Jesse Skrevet 14. juni 2011 #2201 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg ble gravid på noen dager gamle svømmere Krysser fingre og tær for en liten Lisboa-baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. juni 2011 #2202 Del Skrevet 14. juni 2011 Stemmer i de andre og sier at jeg også tror du kommer rett bak Zia og er gravid om noen uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #2203 Del Skrevet 14. juni 2011 Så snill mannen din er! Jeg krysser alt som krysses kan for gode svømmere Han er den beste Supersvømmere God morgen Fru Småkjekset Svømmerne skal jo holde i maaaaange dager normalt sett, det beste er visst faktisk sex et par dager før EL Så satser på at du følger rett bak meg om ikke lenge. Det vil si at du allerede er to uker gravid :nigo: :nigo: :nigo: Drysser litt babystøv, for sikkerhets skyld God morgen, o vakre nygravide Sex på dagen for positiv EL-test funket ikke forrige måned, så da satser vi på at de litt eldre svømmerne er det som skal til Håper alt jeg kan for at jeg blir rett bak deg i babystøvet, bare for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #2204 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg ble gravid på noen dager gamle svømmere Krysser fingre og tær for en liten Lisboa-baby Da satser vi på at vi er like heldige, og at det blir en Lisboa-baby på oss! Stemmer i de andre og sier at jeg også tror du kommer rett bak Zia og er gravid om noen uker Det håper jeg også! Skulle så gjerne bært på en liten hemmelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 14. juni 2011 #2205 Del Skrevet 14. juni 2011 Oisann, så nå at babystøv-drysset ble et smiledryss Det kan vi ikke ha noe av - prøver på ny: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Der, det var bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #2206 Del Skrevet 14. juni 2011 Oisann, så nå at babystøv-drysset ble et smiledryss Det kan vi ikke ha noe av - prøver på ny: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Der, det var bedre! Da får jeg rulle litt ekstra :pasha: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. juni 2011 #2207 Del Skrevet 14. juni 2011 Skulle så gjerne bært på en liten hemmelighet Det gjør du nok ganske så snart tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 14. juni 2011 #2208 Del Skrevet 14. juni 2011 Gratulerer så mye som kone, Småkjekset Krysser fingrene for Lisboa-baby jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #2209 Del Skrevet 14. juni 2011 Det gjør du nok ganske så snart tenker jeg... Det håper jeg virkelig Gratulerer så mye som kone, Småkjekset Krysser fingrene for Lisboa-baby jeg også Tusen takk Lillefot Det er helt fantastisk, og jeg skjønner ikke at det er mulig å ha det så flott som vi har det nå :romder: Lisboa-baby er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. juni 2011 #2210 Del Skrevet 14. juni 2011 for positiv EL-test Krysser fingrene for at svømmerne har vært utholdende der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #2211 Del Skrevet 14. juni 2011 for positiv EL-test Krysser fingrene for at svømmerne har vært utholdende der inne Håper virkelig at de holder ut der inne Fikk melding fra mannen nå om jeg trodde at jeg hadde EL i morgen kveld også når han kommer hjem. Med positiv EL-test i kveld også er det vel gjerne i morgen selve EL dagen er? Hvis det skulle ha vært overstått til han kommer skal vi ihvertfall kose oss bare fordi vi kan Åhh, som jeg elsker mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. juni 2011 #2212 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei! Tenk, nå er du fru! GRATULERER SÅ MYE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 14. juni 2011 #2213 Del Skrevet 14. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. juni 2011 #2214 Del Skrevet 15. juni 2011 Innom og sprer tonnevis med babystøv, og gleder meg til å høre alt om bryllupet!! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: ...og synes dere skal kose dere fordi at dere kan, uavhengig av ELtest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #2215 Del Skrevet 15. juni 2011 Hei! Tenk, nå er du fru! GRATULERER SÅ MYE! Nå er jeg fru ja En helt utrolig følelse, og det kribler i hele meg bare jeg tenker på hvor heldig jeg er som har den mest fantastiske mannen jeg vet om Innom og sprer tonnevis med babystøv, og gleder meg til å høre alt om bryllupet!! :strix: :strix: :strix: ...og synes dere skal kose dere fordi at dere kan, uavhengig av ELtest! Da ruller jeg videre :pasha: Håper at jeg kan ta over stafettpinnen etter deg Regner med at jeg får skrevet ned et referat fra dagen endten i kveld eller i morgen, så det kommer om ikke så altfor lenge Kos blir det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. juni 2011 #2216 Del Skrevet 15. juni 2011 ohhhh gratulerer så masse Småkjekset, nå er du gift tenk på det Håper du koser deg masse med mannen fremover og tenker jeg slenger litt babystøv til deg :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. juni 2011 Forfatter #2217 Del Skrevet 15. juni 2011 ohhhh gratulerer så masse Småkjekset, nå er du gift tenk på det Håper du koser deg masse med mannen fremover og tenker jeg slenger litt babystøv til deg :strix: Det er så utrolig å tenke på, at jeg ikke har ord hvis jeg skal prøve å beskrive det! Jeg er bare så utrolig heldig, og det skal jeg minne meg på hver dag Gleder meg mye til å få mannen hjem i kveld, og da blir det kvalitetstid før det bærer hjem i et bryllup til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. juni 2011 #2218 Del Skrevet 15. juni 2011 Kos deg i kveld med kvalitetstid med mannen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. juni 2011 #2219 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) *dobbel* Endret 15. juni 2011 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 17. juni 2011 #2220 Del Skrevet 17. juni 2011 til fru småkjekset! HURRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå