Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Hei.

Legger bare igjen et spor. Har egentlig sniklest her en stund. :sjenert:

God helg!

:velkommen:

Koselig med nye besøkende :vinke: Ikke alltid det er like mye spennende som skjer her, men det er koselig med besøk ihvertfall :jepp:

Har du dagbok også? :)

Åå, så koselig med blomster!! :rødme:

Håper syklusen din retter seg opp nå, for nå er vi utålmodige på prøvingen deres her :fnise: Har du tenkt noe mer på temping?

Ha en fin fredag! :klem:

Kjempekoselig med blomster :roser:

Godt det ikke bare er jeg som er utålmodig :fnise:

Jeg tror jeg skal prøve meg på temping når syklusene blir litt mer normale :jepp: SÅ jeg håper det blir snart :)

Håper du får en flott fredag også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med blomster da, god venninne du har da :hjerte:

For en teit syklus da :( Ikke noe moro når det holder på sånn... Kan jo ta tid før kroppen stabiliserer seg, men slik spotting er noe dritt :(

Venninner er bare best :jepp:

For hver dag som går håper jeg at dette er siste dagen med spotting i denne omgang, men jeg blir like skuffet hver dag. Men jeg får bare være positiv, det er bare et tegn på at kroppen jobber slik at den skal bli klar for en graviditet, jo fortere jo bedre! :jepp:

Herlig med flott høstbukett som gir et smil om munnen :)

Spotting er noe dritt, det kan jeg skrive under på!

God helg :klem:

Kan bare håpe at det ikke varer evig :jepp: En dag må det jo være nok :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har verdens beste kjæreste :rødme:

Klarer ikke å huske hvordan ting var før han kom inn i livet mitt, og hver dag jeg er så heldig å ha med han er mer fantastisk enn dagen før.

Jeg gleder meg sånn til at vi skal oppleve sammen i fremtiden, fra å bygge hus, få barn og gifte oss en vakker dag :rødme:

Sitter faktisk å ser på nettsider med ulike tips til hvordan en kan fri til mannen, hvis en ikke vil vente på at han skal få ut fingeren selv :fnise:

Jeg har tidligere trodd at jeg ville vente på at mannen skulle fri, men i det siste har jeg flere ganger lurt på om jeg skal ta det i mine egne hender :jepp:

Skjer nok ikke noe med det første, men det er jo ikke noe som skulle tilsi at jeg ikke kan sjekke ut litt for det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Så romantisk!! :rødme: Utrolig kos å høre at du er så forelsket i kjærsten din! :strix: Lenge leve kjærligheten! :fnise:

Jeg har faktisk lekt med tanken selv her.. Han er mer overrøsende enn meg i det daglige og har alltid vært først ute med de store tingene (innrømme at man elsker hverandre første gang, si det HVER ENESTE DAG, si at man ønsker å leve sammen, å få barn med hverandre osv). Jeg er litt mer tilbakeholden av natur. Derfor tenkte jeg at det hadde vært på sin plass at jeg snudde situasjonen litt.. :lur:

Kult at du tenkte på det og sjekker det ut!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å være forelsket :hjerte: Jeg tok frieriet litt i mine egne hender, synes virkelig det var på tide at vi også giftet oss :ler: Hadde vært sammen i 10 år da vi satt bryllupsdatoen da, så var virkelig på tide ;)

Moro å sjekke ut litt da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Så romantisk!! :rødme: Utrolig kos å høre at du er så forelsket i kjærsten din! :strix: Lenge leve kjærligheten! :fnise:

Jeg har faktisk lekt med tanken selv her.. Han er mer overrøsende enn meg i det daglige og har alltid vært først ute med de store tingene (innrømme at man elsker hverandre første gang, si det HVER ENESTE DAG, si at man ønsker å leve sammen, å få barn med hverandre osv). Jeg er litt mer tilbakeholden av natur. Derfor tenkte jeg at det hadde vært på sin plass at jeg snudde situasjonen litt.. :lur:

Kult at du tenkte på det og sjekker det ut!! :jepp:

Så gøy at du også har tenkt tanken selv :jepp: Er det noe du tror du kommer til å gjøre eller? :lur:

Sambo har også vært ute med de store tingene her, så det hadde vært veldig artig hvis jeg hadde tatt initiativ til dette :jepp: Han klager på at jeg ikke alltid er det, så kanskje dette hadde veid opp for det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å være forelsket :hjerte: Jeg tok frieriet litt i mine egne hender, synes virkelig det var på tide at vi også giftet oss :ler: Hadde vært sammen i 10 år da vi satt bryllupsdatoen da, så var virkelig på tide ;)

Moro å sjekke ut litt da :Nikke:

Da skjønner jeg at du tok det litt i egne hender :jepp:

Det er spennende å se seg om etter inspirasjon ihvertfall :jepp:

Ååååååeh! :strix:

Dere har jo 5-årsdag snart, det må da være en fin mulighet til å fri? :duskedame:

Det er en dag jeg faktisk har tenkt på :jepp:

Bare håper at han ikke er avgårde på jobb da, for det hadde gjort ting litt vanskeligere :sjenert: Det ordner seg nok :jepp:

Jeg husker sist gang det var skuddår så sa jeg at hadde det ikke skjedd noe innen neste skuddår kom jeg til å ta det i egne hender :jepp: Så jeg har jo alltid den dagen også, men det er jo så lenge til... :sjenert:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du også har tenkt tanken selv :jepp: Er det noe du tror du kommer til å gjøre eller? :lur:

Jeg vet ikke enda.. Men jeg føler at jeg burde være den som gjør det! Jeg synes han fortjener det.. :) Det er litt lenge til neste skuddår ja.. Hm hm.. Må tenke litt mer på det nå kjenner jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt du skal fri hvis du har lyst!! :jepp:

Det er en kjempe koselig tanke og i dag er vi såpass likestilt at det er ikke noe problem at en jente frir. Vet om noen som gjorde det og da ble guttene bare kjempe glade for at jenta tok steget og fridde. Det er mange gutter/menn som synes det kan være veldig skummelt og ikke minst får prestasjonsangst, fordi det er så mange jenter som har drømmer om hvordan det skal være.

Så go for it hvis du har lyst - det er sikkert kjempe stas for både han og familiene deres! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker sist gang det var skuddår så sa jeg at hadde det ikke skjedd noe innen neste skuddår kom jeg til å ta det i egne hender :jepp: Så jeg har jo alltid den dagen også, men det er jo så lenge til... :sjenert:

:fnise:

Akkurat slik tenkte jeg også (i 2004). To år senere var hadde jeg ring på fingeren :jepp: Det er vel skuddår om 1,5 år så synes helt klart du skal planlegge for det om det ikke skjer noe innen den tid (med mindre du er veldig utålmodig da :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå, så spennende :rødme: :hjerte::hoppe::strix:

Jeg heier på forslaget om 5-årsdagen deres. Han virker jo unektelig som mannen i ditt liv. Jeg tenker det samme som deg, at jeg har det såå mye bedre sammen med mannen enn alene. Er ikke akkurat no independent woman på den måten, men synes bare han er så fantastisk. Det er en kjempegod følelse. Ååå, kanskje kan du kalle han mannen din snart :rødme: . Dette er så koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes absolutt du skal fri hvis du har lyst!! :jepp:

Det er en kjempe koselig tanke og i dag er vi såpass likestilt at det er ikke noe problem at en jente frir. Vet om noen som gjorde det og da ble guttene bare kjempe glade for at jenta tok steget og fridde. Det er mange gutter/menn som synes det kan være veldig skummelt og ikke minst får prestasjonsangst, fordi det er så mange jenter som har drømmer om hvordan det skal være.

Så go for it hvis du har lyst - det er sikkert kjempe stas for både han og familiene deres! :)

For hver dag som går blir jeg bare mer og mer sikker på at dette er mannen i mitt liv, så tror jeg får planlegge litt mer aktivt fremover slik at det forhåpentligvis blir mer offisielt :jepp:

Tror ikke at det er så mange i familiene våres som tenker at dette er en mulighet, at jeg kan komme til å fri før han, men tror de hadde stilt seg positive til det :jepp: Vet ihvertfall at de er svært klar for bryllupsfest. Det sa de så fint når eldstesøsteren min giftet seg i september :fnise:

:rødme:

Tror han er like heldig som har deg! :klem:

Det håper jeg at han synes også :rødme:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik tenkte jeg også (i 2004). To år senere var hadde jeg ring på fingeren :jepp: Det er vel skuddår om 1,5 år så synes helt klart du skal planlegge for det om det ikke skjer noe innen den tid (med mindre du er veldig utålmodig da :fnise: )

Føler meg kjempe utålmodig akkurat nå, så skal jeg gjøre noe ut av planen min blir det vel jo fortere jo bedre som gjelder :jepp::hjerte:

Ååååååå, så spennende :rødme: :hjerte::hoppe::strix:

Jeg heier på forslaget om 5-årsdagen deres. Han virker jo unektelig som mannen i ditt liv. Jeg tenker det samme som deg, at jeg har det såå mye bedre sammen med mannen enn alene. Er ikke akkurat no independent woman på den måten, men synes bare han er så fantastisk. Det er en kjempegod følelse. Ååå, kanskje kan du kalle han mannen din snart :rødme: . Dette er så koselig.

Blir det aktuelt for meg å gjøre det tror jeg det må bli da jeg altså! Og det er i så fall mindre enn en måned til!! Dette her er jammen meg nervepirrende, men samtidig så utrolig spennende men også litt skummelt.. :)

Men nå er det på tide å se litt serier før jeg legger meg, sammen med en ganske uvitende men fantastisk kjæreste :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Ja, du må¨fri:)!!!

jeg husker så godt når det stod på ticleren din at dere hadde vært sammen i 4 år, 4 mnd og 4 dager, så det går unna de månedene:) Så du å bare få fingen ut:) Føle du presset? Tihiii:)

Bare husk at det kan ta et par uker å få ringer osv..been there, men snakker ikke mer om det. Ny kjæreste, nytt liv! :klemmer:

Ser ud så det går veldig bra med formen din forresten, du skal se at du snart er gravidos! Eg har troen:)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Ja, du må¨fri:)!!!

jeg husker så godt når det stod på ticleren din at dere hadde vært sammen i 4 år, 4 mnd og 4 dager, så det går unna de månedene:) Så du å bare få fingen ut:) Føle du presset? Tihiii:)

Bare husk at det kan ta et par uker å få ringer osv..been there, men snakker ikke mer om det. Ny kjæreste, nytt liv! :klemmer:

Ser ud så det går veldig bra med formen din forresten, du skal se at du snart er gravidos! Eg har troen:)

:klemmer:

Månedene flyger avgårde her ja, skjønner ikke hvor tiden blir av :dåne:

Men når jeg ser på denne flotte mannen som jeg er så heldig å kunne kalle min, da er det det samme hvordan ting er, for det er bare helt fantastisk :rødme:

Det er godt med en liten heia-gjeng her inne som hjelper å holde troen oppe, for jeg tror at så lenge sambo ikke er avgårde på jobbtur trår jeg til på 5 års dagen :jepp: :rødme: Men med ring og slike ting tror jeg at jeg skal vente litt med, kan være greit å være to om å velge ut ringer hvis det er noe vi skal ha :jepp:

Uansett hva som skjer må 5 års dagen vår feires, så da har jeg en plan om å lage den første middagen han lagde til meg :jepp: Biff, bakepoteter, sjokoladefondant og Lerum julebrus :spise: Gleder meg allerede :jepp:

Formen blir heldigvis bare bedre og bedre, så jeg gleder meg stort til å begynne å prøve igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...