Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

28. mars er ikke lenge til når man tenker på hvor lang ventetid det er til gyn. andre steder.

Det er jo under tre måneder til dere skal gifte dere også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du fikk time så fort da :) Jeg måtte vente noen måender fra jeg ble henvist og til jeg fikk time mener jeg...

Herlig at prøvingsattesten har kommet :strix: Ikke lenge igjen nå :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så gøy at det gikk så fort da. Håper dere får svar på hva det er for noe, for det å gå rundt og ikke vite noe som helst er ikke noe gøy. :sjenert:

:hoppendeglad: for prøvingsattest. :nigo:

Håper at vi får vite noe nå ja, slik at det lbir lettere for oss å forholde oss til det :jepp: Det å gå rundt og ikke vite noe som helst er skikkelig frustrerende, så håper vi blir klokere etter undersøkelsen :jepp:

:strix:

Uff, altfor lenge siden jeg har vært innom nå! :klemmer:

Høres ut som du fikk noe ut av legetimen hvertfall! :jepp: Jeg har forresten lest at vi som har pcos ofte også kan ha tull med også stoffskiftet, og det stemmer hvertfall med meg. Disse tullehormonene altså, hvis de er i ubalanse kan de gjøre at mye ikke funker som det skal. Blir spennende å høre hvordan det går hos gynekologen!

:hoppe: litt for prøvingsattesten!

Håper at stoffskiftet mitt ikke skal ødelegge meg for meg nå, for jeg føler virkelig at jeg har gått gjennom nok pga det :sjenert: Så jeg håper at gynekologen har mye å si og kan hjelpe oss :jepp:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

En stund siden sist jeg har skrevet, men følger med :popcorn:

Suuuuperfine kjolen! Gosj, den var så fin at jeg nesten fikk lyst til å gifte meg med deg :skratte:

Jeg blir jo gravid bare jeg tenker tanken på :sengekos::kjefte: virker det som, men jeg kan MYE om barnløse, har et vennepar som sliter og en mor som har jobbet på IVF (Volvat) i 15 år.

Mine tips som du kan gjøre allerede nå før du får sjekket deg ut er å:

- Kutt ut rød fisk (tunfisk (kan spise den hermetiske), laks, ørret)

- Vekt (magefett) er veldig viktig, ikke for tynn og ikke for stor

- Prøv å kutte ned på sukker

Alkohol kan man derimot nyte, det skal MYE til, i motsetning til det mange tror, før egg og sæd blir påvirket av alkohol og fungerer dårligere. Så det er ingenting i veien for å kose seg med vin/øl mens man prøver :sengekos:

Lurt å gå på vitaminer/folat allerede nå, folat har mest å si før man blir gravid og under de første ukene!

Håper GU finner ut om eggløsningen din, og at hormonene du får ikke gir deg så ille bivirkninger :jepp:

Ikke lenge igjen til du er konepone :yvonne:

Heisann :vinke: Koselig å se deg her :)

Kjolen er fantastisk flott, og er jeg heldig har jeg den hjemme hos meg om ikke altfor lenge. Gleder meg kjempe mye til å prøve den :hjerte:

Takk for gode tips :) Rød fisk spiser jeg ikke, har en relativ grei vekt i forhold til kroppen og spiser mye mindre sukker nå enn jeg gjorde tidligere, så jeg håper at det kan være med å hjelpe litt :jepp: Alkohol skal jeg ikke holde meg unna, men jeg er veldig flink å begrense meg så jeg regner med at det går fint også. Og så spiser jeg GraVitamin så da får jeg i meg folat også :jepp:

Håper at gynekologen har noen gode råd til meg slik at jeg kan få orden på syklus og slikt :jepp:

Nå er det Bare 2 måneder og 3 uker igjen og så er jeg gift :rodmer: Å som jeg gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. mars er ikke lenge til når man tenker på hvor lang ventetid det er til gyn. andre steder.

Det er jo under tre måneder til dere skal gifte dere også :rodmer:

Jeg er kjempe overrasket over at det tok så kort tid før jeg får time, så jeg er kjempe glad for at jeg slipper å vente så lenge som jeg hører at andre må andre steder.

Det nærmer seg med stormsrkitt, og jeg gleder meg sånn :hoppe::rodmer:

Så flott at du fikk time så fort da :) Jeg måtte vente noen måender fra jeg ble henvist og til jeg fikk time mener jeg...

Herlig at prøvingsattesten har kommet :strix: Ikke lenge igjen nå :duskedame:

Hadde trodd at jeg måtte vente en stund også, så jeg er super fornøyd og heldig at jeg slipper det :jepp:

Med prøvingsattesten i boks er det ikke mye igjen vi må tenke på før vi drar avgårde, så vi gleder oss kjempe mye :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter det faktisk GraVitamin? :hoho: For meg høres det ut som et vitamin som skal øke sexlysten, jf betydningen av ordet gra.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heter det faktisk GraVitamin? :hoho: For meg høres det ut som et vitamin som skal øke sexlysten, jf betydningen av ordet gra.. :fnise:

:fnise: De klarer virkelig å komme på litt av noen navn på disse tablettene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden kom hjem fra jobb i går, så da fikk vi en kjempe produktiv dag. Pakket ikke mindre enn 7,5 esker med flyttelass, så leiligheten er betraktelig mer oversiktlig nå :fnise: Kanskje ikke så rart når den bare er på 42 kvadrat.

Ser ut til at vi drar til vest i helgen for å plassere alle eskene der slik at det blir lettere for oss å male og slikt i leiligheten om ikke lenge, slik at den blir klar til visning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at flyttingen er i gang :strix: Greit å få ut litt ting man ikke har brukt for hver dag da :)

Når tenker dere å legge ut leiligheten for salg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlighet som tiden flyr - snart gifter du deg jo!! synes ikke det er så lenge siden du fridde jeg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at flyttingen er i gang :strix: Greit å få ut litt ting man ikke har brukt for hver dag da :)

Når tenker dere å legge ut leiligheten for salg da?

Det er veldig godt å få unna litt ting :jepp:

Håper å få lagt den ut så fort som mulig, så vi får bare henge i med maling og klargjøring fremover :) Noen av leilighetene i nærheten av oss har lagt ute kjempe lenge, så det er ikke noen grunn til å vente med å legge den ut for salg.

:skratte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

herlighet som tiden flyr - snart gifter du deg jo!! synes ikke det er så lenge siden du fridde jeg :kose:

Tiden går kjempefort! Og det er egentlig bare bra, for vi gleder oss så utrolig mye :hjerte:

Utrolig hvor mye man klarer å samle på 42 m2. Æsj, flytting er noe herk. Skal dere flytte langt?

Vi har fått plassert to bokhyller og 8 flyttekasser hos foreldrene mine, så nå er det betraktelig bedre i leiligheten. Og bedre skal det bli etterhvert som mer blir pakket bort. Skal flytte fra østlandet og hjem igjen til Vestlandet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Skal flytte fra østlandet og hjem igjen til Vestlandet :)

Er begge fra vestlandet? Koselig å flytte hjem igjen, tenker at jeg også skal det om noen år. Men samboer er fra en annen kant av landet, så vi får se hvor vi ender opp. Vestlandet er utrolig flott. Blir det by eller bygd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det virkelig ting, Småkjekset - så bra! :jepp:

Veldig bra at legen din tok deg på alvor med en' gang og fikk satt i gang prosessen :) Og at du fikk time til gynekolog så fort :)

Ha en super dag videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er begge fra vestlandet? Koselig å flytte hjem igjen, tenker at jeg også skal det om noen år. Men samboer er fra en annen kant av landet, så vi får se hvor vi ender opp. Vestlandet er utrolig flott. Blir det by eller bygd?

Vi er oppvokst 20 minutter fra hverandre, så det er helt ideelt når vi nå flytter hjem igjen :jepp: Kommer nær familie nesten uansett hvor vi bor :) Blir bygd på oss :)

Her skjer det virkelig ting, Småkjekset - så bra! :jepp:

Veldig bra at legen din tok deg på alvor med en' gang og fikk satt i gang prosessen :) Og at du fikk time til gynekolog så fort :)

Ha en super dag videre :klemmer:

Det skjer kjempemye her :jepp:

Jeg er kjempe glad for at legen var positiv til at dette skulle vi klare, og at vi nå er inne i systemet allerede er kjempe flott :)

Så nå er det bare å vente til neste mandag før vi vet noe mer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hvordan går det da? Ser at dere pakker, visste ikke at du er fra vestlandet, det er jo jeg og, så kanskje jeg ser en småkjeks hengende rundt her:) Hehe:)

Kan ikke du skrive en PMm hvor du er fra da? Er jo ikke så kjekt å opplyse det i all offentlighet kanskje.. :rodmer: ?

Ser at det nærmer seg den store dagen, tiden går så fort, er jo nesten litt skremmende til tider...har du roen?

:gjeiper: ??

:yvonne:

Endret av Luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Hvordan går det da? Ser at dere pakker, visste ikke at du er fra vestlandet, det er jo jeg og, så kanskje jeg ser en småkjeks hengende rundt her:) Hehe:)

Kan ikke du skrive en PMm hvor du er fra da? Er jo ikke så kjekt å opplyse det i all offentlighet kanskje.. :rodmer: ?

Ser at det nærmer seg den store dagen, tiden går så fort, er jo nesten litt skremmende til tider...har du roen?

:gjeiper: ??

:yvonne:

Her går det kjempeflott :jepp: Kjempe mye som skjer om dagen, så vi har nok å henge fingrene i!

Kan sende en PM jeg :jepp:

Den store dagen nærmer seg med stormskritt, og jeg har for det meste roen. Jeg tror det ihvertfall ;) Jeg får mest sannsynlig kjolen min i morgen, så når den er kommet kan jeg forhåpentligvis senke skuldrene der og se meg om etter nye sko og finne inspirasjon til hår og sminke :)

Moren min har snakket med han vi vurderte å ha som musikkunderholdning på festen i august, men han var opptatt dessverre :sukk: Så da får vi prøve å finne noen andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå spennende med at kjolen kommer i morgen!! :hoppe:

Husker følelsen når jeg pakket ut brudekjolen min etter å ha henta den på posten -- det var heelt fantastisk å se den nyydelige kjolen for første gang!! :rodmer:

Håper du får ei finfin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...