det kom til å ta opp mot 8 måneder. Så både megler og vi er helt overrasket over hvor fort det gikk! :jepp: Så nå skal det bli spennende å se om vi finner oss et annet sted å bo :)

Huff så kjedelig at TR kom :troest: Til og med timer kan føles som en evighet oppi denne perioden syns jeg..

Men godt at dere fikk solgt leiligheten! :)

Teite TR burde holde seg langt vekke :kjefte: Satser på at hun veldig snart tar til vett ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med TR :( Teite, teite TR. Bedre lykke neste gang :) Og masse BABYSTØV

Gratulerer med solgt leilighet :)

Takk for babystøv :klem:

Håper at siden det gikk så fint å få solgt leiligheten at vi kan ha litt flaks på spirefronten også :jepp:

Klemmeklemmeklemme på deg <3

Og smelle vekk den idiotiske tanta!!!:(

Men gratulerer med salget midt i det hele:) Og legger igjen alt av babystøv som du måtte ønske å rulle deg i:)

Håper virkelig det sitter en smule snart <3

Takk for gode klemmer :klemmer:

Tanta dro avgårde i går, så er svært fornøyd med det :)

Håper at det ligger en liten spire og venter på oss om ikke lenge :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR er over og jeg er nå på min tredje dag med pergo, så håper at det blir EL neste helg eller tidlig uken etterpå. Har gitt beskjed til mannen at når jeg endelig får se han igjen neste uke, så kommer det til å bli mye på han fremover :lur: Og det hadde han heldigivs ikke noe imot :ler:

Har fått meg jobb på et sykehjem i nærheten av der foreldrene mine bor, så fra august av er det slutt på ferien :) Så jeg har planer om å gjøre det beste ut av de uken jeg har frem mot da.

Sitter og strikker på mariusgenseren min nå, og har fått ferdig bolen og nesten ene armen, så dette går unna! Jeg er rett og slett fryktelig imponert over meg selv :fnise:

Håper dere får en flott dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sikker på at han ikke har noe imot det nei ^^ Kjæresten min føler seg veeeldig snytt for prøveperioder. Vi hadde jo snakket om det. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det ikke klaffet :kose: Satser på at neste måned blir måneden for oss begge :)

Gratulerer med solgt leilighet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Småkjekset! Innom og smugleser litt i dagboka di! Må innrømme at jeg ikke leste gjennom alle 114 (!?!) sidene :) (hvordan i all verden har du klart det fra april??) :fnise:

Vi begynner å prøve i august - greit å plukke opp litt tips fra mer erfarne prøvere :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jobb da :)

Flink du er som strikker mariusgenser :) Jeg har også lyst å strikke meg en sånn, men det er et stort prosjekt :sjenert:

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...