Småkjekset Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #2041 Del Skrevet 22. mai 2011 Håper dere får en fantastisk bryllupsreise, og Hellas er jo virkelig fantastisk å reise til! Godt å få noen dager med Lillemann før dere drar ja Blir veldig spennende å bytte ut ringene dere har gått med til nå med gifteringene kan jeg tenke med Ja til å legge ut menyen i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. mai 2011 #2042 Del Skrevet 22. mai 2011 bare 18 dager igjen jo Tiden flyr virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #2043 Del Skrevet 22. mai 2011 bare 18 dager igjen jo Tiden flyr virkelig Om to uker sitter vi på flyplasshotellet på Gardermoen og venter spent på mandagsmorgen slik at vi får flydd avgårde. Dette blir noen spennende uker fremover Og som om det ikke er nok venter jeg spent på IKM også Da jeg hadde positive EL-tester 16. og 17. regner jeg med sånn ca at IKM er i perioden 30. mai - 2. juni. Så har ikke TR kommet til da blir det testing Kanskje jeg allerede må teste til helgen før vi drar hjem, selv om det kan være for tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. mai 2011 #2044 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Smekk på lanken til, Spatula som ikke har vært her på en stund... Her skjer det jo virkelig ting jo Jeg gleder meg med deg for her er det masse å glede seg til, bryllup og IKM! Jeg var veldig fornøyd med vår treretters i bryllupet.. Forrett: Crispisalt med serranoskinke, parmesanost, krutonger og balsamicosirup. Hovedrett: Indrefilet av okse, med fløtegratinertepoteter, grønnsaker og peppersaus Dessert: Is med lune bær Mens gjestene ventet da vi tok bilder hadde jeg dagen i forveien, bakt focaccia med rosmarin, maldonsalt og oliven, samt smurt lefser (tacolefser) med phildelphiaost og røkelaks/philadelphia og spekeskinke og crispisalat. Fingermat til velkomstdrinken - dette har vi fått veldig mye skryt for Fra nå av skal jeg henge med her Endret 22. mai 2011 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 23. mai 2011 #2045 Del Skrevet 23. mai 2011 Nå kom jeg på at jeg faktisk ikke har gravert i ringene våres Har gravert forlovelsesdatoen da, men ikke for bryllupet Om to uker sitter dere klare, spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #2046 Del Skrevet 23. mai 2011 Nå kom jeg på at jeg faktisk ikke har gravert i ringene våres Har gravert forlovelsesdatoen da, men ikke for bryllupet Om to uker sitter dere klare, spennende Det er alltid en mulighet for å få dem gravert Jeg vil bare ikke ha den av meg lenger enn høyst nødvendig, så da venter jeg til den må pusses opp allikevel Om to uker går flyet vårt! Helt utrolig å tenke på at tiden har gått så utrolig fort Og det minner meg på at jeg skulle sende mail til ambassaden noen uker før og høre om alt var klart til oss... Jeg får gjøre det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. mai 2011 #2047 Del Skrevet 23. mai 2011 Hei, Småttisen! Tenk at du snart gifter deg! Du, hvordan går det med syklusen din? Har du funnet ut av om du har eggløsning eller ikke? Og hvordan viste det seg at svømmerne til mannen var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #2048 Del Skrevet 23. mai 2011 (endret) Hei, Småttisen! Tenk at du snart gifter deg! Du, hvordan går det med syklusen din? Har du funnet ut av om du har eggløsning eller ikke? Og hvordan viste det seg at svømmerne til mannen var? Hei Kvaksen Nå er det ikke lenge igjen! Om to uker er vi i den uken jeg blir gift Det går overraskende bra med syklusen, takket være pergoknasking Positive EL-tester 16. og 17. mai, så nå venter jeg i spenning på når jeg kan teste. Er ikke helt sikker på når jeg skal driste meg til å svi av en test, er redd den ikke viser meg det jeg vil IKM er ventet et sted mellom 30. mai og 2. juni, så får se om jeg klarer å vente helt til da før jeg tester eller ikke. Forlovedens svømmere var i tipp topp stand! Gjett om han var stolt Og den stoltheten har ikke blitt mindre siden han fikk resultatet, så egoet vokser seg større og større dag for dag Men jeg kan ikke annet enn å synes at han er superherlig Håper dere får en flott dag Endret 23. mai 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mai 2011 #2049 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg følger med, men får sjelden skrevet noe her for tida.. Nå er det like før!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #2050 Del Skrevet 23. mai 2011 Jeg følger med, men får sjelden skrevet noe her for tida.. Nå er det like før!! Skjønner godt at du ikke har like mye tid til å følge med alle her inne, du har jo tross alt fått en ny sjef i hus Nå er det ikke lenge igjen nei! Og jeg merker at jeg er utrolig klar for å bli gift. Jeg vet ikke hva det er som gjør det, men tanken på å ha stabile rammer før vi får en liten en er absolutt høyt på listen. Har alltid tenkt tanken om at jeg ville være gift og forhåpentligvis ha et hus å bo i før vi blir flere, så da er det ikke verst å ha en av to i orden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #2051 Del Skrevet 23. mai 2011 Hva passer ikke bedre enn litt symptomjakt frem mot IKM? Siden fredag har jeg både følt og trodd at puppene ser større ut. Aner ikke om det faktisk stemmer, men jeg føler at BH-er som tidligere har vært god å ha på strammer litt mer overalt nå. Og i dag er de skikkelig ømme også! De har aldri vært på samme måte som dette før, så jeg er borti og klemmer innimellom for å sjekke at de fortsatt er det I tillegg er jeg utrolig godte/spisesyk om dagen. Går og småspiser hele tiden, så lavkarbo har jeg ikke klart å holde meg til. Sprakk første gangen forrige helg da broren min og kjæresten hans var på besøk, for da kjøpte vi godteri i Sverige. Og tror dere ikke at jeg har klart å spise opp 1,5 kg smågodt siden da? Prøver virkelig alt jeg kan å kontrollere dette suget jeg har for mat, men har så innmari lyst på Oreo kjeks Lurer på om jeg skal kjøpe en pakke og belønne meg i morgen etter en tur i solariumet FF sier at jeg i dag er 7 DPO, og jeg prøver å se hvor lenge jeg klarer å vente på å teste. Jo lenger jeg tester, jo mer sikker blir testene da de ikke lbir tatt for tidlig. Men jeg vil jo også gjerne vite det nå helst! Når testet dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 24. mai 2011 #2052 Del Skrevet 24. mai 2011 Så spennende dette er! *Krysser fingrene mine for deg* Håper du får et supert bryllup som blir et godt minne for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. mai 2011 #2053 Del Skrevet 24. mai 2011 Spennende her inne hos deg for tiden! Jeg testet 12 DPO begge gangene og fikk da svaaaaaaaak strek (IKM var 14 DPO, så to dager før altså) Vet at noen får positive tester så tidlig som 8-9 DPO, men jeg ville nå ventet litt om jeg var deg da, for det er ikke gøy når dem blir blendahvite... Jeg brukte sånnne billig stripstester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #2054 Del Skrevet 24. mai 2011 Så spennende dette er! *Krysser fingrene mine for deg* Håper du får et supert bryllup som blir et godt minne for alltid Takk for fingerkryssing Har troen på at det blir helt fantastisk, for så lenge man har mennesker man er glad i rundt seg så kan det vel ikke bli feil? Spennende her inne hos deg for tiden! Jeg testet 12 DPO begge gangene og fikk da svaaaaaaaak strek (IKM var 14 DPO, så to dager før altså) Vet at noen får positive tester så tidlig som 8-9 DPO, men jeg ville nå ventet litt om jeg var deg da, for det er ikke gøy når dem blir blendahvite... Jeg brukte sånnne billig stripstester. Er redd for det å teste for tidlig, for dette er den første gangen jeg har en god følelse, så en negativ test for tidlig er ikke noe jeg trakter etter. Men jeg er 11 DPO på fredag, så det er mulig jeg sniker meg til å teste før vi drar hjem for helgen da IKM er alt fra mandag til torsdag neste uke, men så lenge klarer jeg ikke å vente altså Jeg har både strimler og staver fra billig-tester og CB vanlig og digital, så jeg begynner på strimler og staver, og sparer CB til jeg forhåpentligvis får positive tester Nå sitter jeg med hjemmeeksamen som skal leveres senest fredag, men hodet mitt er ikke helt med for å si det sånn. Men jeg må prøve å få gjort så mye som mulig i dag og i morgen, for på torsdag skal jeg til frisøren, og det tar helt sikkert en god del timer, og fredag drar vi hjem. Og for å toppe det hele av må vi fikse opp leiligheten for det blir visning allerede til helgen! Det er visst flere som har meldt sin interesse til megleren alt, så håper at det er noen som byr på den etter visningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. mai 2011 #2055 Del Skrevet 24. mai 2011 Spennende med symptomjakt! Nå er det ikke lenge til heller nei! Mye som skjer på en gang her da, ikke rart det er vanskelig å konsentrere seg om hjemmeeksamen! Men lykke til i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. mai 2011 #2056 Del Skrevet 24. mai 2011 Lykke til med hjemme-eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. mai 2011 #2057 Del Skrevet 24. mai 2011 Apropos testing har jeg funnet ut at det er mindre skuffende med tanta enn en blank test. Men det er jo bare meg. Samtidig kommer jeg sikkert til å irritere meg grønn den dagen jeg tester positivt og ikke begynte testingen tidlig, så jeg kunne vite HVOR tidlig testen ble positiv Tenker alltid at jeg skal vente til IKM, men kommer aldri så langt før tanta er her Håper du får spenning! Jeg har troen på deg altså Håper vi begge får klaff - tenk så fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #2058 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Spennende med symptomjakt! Nå er det ikke lenge til heller nei! Mye som skjer på en gang her da, ikke rart det er vanskelig å konsentrere seg om hjemmeeksamen! Men lykke til i allefall Spennende å se etter symptomer ja, selv om man blir litt tullete av det i lengden Det nærmer seg kjempe fort nå, og vi kan nesten ikke vente. Godt at vi har mye å fylle dagene med, da går de så mye fortere! Føler jeg har fått gjort noe bra i dag, så er ikke altfor nye igjen - håper ihvertfall det Skal skrive en metatekst og sette opp en pensumliste til muntlig også, og så er jeg klar for å levere:) Endret 24. mai 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #2059 Del Skrevet 24. mai 2011 Lykke til med hjemme-eksamen Takk for det Apropos testing har jeg funnet ut at det er mindre skuffende med tanta enn en blank test. Men det er jo bare meg. Samtidig kommer jeg sikkert til å irritere meg grønn den dagen jeg tester positivt og ikke begynte testingen tidlig, så jeg kunne vite HVOR tidlig testen ble positiv Tenker alltid at jeg skal vente til IKM, men kommer aldri så langt før tanta er her Håper du får spenning! Jeg har troen på deg altså Håper vi begge får klaff - tenk så fantastisk Ser den å vente til tanta evt kommer, men så var det det å være tålmodig da Jeg har virkelig troen på deg også! Fra jeg startet å være her på forumet og begynte å lese dagbøkene til dere jentene her inne har jeg på en måte følt at vi kom til å gravide sammen. Så nå håper jeg virkelig at jeg har rett og at vi får en hyggelig overraskelse snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #2060 Del Skrevet 24. mai 2011 Tempen i går er jeg litt usikker på, da jeg målte den to ganger rett etter hverandre og fikk forskjellige svar, 36.54 og 36.61.. Men slik ser grafen ut ihvertfall Grafen med 36.54 Grafen med 36.61 Er optimistisk da tempen ser ut til å holde seg høyt, men er usikker på den dippen, hvis det er den første grafen som er mest riktig - er det et godt tegn eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå