Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en nydelig kjole :hjerte: Du kommer virkelig til å bli en prinsesse :)

Ser ut som om du har kontroll på det meste til bryllupet da :strix:

Jeg kommer ikke på noe annet som er super viktig å ha klart akkurat nå, så tror og håper at ejg har det meste under kontroll :jepp:

Nydelig kjole Småkjekset :strix: Og lekkert med knallblå sko til!!

Har troen på at det blir kjempe stilig :nigo:

Jeg må bare klare å bestemme meg for hvilken blåfarge jeg vil ha på båndet på kjolen, og satse på at det finnes skjorter eller tilbehør til forloveden i samme farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kult med blå sko til :)

Synes du er flink til å planlegge, jeg. Men skal du ha brudebukett og slør? Tips i brudebuketten i tilfellet: knallblå blomster som tar opp fargen på skoene ;)

Ha en fin dag videre :klemmer:

edit: søkte på royal blue wedding og royal blue wedding cravat på google - kom frem masse stilig. Verd å ta en titt :)

Endret av ~lillefot~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt: Blå blomster er lettere sagt enn gjort å få tak i, det er min erfaring ihvertfall. Vi måtte gi opp og gå for dyprøde roser i stedet. Men det kan jo være utvalget er bedre i Lisboa! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR EN KJOLE!! Den minner meg om den nydelige brudekjolen til Askepott i "tre nøtter" !! :jepp::strix::rodmer:

Leste at datoen er satt, men fikk ikke med med hvilken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt: Blå blomster er lettere sagt enn gjort å få tak i, det er min erfaring ihvertfall. Vi måtte gi opp og gå for dyprøde roser i stedet. Men det kan jo være utvalget er bedre i Lisboa! :fnise:

Det kan hende du har rett, men har sett flere som spraymaler f.eks hvite roser i andre farger.

Ellers så kan man jo ha blått bånd rundt en ellers hvit/offwhite bukett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig kult med blå sko til :)

Synes du er flink til å planlegge, jeg. Men skal du ha brudebukett og slør? Tips i brudebuketten i tilfellet: knallblå blomster som tar opp fargen på skoene ;)

Ha en fin dag videre :klemmer:

edit: søkte på royal blue wedding og royal blue wedding cravat på google - kom frem masse stilig. Verd å ta en titt :)

Føler at det meste er under kontroll, og at det bare er koselige småting igjen :)

Tenker å ha en liten brudebukett ja, så leter etter inspirasjon nå. Har lyst på slike perler eller nåler man stikker oppi hver enkelt blomst slik at det blir litt mer farge/pynt på den måten :jepp:

Klarer ikke å finne noen blå blomstrer som jeg liker så mye, men jeg skal holde øynene åpne slik at jeg får med meg noe hvis det skulle dukke opp noe spennende :jepp:

Det er kjempe mye inspirasjon ute på nettet, så jeg stor koser meg med å se på alle sidene :nigo:

Kan godt tro at det er vanskelig å finne blå blomster, og kan ikke huke å ha sett det i Lisboa når vi har vært der tidligere. Så jeg får holde øynene åpne for å se om ejg finner noe som frister :)

FOR EN KJOLE!! Den minner meg om den nydelige brudekjolen til Askepott i "tre nøtter" !! :jepp::strix::rodmer:

Leste at datoen er satt, men fikk ikke med med hvilken?

Gleder meg virkelig til å gå med den kjolen, for den blir bare vakrere og vakrere for hver gang jeg ser på den :hjerte:

9. juni er dagen :rodmer:

Det kan hende du har rett, men har sett flere som spraymaler f.eks hvite roser i andre farger.

Ellers så kan man jo ha blått bånd rundt en ellers hvit/offwhite bukett. :)

Tenker at hvis jeg ikke finner noen blomster i blåfarge så blir det nok noen hvite av ett eller annet slag med blått bånd rundt :jepp:

Tror ikke jeg skal ta sjansen på å spraymale blomstrer på hotellet ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Sambo tok bilder i et bryllup for noen år tilbake der bruden hadde en nydelig blå bukett.

Fant dem på hardisken nå, så klipper ut et lite bilde av buketten. (Aner ikke hvem brudeparet er, så dere må bare unnskylde om jeg nå publiser buketten til noen her inne :sjenert: )

Men den hadde så nydelige blå blomster at jeg tenkte du måtte se dem Småkjekset! :jepp:

Aner ikke hva blomsten heter, men det får du sikkert svaret på i en blomsterbutikk om dette er en blomst du liker ;)

Den har også noen blå perler i sølvtråden som går rundt buketten. Fiiint! (Jeg og vil ha blått tema i vårt bryllup, det har jeg hatt lyst til helt siden jeg så denne buketten her.... :rodmer:

post-37687-0-63001700-1296819879_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo tok bilder i et bryllup for noen år tilbake der bruden hadde en nydelig blå bukett.

Fant dem på hardisken nå, så klipper ut et lite bilde av buketten. (Aner ikke hvem brudeparet er, så dere må bare unnskylde om jeg nå publiser buketten til noen her inne :sjenert: )

Men den hadde så nydelige blå blomster at jeg tenkte du måtte se dem Småkjekset! :jepp:

Aner ikke hva blomsten heter, men det får du sikkert svaret på i en blomsterbutikk om dette er en blomst du liker ;)

Den har også noen blå perler i sølvtråden som går rundt buketten. Fiiint! (Jeg og vil ha blått tema i vårt bryllup, det har jeg hatt lyst til helt siden jeg så denne buketten her.... :rodmer:

post-37687-0-63001700-1296819879_thumb.j

Den var virkelig flott Ruccola! :jepp: Tror jeg skal undersøke litt hvilke blomstrer som er brukt i den ja :lur:

Wow, den var flott! :rodmer:

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde hortensia i min bukett. :nigo: Og hvite orkidéer. :jepp: Men jeg så faktisk skikkelig kongeblå orkidéer på butikken her en dagen. De var rett og slett nyyydelige! Hortensiaen blir mer...blålilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett litt mer på blomster i dag, og jeg tror at jeg ender opp med hvite roser :) De er vakre, klassiske og veldig lett å få til å stå i stil med fargetemaet :jepp:

Og så vet jeg at det er et stort utvalg av roser der, så sannsynligheten for at jeg får det er stor :nigo:

Så det jeg må gjøre etterhvert som kjolen kommer i hus er å finne silkebånd med samme blåfarge som på båndet på kjolen slik at jeg har det klart til vi drar. Og så må jeg finne meg en type pynt jeg kan ha oppi blomstene, slik at det blir litt mer ut av dem. Men jeg aner ikke hva det heter eller noe da, så jeg får snike litt på ebay og se om jeg finner noe der :)

Forloveden kom hjem fra jobb i går slik at vi får helgen sammen, før han skal avgårde igjen noen dager i neste uke. Han er så herlig :hjerte: Så vi har fått planlegt litt hvordan vi skal løse det med barn på festen vi skal ha i august, så da ser dt ut til at det blir satt opp lerret, prosjektor og et knippe spillmaskiner slik at de skal kunne ha noe å holde på med hvis de ikke vil være med oss voksne. ALt for at niesene mine skal kunne ha en flott dag sammen med oss :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett med blomster nei...tok med bilde av kjolen min til blomsterdekoratøren jeg da og så satt hun sammen noe som passet til den og meg :)

Hvor gamle er niesene dine som skal være med da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett med blomster nei...tok med bilde av kjolen min til blomsterdekoratøren jeg da og så satt hun sammen noe som passet til den og meg :)

Hvor gamle er niesene dine som skal være med da?

Tror jeg kommer til å høre med en venninne som er veldig glad i blomster og slik om hun har forslag til hva som passer meg og så går jeg for det, for nå har jeg funnet enda flere blomster jeg liker :fnise:

Niesene mine er 8, 8, 16 og 17/18 når festen er, og min yngste kusine og fetter er 13 og 17.

Håper du og forloveden din har hatt en herlig helg sammen!

:hug:

Vi har hatt en kjempeflott helg :) I går slappet vi helt av og bestilte kinamat og kebabpizza :sikle: SKikkelig kose kveld.

I dag skal vi til Oslo på konsert på Rockefeller, så da blir det nok middag på Hard ROck tenker jeg :nigo:

Men først, hjemmelagde amerikanske pannekaker :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...