Småkjekset Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #2141 Del Skrevet 2. juni 2011 Åh jeg blir jo helt dårlig av å lese alt om bryllup her inne Bryllup er kjempeherlig, så gleder meg stort til vi kommer så langt at jeg bare kan tenke baby etterhvert Åååh, Småkjekset; nå nærmer det seg! Masse lykke til med bryllupet - gleder meg enormt til å lese om det når du har kommet hjem igjen. Kos deg med listeskriving, pakking og dagdrømmer om den store dagen Jeg gifter meg NESTE uke! Gleder meg så utrolig mye til å dra nå, og er bare tre dager igjen til vi tar inn på flyplasshotellet. Vet ikke om det blir særlig meg oppdatering fra meg før jeg er hjemme igjen, men skal prøve å få skvist inn et og annet besøk Koser meg med listeskriving og avlsapping på sofaen http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> 7 dager igjen JA, det er det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #2142 Del Skrevet 2. juni 2011 7 dager igjen! Det er bare syv små dager igjen til jeg skal gifte meg Dagene flyver bare avgårde, så håper at jeg får gjort alt jeg skal før vi drar. Katten skal på kattepensjonat på søndag, og jeg gruer meg virkelig til å levere henne der Vet at hun har det bedre å være der en uke, enn at hun hadde vært hjemme og vi hadde fått en nabo til å se etter henne. Det prøvde vi for to år siden, og det ble en katastrofe. Hun stakk av før vi kom hjem, og vi trodde vi hadde mistet henne for altid. Da hun endelig dukket opp igjen lovte vi at vi aldri skulle dra fra henne igjen. Frem til nå har det gått veldig greit å ikke dra fra henne på samme måte, da vi har kjørt henne hjem til familie som har sett etter henne. Men når resten av familien også skal dra er det ikke like enkelt å få det i til. Skulle nesten tro det var en liten unge vi prøver å få barnepass til, og det er jo det - lille vakringen vår Får trøste meg med at dette er eneste gang vi kommer til å gjøre det på denne måten, og at hun kommer til å ha det bra der hun skal være I morgen må forloveden få tak i sko, slik at han har noe å gå med til dressen. Og så skal jeg på jakt etter slips som står i stil til skoene jeg skal gå med, slik at vi får matchet litt Skal også prøve å få tak i blomstertape, silkebånd og pyntenåler slik at jeg har det grunnleggende med meg for å kunne sette sammen en helt enkel bukett Men nå, avslapping på sofaen før det blir middagslaging senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. juni 2011 #2143 Del Skrevet 3. juni 2011 Er nok lurt å ha katten på kattepensjonat ja Blir lange dager for en katt når noen bare kommer innom for å sjekke om den har mat og vann en liten stund hver dag Når vi var i thailand fikk vi lillebroren til mannen og familien hans til å bo her hos oss, det fungerte veldig fint...bortsett fra at de synes det var masete å få katten i senga hver natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. juni 2011 #2144 Del Skrevet 3. juni 2011 En uke til du gifter deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 3. juni 2011 #2145 Del Skrevet 3. juni 2011 Faktisk bare 6 dager, iiiih Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #2146 Del Skrevet 3. juni 2011 Er nok lurt å ha katten på kattepensjonat ja Blir lange dager for en katt når noen bare kommer innom for å sjekke om den har mat og vann en liten stund hver dag Når vi var i thailand fikk vi lillebroren til mannen og familien hans til å bo her hos oss, det fungerte veldig fint...bortsett fra at de synes det var masete å få katten i senga hver natt Hun kom og gikk som hun ville den gangen naboene så etter henne og de slapp henne inn/ut etterhvert som de så henne, men dette falt tydeligvis ikke i god jord hos pusen da hun var dypt fornærmet i lang tid etterpå Og så likte jeg svært lite å ha en fremmed vandrendre rundt i leiligheten, så det skjer ikke igjen heller Det er jo veldig koselig, men er gjerne ikke så greit når man ikke er vant til det En uke til du gifter deg!! Faktisk bare 6 dager, iiiih Tenk det, seks små dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 4. juni 2011 #2147 Del Skrevet 4. juni 2011 Stikker innom nesten bare for å se at counteren din kryper nedover... Fem, snart fire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. juni 2011 #2148 Del Skrevet 4. juni 2011 Er du ferdig å pakke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2149 Del Skrevet 4. juni 2011 Stikker innom nesten bare for å se at counteren din kryper nedover... Fem, snart fire Er nesten så jeg er redd for å skrive innlegg, for da ser jeg faktisk hvor få dager det er igjen Men som jeg gleder meg! Er du ferdig å pakke? Har pakket en gang, men skal se over om det er noe jeg kan ta bort eller om jeg faktisk har behov for alt. Håper det blir litt shopping mens vi er der også, så da er det greit å ha litt plass i kofferten hjem igjen Jeg kommer til å ha to trillekofferter med meg, en stor med alt av klær og annet som skal være med, og en liten som jeg skal ha som håndbagasje. Der