Småkjekset Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2021 Del Skrevet 18. mai 2011 Kontrollfreak som jeg er, så tester jeg helt til den er negativ igjen Veldig deilig å kjenne på kroppen at det skjer noe ja Tror nok at jeg kommer til å gjøre det da Og for å være sikker på at vi ikke går glipp av noe blir det nok etter den har blitt negativ også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 18. mai 2011 #2022 Del Skrevet 18. mai 2011 Nå blir det snart bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 18. mai 2011 #2023 Del Skrevet 18. mai 2011 Så spennende det er her! Lovende med utslag på EL-tester også da - jeg fikk aldri ordentlig positiv test, selv på Pergo, og selv om blodprøver viste at jeg hadde EL. Innbiller meg at jeg har halvmodne egg ellerno Har mer tro når du til og med for positiv test! Heier litt på dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2024 Del Skrevet 18. mai 2011 Nå blir det snart bryllup Det blir det Om tre uker ser jeg for meg at jeg ligger ved bassenget på hotellet og hyperventilerer Så spennende det er her! Lovende med utslag på EL-tester også da - jeg fikk aldri ordentlig positiv test, selv på Pergo, og selv om blodprøver viste at jeg hadde EL. Innbiller meg at jeg har halvmodne egg ellerno Har mer tro når du til og med for positiv test! Heier litt på dere jeg Ble veldig optimistisk når jeg nå har fått utslag på testene, men jeg vet jo ikke hvordan kvalitetene på eggene er da, så da hjelper det gjerne ikke med kjæres supersvømmere Vi har det utrolig godt sammen om dagen, så ser frem til å bare nyte hverdagen og hverandre fremover, nå som bildene av leiligheten er tatt til annonsen og vi slipper å tenke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. mai 2011 Forfatter #2025 Del Skrevet 18. mai 2011 Negativ EL-test i dag - vil det si at jeg har EL i dag? Merker jeg blir helt skrullete av det hele, og forloveden synes det er så artig Hvis jeg regner to uker frem i tid til ca dato for IKM havner jeg på uken vi må gjøre de siste forberedelsene før vi drar. Kjenner at dette blir noen lange dager, for det virker ikke som om vi straks skal dra avgårde og komme gifte hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #2026 Del Skrevet 19. mai 2011 I dag er det kun 3 uker igjen til jeg er gift Tempen var gått opp en del i dag, så når jeg plottet det inn på FF krysset den av for eggløsning på mandagen. Da blir IKM rundt månedskiftet, og det hadde passet kjempeflott hvis det ikke skulle klaffe, for da kan jeg bli ferdig med TR forhåpentligvis før vi drar på tur Men her skal man være positiv innstilt Neste helg er det utdrikkningslag for forloveden, så vi booket oss flybilletter hjem tidligere. Jeg gleder meg utrolig mye til å komme hjem, og håper at venner eller familie vil holde meg med selskap mens han er avgårde og koser seg med gutta Har begynt operasjon solbrun nå, slik at jeg ikke skal være like ble/rød som jeg pleier å være så fort solen kommer i nærheten av meg. Innbiller meg at jeg ser forskjell etter to runder i solariumet, men kan være det bare er synsbedrag Det var ihvertfall utrolig deilig å bare ligge å slappe av og ikke tenke på noe, når det er altfor mye som ellers flyger rundt i hodet mitt om dagen. Så det ble nesten mitt pausested - og det er ikke verst å bli brun samtidig som en ikke trenger å tenke Nå skal jeg sette meg ned og kose meg med nettsiden til H&M. Forhåpentligvis klarer jeg å finne meg noe fine ting der, slik at jeg har litt nye klær å dra med meg på tur. Ha en flott kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 19. mai 2011 #2027 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg soler meg alltid med string på i solarium, sånn at jeg får et bittelite skille der det alltid holder seg hvitt...for da kan jeg SE at jeg blir brunere (og nei, skillet plager meg ikke, for de av dere som haaaaater skilller... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mai 2011 #2028 Del Skrevet 19. mai 2011 Nettshopping Har en slik date med laptopen min i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. mai 2011 Forfatter #2029 Del Skrevet 19. mai 2011 Jeg soler meg alltid med string på i solarium, sånn at jeg får et bittelite skille der det alltid holder seg hvitt...for da kan jeg SE at jeg blir brunere (og nei, skillet plager meg ikke, for de av dere som haaaaater skilller... ) Liker veldig godt skille når jeg er brun, men siden jeg nesten aldri blir det men heller får en flott rødfarge er jeg ikke like giret Men jeg har troen på at et par besøk på solariumet i uken kan gi meg et skille jeg blir fornøyd med Nettshopping Har en slik date med laptopen min i morgen Det er kjempeartig Var innom butikken tidligere i dag, men det var ikke like artig Mye mer spennende å vente i spenning på at pakken skal komme og om det passer eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. mai 2011 #2030 Del Skrevet 20. mai 2011 Åh, noen minutter i solarium er deeeilig! Jeg tok sol to ganger før vi dro til Tenerife, men ble med det, for tror ikke lillegull i magen likte det noe særlig, han ble skikkelig sprellus Åh, de har fått så mye fint på H&M! Fikk den nyeste katalogen i posten her om dagen, fikk fart på shoppinglysten det! Håper du fant en hel masse fint! God fredag Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. mai 2011 Forfatter #2031 Del Skrevet 20. mai 2011 Slik ser tempe charten ut sålangt denne syklusen Uten å ha særlig peiling er jeg håpefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 20. mai 2011 #2032 Del Skrevet 20. mai 2011 Det ser veldig ut som om du har hatt EL, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. mai 2011 #2033 Del Skrevet 20. mai 2011 Den charten ser ikke dum ut nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 20. mai 2011 #2034 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Oooh, typisk EL-chart Ser lovende ut *edit* typISK, og ikke typSIK Endret 20. mai 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 20. mai 2011 #2035 Del Skrevet 20. mai 2011 *har ikke peiling på sånt, men hopper likevel, siden andre sier det ser positivt ut* Og forresten, hurra for 3 uker minus en dag til bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. mai 2011 #2036 Del Skrevet 21. mai 2011 Solarium er deilig Skulle vært mye flinkere til å tatt det Ser jo absolutt ut som om det har vært el hos deg ja Krysser fingerne for full klaff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. mai 2011 Forfatter #2037 Del Skrevet 21. mai 2011 Det ser veldig ut som om du har hatt EL, ja! Dette blir så spennende Den charten ser ikke dum ut nei Oooh, typisk EL-chart Ser lovende ut *edit* typISK, og ikke typSIK Det er godt å høre. God det er noe som er typisk med meg *har ikke peiling på sånt, men hopper likevel, siden andre sier det ser positivt ut* Og forresten, hurra for 3 uker minus en dag til bryllup Har ikke så mye peiling jeg heller, men så lenge det går oppover og fortsetter med det etter det røde krysset er det bra 15 dager til vi sjekker inn på Gardermoen flyplasshotell og er klar for å dra Solarium er deilig Skulle vært mye flinkere til å tatt det Ser jo absolutt ut som om det har vært el hos deg ja Krysser fingerne for full klaff Nå som jeg endelig har kommet meg over kneika hvor jeg synes det virket så skummelt og ser at det ikke er det i det hele tatt må jeg bare være flink til å fortsette med det. Ser ut som om jeg har fått litt farge allerede, så jeg tenker at et par besøk i uken burde hjelpe betraktelig Krysser fingrene jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 22. mai 2011 #2038 Del Skrevet 22. mai 2011 Oioi. Snart jo Når jeg er tilbake fra bryllupsreisa er du nesten gift :D Er så spennende Jeg har bare 6 dager igjen. Og jeg gleder meg mest til ringen min og maten -Amalie- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. mai 2011 Forfatter #2039 Del Skrevet 22. mai 2011 Oioi. Snart jo Når jeg er tilbake fra bryllupsreisa er du nesten gift :D Er så spennende Jeg har bare 6 dager igjen. Og jeg gleder meg mest til ringen min og maten -Amalie- Skal tenke på deg på lørdag og kanskje jeg feirer litt med oreo-kake også Spennende med bryllupsreise, hvor er det dere skal? Drar dere med en gang etter bryllupet eller? Jeg har hatt på ringen siden desember jeg da Forloveden sa først at vi kunne jo kjøpe ny til bryllupet, men siden ting gikk så fort og vi satt dato nesten med en gang er den jo fremdeles ny npr vi gifter oss Eneste er at vi ikke har gravert de enda, men jeg regner med vi tar det samtidig som vi pusser opp ringene neste år - hvis jeg klarer å vente så lenge da Gleder meg også mye til maten vi skal ha Både i Portugal og på festen i august. Kanskje aller mest til Portugal, hvis vi bare klarer å bestemme oss for hvor vi vil spise da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 22. mai 2011 #2040 Del Skrevet 22. mai 2011 Vi skal til Hellas, nærmere bestemt Zakynthos. Vi reiser tirsdagen etter. Gikk ikke fly før da til noe sted vi ville reise. Er sånn all inclusive-shit :gjeiper: vi er så lite reisevante at det måtte blir sånn om vi skulle ha kommet oss avgårde. Men da får vi to dager sammen med lillemann før vi blir borte en stund. Han skal jo overnatte hos broren sin mor fra lørdag til søndag. Husker ikke helt når vi henta ringene, men da har vi jo hatt noe annet som forlovelsesringer. Bestilte noen sånne prøveringting fra kina i rustfritt stål som vi har gått med. Og siden vi har venta så lenge fant vi ut at vi da ikke vi lha den på før bryllupet. Kanskje jeg skal legge ut menyen i dagboka mi?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå