Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hemmlig forlovelse er koslig :rødme:

Jeg og mannen forlovet oss 20. september 2008 - å holdt det hemmelig til 23. desember 2008 ;)

:klemmer:

Så koselig da :rødme:

Godt å ha en hemmelighet som gleder en kjempe mye, og som de man deler den med etterhvert blir glade for også :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme alene nå, så da er det godt å ha mye å gjøre på slik at tiden går fort :jepp:

Sitter å drømmer meg bort på internett, så da flyr jo tiden :nigo:

Skal prøve meg på første forelesning etter operasjonen i dag, så håper at jeg klarer å følge med :)

Gleder meg til helgen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg hjemme fra forelesning, og det gikk overraskende bra :jepp:

Klarte å begrense dagdrømmene mine, da jeg ellers kunne blitt fort avslørt :fnise:

Ser ut som jeg kommer til å være alene frem til lørdag, og da er jeg på jobb lørdagskveld og søndag dag, så blir ikke mye tid sammen da dessverre. Men min kjære forlovede har sagt at han skal se på ringer mens jeg er på jobb slik at han vet hvilken type han liker :strix:

Tenker det blir litt baking nå etterpå :jepp:

Skikkelig fysen på noe godt noe, så da blir det nok browniemuffins i kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det gikk bra på forelesning! :) Og blir nok supergodt når dere får litt tid sammen igjen!:) ..og så koselig at han skal se på ringer :rødme: Husker når jeg og kjære var å titta på ringer. *sukk* Var veldig koselig,.. Husker vi begge var litt sånn fnisete :fnise:

Mmmm, browniemuffins hørtes veeeldig digg ut! Aldri smakt det, men liker brownies. Og muffins. Mm! :sikle: Kos deg! :klem:

Endret av MonThe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg kjempe mye til å dra på ringshopping :rødme:

Anbefaler browniemuffins på det sterkeste, så deler mer enn gjerne oppskrift hvis andre vil prøve dem også :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at forelesninga gikk bra! :jepp:

Hva er forskjellen på browniemuffins og sjokolademuffins egentlig? Har aldri hørt om brownievarianten før jeg, men det hørtes veldig godt ut! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med frieri :rødme: Blir så hyggelig stemning i dagbøker med slike hyggelige nyheter :nigo:

Browniemuffins hørtes veldig godt ut synes jeg... Helt klar for en oppskrift jeg og - skal være alene hjemme (dvs uten mannen :fnise:) på fredag, og da trenger jeg litt trøste-fôr :ler:

God kveld som nyforlovet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

browniemuffins :sikle: Del gjerne oppskriften :Nikke: Kom på at jeg har glemt å skrive inn oppskriften på bakeverket mitt i helgen :sjenert:

Da kommer oppskriften i et innlegg under :nigo:

Da er det bare å dele oppskriften når du får mulighet, for her er vi tålmodige :jepp:

Spesielt når det er snakk om noe som er godt :sikle:

Så fint at forelesninga gikk bra! :jepp:

Hva er forskjellen på browniemuffins og sjokolademuffins egentlig? Har aldri hørt om brownievarianten før jeg, men det hørtes veldig godt ut! :sikle:

Veldig greit å være tilbake på skolen igjen, så kjenner jeg gleder meg til neste ukes forelesning allerede :jepp:

Browniemuffins er brownies røre som blir stekt i muffinsformer. Så da slipper man å måtte dele den opp når den er ferdig stekt - da er det bare å hive innpå :sikle:

Røren smaker utrolig godt også, så ingenting går til spille :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med frieri :rødme: Blir så hyggelig stemning i dagbøker med slike hyggelige nyheter :nigo:

Browniemuffins hørtes veldig godt ut synes jeg... Helt klar for en oppskrift jeg og - skal være alene hjemme (dvs uten mannen :fnise:) på fredag, og da trenger jeg litt trøste-fôr :ler:

God kveld som nyforlovet :klem:

Jeg skjønner fremdeles ikke at jeg turte, og det har ikke gått opp for meg litt enda at jeg faktisk er forlovet med den fantastiske kjæresten min :rødme:

Gleder meg til jeg har han hjemme igjen i løpet av helgen en gang :rødme:

De anbefales virkelig som trøste-muffins :jepp: Det er grunnen til at jeg lager dem i dag ihvertfall :)

Håper du får en god kveld også :) Kos deg med mannen mens du har han hos deg :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å lage browniemuffins trenger dere følgende:

2 egg

3 dl sukker

100 g smør, smeltet

2 dl hvetemel

1 ts vaniljesukker

3-4 ss kakao

Rør egg og sukker sammen, det trenger ikke å være eggedosis men rør nok til at sukkeret begynner å løse seg opp.

Tilsett smeltet smør og det tørre. Rør ut klumper, og tilsett mer kakao hvis du vil ha enda mørkere browniemuffins når de er ferdige (jeg bruker alt fra 4-6 ss for å få mest mulig smak :sikle:

Røren settes med skje i muffinsformer.

Oppskriften rekker til alt fra 16 - 24 muffinser, avhengig av hvor mye dere har i hver form :)

Stekes i ovnen på 200 grader i ca 13 minutter.

De skal ikke være gjennomstekte, så det er bedre å ta de ut litt for tidlig enn for sent :jepp:

De skal være kjempe flotte å fryse, men det har jeg ikke prøvd selv da de forsvinner så altfor fort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal helt klart prøve brownimuffins en dag!! Mmm!! Kvalmen ble med ett erstattet av en vanvittig lyst på noe søtt!! :fnise: Håper du har en finfin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal helt klart prøve brownimuffins en dag!! Mmm!! Kvalmen ble med ett erstattet av en vanvittig lyst på noe søtt!! :fnise: Håper du har en finfin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...