Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den hørtes litt bedre ut enn Toro posene ja :sikle::fnise:

Det var det, men jeg savnet å ikke ha makaroni da :sjenert: Men det blir veld bedre etterhvert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er det ikke engang lov med liiiitt fullkornsmakaroni? :P

Har ikke sjekket den faktisk, men jeg liker best at det er mest makaroni og kun litt suppe, så da er det heller tvilsomt at jeg får det som jeg vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sjekket den faktisk, men jeg liker best at det er mest makaroni og kun litt suppe, så da er det heller tvilsomt at jeg får det som jeg vil :)

Hihi, da er det kanskje like greit å bare droppe makaronien ja :fnise: Suppa hørtes uansett supergod ut!! :jepp: Håper du har en fin onsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å holde dere til dietten.

Jeg har en mann som har gått på ketolyse-kuren siden nyttår, og jeg blir så imponert over hvordan det er mulig å følge et opplegg slavisk på den måten. Selv er jeg alt for glad i sjokolade til å klare det. :gjeiper:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, da er det kanskje like greit å bare droppe makaronien ja :fnise: Suppa hørtes uansett supergod ut!! :jepp: Håper du har en fin onsdag! :klemmer:

Den var veldig god, så kan trygt anbefales :jepp:

Så flinke dere er til å holde dere til dietten.

Jeg har en mann som har gått på ketolyse-kuren siden nyttår, og jeg blir så imponert over hvordan det er mulig å følge et opplegg slavisk på den måten. Selv er jeg alt for glad i sjokolade til å klare det. :gjeiper:

Det er ikke like lett å følge den, men vi klarer oss på et vis :jepp:

Jeg er altfor glad i søtsaker jeg også, så jeg må innrømme at vi har trålet rundt i butikker på jakt etter sjokolade som er "lov" å spise, og har funnet noen som ikke er så altfor gale å spise, så lenge en holder nede inntaket av karbohydrater før/etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag drar vi hjem på vinterferie, og jeg blir uten internett de neste dagene. Men skal prøve å følge så godt med som jeg kan på mobilen :)

Håper dere får en fantastisk helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så flinke dere er med nytt kosthold! Jeg prøvde meg en gang på lavkarbo, men jeg ble så lei av egg etter bare 2 dager så jeg gav opp. I stedet kuttet jeg ut brus, og har dermed gått ned 7 kg siden september, og det er uten å trene. Jeg burde selvfølgelig trent, men jeg orker i alle fall ikke nå som jeg er kvalm.

Håper vinterferien er bra, kos dere videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var vi hjemme fra en fantastisk ferie, og som vi har kost oss!

Vi startet med noen dager med min søster, datteren, og søsteren sin mann på hytte på fjellet. Var heldig og hadde noen kjempe flotte dager, og selv om jeg ikke kan stå på ski i det hele tatt klarte jeg å komme meg frem :jepp: Super stolt kan man si :fnise:

Etter noen fredfulle dager på fjellet var det bare å sette snuten mot foreldrene våre, og der traff vi på gode venner og feiret et tantebarn sin bursdag :)

Vi kom hjem for noen timer siden, og kvelden har blitt brukt til å fylle ut noen av de papirene som skal sendes til skattekontoret, så nå er vi ett steg nærmere :hjerte:

Jeg skal prøve å få lest meg opp i alle dagbøkene deres de neste dagene slik at jeg er oppdatert på alt jeg har gått glipp av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...