Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Savner kjæresten min jeg :rødme:

Nå er det 1 uke siden jeg fridde, og jeg ar jo nesten ikke sett han de få dagene det har vært :( Men sånn er det med reisejobb dessverre.

Han kommer hjem i morgen/søndag, men skal mest sannsynlig avgårde igjen allerede på tirsdag, så jeg ser for meg at jeg blir gående alene i neste uke også :(

Får prøve å sette meg langsiktige mål og glede meg til juleferien vi skal ha sammen :rødme: Det er jo bare 5 uker igjen til jul :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg endelig fått oppdatert meg på frieriet. Sitter her med en god og varm følelse inni meg, mens minnene fra vårt eget frieri strømmer på (og verdens beste baby bruker meg som klatrestativ) :rødme: Så fantastisk heldig du er. Håper du nyter den store hemmeligheten deres, og at dere snart finner ringer dere liker. Jeg likte ideen om å kjøpe en del nå og en del til bryllupet :jepp:

Også skal browniemuffins helt klart prøves en dag! Bruker du vanlige muffinsformer, eller store amerikanske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nyter virkelig denne hemmeligheten vår :jepp: En god og varm følelse brer seg inni meg når jeg tenker på det :rødme:

Med så mange ringer som det finnes så burde vi finne noen som vi liker også, og det gleder jeg meg skikkelig til. Se den fantastiske forloveden min med en flott ring :rødme:

Håper vi finner noen vi liker snart :jepp:

Jeg lager muffinsene i vanlige former :)

Stekte mine i 12 minutter i går, og de var gode og seige :sikle: Smaker like nystekte nå selv om de har lagt ute på benken over natten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrit står på forrige side :sikle:

Nå har vi nettopp kommet hjem fra Harry Potter :)

Veldig spennende film, og jeg gleder meg mye til siste del :jepp:

Nå mens sambo har vært borte på jobb hadde han vært innom nettsidene til Lykkeringene til Mestergull, men ingen hadde "talt til han" :fnise: Så da luer jeg på om dere har forslag til hvor en kan se etter ringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Lykkeringene fra Mestergull var greie og lett å få en som passer seg, der kan du gå inn på "lag din egen lykkering" og velge nøyaktig hvilken farge, hvilken utforming, hvilken type overflate, diamanter eller ikke, kombinasjoner av farger eller ikke, skrifttype osv.

Men om ikke det skulle være noe der, så kan der prøve her:

Smykkesenteret

Rydeng

forlovelsesringer

lamastone

Aas

Inspirasjon fra Tiffanys?

gifteringer

Bjørklund

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant ut at det var nesten håpløst å se på nettet, og gikk heller en runde rundt i ulike butikker. Det er noe helt annet å se ringene i "virkeligheten" enn på bilder, pluss at vi kunne handle der vi fikk den hjelpen og servicen vi trengte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å snuser litt på brownie muffins :sikle:

:ler:

Lykke til med ring-kjøp :jepp:

De er farlig gode, så anbefales til en nygravid kvinne :jepp:

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strix: Tusen takk for kjempe mange flotte linker, skal sjekke de ut nå :jepp:

Lykkeringene virker kjempe greit å ha med å gjøre, så er jevnlig inne på nettsiden og drømmer meg bort :jepp:

Mazilla: Blir nok en tur på en gullsmed nå snart for å se de i virkeligheten. Så frem til det får vi bare undersøke litt på nettet slik at vi vet hva vi liker og ikke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvingen går i bølgedaler egentlig :sjenert:

Etter operasjonen hvar formen blandet en god stund, så da ble ting satt litt på pause, og vi har liksom ikke helt kommet igang med det igjen.

Vi vil veldig gjerne ha barn sammen, men vi vurderer litt om det bare er å prøve på nå eller vente til vi får flyttet hjemover der vi kommer fra.

Blir veldig demotivert av den teite tanta som enten er på småbesøk over lenger tid eller som ikke dukker opp i det hele tatt. Bortsett fra litt spotting i tiden før og etter operasjonen har hun ikke vært her siden i slutten av august :sjenert:

Jeg tester ikke etter EL da det kommer til å bli grisedyrt siden det tar så lang tid mellom hver gang TR er her.

Har veldig lyst på barn sammen med den fantastiske mannen min, men slik ståa er nå virker det som om det aldri skal klaffe :sukk:

Hadde jeg bare hatt regelmessige sykluser! Er det så mye å be om? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet alt om uregelmessige sykluser altså :kjefte: Skjønner at du blir lei, er jo nesten totalt umulig i vite når eggløsningen kommer og helt klart altfor dyrt med el tester....

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kan lønne seg å heller kjøpe en sånn der dyr sak, ladycomp eller hva det nå heter?? :vetikke:

Jeg har også hatt krøll i sykluser stort sett hele livet, før jeg fikk noen år med stabil syklus, som igjen krøllet seg etter jeg hadde en (eller to?) runder med pergo. Da ble alt krøll igjen... :sukk:

Kjøpte EL-tester fra Danmark, men de er du vel klar over :) Men jeg var nødt til det med tanke på innsettinger og medisinering for EL.

Likevel, første syklusen testet jeg maaaange, men fant ut etter et par sykluser at EL kom på omtrent samme dag til tross for ustabil syklus.

Skjønner godt du er frustrert!! :klemmer:

Håper det ordner seg for deg snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper at det bare er hormoner fra p-pillene som henger igjen og at det ikke er noe verre som gjør det. For det kan vel sitte igjen i opptil et år eller noe slikt? :klø:

Lady Comp hadde jo kanskje vært noe ja, men den er jo ganske så dyr.

Så jeg får vel bare vente og se om det bedrer seg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som kjøpte seg en slik... Kanskje hun skal selge sin? Og, det finnes kanskje en god del brukt på finn?

(Aner ikke om det lar seg gjøre å bruke slikt brukt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvingen går i bølgedaler egentlig :sjenert:

Etter operasjonen hvar formen blandet en god stund, så da ble ting satt litt på pause, og vi har liksom ikke helt kommet igang med det igjen.

Vi vil veldig gjerne ha barn sammen, men vi vurderer litt om det bare er å prøve på nå eller vente til vi får flyttet hjemover der vi kommer fra.

Blir veldig demotivert av den teite tanta som enten er på småbesøk over lenger tid eller som ikke dukker opp i det hele tatt. Bortsett fra litt spotting i tiden før og etter operasjonen har hun ikke vært her siden i slutten av august :sjenert:

Jeg tester ikke etter EL da det kommer til å bli grisedyrt siden det tar så lang tid mellom hver gang TR er her.

Har veldig lyst på barn sammen med den fantastiske mannen min, men slik ståa er nå virker det som om det aldri skal klaffe :sukk:

Hadde jeg bare hatt regelmessige sykluser! Er det så mye å be om? :vetikke:

Jeg vil bare gi deg en god :klem:

Skjønner at du blir fryktelig frustrert av disse uregelmessige syklusene! Men: kanskje det tar litt tid for kroppen å komme seg etter operasjon og greier ? Plutselig, når du minst venter det, kommer det hele kanskje på plass? Jeg krysser fingrene for deg! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god :klem:

Håper på det jeg også, Sequax :jepp:

Regner med det tar litt tid, men jeg er enda tålmodig så jeg tar det med et smil :)

Jeg har jo tross alt en kjempe herlig mann jeg er forlovet som er her med meg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...