Mazilla Skrevet 5. oktober 2010 #861 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. oktober 2010 #862 Del Skrevet 5. oktober 2010 Lykke til og på forhånd god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 6. oktober 2010 #863 Del Skrevet 6. oktober 2010 Greit med litt lettlaget mat når formen ikke er på topp ja Jeg var også over grensen i går Masse lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 6. oktober 2010 #864 Del Skrevet 6. oktober 2010 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. oktober 2010 #865 Del Skrevet 6. oktober 2010 Lykke til og god bedring! Håper du kommer deg raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. oktober 2010 #866 Del Skrevet 7. oktober 2010 Håper at det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 8. oktober 2010 #867 Del Skrevet 8. oktober 2010 Lykke til ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. oktober 2010 #868 Del Skrevet 8. oktober 2010 Håper alt har gått bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 8. oktober 2010 #869 Del Skrevet 8. oktober 2010 Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. oktober 2010 #870 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 8. oktober 2010 #871 Del Skrevet 8. oktober 2010 Håper alt står bra til med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 8. oktober 2010 #872 Del Skrevet 8. oktober 2010 Håper alt er bra med deg Ha en strålende helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 8. oktober 2010 #873 Del Skrevet 8. oktober 2010 Henger meg på de andre her! Håper det går bra med deg. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. oktober 2010 #874 Del Skrevet 9. oktober 2010 Håper det står bra til med deg etter forholdene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. oktober 2010 #875 Del Skrevet 9. oktober 2010 Håper formen din er bra, og at alt gikk etter planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. oktober 2010 #876 Del Skrevet 9. oktober 2010 Sender en og håper alt er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #877 Del Skrevet 9. oktober 2010 Så gode dere er alle sammen Da var jeg endelig kommet hjem igjen etter det som føles som en evighet. Den som sa borte bra, hjemme best hadde virkelig rett Jeg merker ikke så mye endring enda, og det er jo naturlig siden det ikke endrer seg på 1-2-3. Men jeg ser veldig lyst på den nye hverdagen min Har for øyeblikket en stor bandasjelapp på halsen, så lurer virkelig på hvordan det skal gå å dusje med den på. Jeg fikk med meg noen ekstra bandasjer, så satser på at de holder en stund. Er kjempe glad for at samboeren min er den han er, for han hjelper meg så godt han bare kan :rødme: Og selv om jeg prøver å klare ting litt på egenhånd skal jeg prøve å ikke slite meg helt ut, og heller ta imot mer hjelp av min søte kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 9. oktober 2010 #878 Del Skrevet 9. oktober 2010 Så fint at det står bra til det deg . Tenk, nå er du ferdig . Ta godt vare på deg selv denne tiden. Og så godt at du har en snill og omsorgsfull kjæreste :rødme: Du kan jo dusje ved at holder dusjhodet. Så får du heller bruke tørrshampoo + klut i ansiktet eller liknende i noen dager. Eller hva med å ta et bad? Hvis du ikke har badekar, kanskje du kjenner noen i nærheten som har det. Tenker på deg og håper du kommer deg raskt. Blir spennende å se hvordan dette vil påvirke hverdagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 9. oktober 2010 #879 Del Skrevet 9. oktober 2010 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #880 Del Skrevet 9. oktober 2010 Så fint at det står bra til det deg . Tenk, nå er du ferdig . Ta godt vare på deg selv denne tiden. Og så godt at du har en snill og omsorgsfull kjæreste :rødme: Du kan jo dusje ved at holder dusjhodet. Så får du heller bruke tørrshampoo + klut i ansiktet eller liknende i noen dager. Eller hva med å ta et bad? Hvis du ikke har badekar, kanskje du kjenner noen i nærheten som har det. Tenker på deg og håper du kommer deg raskt. Blir spennende å se hvordan dette vil påvirke hverdagen din Nå er jeg ferdig med det, og godt er det! Kjæresten min er bare så god og snill :rødme: Nå lager han til og med mat til meg Jeg har ikke tørrshampoo desssverre, ellers hadde jeg gjerne kjørt den varianten en stund. Og badekar er det dårlig med, det samme med folk rundt oss som har det. Men det ordner seg nok Nå får jeg kose litt med pusen min før middagen blir servert Ha en flott lørdagskveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå