Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Håper du har det kjekt med besøk, og Tusenfryd/evt svenskehandel!

Og lykke til med fotografering på onsdag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen fyker bare avgårde hos deg :daane: Tenk at det bare er fire uker til du er gift :hjerte:

Det høres ut som det bygger seg opp til EL hos deg også, så spennende :hoppe: Krysser alt jeg har for at det blir full klaff :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med stikkinger, er nok eggtokkene som jobber ja :strix: Jeg har alltid fått el på dag 17 med pergo, bortsett fra sist da kom den på da 15 mener jeg... Men ikke dumt å begynne testingen tidlig ;)

Håper du har hatt en fin helg enten det ble tusenfryd eller svensketur :) Kjørte forbi tusnfryd her om dagen når jeg skulle på ikea og hadde sååå lyst til å svinge innom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke mange dagene igjen for dere heller å giftemål jo. :rodmer:

Har vært litt sløv i dagboka mi, men har nå endelig svart ;)

Hilsen Amalie_85 (som ikke får svart med den andre kontoen :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å :hoppe: for smilefjes på CB EL-test nå nettopp!

Utrolig artig å se det dukke opp etter å ha trodd at jeg må ha gjort noe feil. Men neida, det hadde jeg da ikke gjort :hoppe:

Så da er planen klar for de neste dagene :lur:

Har ikke blitt noe :sengekos: enda, da forloveden ble skikkelig dårlig i ryggen tidlig i helgen, i tillegg til besøk som bodde i stuen :fnise: Men nå har han ikke noe valg :ler:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sååå gøy å få det smilefjeset! Blir like glad hver gang jeg :fnise:

Kos deg masse i kveld :lur::sengekos:

Lurte på hva du spilte av i statusen din se ;)

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har hoppet for 100 sider?!! Da gjør jeg det :hoppendeglad:

Det blir spennende tider framover nå, Småkjekset! Krysser fingrene for at det snart blir baby :hjerte:

Krysser det jeg kan for at det blir en liten baby på oss snart :hoppe:

Håper du har det kjekt med besøk, og Tusenfryd/evt svenskehandel!

Og lykke til med fotografering på onsdag!

:klemmer:

Det var utrolig koselig med besøk, og da broderen er en skikkelig godterimums ble det svenskahandel :)

Har kjøpt inn mye fine nye pynte ting nå, så håper at leiligheten blir seendes bra ut :jepp:

Dagen fyker bare avgårde hos deg :daane: Tenk at det bare er fire uker til du er gift :hjerte:

Det høres ut som det bygger seg opp til EL hos deg også, så spennende :hoppe: Krysser alt jeg har for at det blir full klaff :pls:

Takk for kryssing! Det trenger jeg kjenner jeg, for dette er så utrolig spennnende :pls:

Spennende med stikkinger, er nok eggtokkene som jobber ja :strix: Jeg har alltid fått el på dag 17 med pergo, bortsett fra sist da kom den på da 15 mener jeg... Men ikke dumt å begynne testingen tidlig ;)

Håper du har hatt en fin helg enten det ble tusenfryd eller svensketur :) Kjørte forbi tusnfryd her om dagen når jeg skulle på ikea og hadde sååå lyst til å svinge innom :fnise:

I går var jeg på dag 14 og fikk da positiv test, når er det jeg kan forvente at EL faktisk er da? Klarer ikke helt å skjønne meg på dette her nemlig :fnise:

Nå er det ikke mange dagene igjen for dere heller å giftemål jo. :rodmer:

Har vært litt sløv i dagboka mi, men har nå endelig svart ;)

Hilsen Amalie_85 (som ikke får svart med den andre kontoen :( )

Det nærmer seg fort nå! Og når jeg begynner så sakte men sikkert å få litt nerver, lurer jeg på hvordan i alle dager du klarer å holde ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Koos dere! :lur::nigo:

Det skal vi ;)

:nigo:

Er sååå gøy å få det smilefjeset! Blir like glad hver gang jeg :fnise:

Kos deg masse i kveld :lur::sengekos:

Lurte på hva du spilte av i statusen din se ;)

Det var utrolig artig å se det smilefjeset! Da vet jeg at pergo fungerer og ingenting er bedre enn det. Slapp veldig lett unna bivirkninger fra pergo, men nå er jeg klar for plager i lange baner fremover ;)

Fant ut at siden jeg fikk et smil lysende mot meg, kunne andre få det også :)

Hurra for :) !!!!

Hvis mannen har vondt i ryggen så får du sitte på toppen! :lur:

Han ble mye bedre i ryggen så det var ikke noe problem :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi så spennende, du får ta en cowgirl på han da :lur:

Fikk ikke lov til det, i frykt for at de ikke likte den ekstra svømmeturen oppover :ler:

Han er nå så skjønn denne mannen min :hjerte:

Jeg og lurte på hva du smilte for i statusen - bra det var dette!! :)

Nå føler jeg at alt går veien min om dagen, så nå krysser jeg alt jeg kan for at dette går veien også :)

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

:nigo:

Innom og oppdaterer meg. Sannelig ikke lenge igjen til du er gift nå! :hoppendeglad:

Nei, nå er det bare rett over 3 uker igjen :hoppe:

:flagg: Gratulerer med dagen :flagg:

Gratulerer med dagen til deg og dine også :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:flagg: Gratulerer så mye med dagen alle sammen! :flagg:

Håper dere får en fantastisk dag med familie og venner :)

Her er planen å fortsette ryddingen og vaskingen, så blir ikke mye feiring på oss. Men vi skal nå få kost oss for det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin plan for dagen :Nikke:

Testen er som oftest positiv ca to dager før eggløsningen, men noen ganger en også...så det er bare å kjøre på :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin plan for dagen :Nikke:

Testen er som oftest positiv ca to dager før eggløsningen, men noen ganger en også...så det er bare å kjøre på :sengekos:

Ble endelig ferdig, så nå er vi veldig spente på hva fotografen synes i morgen :Nikke:

Det er greit å vite, slik at jeg har en viss anelse på hva som er "vanlig". Fikk positiv test i dag også, så da blir det :sengekos:

Usikker på hvor mange slike CB strimler jeg skal bruke for å se når det ikke lenger er utslag. Har slike billig strimler, men vet ikke om de gir utslag på meg. FÅr prøve en CB igjen i morgen og se hva den sier da. Fikk tak i strimlene på tilbud, så da er det ikke så dyrt når jeg er så nysgjerrig som jeg er :fnise:

Ellers så stikker det i magen i dag også :hoppe:

Kroppen kan være utrolig herlig innimellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollfreak som jeg er, så tester jeg helt til den er negativ igjen :sjenert:

Veldig deilig å kjenne på kroppen at det skjer noe ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...