skal kjolen være () i tillegg til sko og litt annet jeg har lyst å passe litt ekstra på. Forloveden har ikke begynt å pakke enda, men da han er vant til å reise mye går pakkingen unna som bare det. Særlig hvis jeg gjør det Prøver å legge innpå litt filmer og musikk på iPhonen min nå slik at jeg har litt underholdning på flyet, i tillegg til at jeg skal kose meg med Breaking Dawn Før vi drar i morgen skal også leiligheten shines, i tillfelle megler får en telefon om at noen vil se på den mens vi er borte. Men det ser vi på heller tvilsomt da det ikke var noen på visning forrige uke Men men, er greit å komme hjem til en ryddige leilighet om ikke annet Forloveden kjøpte seg nye dress i går, og han var så flott i den Han skulle egentlig bare kjøpe slips som stod i stil med fargen på skoene mine, men fant ut at det sikkert var mye greiere med en litt lysere dress enn den har har. Så nå har han fått seg en som er litt gråaktig, og han var virkelig flott i den. Og gleden var ekstra stor da han oppdaget når han kom hjem at han nå måtte ha seg både bukse og jakke i en mindre størrelse enn den som han brukte for bare noen måneder siden! Ble et litt langt innlegg her nå, men hadde visst litt å komme med Er redd jeg kommer til å få abstinenser av å ikke være på internett på en stund nå, men da beroliget forloveden med at han hadde snakket med hotellet og at det er internett på suiten vår Så da trenger jeg ikke å bekymre meg for å være isolert fra omverdenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. juni 2011 #2150 Del Skrevet 4. juni 2011 Åh neeeei, nå kom jeg på at jeg glemte å sende deg de nålene Tidlig amme-tåke? Jaja, håper du har funnet noe mye finere! Vakker blir du nok uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2151 Del Skrevet 4. juni 2011 Åh neeeei, nå kom jeg på at jeg glemte å sende deg de nålene Tidlig amme-tåke? Jaja, håper du har funnet noe mye finere! Vakker blir du nok uansett Det går helt fint Moren min har tydeligvis gått og funnet noen så vi satser på at de er brukenes Blir nok bra uansett vil jeg tro Tidlig-ammetåke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. juni 2011 #2152 Del Skrevet 4. juni 2011 Så gøy at din kjære kjøpte seg ny dress! Når er det dere drar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. juni 2011 #2153 Del Skrevet 4. juni 2011 Lurt å ha kjolen i håndbagasjen ja Jeg kjenner jeg er spent på dine vegne nå småkjekset, tenk at det bare er fem dager til nå Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2154 Del Skrevet 4. juni 2011 Så gøy at din kjære kjøpte seg ny dress! Når er det dere drar? Han blir skikkelig flott i den, så da var det ikke noe å lure på Flyet vårt går mandagsmorgen, men vi drar til flyplasshotellet i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2155 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Lurt å ha kjolen i håndbagasjen ja Jeg kjenner jeg er spent på dine vegne nå småkjekset, tenk at det bare er fem dager til nå Herlig Tror ikke jeg hadde klart å slappe av i det hele tatt hvis den skulle vært pakket sammen med det andre, så for å spare forloveden for mye ekstra hodebry er dette det smarteste å gjøre Og nå som klokken er over midnatt er det bare fire dager igjen! Endret 4. juni 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. juni 2011 #2156 Del Skrevet 4. juni 2011 Han blir skikkelig flott i den, så da var det ikke noe å lure på Flyet vårt går mandagsmorgen, men vi drar til flyplasshotellet i morgen Ååh, allerede i morgen?? Jeg skal i dåp i morgen, så hvis jeg ikke får "pratet" med deg før du drar i morgen så må du ha masse, masse lykke til med den store dagen!! Ønsker dere en helt fantastisk dag, med alt dere ønsker dere Kos dere med hverandre, god mat, fint vær, i en nydelig by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. juni 2011 Forfatter #2157 Del Skrevet 4. juni 2011 Ååh, allerede i morgen?? Jeg skal i dåp i morgen, så hvis jeg ikke får "pratet" med deg før du drar i morgen så må du ha masse, masse lykke til med den store dagen!! Ønsker dere en helt fantastisk dag, med alt dere ønsker dere Kos dere med hverandre, god mat, fint vær, i en nydelig by Tusen takk for det Har troen på at dette blir en helt fantastisk tur på mange måter Skal se om jeg ikke får tatt meg en tur innom her igjen før den store dagen. Må jo holde liv i boka selv om vi er på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 5. juni 2011 #2158 Del Skrevet 5. juni 2011 Tenk, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. juni 2011 #2159 Del Skrevet 5. juni 2011 Ååååh bare fire små dager igjen Jeg håper det blir lagt ut noen bilder på FB når dere kommer hjem slik at jeg kan få se den vakre kjolen på deg og mannen sin fine dress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. juni 2011 #2160 Del Skrevet 5. juni 2011 Nå er det ikke lenge igjen Ønsker dere en super tur og en fantastisk bryllupsdag Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå