MonThe Skrevet 14. mai 2011 #2001 Del Skrevet 14. mai 2011 Håper du har det kjekt med besøk, og Tusenfryd/evt svenskehandel! Og lykke til med fotografering på onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2011 #2002 Del Skrevet 14. mai 2011 Dagen fyker bare avgårde hos deg Tenk at det bare er fire uker til du er gift Det høres ut som det bygger seg opp til EL hos deg også, så spennende Krysser alt jeg har for at det blir full klaff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. mai 2011 #2003 Del Skrevet 15. mai 2011 Spennende med stikkinger, er nok eggtokkene som jobber ja Jeg har alltid fått el på dag 17 med pergo, bortsett fra sist da kom den på da 15 mener jeg... Men ikke dumt å begynne testingen tidlig Håper du har hatt en fin helg enten det ble tusenfryd eller svensketur Kjørte forbi tusnfryd her om dagen når jeg skulle på ikea og hadde sååå lyst til å svinge innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 15. mai 2011 #2004 Del Skrevet 15. mai 2011 Nå er det ikke mange dagene igjen for dere heller å giftemål jo. Har vært litt sløv i dagboka mi, men har nå endelig svart Hilsen Amalie_85 (som ikke får svart med den andre kontoen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #2005 Del Skrevet 16. mai 2011 Innom for å for smilefjes på CB EL-test nå nettopp! Utrolig artig å se det dukke opp etter å ha trodd at jeg må ha gjort noe feil. Men neida, det hadde jeg da ikke gjort Så da er planen klar for de neste dagene Har ikke blitt noe enda, da forloveden ble skikkelig dårlig i ryggen tidlig i helgen, i tillegg til besøk som bodde i stuen Men nå har han ikke noe valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 16. mai 2011 #2006 Del Skrevet 16. mai 2011 Koos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. mai 2011 #2007 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Er sååå gøy å få det smilefjeset! Blir like glad hver gang jeg Kos deg masse i kveld Lurte på hva du spilte av i statusen din se Endret 16. mai 2011 av Lucky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. mai 2011 #2008 Del Skrevet 16. mai 2011 Hurra for !!!! Hvis mannen har vondt i ryggen så får du sitte på toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 16. mai 2011 #2009 Del Skrevet 16. mai 2011 oioi så spennende, du får ta en cowgirl på han da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mai 2011 #2010 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg og lurte på hva du smilte for i statusen - bra det var dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 16. mai 2011 #2011 Del Skrevet 16. mai 2011 :hoppendeglad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. mai 2011 #2012 Del Skrevet 17. mai 2011 Innom og oppdaterer meg. Sannelig ikke lenge igjen til du er gift nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. mai 2011 #2013 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #2014 Del Skrevet 17. mai 2011 Ingen som har hoppet for 100 sider?!! Da gjør jeg det Det blir spennende tider framover nå, Småkjekset! Krysser fingrene for at det snart blir baby Krysser det jeg kan for at det blir en liten baby på oss snart Håper du har det kjekt med besøk, og Tusenfryd/evt svenskehandel! Og lykke til med fotografering på onsdag! Det var utrolig koselig med besøk, og da broderen er en skikkelig godterimums ble det svenskahandel Har kjøpt inn mye fine nye pynte ting nå, så håper at leiligheten blir seendes bra ut Dagen fyker bare avgårde hos deg Tenk at det bare er fire uker til du er gift Det høres ut som det bygger seg opp til EL hos deg også, så spennende Krysser alt jeg har for at det blir full klaff Takk for kryssing! Det trenger jeg kjenner jeg, for dette er så utrolig spennnende Spennende med stikkinger, er nok eggtokkene som jobber ja Jeg har alltid fått el på dag 17 med pergo, bortsett fra sist da kom den på da 15 mener jeg... Men ikke dumt å begynne testingen tidlig Håper du har hatt en fin helg enten det ble tusenfryd eller svensketur Kjørte forbi tusnfryd her om dagen når jeg skulle på ikea og hadde sååå lyst til å svinge innom I går var jeg på dag 14 og fikk da positiv test, når er det jeg kan forvente at EL faktisk er da? Klarer ikke helt å skjønne meg på dette her nemlig Nå er det ikke mange dagene igjen for dere heller å giftemål jo. Har vært litt sløv i dagboka mi, men har nå endelig svart Hilsen Amalie_85 (som ikke får svart med den andre kontoen ) Det nærmer seg fort nå! Og når jeg begynner så sakte men sikkert å få litt nerver, lurer jeg på hvordan i alle dager du klarer å holde ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #2015 Del Skrevet 17. mai 2011 Koos dere! Det skal vi Er sååå gøy å få det smilefjeset! Blir like glad hver gang jeg Kos deg masse i kveld Lurte på hva du spilte av i statusen din se Det var utrolig artig å se det smilefjeset! Da vet jeg at pergo fungerer og ingenting er bedre enn det. Slapp veldig lett unna bivirkninger fra pergo, men nå er jeg klar for plager i lange baner fremover Fant ut at siden jeg fikk et smil lysende mot meg, kunne andre få det også Hurra for !!!! Hvis mannen har vondt i ryggen så får du sitte på toppen! Han ble mye bedre i ryggen så det var ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #2016 Del Skrevet 17. mai 2011 oioi så spennende, du får ta en cowgirl på han da Fikk ikke lov til det, i frykt for at de ikke likte den ekstra svømmeturen oppover Han er nå så skjønn denne mannen min Jeg og lurte på hva du smilte for i statusen - bra det var dette!! Nå føler jeg at alt går veien min om dagen, så nå krysser jeg alt jeg kan for at dette går veien også :hoppendeglad: Innom og oppdaterer meg. Sannelig ikke lenge igjen til du er gift nå! Nei, nå er det bare rett over 3 uker igjen Gratulerer med dagen Gratulerer med dagen til deg og dine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #2017 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer så mye med dagen alle sammen! Håper dere får en fantastisk dag med familie og venner Her er planen å fortsette ryddingen og vaskingen, så blir ikke mye feiring på oss. Men vi skal nå få kost oss for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. mai 2011 #2018 Del Skrevet 17. mai 2011 Høres ut som en fin plan for dagen Testen er som oftest positiv ca to dager før eggløsningen, men noen ganger en også...så det er bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #2019 Del Skrevet 17. mai 2011 Høres ut som en fin plan for dagen Testen er som oftest positiv ca to dager før eggløsningen, men noen ganger en også...så det er bare å kjøre på Ble endelig ferdig, så nå er vi veldig spente på hva fotografen synes i morgen Det er greit å vite, slik at jeg har en viss anelse på hva som er "vanlig". Fikk positiv test i dag også, så da blir det Usikker på hvor mange slike CB strimler jeg skal bruke for å se når det ikke lenger er utslag. Har slike billig strimler, men vet ikke om de gir utslag på meg. FÅr prøve en CB igjen i morgen og se hva den sier da. Fikk tak i strimlene på tilbud, så da er det ikke så dyrt når jeg er så nysgjerrig som jeg er Ellers så stikker det i magen i dag også Kroppen kan være utrolig herlig innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. mai 2011 #2020 Del Skrevet 18. mai 2011 Kontrollfreak som jeg er, så tester jeg helt til den er negativ igjen Veldig deilig å kjenne på kroppen at det skjer noe ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå