Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2121 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Da var TR kommet for fullt, så nå er PP7 igang. Høres så lite ut, men siden vi startet i april i fjor har det jo gått en stund Det er jo først nå vi kan prøve skikkelig og vente spent på IKM, takket være pergo Natten har vært skikkelig fæl Våknet flere ganger kjempe klam selv om vinduet står på vidt gap hele natten. Slet skikkelig med å sove igjen for hver gang jeg våknet, så det har ikke blitt mye søvn. I fem tiden klarte jeg ikke å ligge mer og måtte bare stå opp og godt var det, for da var det rett på badet for å kaste opp La meg på sofaen etterpå, og klarte heldigvis å sovne igjen. Våknet rett før forloveden stod opp og han fikk så vondt av meg det jeg lå og vred med i smerter. NÅ skjønner jeg hvorfor jeg begynte på p-pillene i utgangspunktet, for å ikke ha så store menssmerter Håper på et kort besøk av TR slik at jeg slipper å tenke over det når vi drar, for neste uke skal jeg ikke ha noen bekymringer. Da skal vi bare kose oss! Ligger fortsatt på sofaen med katten på fanget og føler meg heldigvis bedre nå. Gleder meg til forloveden kommer hjem, for da skal jeg få oreo kjeks Endret 31. mai 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. mai 2011 #2122 Del Skrevet 31. mai 2011 Skjønner hva du mener - PP7 er jo unnagjort på et halvår for de med normale sykluser. Jeg ble faktisk gravid i PP7 tror jeg, og det tok nesten to år. Så synes man skal telle år, og ikke PP'er Synd tanta kom, men greit å bli ferdig med det i god tid for bryllupet da, når hun først måtte komme Bryllupsreisebaby - I say no more Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2123 Del Skrevet 31. mai 2011 Skjønner hva du mener - PP7 er jo unnagjort på et halvår for de med normale sykluser. Jeg ble faktisk gravid i PP7 tror jeg, og det tok nesten to år. Så synes man skal telle år, og ikke PP'er Synd tanta kom, men greit å bli ferdig med det i god tid for bryllupet da, når hun først måtte komme Bryllupsreisebaby - I say no more Da satser jeg på at PP7 er min lykke PP Håper så inderlig at du har rett Følger kommende syklus samme prinsipp som den forrige skal jeg ha EL dagen vi kommer hjem eller dagen etterpå, så vi skal gjøre en skikkelig innsats til neste helg Hele uken faktisk om jeg får det som jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 31. mai 2011 #2124 Del Skrevet 31. mai 2011 EL dagen etter hjemkomst er jo perfekt - da kan dere ta siste kjærlighetsakt på bryllupsreisen, og så gjøres jobben av seg selv når dere er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2125 Del Skrevet 31. mai 2011 EL dagen etter hjemkomst er jo perfekt - da kan dere ta siste kjærlighetsakt på bryllupsreisen, og så gjøres jobben av seg selv når dere er tilbake Det hadde vært kjempeflott hvis det hadde går sånn til Krysser det som krysses kan for at det er det som skal til for at det blir en spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 31. mai 2011 #2126 Del Skrevet 31. mai 2011 Du, hvor skal dere? Hvis du vil si det da Jeg har ikke fulgt med så veldig godt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2127 Del Skrevet 31. mai 2011 Du, hvor skal dere? Hvis du vil si det da Jeg har ikke fulgt med så veldig godt..... Skal til Lisboa En kjempe flott by med mye historie, og kort vei til det meste. Maten der er kjempegod, og menneskene er herlige. Rett og slett et fantastisk sted å dra til! Anbefales til alle som ikke har vært det før! Bare seks dager igjen til vi er der nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 31. mai 2011 #2128 Del Skrevet 31. mai 2011 Tiden flyr, snart er du kone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2129 Del Skrevet 31. mai 2011 Tiden flyr, snart er du kone! Det er sant. Det er helt utrolig å tenke på! Gleder meg sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. mai 2011 #2130 Del Skrevet 31. mai 2011 Har du pakket alt du skal ha med kjekset? Herregud, tenk at dere drar om kun få dager!!! ..du, hvordan kjole endte du opp med å skulle bruke på bryllupsdagen? Du har sikkert skrevet det før, men det har gått meg hus forbi. Husker du lurte på å sende den ene tilbake for å sy den ut, samtidig som du kjøpte deg en nydelig hvit en.. Håper du har hatt en fin dag, til tross for menssmerter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2131 Del Skrevet 31. mai 2011 Har du pakket alt du skal ha med kjekset? Herregud, tenk at dere drar om kun få dager!!! ..du, hvordan kjole endte du opp med å skulle bruke på bryllupsdagen? Du har sikkert skrevet det før, men det har gått meg hus forbi. Husker du lurte på å sende den ene tilbake for å sy den ut, samtidig som du kjøpte deg en nydelig hvit en.. Håper du har hatt en fin dag, til tross for menssmerter Får ikke lov å begynne å pakke før tidligst fredag av forloveden, for ellers så stresser jeg så mye med hva jeg skal ha med meg Så frem til da skriver jeg en liste over alt jeg vil ha med, og så stryker ut ting etterhvert som jeg ser at det er unødvendig. Greit å ikke pakke så mye slik at jeg har plass til å shoppe litt også Blir til at jeg går med den hvite nå, da den er utrolig lett og flott, så da blir det ikke så altfor varmt hvis temperaturen og været er på vår side. Den blå kjolen sendte jeg tilbake og fikk en større størrelse igjen, og etter noen finjusteringer kommer den til å bli brukt på festen i august. Så da får jeg være sommerlig og fin en dag og prinsesse en annen Dagen ble ikke så søker verst med serier å se på og oreokjeks å spise på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. mai 2011 #2132 Del Skrevet 31. mai 2011 Får ikke lov å begynne å pakke før tidligst fredag av forloveden, for ellers så stresser jeg så mye med hva jeg skal ha med meg Så frem til da skriver jeg en liste over alt jeg vil ha med, og så stryker ut ting etterhvert som jeg ser at det er unødvendig. Greit å ikke pakke så mye slik at jeg har plass til å shoppe litt også Blir til at jeg går med den hvite nå, da den er utrolig lett og flott, så da blir det ikke så altfor varmt hvis temperaturen og været er på vår side. Den blå kjolen sendte jeg tilbake og fikk en større størrelse igjen, og etter noen finjusteringer kommer den til å bli brukt på festen i august. Så da får jeg være sommerlig og fin en dag og prinsesse en annen Dagen ble ikke så søker verst med serier å se på og oreokjeks å spise på Hehe, okei, er jo en form for pakking det og da! Og er nok en fornuftig måte å gjøre det på! Åh, den hvite var helt nyydelig! Tror den kommer til å passe perfekt til et Lisboabryllup Så bra at du sendte tilbake den blå, det kommer du nok ikke til å angre på! Og prinsesselooken blir nok perfekt på festen i august! *håper vi får se bilde av deg med finstasen på* Åh, nå fikk jeg lyst på Oreokjeks jeg òg... Blir alltid så fristet når jeg leser om noen som spiser gode ting.. Heldigvis har jeg ganske kjedelige og tomme kjøkkenskap, og er for lat til å dra på butikken Bra du har hatt en fin dag. Og på den positive siden så slipper du heldigvis å tenke på TR neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2133 Del Skrevet 31. mai 2011 Hehe, okei, er jo en form for pakking det og da! Og er nok en fornuftig måte å gjøre det på! Åh, den hvite var helt nyydelig! Tror den kommer til å passe perfekt til et Lisboabryllup Så bra at du sendte tilbake den blå, det kommer du nok ikke til å angre på! Og prinsesselooken blir nok perfekt på festen i august! *håper vi får se bilde av deg med finstasen på* Åh, nå fikk jeg lyst på Oreokjeks jeg òg... Blir alltid så fristet når jeg leser om noen som spiser gode ting.. Heldigvis har jeg ganske kjedelige og tomme kjøkkenskap, og er for lat til å dra på butikken Bra du har hatt en fin dag. Og på den positive siden så slipper du heldigvis å tenke på TR neste uke! Ved å pakke på denne måten sparer jeg meg for å ta med meg alt for mye, selv om jeg allikevel har for mye klær med meg Har troen på at begge kjolene blir flotte til hvert sitt bruk Er bare igjen å finne ut hvordan håret skal være og så er jeg klar! Det er veldig farlig å lese inne hos enkelte når man er litt småsulten, særlg inne hos Belle! Føler jeg leser med hendene foran ansiktet i tilfelle det dukker opp noe matrelatert Er veldig godt å vite at jeg er ferdig med TR til neste uke, slik at jeg bare kan fokusere på det flotte sin skal skje og testing etter EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. mai 2011 #2134 Del Skrevet 31. mai 2011 Ved å pakke på denne måten sparer jeg meg for å ta med meg alt for mye, selv om jeg allikevel har for mye klær med meg Har troen på at begge kjolene blir flotte til hvert sitt bruk Er bare igjen å finne ut hvordan håret skal være og så er jeg klar! Det er veldig farlig å lese inne hos enkelte når man er litt småsulten, særlg inne hos Belle! Føler jeg leser med hendene foran ansiktet i tilfelle det dukker opp noe matrelatert Er veldig godt å vite at jeg er ferdig med TR til neste uke, slik at jeg bare kan fokusere på det flotte sin skal skje og testing etter EL Skal notere meg det pakketipset til neste gang jeg skal pakke, jeg pakker alltid aalt for mye Ser for meg lette, ledige krøller til den hvte kjolen, som er sånn halvveis oppsatt. Men nå aaner jeg jo ikke hvordan håret ditt ser ut (om det er langt/kort) så ikke sikkert det passer i det hele tatt Du blir nok nydelig uansett Ååh, dere har så mye spennende foran dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #2135 Del Skrevet 31. mai 2011 Skal notere meg det pakketipset til neste gang jeg skal pakke, jeg pakker alltid aalt for mye Ser for meg lette, ledige krøller til den hvte kjolen, som er sånn halvveis oppsatt. Men nå aaner jeg jo ikke hvordan håret ditt ser ut (om det er langt/kort) så ikke sikkert det passer i det hele tatt Du blir nok nydelig uansett Ååh, dere har så mye spennende foran dere Har hår til rett under skuldrene, hvor noe er litt oppklipt. Tenker at håret ihvertfall må være litt oppsatt men det er jammen meg ikke lett å vite helt hvordan når det jeg gjør for å style håret er å la det lufttørke til vanlig, og bruke rettetang en og annen gang Satser på at forloveren min har noen gode ideer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 31. mai 2011 #2136 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Har hår til rett under skuldrene, hvor noe er litt oppklipt. Tenker at håret ihvertfall må være litt oppsatt men det er jammen meg ikke lett å vite helt hvordan når det jeg gjør for å style håret er å la det lufttørke til vanlig, og bruke rettetang en og annen gang Satser på at forloveren min har noen gode ideer Hvis du har en god rettetang kan du lage nyydelige krøller med rettetanga! Legg til et lass med fliseklemmer og noen gode hårprodukter har du en nydelig hårfrisyre! Jeg kunne tenkt meg noe sånt på bryllupsdagen; http://celebsalon.sheknows.com/hairstyles-by-color/blonde-hairstyles/dianna-agrons-partial-updo-hairstyle/ Denne frisyren vil nok fungere med litt kortere hår også, og man kan evt droppe å ha det så høyt på toppen (f.eks. ha sideskill isteden) Synes det er en veldig enkel, men pen frisyre (kjenner jeg kommer fort i bryllupsmodus når jeg plukker fram "bryllups-linkene" mine ) Endret 31. mai 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. juni 2011 Forfatter #2137 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvis du har en god rettetang kan du lage nyydelige krøller med rettetanga! Legg til et lass med fliseklemmer og noen gode hårprodukter har du en nydelig hårfrisyre! Jeg kunne tenkt meg noe sånt på bryllupsdagen; http://celebsalon.sheknows.com/hairstyles-by-color/blonde-hairstyles/dianna-agrons-partial-updo-hairstyle/ Denne frisyren vil nok fungere med litt kortere hår også, og man kan evt droppe å ha det så høyt på toppen (f.eks. ha sideskill isteden) Synes det er en veldig enkel, men pen frisyre (kjenner jeg kommer fort i bryllupsmodus når jeg plukker fram "bryllups-linkene" mine ) Rettetangen min har skikkelig brede plater, så blir vanskelig å lage krøller med den. Men tror at forloveren min har en som er litt bredere, så da er det en mulighet Skal gå til innkjøp av alt mulig som finnes av fliseklemmer og andre småting til håret, samt en god hårspray slik at det sitter uansett hvordan det blir Greit å sjekke ut linkene man har fra tid til annen slik at man vet hva man har der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. juni 2011 #2138 Del Skrevet 2. juni 2011 Åh jeg blir jo helt dårlig av å lese alt om bryllup her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 2. juni 2011 #2139 Del Skrevet 2. juni 2011 Åååh, Småkjekset; nå nærmer det seg! Masse lykke til med bryllupet - gleder meg enormt til å lese om det når du har kommet hjem igjen. Kos deg med listeskriving, pakking og dagdrømmer om den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. juni 2011 #2140 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) 7 dager igjen Endret 2. juni 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå