Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Det høres ut som en fin plan :hjerte: Da har du også sikret deg mot at evt. ukontrollert hulking kan gjøre det vanskelig å stille selve spørsmålet :ler: Vet ikke om du såg den episoden på Friends der Monica fridde til Chandler? ;)

Det er det jeg tenker på, greit å være forberedt i tilfelle jeg ikke klarer å få frem så mange ord :jepp:

Det må være mitt yndlingsfrieri i en tv-serie :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Småkjekset! Her har jeg visst ikke vært på en stund!! Fy til meg! Godt at operasjonen var vellykka! Nå får vi håpe på stabil syklus og spire :jepp:

Spennende med frierier!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sequax :vinke:

Med så mange dagbøker som en gjenre følger med i så skal det litt til å være like aktiv i alle sammen. Men det er godt å se deg igjen her inne uansett :jepp:

Vi går en spennende tid i møte håper jeg :jepp: En dag må denne syklusen bestemme seg for å være samarbeidsvillig, og da er vi klar :)

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sequax :vinke:

Med så mange dagbøker som en gjenre følger med i så skal det litt til å være like aktiv i alle sammen. Men det er godt å se deg igjen her inne uansett :jepp:

Vi går en spennende tid i møte håper jeg :jepp: En dag må denne syklusen bestemme seg for å være samarbeidsvillig, og da er vi klar :)

Spennende!! Nå er Belle i boks, så nå er det jammen meg din tur! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende!! Nå er Belle i boks, så nå er det jammen meg din tur! :jepp:

Hadde ikke gjort meg noe :jepp:

Høres ut som en fin måte å fri på det :hjerte: Synes du skal gå for det :Nikke: Håper virkelig sambo er hjemme den 12. da :pls:

Det håper jeg også :jepp: For ellers har jeg ingen plan :sjenert:

:pls: :pls: :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde laget en fotobok med bilder og skrevet litt om hvor fint du synes det har vært, og så på siste side skrive spørsmålet bare rett frem.

Så herlig at du har tenkt å fri! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på om jeg skal la siste siden være blank slik som Iril foreslår med kun spørsmålet stående, eller om jeg skal ha et bilde med spørsmålet oppå på en måte :klø:

Hva synes dere?

post-17956-1287503444,6726_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Frieri :strix:

:rødme: Så utrolig kult at du frir selv :jepp:

Jeg og mannen gjorde det ikke på en tradisjonell måte vi heller, vi lå i sengen en lørdagsmorgen i september og fantaserte om bryllup.. vips så sto bryllypet 10 mnd senere ;)

Vi ble rett å slett enig om å gifte oss.. :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet er på 600x800 pixler nå, så det burde vel gå fint?

Eller, kanskje jeg burde hatt mer pixler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, så fantastisk koselig at du har planer om å fri :hoppe: Jeg ELSKER fotoalbum-ideen din, synes det var kjempelurt og veldig romantisk. Bildet du la ut over her er jo den perfekte finish! Kjempefin plan! :duskedame:

Håper mannen din er hjemme på 5-års dagen deres da, så planen lar seg gjennomføre :jepp: Kan jo ikke vente til neste skuddårsdag nå som du er så godt i gang :hoppe:

Gleder meg til å lese fortsettelsen her inne - er jo fremdeles i bryllups-rus selv - anbefales :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh, så fantastisk koselig at du har planer om å fri :hoppe: Jeg ELSKER fotoalbum-ideen din, synes det var kjempelurt og veldig romantisk. Bildet du la ut over her er jo den perfekte finish! Kjempefin plan! :duskedame:

Håper mannen din er hjemme på 5-års dagen deres da, så planen lar seg gjennomføre :jepp: Kan jo ikke vente til neste skuddårsdag nå som du er så godt i gang :hoppe:

Gleder meg til å lese fortsettelsen her inne - er jo fremdeles i bryllups-rus selv - anbefales :fnise:

Har holdt på med en sånn fotobok fra Elkjøp i hele kveld, men tror jeg begynner å nærme meg ferdig nå :jepp: Får bruke morgendagen på å passe på at alt er perfekt før jeg bestiller den :hoppe: Er spennende dette ::hoppe:

Jeg lurer virkelig på hva jeg skal finne på hvis sambo ikke er hjemme den dagen :sjenert: Men jeg prøver å ikke bekymre meg for det enda.. Det er jo enda noen uker til, og mye kan skje frem til da :jepp:

:rødme: sååå koselig :rødme:

En perfekt måte og fri på!

Begynner å bli ganske komfortabel med ideen nå ihvertfall :jepp:

Håper den blir godt mottatt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sambo ikke er avgårde på jobb tenker jeg at det blir 12. november, for da har vi 5 års dag :rødme:

Så koselig!!! Og ja, det stemmer at Monica fridde til Chandler og det var jo sååå romantisk!! 15.november gir deg litt tid til å lage albumet og evt forberede deg litt... Jeg synes du skal gjøre det - det blir han, som nevnt tidligere, helt sikkert kjempe glad for :)

Ha en strålende høstdag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så romantisk!!! Bildet med fingrene som former et hjerte var kjempefint, super avslutning på boken! :rødme: Får bare håpe ikke han også planlegger å fri til deg samme dag da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...