Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Niesene mine er 8, 8, 16 og 17/18 når festen er, og min yngste kusine og fetter er 13 og 17.

De kommer nok til å få det helt supert :Nikke: Vi valgte å ikke ha med tantebarn, men det forde de var fra 2-6 år ;)

Men når de er såpass store, så klarer de seg jo mye selv :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kommer nok til å få det helt supert :Nikke: Vi valgte å ikke ha med tantebarn, men det forde de var fra 2-6 år ;)

Men når de er såpass store, så klarer de seg jo mye selv :)

Ha en fin dag!

De hadde det svært koselig i min søsters bryllup i høst, så regner med at de kommer til å kose seg med oss også :)

Ha en fin dag du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt du ble forvirra på kjoleprøvingen for begge de kjolene var helt fantastiske :daane:

Du kommer til å bli en så vakker brud :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, for en fin kjole :hakeslepp: :rødme: Var noe sånt jeg ville ha selv, men aldri fant. Endte med at jeg sydde om en annen kjole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en kjempeflott helg :) I går slappet vi helt av og bestilte kinamat og kebabpizza :sikle: SKikkelig kose kveld.

I dag skal vi til Oslo på konsert på Rockefeller, så da blir det nok middag på Hard ROck tenker jeg :nigo:

Men først, hjemmelagde amerikanske pannekaker :sikle:

Mmm, mye god mat hos dere! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt du ble forvirra på kjoleprøvingen for begge de kjolene var helt fantastiske :daane:

Du kommer til å bli en så vakker brud :rodmer:

Det håper jeg virkelig at jeg blir, og med en så flott kjole har jeg troen på at det ikke blir så verst :)

Å herregud, for en fin kjole :hakeslepp: :rødme: Var noe sånt jeg ville ha selv, men aldri fant. Endte med at jeg sydde om en annen kjole...

Den er nydelig :hjerte: Gleder meg virkelig til å gå med den, og er super glad for at jeg får hele to dager i den :rodmer:

Mmm, mye god mat hos dere! :sikle:

Det blir en god del av det innimellom, når vi ikke gidder å orne oss noe selv :fnise::sikle:

Spiste spareribs og synes de bare blir bedre og bedre for hver gang jeg kommer der :jepp: Så jeg gleder meg virkelig til å dra til Lisboa, for der er det helt nydelige ribs :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og oppdaterer meg litt :goodbye:

For en fantastisk nydelig kjole du har valgt :rodmer:

Ha en fin dag :klemmer:

Kjolen er virkelig nydelig, så jeg håper jeg blir like fornøyd når jeg får den hjem :jepp:

Sendte mail til de som skal sy kjolen med målene mine og mine ønsker for kjolen, men jeg har ikke hørt noe igjen fra dem, så jeg er litt engstelig akkurat nå :sjenert: Jeg har sikkert ikke behov for å være det, men sånn er det altså.

Jeg får bare fortsette å sjekke mailen min regelmessig og håpe at jeg får svar om ikke så altfor lenge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Kjolen er virkelig nydelig, så jeg håper jeg blir like fornøyd når jeg får den hjem :jepp:

Sendte mail til de som skal sy kjolen med målene mine og mine ønsker for kjolen, men jeg har ikke hørt noe igjen fra dem, så jeg er litt engstelig akkurat nå :sjenert: Jeg har sikkert ikke behov for å være det, men sånn er det altså.

Jeg får bare fortsette å sjekke mailen min regelmessig og håpe at jeg får svar om ikke så altfor lenge :jepp:

Når sendte du dem mail da?

Hvor skal du bestille fra? Ebay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til dem i går formiddag og i dag etter at jeg hadde dobbeltsjekket et av målene.

Bestiller fra Dhea's. Søsteren min bestilte derfra og kjolen hennes var kjempeflott så jeg vet at de kommer til å få min kjole til å bli minst like flott.

