Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Jeg testet fra den dagen jeg ventet mens 15-17 desember og frem til 1. januar da jeg fikk positiv test :ler:

Har ikke peiling på DPO'er, lutealfaser osv.. men jeg vet hva IKM betyr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet fra den dagen jeg ventet mens 15-17 desember og frem til 1. januar da jeg fikk positiv test :ler:

Har ikke peiling på DPO'er, lutealfaser osv.. men jeg vet hva IKM betyr :fnise:

Skulle det vise seg at jeg klarer å vente med å teste til neste uke og IKM og TR ikke dukker opp, blir det nok testing hver eneste dag, om ikke flere ganger om dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager siden sist jeg var inne å titta til deg - og jammen er du ikke godt inni prøververden, i tillegg til bryllupsinnspurt! :fnise: Spennende tider dette kjekset! :klemmer:

Tenk, at du og din kjære blir mann og kone om 16 dager!! :rodmer: Gleder meg sånn på deres vegne!!! Håper bryllupet deres blir akkurat slik dere har sett for dere!! :hjerte:

...når det gjelder testing, så vil jeg anbefale deg å vente til IKM. Det blir nok testing og nerver og sånt, om man ikke skal begynne dagesvis før IKM. ..og erfaringsmessig så blir en negativ test før IKM "bortforklart" med at det er noen dager for tildig til å teste.. Jeg synes iallefall det var lettere å stole på testene når de var tatt på IKM. Men vi er jo alle så forskjellige :) ...og forhåpentligvis kan du svi av testene dine på å dobbelssjekke/trippelsjekke/frippelsjekke de to blå strekene som kom fram på den første testen :nigo:;)

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager siden sist jeg var inne å titta til deg - og jammen er du ikke godt inni prøververden, i tillegg til bryllupsinnspurt! :fnise: Spennende tider dette kjekset! :klemmer:

Tenk, at du og din kjære blir mann og kone om 16 dager!! :rodmer: Gleder meg sånn på deres vegne!!! Håper bryllupet deres blir akkurat slik dere har sett for dere!! :hjerte:

...når det gjelder testing, så vil jeg anbefale deg å vente til IKM. Det blir nok testing og nerver og sånt, om man ikke skal begynne dagesvis før IKM. ..og erfaringsmessig så blir en negativ test før IKM "bortforklart" med at det er noen dager for tildig til å teste.. Jeg synes iallefall det var lettere å stole på testene når de var tatt på IKM. Men vi er jo alle så forskjellige :) ...og forhåpentligvis kan du svi av testene dine på å dobbelssjekke/trippelsjekke/frippelsjekke de to blå strekene som kom fram på den første testen :nigo:;)

Håper du har en fin kveld :klemmer:

Det er mye som skjer hos oss om dagen, og vi koser oss mye med det :)

Kan ikke tro at det vare er rett over to uker igjen! Det er en helt fantastisk tanke, så du kan bare glede deg til neste år ;) Satser på at jeg tar over gravid-etappen etter deg mens du blir Bridezilla :jepp:

Jeg burde nok vente til IKM ja, for å ikke bli altfor skuffet mye tidligere enn nødvendig. Og slik det ser ut nå kommer jeg ikke til å ha tid til å teste før tidligst søndag, 13 DPO, og da er det dagen før første mulige IKM siden det er alt fra mandag til torsdag neste uke. Fredagen blir det siste finpuss på eksamensoppgaven og leiligheten før vi drar, lørdagen skal jeg være supertante og forloveden har utdrikkningslag, og søndagen har vi ikke store planer annet enn å reise hjem igjen. Men pakker jeg med meg tester for å teste mens jeg er hjemme kommer jeg ikke til å tørre å kaste dem i søppelet hjemme, så da må jeg helst sikkert ut på kjøretur for å kvitte meg med bevisene :fnise:

Jeg får se hva jeg ender opp med å gjøre. Er enda noen dager til jeg må bestemme meg, så jeg får ombestemme meg en god del ganger frem til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kvaksen :vinke:

Nå er det ikke lenge igjen! Om to uker er vi i den uken jeg blir gift :daane::hjerte:

Det går overraskende bra med syklusen, takket være pergoknasking :jepp: Positive EL-tester 16. og 17. mai, så nå venter jeg i spenning på når jeg kan teste. Er ikke helt sikker på når jeg skal driste meg til å svi av en test, er redd den ikke viser meg det jeg vil :sjenert: IKM er ventet et sted mellom 30. mai og 2. juni, så får se om jeg klarer å vente helt til da før jeg tester eller ikke.

Forlovedens svømmere var i tipp topp stand! Gjett om han var stolt :nigo: Og den stoltheten har ikke blitt mindre siden han fikk resultatet, så egoet vokser seg større og større dag for dag :ler: Men jeg kan ikke annet enn å synes at han er superherlig :hjerte:

Håper dere får en flott dag :klemmer:

Gud, så spennende!!! Så HERLIG at du får positive EL-tester! :jepp: Da vet du jo at du har eggløsning nå, så ikke bli altfor skuffa om det ikke klaffer med en gang! Det kan ta en stund enda.

Tipper du gleder deg til å bli Fru Småkjeks? ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så spennende!!! Så HERLIG at du får positive EL-tester! :jepp: Da vet du jo at du har eggløsning nå, så ikke bli altfor skuffa om det ikke klaffer med en gang! Det kan ta en stund enda.

Tipper du gleder deg til å bli Fru Småkjeks? ;)

:klem:

Prøver det jeg kan å ikke ta gledene på forskudd og forberede meg på at det kommer til å ta lang tid enda, men er ikke like lett alltid dessverre :sjenert: Men med positive EL-tester er vi ihvertfall på riktig vei om ikke annet :jepp:

Gleder meg stort! :nigo: Forloveden også, selv om han ikke innrømmer det like ofte som meg :fnise: Men når han snakker med andre om det ser jeg at han lyser av stolthet om dagen, og hva er vel bedre enn det? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på at jeg tar over gravid-etappen etter deg mens du blir Bridezilla :jepp:

Det er en plan kjekset! :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra jeg startet å være her på forumet og begynte å lese dagbøkene til dere jentene her inne har jeg på en måte følt at vi kom til å gravide sammen. Så nå håper jeg virkelig at jeg har rett og at vi får en hyggelig overraskelse snart :hjerte:

Ååååh, søte småkjekset :hjerte: Det hadde vært SÅ koselig! (Du får lov til å tyvstarte om jeg ikke følger planen denne syklusen... :sjenert:)

Tempen i går er jeg litt usikker på, da jeg målte den to ganger rett etter hverandre og fikk forskjellige svar, 36.54 og 36.61.. Men slik ser grafen ut ihvertfall :)

Er optimistisk da tempen ser ut til å holde seg høyt, men er usikker på den dippen, hvis det er den første grafen som er mest riktig - er det et godt tegn eller ikke? :klo:

Det var uansett så liten forskjell i tempene at jeg ikke tror det spiller noen rolle hvem av de du legger inn. Jeg pleier å holde meg til den første når jeg har blitt fristet til å tempe flere ganger.

Den dip'en hadde jo passet perfekt som en feste-dip da, og kurven din ser jo aldeles nydelig ut! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, søte småkjekset :hjerte: Det hadde vært SÅ koselig! (Du får lov til å tyvstarte om jeg ikke følger planen denne syklusen... :sjenert:)

Det var uansett så liten forskjell i tempene at jeg ikke tror det spiller noen rolle hvem av de du legger inn. Jeg pleier å holde meg til den første når jeg har blitt fristet til å tempe flere ganger.

Den dip'en hadde jo passet perfekt som en feste-dip da, og kurven din ser jo aldeles nydelig ut! :hoppe:

Sant det hadde vært det? :hjerte: Og du har også lov til å tyvstarte hvis ikke dette er syklusen for meg. For vi kommer til å følge hverandre hakk i hel, det har jeg bestemt ;-)

Da lar jeg den første tempen stå, og så ser jeg hvordan det går videre i morgen :hoppe: Håper det fortsetter å gå oppover!

Sitter å leser om slike festedipper nå, men tror jeg må slutte med det. Men man skal jo være litt symptomjeger frem mot IKM, så leser litt til før det er natta :sjenert:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Men pakker jeg med meg tester for å teste mens jeg er hjemme kommer jeg ikke til å tørre å kaste dem i søppelet hjemme, så da må jeg helst sikkert ut på kjøretur for å kvitte meg med bevisene :fnise:

Bare å ha en liten plastpose i toalettmappen det vettu, så slipper du "beviser" i søpla til mor :fnise:

(Du kommer uansett ikke til å klare å kaste den om den er positiv kan jeg nesten love deg.... Jeg stirret på min i eeeeevigheter :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ha en liten plastpose i toalettmappen det vettu, så slipper du "beviser" i søpla til mor :fnise:

(Du kommer uansett ikke til å klare å kaste den om den er positiv kan jeg nesten love deg.... Jeg stirret på min i eeeeevigheter :rodmer:

Du kommer med noen kloke ord der Ruccola ;)

Hadde jeg vært så heldig at en hadde vært positiv er jeg troende til å ramme den inn, så stolt hadde jeg vært :fnise:

Men ingenting er sikkert enda, så jeg får bare leve i håpet og trøste meg med at jeg og pergo er gode venner, og at vi skal klare å utrette store ting sammen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært inne her nå ser jeg...

Her er det jo straks testing på gang! :hoppe: også er det snart 2 uker igjen til du og din kjære blir herr og fru! :hjerte:

En spennende og herlig forsommer for dere!

Endret av hegejenta30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har vært inne her nå ser jeg...

Her er det jo straks testing på gang! :hoppe: også er det snart 2 uker igjen til du og din kjære blir herr og fru! :hjerte:

En spennende og herlig forsommer for dere!

Tror du må ha falt ut av listen min, for er lenge siden jeg har vært innom deg. Men skal skjerpe meg ;)

Gleder meg til testing, selv om fallhøyden begynner å bli veldig lang nå :sjenert:

Det er ikke lenge igjen nå, så det blir spennende :nigo:

Uansett hvordan det går med testingen kommer dette til å bli den mest fantastiske forsommeren noen sinne! Alt annet er en bonus :Nikke:

Håper du får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Du aaaaaner ikke hvor mange ganger jeg har lest om festedipper :ler: Tempen min hopper jo opp og ned som en jojo, så umulig å ikke lure på om det i blant er en grunn til det... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Du aaaaaner ikke hvor mange ganger jeg har lest om festedipper :ler: Tempen min hopper jo opp og ned som en jojo, så umulig å ikke lure på om det i blant er en grunn til det... :sjenert:

Det er farlig å ha internett tilgjengelig siden man har så lett tilgang på info om symptomer. Jeg har jo alt jo! :fnise:

Tempen gikk 0,06 ned fra i går til i dag, men er ikke nevneverdig bekymret over det. Så lenge den holder seg der den er nå er jeg fornøyd ;)

Har også sjekket ut enkelte charter fra FF som har endt med graviditet og har prøvd om sammenlignet min med de :sjenert: Men siden de har farenheit skjønner jeg meg ikke helt på det, så er greiest å holde seg unna tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å bidra til mer symptomjakt, men du kan se alle chartene i celsius - det er en egen knapp for det blant alle søkeknappene. Og som om ikke det er nok, så kan du velge chart overlay på hvilken som helst chart du synes ligner, og legge "oppå" din egen :sprettoy:

Ja, jeg er hardt rammet :roll:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å bidra til mer symptomjakt, men du kan se alle chartene i celsius - det er en egen knapp for det blant alle søkeknappene. Og som om ikke det er nok, så kan du velge chart overlay på hvilken som helst chart du synes ligner, og legge "oppå" din egen :sprettoy:

Ja, jeg er hardt rammet :roll:

:fnise:

Du kan klikke på et eget altenativ sånn at du bare søker i de FF-skjemaene som bruker Celsius :jepp:

Det visste jeg ikke :nigo: Nå vet jeg hva jeg skal gjøre senere i dag :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker så mye på deg om dagen, dette er så spennende!! :popcorn::klemmer:

Godt det ikke bare er jeg som synes det er spennende :hoppe:

Kan bli en svært spennende helg hvis det ikke skjer noe før da ;):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...