Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Enig med deg! Krykker er gøy! ;) Narkose kunne jeg faktisk nesten tenkt meg å prøvd etter alt skrytet her! :fnise:

Når det gjelder de ukene til far så må du ha minst 50% fast stilling for at han skal få fedrekvoten. Men om du skal studere fulltid etter at barnet er født, så har han faktisk rett på opptil 37 uker (tror det var 37) permisjon, men må ta det i gradert stilling, hvis ikke mister du fødselsstipendet. Men da må du velge engangsstønad fra NAV, ikke foreldrepenger.

Det var planen her før vi visste at det var tvillinger, men å studere når man har to små babyer på en gang er veldig vanskelig. :gjeiper: Pluss at jeg ikke fikk tatt siste eksamenen i vår siden jeg var i så dårlig form, og da ble jeg nødt til å søke et år permisjon fra skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Det nærmer seg.. Så bra! Tror dette går kjempefint! Blir fint for deg å få det overstått. :)

Kanskje du kan spørre fint om å få låne et par krykker bare noen dagen...? :fnise: Jeg syntes også det virket sånn stas inntil jeg måtte humpe rundt med en forstuet ankel en tid. Da ble jeg kurert! (og så gikk jeg på barneskolen.. :fnise: )

Ha en finfin søndag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også litt irritert på sykepleierene på oppvåkningen da de var bortom og skulle snakke med meg, jeg sov jo såååå godt :ler:

Det var rett før hun ene fikk seg en smekk, men jeg styrte meg og bare gryntet og snudde hodet for å sove videre :hoho: Jeg sov til sammen neste fire timer etter narkosen jeg :sove: Anestesisykepleieren jeg hadde, han hadde de nydligste nøttebrune øynene :rødme:

Det er vel ikke dagkirurgi du skal på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen :klemmer:

Ringte sykehuset tidligere i dag og spurte om operasjonen kom til å bli utsatt pga forkjølelsen som jeg har fått nå, men der sa de at det måtte høy infeksjon til for at den kom til å bli utsatt. Så siden jeg ikke har feber, og føler meg bedre og bedre hver dag etter at det brøt ut, har jeg en god følelse :jepp: Så da drar jeg inn onsdagskveld og er klar for sykehusopphold frem til lørdag/søndag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen :klemmer:

Jeg er litt bedre av forkjølelsen i dag, men snørrer som bare rakkeren da :forkjola: Så koser meg med en kopp kakao og nybakt klippekrans :sikle:

Hvis jeg er bedre senere i ettermiddag blir det gjerne en tur over grensen for å hamstre inn litt lettlagd mat slik at jeg får meg mat når jeg går her hjemme de neste ukene :)

Håper dere får en flott dag jenter :vinke:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til i morra! Det går nok kjempefint skal du se! :klem:

Lykke til :klemmer:

Masse, masse lykke til i morgen :klemmer:

Tusen takk for det jenter :klemmer:

Dere er fantastiske :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...