De andre gangene jeg har tatt kontakt med dem har de svart meg innen kort tid, så håper at det bare er at de er travelt opptatt nå som gjør at svaret lar vente på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! For en aldeles nyyydelig kjole, jeg elsker Maggie Sottero, og den stilen du har valgt er bare vakker :rodmer: Slike brudekjoler er de flotteste jeg vet om! Og bryllupet deres høres ut som det kommer til å bli fantastisk. Vi drømte litt om bryllup i utlandet og fest hjemme, men siden jeg er førstemann (kvinne) ut i min familie som gifter seg av oss barnebarna/søskenbarna, så ble det til at vi valgte supertradisjonelt istedet (med bunad og hele pakka :ler: Enten eller liksom :ler: ).

Håper du får en fin onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg! For en aldeles nyyydelig kjole, jeg elsker Maggie Sottero, og den stilen du har valgt er bare vakker :rodmer: Slike brudekjoler er de flotteste jeg vet om! Og bryllupet deres høres ut som det kommer til å bli fantastisk. Vi drømte litt om bryllup i utlandet og fest hjemme, men siden jeg er førstemann (kvinne) ut i min familie som gifter seg av oss barnebarna/søskenbarna, så ble det til at vi valgte supertradisjonelt istedet (med bunad og hele pakka :ler: Enten eller liksom :ler: ).

Håper du får en fin onsdag:)

Heisann :vinke:

Kjolen er helt nydelig, så jeg bare håper at den er like fin når jeg får den :hjerte:

Jeg er første mann/kvinne ut av søskenbarn/barnebarn på farsiden, mens jeg har en søster på morsiden som allerede er godt gift, og forloveden har mange som har giftet seg tradisjonelt rundt han, så vi fant ut at det er vår dag og så gjør vi det slik som vi vil og så får de andre bare godta det :jepp:

:rodmer:

:rodmer:

Kjolen blir nok helt vakker :hjerte:

4 måneder igjen :strix:

Nå er det bare 3 måneder og noe igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En oppdatering på mobil fra meg :)

Forloveden kom hjem i går, så nå er vi i Bergen i helgen for bryllup i kveld. Gleder med :hjerte:

Lurer på om kjolen jeg har tenkt til å bruke gjerne ikke passer til i dag, så må kanskje ut å kjøpe neg ny kjole. Godt festen ikke begynner før i ettermiddag.

Ellers kan jeg med glede si at jeg har fått besøk av TR! Siden hun ikke har vært her skikkelig siden august, var jeg overlykkelig da hun dukket opp tidligere i uken, helt til det begynte å gjøre vondt såklart :fnise:

Forloveden lurte på hvordan vi lå an med disse babyplanene, så da var det godt å kunne si at det at TR kom nå var en utrolig lettelse, og at vi får stå på om et par uker og se hvordan det går :jepp: Skal innom ørten min en tur neste uke tenker jeg for å få sjekket stoffskiftet mitt, så håper hun kan ta noen tester ekstra og sjekke hvordan ståa er med meg. Det er nå 10 måneder siden jeg sluttet på p-pillene så er greit å få undersøkt ting litt tenker jeg.

Men nå får jeg stå opp å stikke innom litt butikker på jakt etter kjole, så håper dere får en flott lørdag alle sammen :sol:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Hei hei!

Lenge siden jeg har skrevet nå :rodmer:

Heldig du som skal gifte deg, er ennå veldig misunnelig!

Kjekt at TR dukket opp, tenk at man kan bli så i jubelrus av det :)!! Herlig, da kan dere jo kanskje begynne litt igjen da? Kose deg masse i bryllupp, men hvorfor føler du at kjolen ikke passer?

Knib :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig mye ny motivasjon til å prøve igjen nå, siden kroppen fungerer litt ihvertfall ved å gi meg TR :jepp:

Kjolen er en veldig lett og kjølig sommerkjole, så er redd den kan bli for kald å gå med selv om vi skal være inne. Jeg får fundere litt på det mens jeg går gjennom utvalget av kjoler her :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...