MonThe Skrevet 22. juni 2011 #2241 Del Skrevet 22. juni 2011 Det høres ut osmom dere hadde en helt perfekt dag Er på FB, så send meg gjerne en PM Og, må jo selvfølgelig legge igjen litt babystøv til smula di :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #2242 Del Skrevet 22. juni 2011 Ååhh.. Det høres ut osmom dere hadde en helt perfekt dag Er på FB, så send meg gjerne en PM Og, må jo selvfølgelig legge igjen litt babystøv til smula di :strix: :strix: :strix: :strix: Den var helt fantastisk! Sender deg en PM nå Takk for babystøv - håper jeg tar over stafettpinnen etter deg :pasha: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 22. juni 2011 #2243 Del Skrevet 22. juni 2011 Rister av meg det jeg måtte ha igjen av babystøv! :strix: (mulig det er middagsrester, men det er babymat i så fall ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #2244 Del Skrevet 22. juni 2011 Rister av meg det jeg måtte ha igjen av babystøv! :strix: (mulig det er middagsrester, men det er babymat i så fall ) Jeg tar i mot hva enn jeg kan få av støv jeg :pasha: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 22. juni 2011 #2245 Del Skrevet 22. juni 2011 Høres ut som en helt fantastisk dag Og så hyggelig at dere fikk gjort det på et sted som betyr så mye for dere Jeg ser veldig gjerne bilde hvis jeg får lov Sikker på at du var kjempevakker. Du valgte ihvertfall en nydelig kjole. Finere enn min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #2246 Del Skrevet 22. juni 2011 Høres ut som en helt fantastisk dag Og så hyggelig at dere fikk gjort det på et sted som betyr så mye for dere Jeg ser veldig gjerne bilde hvis jeg får lov Sikker på at du var kjempevakker. Du valgte ihvertfall en nydelig kjole. Finere enn min Det var en helt utrolig dag. Og vi er så utrolig glade for at vi kunne ha det i Lisboa. Det satt så utrolig flotte rammer rundt det hele, da vi er kjent og vet hvor en kan dra for å få i oss mat som passer for alle blant annet. I tillegg til at det alltid er noe nytt og spennende å se på - noe som er veldgi viktig slik at vi ikke blir lei av å dra samme plass hvert år Er du på FB? I så fall er det bare å sende med en pm og så skal jeg legge deg til Har bare et bilde ute for øyeblikket, men regner med at det kommer flere etter hvert som jeg får gått gjennom alle bildene fra dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. juni 2011 #2247 Del Skrevet 23. juni 2011 Høres ut som en perfekt dag Så moro med telefoner om jobbintervju da Håper jobben blir din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #2248 Del Skrevet 23. juni 2011 Høres ut som en perfekt dag Så moro med telefoner om jobbintervju da Håper jobben blir din Det var den Håper virkelig jeg får et tilbud, for hadde virkelig kommet godt med de pengene ihvertfall siden vi nå skal etablere oss mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #2249 Del Skrevet 23. juni 2011 Synes det er på tide med en liten symptomjakt nå - De siste dagene var puppene vært litt ømme, men ikke like mye som forrige måned (takk og lov for det, det var slitsomt!) - jeg er lys våken hver morgen klokken 6, selv om jeg tidligere alltid har klart å sove lenge om morgenen (klarer heldigvis å sovne igjen, hvis ikke hadde jeg tilbragt dagene slik ) - lett gylden utflod tidligere i dag (mener at jeg ikke har hatt dette tidligere) - det verste er at jeg har mye småkviser over puppene, så jeg prøver det jeg kan å dekke dem til i løpet av dagen slik at folk ikke legger merke til det, noe som ikke er like lett når det er strålende Sitter å funderer på om jeg skal svi av en test på lørdag før mannen drar avgårde på jobb en ukes tid, men er samtid veldig redd for hva den kommer til å si evt Skal pakke kofferten min for en tur hjem neste uke selv, så kommer nok til å pakke ned pergo i tilfelle jeg trenger det neste uke. Håper det jeg kan at jeg slipper det Slik ser forresten charten min ut så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. juni 2011 #2250 Del Skrevet 24. juni 2011 Spennende med symptomjakt Håper bryllusspiren sitter denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 24. juni 2011 #2251 Del Skrevet 24. juni 2011 Oioioi! spennende! Når er Ikm? Ta en test da! jeg tripper med beina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. juni 2011 #2252 Del Skrevet 24. juni 2011 Åh, så spennende det er her nå Det med å våkne tidlig høres kjent ut, og charten din ser jo smashing ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 24. juni 2011 #2253 Del Skrevet 24. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #2254 Del Skrevet 24. juni 2011 Spennende med symptomjakt Håper bryllusspiren sitter denne gangen Det håper jeg også! Oioioi! spennende! Når er Ikm? Ta en test da! jeg tripper med beina! IKM er tirsdag, så får se om det skjer noe før den tid eller ikke Åh, så spennende det er her nå Det med å våkne tidlig høres kjent ut, og charten din ser jo smashing ut! I dag våknet jeg 06.15, men allikevel Lurer veldig på dette med tempen, og å sammenligne charter. Forrige måned lå tempen min på 36,6 - 36,7 på samme dag som jeg er i syklusen nå, men nå er den bare 36,44. Har det noe å si for om det klaffer eller ikke når tempen varierer sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #2255 Del Skrevet 24. juni 2011 Slenger meg på popcorn spising selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 24. juni 2011 #2256 Del Skrevet 24. juni 2011 Hehehe, temp har jeg dessverre ikke noe kjennskap til, MEN jeg testet jo positivt 4 dager før IKM. Så ja, ah, synes du det er så spennende at du ikke klarer å teste i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. juni 2011 #2257 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg har heller ikke peiling på temping, men følger spent med her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 24. juni 2011 #2258 Del Skrevet 24. juni 2011 Åh, det med våkning kjenner meg igjen i! Det gikk over etter et par uker, men det var en periode jeg våknet klokken syv hver morgen. Stod opp, og det førte jo til at jeg ble sååå trøtt utover dagen. Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. juni 2011 #2259 Del Skrevet 24. juni 2011 Lurer veldig på dette med tempen, og å sammenligne charter. Forrige måned lå tempen min på 36,6 - 36,7 på samme dag som jeg er i syklusen nå, men nå er den bare 36,44. Har det noe å si for om det klaffer eller ikke når tempen varierer sånn? Jeg tror ikke du skal henge deg sånn opp i det. Over tid har mine temper variert litt de og fra syklus til syklus. Det viktigste er jo tempøkningen i akkurat DEN syklusen Og når det er sagt, så var det SVÆRT få forskjeller fra lykke-syklusen min i forhold til de andre syklusene i tempen. Stort sett følger tempen samme linja etter EL, sånn mer eller mindre. Og det gjorde den også den syklusen jeg ble gravid - faktisk sank til og med tempen som normalt før IKM. Så mottoet er at ALT KAN SKJE!! :duskedame: :duskedame: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2011 #2260 Del Skrevet 26. juni 2011 Så spennende det var her da!!! Ønsker deg masse masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå