Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greit med litt lettlaget mat når formen ikke er på topp ja :tommelsmil: Jeg var også over grensen i går :sjenert:

Masse lykke til i dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Så gode dere er alle sammen :klemmer::hug::klem:

Da var jeg endelig kommet hjem igjen etter det som føles som en evighet. Den som sa borte bra, hjemme best hadde virkelig rett :jepp:

Jeg merker ikke så mye endring enda, og det er jo naturlig siden det ikke endrer seg på 1-2-3. Men jeg ser veldig lyst på den nye hverdagen min :jepp:

Har for øyeblikket en stor bandasjelapp på halsen, så lurer virkelig på hvordan det skal gå å dusje med den på. Jeg fikk med meg noen ekstra bandasjer, så satser på at de holder en stund. Er kjempe glad for at samboeren min er den han er, for han hjelper meg så godt han bare kan :rødme: Og selv om jeg prøver å klare ting litt på egenhånd skal jeg prøve å ikke slite meg helt ut, og heller ta imot mer hjelp av min søte kjæreste :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det står bra til det deg :klemmer: . Tenk, nå er du ferdig :hoppe: . Ta godt vare på deg selv denne tiden. Og så godt at du har en snill og omsorgsfull kjæreste :rødme:

Du kan jo dusje ved at holder dusjhodet. Så får du heller bruke tørrshampoo + klut i ansiktet eller liknende i noen dager. Eller hva med å ta et bad? Hvis du ikke har badekar, kanskje du kjenner noen i nærheten som har det.

Tenker på deg og håper du kommer deg raskt. Blir spennende å se hvordan dette vil påvirke hverdagen din :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det står bra til det deg :klemmer: . Tenk, nå er du ferdig :hoppe: . Ta godt vare på deg selv denne tiden. Og så godt at du har en snill og omsorgsfull kjæreste :rødme:

Du kan jo dusje ved at holder dusjhodet. Så får du heller bruke tørrshampoo + klut i ansiktet eller liknende i noen dager. Eller hva med å ta et bad? Hvis du ikke har badekar, kanskje du kjenner noen i nærheten som har det.

Tenker på deg og håper du kommer deg raskt. Blir spennende å se hvordan dette vil påvirke hverdagen din :jepp:

Nå er jeg ferdig med det, og godt er det! :hoppe:

Kjæresten min er bare så god og snill :rødme: Nå lager han til og med mat til meg :sikle:

Jeg har ikke tørrshampoo desssverre, ellers hadde jeg gjerne kjørt den varianten en stund. Og badekar er det dårlig med, det samme med folk rundt oss som har det. Men det ordner seg nok :jepp:

Nå får jeg kose litt med pusen min før middagen blir servert :)

Ha en flott lørdagskveld alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...