Småkjekset Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1561 Del Skrevet 28. januar 2011 Den er helt fantastisk nydelig At jeg ikke hadde sett på den selv før jeg prøvde den skjønner jeg ikke, mne jeg er så glad for at jeg prøvde den allikevel Og det som er greit med den er jo at når bryllupet er overstått så kan jeg jo legge den opp en god del slik at jeg har en kort/mellomlang kjole jeg kan bruke i andre festligheter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. januar 2011 #1562 Del Skrevet 28. januar 2011 Herregud, den var helt NYDELIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1563 Del Skrevet 28. januar 2011 Helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 28. januar 2011 #1564 Del Skrevet 28. januar 2011 Nyyydelig kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 28. januar 2011 #1565 Del Skrevet 28. januar 2011 Nydelig kjole du har valgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 28. januar 2011 #1566 Del Skrevet 28. januar 2011 Kjempefin kjole! Heelt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. januar 2011 #1567 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg troooor kanskje jeg har funnet deg på fb, og i så fall har vi fire felles venner. Tre herfra og en utenom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1568 Del Skrevet 28. januar 2011 Nyyydelig kjole Nydelig kjole du har valgt Kjempefin kjole! Heelt nydelig! Den er helt fantastisk Håper jeg er like fornøyd med den når jeg får den i de fargene jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1569 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg troooor kanskje jeg har funnet deg på fb, og i så fall har vi fire felles venner. Tre herfra og en utenom.. Jasså?? Så artig da Dette må undersøkes mer skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. januar 2011 #1570 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) For en nydelig kjole Småkjekset!! den blir nok helt perfekt!! .. er spent på å følge med videre, på skoshopping og alt det der! Endret 28. januar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1571 Del Skrevet 28. januar 2011 For en nydelig kjole Småkjekset!! den blir nok helt perfekt!! .. er spent på å følge med videre, på skoshopping og alt det der! Jeg har faktisk kjøpt meg et par sko Fant noen blå sko på salg i dag, så da slo jeg til. Kun 250 kr Om det er de jeg kommer til å gå med på selve dagen får jeg undersøke litt mer når jeg får kjolen hjem, da jeg kan prøve de til og se om det passer. Hvis ikke har jeg flotte sko jeg kan ha med på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 28. januar 2011 #1572 Del Skrevet 28. januar 2011 De var jo flotte! Skulle ønske jeg kledde blått..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #1573 Del Skrevet 28. januar 2011 Aner ikke om jeg kler den type blått eller ikke, synes de var flotte så da slo jeg til Forloveden er kjempe flott i blått, så gleder meg virkelig til å se han stående på ambassaden nydelig og fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. januar 2011 #1574 Del Skrevet 29. januar 2011 Vanessa-kjolen var nydelig! Den er virkelig perfekt til et ambassade-bryllup! Så kult at dere har farge-tema! Det tenkte aldri jeg på. :klø: Men det var kjempelurt. Hadde røde roser som tema vi da. Sååååå originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1575 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Det er takket være søsteren min at jeg bestemte meg for å ha en ekstra farge på kjolen Og hadde det ikke vært for at søsteren min og mannen hennes hadde rødt og hvitt som tema så hadde vi endt opp med det, for det var kjempe flott Og så hadde hun yndlingskjolen min også da med røde detaljer så da var det perfekt Hadde vi skulle hatt et stort bryllup med en gang hjemme og hun ikke hadde hatt sin kjole hadde jeg hatt den uten tvil Men jeg tror at denne kjolen kan bli kjempeflott til sitt bruk også Blir kjempe godt å ha en lett kjole hvis det blir like varmt der som de forrige gangene vi har vært i Lisboa Forloveden sendte medling da jeg var på vei inn i brudesalongen på torsdag om jeg skulle ha sånn hvit brudekjole eller ikke. For han likte veldig godt søsteren min sin kjole også, så hvis jeg hadde hatt noe ligndende bare med blå detaljer hadde jo det vært noe Jeg har vist han bilder av de andre kjolene jeg har lurt på frem til nå for å få høre hans mening om dem, er jo tross alt greit å vite om de faller i smak med han eller ikke, men denne kjolen skal jeg holde borte fra han Endret 29. januar 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. januar 2011 #1576 Del Skrevet 29. januar 2011 For noen flotte sko!! De blir nok fantastiske!!! Vil også ha sko med en knallfarge, blir nok rosa her! Kan jeg spørre hvor du kjøpte de?? Håper du har ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1577 Del Skrevet 29. januar 2011 De ble kjøpt på Euro Sko Veldig fornyød med dem, de er kjempe herlige på Jeg er nettopp kommet hjem etter å ha hentet invitasjonene jeg har bestilt på Foto Knudsen, og tror dere ikke at det mangler noe der fra?! Konvoluttene mangler! Tenkte at jeg skulle bruken kvelden i dag og skrive på alle sammen, men den planen gikk jo i vasken Har sendt mail til kundeservice så jeg får se hva de svarer på mandagen. Føler meg skikkelig lei nå, så håper at det ordner seg fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 29. januar 2011 #1578 Del Skrevet 29. januar 2011 Så kjedelig når ting går i vasken pga andres rot Var jo et skikkelig kupp de skoene da!! Håper jeg er like heldig som deg og finner mine brudesko billig Er vledig imponert over hvor flinke dere har vært å planlegge! Er jo ikke såå lenge siden dere satt datoen! Kjolen i boks. Sko i boks. Invitasjoner i boks. Hva er neste på lista? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #1579 Del Skrevet 29. januar 2011 Håper at det ordner seg fort, slik at invitasjonene blir sendt ut i løpet av de neste to ukene ihvertfall Skoene var et skikkelig kupp ja, så da kunne jeg ikke annet enn å slå til Det har gått veldig fort med oss når det først ble bestemt at det ble i år. Men jeg er jammen meg ikke sikker på hva som er det neste Jeg får lage meg en liste over ting som er klart Til oppholdet og feiringen i Lisboa er dette ordnet Fly og hotell Tidspunkt for vielsen på ambassaden Til festen hjemme er dette klart Lokalet Maten - står mellom oksestek og koldtbord, har frem til mai å bestemme oss for dette Alkohol - vi står for drikken til middag og kaffe, gjestene kan ta med øvrig drikke selv Gjestelisten - nesten helt ferdig, skal se over den en gang til når forloveden kommer hjem Til begge feiringene er dette klart Kjolen - jeg har bestemt meg for den, mangler bare å bestille den Skoene mine Det viktigste vi må få gjort nå er å få skrevet på disse erklæringene som skal sendes inn og få forloverne våre til å skrive under også, slik at det er ute av verden. Og så er det greit å begynne å se på hva han skal gå med, slik at vi slipper å vente til siste øyeblikk med det. Ellers er det vel bare småting som gjenstår tror jeg Som å finne ut hvordan håret skal være på dagen, bestille underskjørt hvis jeg trenger det, se etter inspirasjon til brudebukett. Og så må vi bestemme oss for hvordan dagen i Lisboa skal bli lagt opp da etter at vielsen er overstått. Er det noe dere ser jeg har glemt så er det bare å komme med tips, slik at jeg ikke glemmer noe viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. januar 2011 #1580 Del Skrevet 30. januar 2011 For en nydelig kjole Du kommer virkelig til å bli en prinsesse Ser ut som om du har kontroll på det meste til bryllupet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå