cypress Skrevet 27. september 2010 #801 Del Skrevet 27. september 2010 Å, så det blir ikke operasjon i morgen allikevel? Håper du får ny dato raskt da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. september 2010 Forfatter #802 Del Skrevet 27. september 2010 Da er jeg tilbake etter en lang dag på sykehus. Først var jeg i Skien hos øre nese hals spsesialist, og der så det kjempe flott ut Og så var det å ta alt av blodprøver. Deretter bar det avgårde til Porsgrunn hvr jeg var på samtale med turnusleger, anestesisykepleier, "vanlig" sykepleier og røntgen av lungene. Alt i alt er jeg nå godkjent og klar for operasjon som nå blir torsdag 7. oktober. Så da slipper jeg å vente så altfor lenge ihvertfall Dagens middag ble for øvrig sponset av Pizzanini Blir så sliten av å ha gjort så mye, så nå skal det slappes litt av med WOW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 27. september 2010 #803 Del Skrevet 27. september 2010 Å, det er jo ikke lenge til. Jeg skal tenke masse på deg og sende deg varme tanker den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. september 2010 #804 Del Skrevet 28. september 2010 God morgen! Så bra at operasjonen ikke ble utsatt mer enn det! Nå er det ikke lenge til.. Blir sikkert godt å få overstått! ha en fin dag Cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. september 2010 #805 Del Skrevet 28. september 2010 God morgen! Så bra at operasjonen ikke ble utsatt mer enn det! Nå er det ikke lenge til.. Blir sikkert godt å få overstått! ha en fin dag Cypress! Hæ?? :klø: Ehh takk, men jeg tipper du mente å skrive Småkjekset!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. september 2010 #806 Del Skrevet 28. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. september 2010 #807 Del Skrevet 28. september 2010 Hei, Småkjekset!! Så flott at du har fått operasjonsdato!! Skal bli godt å få det unnagjort, tenker jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. september 2010 #808 Del Skrevet 28. september 2010 Hæ?? :klø: Ehh takk, men jeg tipper du mente å skrive Småkjekset!?!? Jaaa!! :dåne: Jeg er HELT fjern om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. september 2010 Forfatter #809 Del Skrevet 28. september 2010 Blir veldig godt å få det unnagjort Så neste onsdag bærer det avgårde inn på sykehuset, og så blir det vel hjem igjen lørdag eller søndag tenker jeg. Håper helst på lørdag, for vil tror at det er kjempe kjedelig på sykehuset i helgen sjenert: Kun tre måltider blir det også, 08.30, 12.30 og 17.30. Ser for meg at jeg kommer til å sulte nesten :dåne: Får godsnakke med sambo om at han får komme inn med mat til meg i så fall Gleder meg til vi kan begynne å prøve igjen :rødme: Håper at syklusen oppfører seg snart, slik at jeg vet noe om når jeg evt har eggløsning og sånt. Men når det nå er 5.5 uker siden sist besøk av TR er det ikke godt å se når hun dukker opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. september 2010 #810 Del Skrevet 28. september 2010 Uff...frustrerende med sånn syklus, da!!! Sykehusmaten er jo ikke akkurat kjent for å være gourmet, så jeg tror du skal alliere deg med kjæresten først som sist!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. september 2010 Forfatter #811 Del Skrevet 28. september 2010 Uff...frustrerende med sånn syklus, da!!! Sykehusmaten er jo ikke akkurat kjent for å være gourmet, så jeg tror du skal alliere deg med kjæresten først som sist!! Tror jeg skal pakke med meg litt mat også, slik at jeg har noe å småspise på når jeg kommer til meg selv etter operasjonen Og så får sambo ta med varmmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2010 #812 Del Skrevet 28. september 2010 Da jeg var innlagt for noen år siden kom han godeste med takeaway fra Mc Donalds.. Det har aldri smakt så fantastisk noen gang, verken før eller senere! Høres lurt ut å alliere seg med noen som kan komme med mat til deg ja! Sykehusmat er . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 28. september 2010 #813 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg var på sykehuset etter en operasjon en gang, og hadde ikke overlevd uten kjeks og druer. Kan ikke fatte at de serverer så få måltider, er ikke akkurat festlig å ikke spise noe mellom 17-tiden og 08.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. september 2010 #814 Del Skrevet 28. september 2010 Godt å ha noen som kommer med mat til en, ja. På sykehuset her er det riktignok 4 måltider, men det hjelper ikke så mye. Det er middag kl 12:30 (med veldig små porsjoner), og ellers er det brødskiver kl 7:30, kl 16:30 og kl 20:30. Veldig lurt å ha med noe man kan småspise på resten av tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. september 2010 Forfatter #815 Del Skrevet 28. september 2010 Det må jo være en flott måte å slanke seg da, å være innlagt på sykehuset Nesten ikke noe mat å oppdrive, og når en først får noe er det minipoersjoner Det ordner seg nok vil jeg tro, og så satser jeg på å komme ut fortest mulig og hjem til egen seng og pleier :rødme: Sambo er forøvrig syk nå (forkjølelse) så vi er litt redd for at jeg blir det også nå før operasjonen siden vi går oppå hverandre hjemme. Men blir jeg syk nå så er det jo overstått innen jeg skal inn neste uke går jeg ut i fra, så da burde det vel gå greit? Fikk bare beskjed på infoskrivet fra sykehuset at jeg ikke måtte ha noe andre akutte sykdommer når jeg skulle opereres, men uten nyresvikt og andre ting burde det vel ikke være noe problem med en evt liten forskjølelse? Drar uansett inn neste uke, og så får de gjøre det de kan med meg Skal ikke dra ut derfra igjen med skjoldbruskkjertelen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 29. september 2010 #816 Del Skrevet 29. september 2010 Er det ikke noe med narkosen hvis man er forkjøla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 29. september 2010 #817 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har vært innlagt en gang, og synes ikke sykehusmaten var så ille jeg.... Og evig nok mat for min del.... Ville kanskje ha undersøkt litt angående narkose og forkjølelse? Om det bare er litt lett snufsing, så tror jeg ikke det gjør noe, men jeg aner ikke.... Men flott at du får det unnagjort snart!! ;hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 29. september 2010 #818 Del Skrevet 29. september 2010 Hvor storspiste er dere egentlig som synes porsjonen er små på sykehus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. september 2010 Forfatter #819 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg er ikke blitt noe syk enda, går bare å snufser. Men det gjør jeg med en gang datoen bikker midten av august/begynnesen av september Sist jeg var på sykehus klarte jeg ikke å spise så mye, så da fikk jeg ikke så mye mat heller. Så kanskje jeg får passende porsjoner denne gangen? :klø: Håper det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. september 2010 #820 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg synes og porsjonene er passe store på sykehus, men så er jeg litt småspist. Man er derimot ikke garantert å få noe man liker. Kanskje orker du bare spesifikke ting etter operasjonen og. Mange blir kvalme. Dessuten får man vondt i halsen etter det røret man har i halsen. Husker jeg fikk mamma til å mate meg med sånne myke pastiller en gang jeg lå på oppvåkningen. Det var så godt da, husker jeg. Dessuten er det godt med de fuktpinnene man kan bruke for å fukte munnen. Jeg blir veldig kvalm av narkose. Er vel noe jeg ikke tåler der. De neste gangene har jeg sagt ifra at det er noe jeg blir kvalm av og da har de tatt det vekk. Har ikke sagt hva det er, men de har alltid skjønt hvajeg mener. Hvorfor har de det der, når man like gjerne kan unnvære det tenker jeg? :klø: Ble litt surrete dette her. Har som du sikkert skjønner operert noen ganger. Så hvis du ikke har gjort det før, så er det bare til å spørre hvis du lurer på noe. Har ikke operert det samme som deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå