Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Hmmm..Har jeg gratulert deg, eller?

Hvis ikke, så må jeg si gratulerer så mye som kone! :strix: Må være en helt fantastisk følelse! :hoppe:

Også sender jeg litt babystøv til deg! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i koneklubben :klemmer:

Regner også med at du snart blir medlem i mammaklubben, verdens beste klubb :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg i kveld med kvalitetstid med mannen din :lur:

Vi hadde det svært koselig :lur:

:blomst: til fru småkjekset!

HURRA!!!

:klem:

Tusen takk! :strix:

Hmmm..Har jeg gratulert deg, eller?

Hvis ikke, så må jeg si gratulerer så mye som kone! :strix: Må være en helt fantastisk følelse! :hoppe:

Også sender jeg litt babystøv til deg! :gravid:

Tusen hjertelig takk! :hjerte:

Det er helt fantastisk, føler meg så utrolig nyforelsket for tidet :nigo:

Takk for babystøv :jepp::pasha:

Velkommen i koneklubben :klemmer:

Regner også med at du snart blir medlem i mammaklubben, verdens beste klubb :hjerte:

Tusen takk :klemmer:

Håper det ikke er lenge igjen til jeg kan bli med i den klubben :rodmer:

Oioi!! Gratulerer så mye som kone <3

Tusen takk! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tid til KG om dagen. Rart det når jeg egentlig har sommerferie :fnise:

I helgen var jeg hjemme i bryllup, og til helgen igjen drar jeg en tur hjem igjen. Det blir min siste tur hjem før vi flytter tenker jeg :nigo:

Mannen har fullt opp med jobb om dagen. De bruker han for det han er verdt nå som han snart skal flytte. Det er veldig greit med de ekstra pengene som kommer, men synes virkelig at man burde delt jobbene som går mellom flere og ikke bare til han. Ser han jo nesten ikke :sukk: Men det er heldigvis bare halvannen uke igjen til han er ferdig og vi kan nye hverandre fullt ut :rodmer:

Sendte ut flere søknader før helgen til skoler, barnehage og helsesektoren i håp om at det finnes en eller annen jobb til meg når vi flytter hjem. Og på to dager har jeg nå fått to telefoner og spørsmål om å komme på intervju neste uke :hoppe: Så nå gleder jeg meg mye til å se om det er steder jeg evt kan trives på :)

Sitter å prøver å skrive et sammendrag av dagen vår, så regner med det kommer snart ;)

Har også kjøpt meg garn og har begynt å strikke på min første MArius genser, så nå føler jeg meg virkelig "konete" her jeg sitter :ler:

Blir en kinotur på meg nå snart, for å se nye filmen til Bradley Cooper, Limitless :popcorn:

Ha en flott kveld alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du og mannen ser så lite til hverandre, dere må nyyyte hverandre når dere får tid! :yvonne: Når er det dere flytter?? Så spennende med jobbintervjuer, spennende tid du har foran deg! :) Mannen, har han en jobb som venter på seg på "nyplassen"?

Gleder meg masse til å lese referat fra dagen!! Og så har jeg såå lyst til å se bilde....

Kos deg på kino! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: Vår bryllupsdag :hjerte:

Dagen startet tidlig da jeg fikk hjelp av mannens søster og min forlover for å få klar sminke og frisyre. I tillegg måtte vi lage buketter og brystbuketter, så det var langt i fra en rolig morgen. Mannen stakk hodet innom fra tid til annen for å se hvordan det stod til, før han stakk ned til svogeren for å gjøre seg klar.

Etter hvert som klokken nærmet seg 11 og vi snart skulle sette kursen mot ambassaden kjente jeg at nå begynte det å krible godt i magen, og jeg gledet meg kjempemye :rodmer:

Etter en siste finpuss var jeg, forloveren min og min kjære niese som var blomsterpike endelig klare for å dra ned i resepsjonen og møte de andre. Der nede møtte jeg min kommende mann, og han var så utrolig flott! :hjerte: Ny grå dress, hvit skjorte, sølvfarget slips og min hjemmelagde brystbukett – han var et skikkelig flott syn :Nikke: Tenk at han om en kort stund faktisk skulle bli mannen min! :rodmer:

Da vi kom til ambassaden ble vi møtt av et skikkelig blitsregn, og det var artig :fnise: Alle som var med oss nedover stod med hvert sitt kamera og knipset i vei, så det blir nok av bilder å se gjennom :)

Klokken nærmet seg 12 og vi kom inn og fikk snakket med kontaktpersonen vi har hatt der nede. Mens vi ventet på at vigsleren skulle bli klar poserte vi villig utenfor ambassaden og jeg fikk en siste finpuss på sminken før det bar avgårde ned i hagen bak ambassaden. Der ble vi møtt av et rundt bord i idylliske omgivelser, vi stilte oss opp, og så begynte alvoret.

Hele seremonien var utrolig flott, og jeg kjente flere ganger at tårene bygget seg opp, men jeg klarte å holde de under kontroll. Etter at vi gav hverandre vårt ja, og ga hverandre vårt første kyss :kline: som nygifte stod signering av prøvingsattesten for tur, og vi kunne da erklæres for rette ektefolk :hjerte:

Champagne-flasken ble sprettet og vi tok oss en skål før vi nok en gang stilte oss opp for en foto seanse før det bar tilbake til hotellet igjen for lunsj.

Lunsjen vi fikk på hotellet var rett og slett fantastisk! :jepp: På en dags varsel hadde kokken på hotellet stelt istand et flott koldtbord med mye fantastisk god mat og dessert. I tillegg hadde de ordnet to kaker til oss. En fantastisk god sjokoladekake med flytende fyll, som vi trodde var bryllupskaken vi hadde bestilt. Så etter at vi hadde stått der og skjært oss et stykke og matet hverandre, trillet hovmesteren inn den faktiske bryllupskaken samt en ny flaske champagne. Denne kaken var utrolig søt, men marsipantrekk, marsipanroser og et brudepar i marsipan på toppen. Fyllet her var også sjokoladekake, og denne lurer jeg på om jeg skal prøve å få en konditor her hjemme til å etterligne, slik at vi har med oss noe fra Lisboa på festen vår i august.

Etter noen timer med fantastisk god mat bar det op i suiten vår, hvor vi ble møtt av en stor flaske med champagne i en bøtte med is. Det ble mye champagne på oss denne dagen, og hadde jeg bare likt det så hadde det vært perfekt :fnise: Etter en liten stund for oss selv kom alle gjestene våre inn på suiten vår og vi koste oss sammen før vi gjorde oss klar for middag om kvelden.

Bryllupsmiddagen vår ble holdt på en kjempekoselig italiensk restaurant, Valentino. Der fikk vi en fantastisk oppvartning av de som jobbet der, og det var en utrolig koselig kveld vi hadde der.

Etter middagen bestemte noen av gjestene å gå tilbake til hotellet for en tur i baren der, men vi hadde andre planer. Vi kjenner eierne av en av barene i Bairro Alto området, så vi satt kursen opp dit for å feire videre. Der fikk vi klemmer av de søsteste damene jeg vet om og en helt nydelig orkide bukett, samt et kort hvor de takket for at vi ville feire dagen vår sammen med dem :)

Etter hvert som vi koste oss med flere Caipirinha og Caipiroska fant jeg og forloveren min ut at nå var det på tide å danse litt! Så sagt, så gjort. Vi hoppet og danset og koste oss utrolig mye, og mannen min knipset mange gullbilder av oss ut over natten. Etterhvert stod det en stor gjeng utenfor baren, og den gikk fra å være ganske tom til å bli stappfull! Musikken og stemningen ble høyere og vi danset på benkene og bordene :danser:

Da klokken bikket stengetid ble det færre og færre personer i baren, og vi fikk snakket mye med de vi kjente som jobbet der. De var utrolig glade for at vi hadde hatt en flott dag, og tok et bilde av oss som blir hengt opp på veggen bak baren, så gleder meg til å se det neste gang vi kommer ned dit.

Vel tilbake på hotellet var det godt å kvitte seg med alle fliseklemmene i håret, og prøve å børste ut all hårsprayen i håret. Vi la oss på sengen og begynte å prate om alt det som hadde skjedd i løpet av dagen, da det var mange inntrykk vi begge satt inne med, så det var vanskelig å sove selv om vi har ihjel trette. Først da klokken nærmet seg seks fant vi ut at det gjerne var på tide å prøve å sove, og på en to tre sov vi :sove:

I etterkant av denne dagen har jeg bare ett ord jeg kan bruke for å beskrive den – PERFEKT! :hjerte::rodmer:

Det å være nygift er jammen meg ikke så aller verst :strix: Spesielt ikke når man har kapret drømmemannen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at du og mannen ser så lite til hverandre, dere må nyyyte hverandre når dere får tid! :yvonne: Når er det dere flytter?? Så spennende med jobbintervjuer, spennende tid du har foran deg! :) Mannen, har han en jobb som venter på seg på "nyplassen"?

Gleder meg masse til å lese referat fra dagen!! Og så har jeg såå lyst til å se bilde....

Kos deg på kino! :klemmer:

Håper å få han hjempå torsdag, slik at vi får litt itd før han drar igjen på lørdag. Her koser vi oss med alle timene vi får :hjerte:

Siste dagen hans er 8. juli, så vi håper at vi i løpet av helgen / første halvdel av uken etterpå er kommet oss hjem :)

Det blir veldig spennende med intervjuer :jepp: Mannen har jobb som venter, så fra 8. juli til 1. august har vi ferie :nigo:

Er du på FB? I så fall ligger det et bilde der ute som du kan få se. Hvis ikke skal du få en pm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hørtes ut som en helt perfekt dag! :hoppe:

Da er det vel på tide å legge igjen en goooood dose med babystøv til den nybakte fru, og bare legge alt til rette for at "smulen" skal finne seg husly i magen din! :hoppe:

(Det blir smuler av småkjeks vettu :hoho: )

:strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye som kone Småkjekset! Og for en fantastisk dag dere må ha hatt :rodmer:

*kaster babystøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer:

:hjerte:

Høres ut som den perfekte dag :rodmer:

Det var den virkelig! Hadde aldri i minn villeste fantasi sett for meg at den kunne bli så bra som den ble :nigo:

Ååååååååå! :hjerte: det hørtes ut som en helt perfekt og knall fin dag :rodmer:

Det var den så absolutt :rodmer:

Blir helt varm inni meg bare jeg tenker på den :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en helt perfekt dag! :hoppe :

Da er det vel på tide å legge igjen en goooood dose med babystøv til den nybakte fru, og bare legge alt til rette for at "smulen" skal finne seg husly i magen din! :hoppe :

(Det blir smuler av småkjeks vettu :hoho: )

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Den var fantastisk :rodmer:

Håper virkelig at det er denne dosen av babystøv som skal til for at smulen bosetter seg i magen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye som kone Småkjekset! Og for en fantastisk dag dere må ha hatt :rodmer:

*kaster babystøv*

Tusen takk for det :nigo:

Dagen var utrolig! Gleder meg mye til å gjenoppleve den så ofte jeg kan fremover :hjerte:

:pasha: litt i babystøvet :)

:rodmer: :rodmer: :rodmer: :rodmer:

:strix:

Det hørtes ut som en flott dag!!! :rodmer:

Den var fantastisk!

Og vi som er så heldige å ha dobbelt opp med feiring :jepp: 7,5 uker igjen til festen :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...